Halverwege de middag lekker languit in de zon gelegen, en tegen het eind het zwembad opgebouwd.
Morgen nog het e.e.a. daar aan doen, en dan kan voor mij de zomer beginnen.
Thuis alles bij de hand voor als je niet weg kunt ............ heerlijk

Producten tegen zonnebrand hebben een beperkte houdbaarheid, meestal maar één seizoen.Frivooltje schreef:Dank voor de tip maar aangezien deze flacon nog zo goed als vol is maak ik toch eerst deze op.
Verkoopfabeltje van de fabrikanten, test's hebben uitgewezen dat zonnebrandmiddelen langer mee kunnen,Jo.w schreef:Producten tegen zonnebrand hebben een beperkte houdbaarheid, meestal maar één seizoen.
Ja als je het telkens vergeet komt hij nooit leegFrivooltje schreef:Gelukkig maar want zou anders een duur geintje worden. Er is net 5% verbruikt.
Het gaat er niet om dat de werking achteruit gaat, het gaat om de houdbaarheid an sich. Dat kan langer dan een jaar zijn, maar is dat soms ook niet. Het linkje geeft maar een heel beknopte uitleg over de beschermingsfactor. Daarom 2 andere:PoppeSchuitema schreef:Verkoopfabeltje van de fabrikanten, test's hebben uitgewezen dat zonnebrandmiddelen langer mee kunnen,Jo.w schreef:Producten tegen zonnebrand hebben een beperkte houdbaarheid, meestal maar één seizoen.
http://www.zonnebrandtest.nl/tag/houdbaarheid/
Echt niet hoor, wij wonen aan de grens en volgen dat zeer genau. Het is ergens vorige week goedgekeurd en gaat er zeker en vast komen.Frivooltje schreef:Heb begrepen van een Duitser dat de tolheffing (tijdelijk?) van de baan is.
Vreemd want deze mensen wonen IN Duitsland maar ik heb er inderdaad ook nog niets anders over gehoord. We zullen het wel zien.GJ57 schreef:Echt niet hoor, wij wonen aan de grens en volgen dat zeer genau. Het is ergens vorige week goedgekeurd en gaat er zeker en vast komen.Frivooltje schreef:Heb begrepen van een Duitser dat de tolheffing (tijdelijk?) van de baan is.
Ik heb geen moeite met de tol op zich. Wel met het feit dat de Duitsers er volledig voor gecompenseerd gaan worden. Dat is nl. discriminatie.Jos schreef:ik heb gen probleem met tolheffing. maar dan moeten de wegen wel redelijk zijn. Onderhoud is er altijd.
We betalen zonder moeite tol in Frankrijk, Italië(?), Oostenrijk en Portugal.
Dus waarom Duitsland niet?
Jos
Gezien het aantal Baustelle's de laatste 30 jaar zouden de (snel) wegen in D in een perfecte staat moeten verkerenJan52 schreef:En dat laatste schijnt te komen door vreselijk achterstallig onderhoud vooral aan bruggen en viaducten.
InteressantFrivooltje schreef:Wat ik vandaag heb gedaan? Opgestaan, verder nog niet veel.
leuk veel plezier daar. gaat jullie vast bevallen.eribar schreef:Vrijdag voor de eerste keer naar ossendrecht geweest , dit om te zien of we naar Le Fiscalou gaan in september daar we nog maar alleen naakt in huis en tuin hebben gelopen . Reuze meegevallen , zien er ons zeker nog terug , en ja Le Fiscalou is nu ook geboekt