Wat heb je gedaan vandaag?
- henkj
- Zeer actief lid
Wat heb je gedaan vandaag?
Vandaag de achtertuin helemaal klaargemaakt in het zonnetje. Ben al aardig bruin geworden
This is who I am, deal with it.
- Meadow
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Dat klinkt heerlijk, Henkj.
Ik heb gisteren voor het eerst na mijn operatie (na 11 dagen platliggen) even buiten gezeten. Ik heb heerlijk genoten van het zonnetje. Helaas mag ik de komende 4-6 weken nog weinig, ik hoop dus op mooi weer om heerlijk van de zon te genieten en te herstellen.
Ik heb gisteren voor het eerst na mijn operatie (na 11 dagen platliggen) even buiten gezeten. Ik heb heerlijk genoten van het zonnetje. Helaas mag ik de komende 4-6 weken nog weinig, ik hoop dus op mooi weer om heerlijk van de zon te genieten en te herstellen.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
- henkj
- Zeer actief lid
Ik hoop dat het niets ernstigs is, beterschap en neem de tijd voor je herstelMeadow schreef:Dat klinkt heerlijk, Henkj.
- Meadow
- Zeer actief lid
hoi Henkj en anderen, mijn situatie is niet levensbedreigend, wel ernstig maar gelukkig is er iets aan te doen. Ik heb last van een zeldzamer ziekte (komt voor bij 1 op 100.000 personen) en over de oorzaak is niet heel erg veel bekend. Ik heb de diagnose zomer 2012 gekregen en ben toen aan de medicijnen gegaan (om de druk op mijn hersenen te verlichten). Inmiddels was ik de maximale dosering overschreden en kreeg ik alleen maar meer klachten, na een bezoek aan de neurochirurg kreeg ik te horen dat ik binnen 2 a 3 weken geopereerd zou worden (om te voorkomen dat ik permanente hersen- of oogschade op zou lopen). Nu heb ik inmiddels een lp-drain geplaatst gekregen en nu begin ik weer een beetje op te knappen. Het herstel na het plaatsen van deze drain is ongeveer 2 maanden en dan mag ik langzaamaan weer gaan autorijden en starten met werken.
De situatie is dus wel ernstig maar gelukkig niet levensbedreigend. Verder sta ik zelf gelukkig positief in het leven en probeer dat ook aan mijn kinderen (3, 5 en 7 jaar) mee te geven. Het vervelende is dat ik nu zelf dus bijna niets kan en ik me erg rot voel dat anderen (met name mijn man, kinderen en familie) alles moeten doen. De ziekte die ik heb is IIH.
De situatie is dus wel ernstig maar gelukkig niet levensbedreigend. Verder sta ik zelf gelukkig positief in het leven en probeer dat ook aan mijn kinderen (3, 5 en 7 jaar) mee te geven. Het vervelende is dat ik nu zelf dus bijna niets kan en ik me erg rot voel dat anderen (met name mijn man, kinderen en familie) alles moeten doen. De ziekte die ik heb is IIH.
- henkj
- Zeer actief lid
Zo, dat is niet misselijk.
Meadow heel veel sterkte de komende tijd en beterschap
Meadow heel veel sterkte de komende tijd en beterschap
- Meadow
- Zeer actief lid
Dankjewel!
Helaas liep mijn dag niet zoals verwacht. Toen de oudste 2 tussen de middag thuis waren van school om te eten is onze jongste (3 jr) voorover van de bank gevallen. Na het vallen was het direct huilen en even later zat hij weer lekker mee te eten, tv te kijken en te spelen, nadat de oudste 2 naar school gegaan waren werd het even later verdacht stil. De jongste was op de vloer gaan liggen en reageerde nergens meer op.
De huisarts gebeld en die was er binnen enkele minuten, die heeft de ambulance ingeschakeld en die waren er ook erg snel met 2 auto's. Gelukkig kwam hij naar 20 minuten weer bij en konden we zonder gillende sirenes naar het ziekenhuis. Ondertussen mijn man en moeder gebeld, mijn moeder kwam aan toen we de ambulance instapten en mijn man is gelijk naar het ziekenhuis gekomen. De oudste 2 zijn door oma opgevangen en nu ben ik samen met de oudste 2 thuis en ligt mijn man met de jongste in het ziekenhuis. (een kamer verder dan 7 maanden terug toen hij daar 3 weken lag toen hij zijn dijbeen brak). Hij was vanmiddag/avond de afdeling al weer op stelten aan het zetten want hij trof 2 verpleegkundigen die hij nog kende van de vorige keer.
Mijn abonnement op het ziekenhuis had ik al enige tijd geleden opgezegd maar op de een of andere manier verwerken ze het daar maar niet
Wel hoop ik dat we er nu voor lange tijd vanaf zijn want de vorige keer was het ook al binnen 2 weken na mijn operatie dat hij in het ziekenhuis belande.
Helaas liep mijn dag niet zoals verwacht. Toen de oudste 2 tussen de middag thuis waren van school om te eten is onze jongste (3 jr) voorover van de bank gevallen. Na het vallen was het direct huilen en even later zat hij weer lekker mee te eten, tv te kijken en te spelen, nadat de oudste 2 naar school gegaan waren werd het even later verdacht stil. De jongste was op de vloer gaan liggen en reageerde nergens meer op.
De huisarts gebeld en die was er binnen enkele minuten, die heeft de ambulance ingeschakeld en die waren er ook erg snel met 2 auto's. Gelukkig kwam hij naar 20 minuten weer bij en konden we zonder gillende sirenes naar het ziekenhuis. Ondertussen mijn man en moeder gebeld, mijn moeder kwam aan toen we de ambulance instapten en mijn man is gelijk naar het ziekenhuis gekomen. De oudste 2 zijn door oma opgevangen en nu ben ik samen met de oudste 2 thuis en ligt mijn man met de jongste in het ziekenhuis. (een kamer verder dan 7 maanden terug toen hij daar 3 weken lag toen hij zijn dijbeen brak). Hij was vanmiddag/avond de afdeling al weer op stelten aan het zetten want hij trof 2 verpleegkundigen die hij nog kende van de vorige keer.
Mijn abonnement op het ziekenhuis had ik al enige tijd geleden opgezegd maar op de een of andere manier verwerken ze het daar maar niet
Wel hoop ik dat we er nu voor lange tijd vanaf zijn want de vorige keer was het ook al binnen 2 weken na mijn operatie dat hij in het ziekenhuis belande.
- Gijs
- Zeer actief lid
stja, de hele dag op de restauratiebeurs gestaan voor het werk en lekker genetwerkt. (heeft niks met restaurants te maken maar is een beurs voor monumentenherstel)
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- Meadow
- Zeer actief lid
Afgelopen nacht is het goed gegaan met de jongste en papa in het ziekenhuis, thuis ook allemaal. Nu wachten op de arts en dan mogen ze hopelijk aan het begin van de middag weer naar huis. De kleine is weer helemaal in zijn element en vind het fijn met alle bekende verpleegkundigen.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik kom net terug van het AZC waar we voorlichting hebben gegeven want de komende weken geven wij 50 asielkinderen tussen 6 en 17 jaar 5 zwemlessen om ze vertrouwd te maken met water en zwembad. voor os een hele uitdaging want er zijn kinderen bij die geen woord Nederlands kennen maar er zijn ook bij die nog nooit een zwembad hebben gezien. alles met alles best spannend
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Meadow
- Zeer actief lid
een goed initiatief Poppe, hopelijk beleven jullie en de kinderen er veel plezier aan.
Hier gaat het inmiddels een beetje beter, ik lig nog veel in bed maar kan inmiddels ook weer zelf de kinderen naar school brengen en ophalen. Verder hoop ik dat vanmiddag de zon lekker blijft schijnen zodat ik lekker buiten in de zon kan zitten.
Hier gaat het inmiddels een beetje beter, ik lig nog veel in bed maar kan inmiddels ook weer zelf de kinderen naar school brengen en ophalen. Verder hoop ik dat vanmiddag de zon lekker blijft schijnen zodat ik lekker buiten in de zon kan zitten.
- Danny.L
- Zeer actief lid
heerlijk een paar uurtjes in het zonnetje kunnen liggen
- henkj
- Zeer actief lid
Vanmiddag sporten en daarna hopelijk lekker zonnen
- Danny.L
- Zeer actief lid
Ik had de namiddag vrij genomen op het werk.
Heb de caravan onder de carport uitgetrokken (klaar maken voor hemelvaart ! )
en dan lekker in hte zonnetje liggen
Heb de caravan onder de carport uitgetrokken (klaar maken voor hemelvaart ! )
en dan lekker in hte zonnetje liggen
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteren heb ik 3 certificaten behaald Heftruck-, Reachtruck- en Meeneemheftruck-certificaat, Ook heb ik nu 1 dag nascholing voor de code 95 gescoord.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Eeuhh Jos ik ben nog lang geen paus hoor ( gelukkig)Jos Mol schreef:Mooi pope, altijd goed om up-to-date te blijven.
Jos Mol
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Vanmorgen de dag begonnen met een korte blote wandeling op een stuk afgelegen bos. Mind-fullnes oefeningen gedaan en heerlijk van de zonopkomst kunnen genieten.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- ruud
- Zeer actief lid
Avatar geplaaatst, moest wel verkleinen knippen maar het is toch gelukt.
Ruud.
Ruud.
- CalleObispo
- Actief lid
Net als gisteren en eergisteren lekker genoten op het naakt gedeelte van het dakterras van hotel Golden Bahia de Tossa in Tossa de Mar. Een heerlijk uitzicht op het mooie spaanse dorpje en de Middellandse Zee vanuit de jacuzzi.
Helaas zijn in mei de naturistische mogelijkheden aan de Costa Brava nog zeer beperkt. Een bezoekje aan het naakstrand in Lloret de Mar gisteren was nog iets te voorbarig, het water was veeeeel te koud.
Groeten,
CalleObispo
Helaas zijn in mei de naturistische mogelijkheden aan de Costa Brava nog zeer beperkt. Een bezoekje aan het naakstrand in Lloret de Mar gisteren was nog iets te voorbarig, het water was veeeeel te koud.
Groeten,
CalleObispo
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Lijkt met toch lekker daar.
Groet en genieten
Naturist
Groet en genieten
Naturist
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vanmorgen met onze jongste dochter naar Concours Hippique in Ruurlo geweest , het ging niet zo goed waarschijnlijk was de batterij van het paard niet goed opgeladen
-
- Actief lid
vanmorgen paar uur motor gereden en daarna heerlijk in de tuin horizontaal gelegen en af en toe beetje gerommeld in de tuin.
was een geweldige dag... dat er zo velen mogen volgen!!
was een geweldige dag... dat er zo velen mogen volgen!!
Helaas vandaag niet buiten geweest, was beetje gesloopt.
Lag er pas om 06:00 uur in.
Gisteren een gezelschapsspel gespeeld met een vriend terwijl ik niet gekleed was.
Was weer een drempel.
Als ik zo doorga dan blijven er geen drempels over.
Lag er pas om 06:00 uur in.
Gisteren een gezelschapsspel gespeeld met een vriend terwijl ik niet gekleed was.
Was weer een drempel.
Als ik zo doorga dan blijven er geen drempels over.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Gisteren en vandaag vroeg uit de veren. Ben kleding loos wezen wandelen op een afgelegen plek. Daar even in het water gegaan(was goed te doen) en mindfullnes oefeningen gedaan tijden zonsopkomst.
Prachtig en heerlijk...
Prachtig en heerlijk...
Vraag ik mij toch af wie de foto heeft genomen. (zie nergens dat je met iemand anders bent geweest)
Ziet er trouwens wel onherbergzaam uit.
Ziet er trouwens wel onherbergzaam uit.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
zelfontspanner doet wonderen...
Dit was een klein stukje nagenoeg ondoordringbaar perceel. Er stond een stam waar de camera op kon staan..
Dit was een klein stukje nagenoeg ondoordringbaar perceel. Er stond een stam waar de camera op kon staan..
Dus toch.
Dacht dat het te onherbergzaam was om op tijd op je plaats te zijn.
Heb na jaren ook eindelijk de zelfontspanner gevonden om mijn camera.
Is toch weleens makkelijk.
Dacht dat het te onherbergzaam was om op tijd op je plaats te zijn.
Heb na jaren ook eindelijk de zelfontspanner gevonden om mijn camera.
Is toch weleens makkelijk.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Op de mijne kan ik kiezen tussen 2 en 10 seconden. 2 Seconden gebruik ik als ik geen bewegingsonscherpte wil, 10 seconden als ik er zelf bij wil staan.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Mijn nieuwe fotocamera kan ik bedienen vanaf de iphone.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl