ik ben zoek zoek naar een jongeren vereniging

Jongeren hebben vaak andere vragen en wensen m.b.t. tot het naturisme. Zij kunnen hier terecht. Ouderen houdt u hier gedeisd.
Plaats reactie
Danny

ik ben zoek zoek naar een jongeren vereniging

Bericht door Danny »

Hoi Allemaal

ik ben op ik ben zoek zoek naar een jongeren vereniging in de buurt van Boxtel of iets anders waar ik naturisten jongeren kan ontmoeten.
mijn familie heeft er niks mee dus is het heel moeilijk om contacten te vinden en in mijn eentje is het ook niks en door mijn autisme ben ik niet zo'n helt om alleen iets zelf te onder nemen om dat ik te onzeker ben zelf iets buitens huis te doen.
ik ben al en tijdje op zoek maar wilden niet lukken.
als iemand iemand heeft hoor ik het graag??

Groetjes Danny
Karin
Super actief lid

Re: ik ben zoek zoek naar een jongeren vereniging

Bericht door Karin »

Hoi Danny,

Er is geen jongerenvereniging met echt een eigen terrein, als je dat zoekt.
Er de jongerengroep van de NFN http://www.nfn.nl/jongeren_naaktrecreatie (was altijd 15 t/m 25, geen idee of dat nog veranderd is sinds het JNFN was) , Zon en Leven heeft een jongerengroep http://www.zon-en-leven.nl/jongeren/ (12 t/m 25 jaar), en er is JAN (20ers en 30ers) http://www.wijzijnjan.nl

Deze laatste (waar ik zelf lid van ben) heeft vanaf morgen t/m zondag een weekend samen met SANNE (40+groep van JAN) een weekend op Berkenwoude, dus als je kennis wilt maken, dan ben je welkom. (meer info over dit kampeergebeuren: http://forum.wijzijnjan.nl/forum/showth ... Hemelvaart )
Danny

Bericht door Danny »

Hoi Karin

bedankt voor je leuke bericht.
zitten deze verenigingen ook in de ook in de buurt van Eindhoven en Boxtel 's-Hertogenbosch
want ik zit met het probleem ik weet niet hoe ik daar kan komen want ik ben geen held in alleen een trein reis te maken
en ik heb geen auto dus het is voor mij moeilijk om grote afstanden te verplaatsen.
en ik ken ook niemand die iets met naturisme doet dus ik heb ook geen mogelijk heit om met iemand mee te rijden

Groetjes Danny
Maarten de Vries
Nieuw lid
Contacteer:

Bericht door Maarten de Vries »

Hoi Danny,

De verenigingen Jan en Sanne komen door het hele land en dus ook wel eens in de buurt van Eindhoven. Zie de website.

Ze komen door het hele land o.a doordat ze geen eigen terrein hebben maar graag de gast zijn bij steeds een andere vereniging met wel een eigen terein. Het leuk hiervan is dat je steeds ergens anders komt en dus veel terreinen leert kennen.

Daarnaast hebben ze ook een eigen forum en als je geen auto hebt kan je wellicht soms met andere meerijden. Via het forum bij JAN kan je wellicht tot een afspraak komen met iemand

Succes.

Groet,

Maarten de Vries
Danny

Bericht door Danny »

Hoi Maarten

dat is wel handig om te weten want ik zit al lang te denken van hoe kom ik van A naar B maar dit zou wel een oplossing kunnen zijn.
bedankt voor alle info :D

Groetjes Danny
AnneJanssen
Actief lid

Bericht door AnneJanssen »

Bij de website van naakstrandje staan ook verenigingen met verenigingsterreinen genoemd. Bij Noord-Brabant staan er negen. Ik heb niet gekeken welke verenigingen bij jou in de buurt zijn. Misschien kan je zelf even kijken en de verenigingen die je dichtbij genoeg vindt e-mailen om te vragen wat ze voor jongeren doen.
Danny

Bericht door Danny »

AnneJanssen schreef:Bij de website van naakstrandje staan ook verenigingen met verenigingsterreinen genoemd. Bij Noord-Brabant staan er negen. Ik heb niet gekeken welke verenigingen bij jou in de buurt zijn. Misschien kan je zelf even kijken en de verenigingen die je dichtbij genoeg vindt e-mailen om te vragen wat ze voor jongeren doen.
bedankt voor de tip ga zeker ff kijken
naturistenman
Actief lid

Bericht door naturistenman »

De tip om je aan te melden bij de NFN jongeren zou ik jou aanbevelen. Elk jaar gaan ze naar het buitenland en ze organiseren regelmatig uitjes in Nederland. Er gaan een aardige groep jongeren mee, kinderen van vrienden uit onze omgeving. En die komen elk jaar weer enthousiast terug. Ik heb ook begrepen dat die groep weer groeiende is. Als ik mij niet vergis waren er afgelopen zomer wel 60 jongeren mee.
To be or wannabe... that's the question.
Danny

Bericht door Danny »

naturistenman schreef:De tip om je aan te melden bij de NFN jongeren zou ik jou aanbevelen. Elk jaar gaan ze naar het buitenland en ze organiseren regelmatig uitjes in Nederland. Er gaan een aardige groep jongeren mee, kinderen van vrienden uit onze omgeving. En die komen elk jaar weer enthousiast terug. Ik heb ook begrepen dat die groep weer groeiende is. Als ik mij niet vergis waren er afgelopen zomer wel 60 jongeren mee.
ik ben de oud voor de NFN jongeren want volgens mij is dat tot 25 jaar en ik ben 26 plus allen rijzen is voor mij niet mogelijk door mijn autisme en dan voornamelijk mijn angsten
Julie
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Julie »

Buiten de jongerenverenigingen die al genoemd zijn, ken ik er eigenlijk ook geen. Zelf ben ik er niet bij aangesloten. Maar op de meeste terreinen denk ik wel dat je van harte welkom bent, hoor. Als we met familie gaan worden we toch telkens goed verwelkomd. Vaak krijg je een rondleiding en kun je kennis maken met de andere leden, dan voel je jezelf snel op je gemak.
Danny

Bericht door Danny »

Julie schreef:Buiten de jongerenverenigingen die al genoemd zijn, ken ik er eigenlijk ook geen. Zelf ben ik er niet bij aangesloten. Maar op de meeste terreinen denk ik wel dat je van harte welkom bent, hoor. Als we met familie gaan worden we toch telkens goed verwelkomd. Vaak krijg je een rondleiding en kun je kennis maken met de andere leden, dan voel je jezelf snel op je gemak.
klinkt goed.
maar mijn familie doet niet aan naturisme ik ben de enige in mijn familie.
en door mijn autisme durf ik zelf niet allen te rijzen daar door is het voor mij ook moeilijker

Groetjes Danny
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Misschien gewoon open kaart spelen met je familie en vragen of ze je effe weg willen brengen, misschien zijn ze wel heel erg blij met je stappen ! :D
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Danny

Bericht door Danny »

JurgenZ schreef:Misschien gewoon open kaart spelen met je familie en vragen of ze je effe weg willen brengen, misschien zijn ze wel heel erg blij met je stappen ! :D
ik heb al open kaart gespeeld mijn moeder vader en broer weten er van en vinden het ook helemaal niet erg en een paar mensen inde familie waar van ik wist dat doe goed zou reageren en het nier raar vonden zo als mijn tante.
maar door mijn angsten wil ik altijd iemand aan mijn zij hebben om op terug te kunnen vallen en natuurlijk voor de gezelligheid.
die mij uit een bepaalde plek weg kan halen als het nodig is.
Julie
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Julie »

Ik ken zelf helaas niet zo veel van autisme. Ik herinner me wel dat bij er natmur (een vereniging in de Belgische Ardennen), ook wel een meisje was dat aan autisme leed. Zij nam samen met haar familie wel deel aan de zwemavonden. Met de vaste kern om haar heen, voelde ze zich prima daar. Dus het kan toch wel, lijkt me? Misschien vind je in je familie- of vriendenkring wel iemand die meet met jou de stap wilt zetten?
Danny

Bericht door Danny »

Julie schreef:Ik ken zelf helaas niet zo veel van autisme. Ik herinner me wel dat bij er natmur (een vereniging in de Belgische Ardennen), ook wel een meisje was dat aan autisme leed. Zij nam samen met haar familie wel deel aan de zwemavonden. Met de vaste kern om haar heen, voelde ze zich prima daar. Dus het kan toch wel, lijkt me? Misschien vind je in je familie- of vriendenkring wel iemand die meet met jou de stap wilt zetten?
ik heb in mij vrienden kring en en familie helaas niemand die de stap durft te zetten of er zelfs nog maar aan denkt :(
ik ben al van af 2007 op zoeken naar meer contacten binnen het naturisme maar dat valt niet mee.
in het geval van mijn autisme gaat dat heel moeilijk.
ik doe wel dingen in huis maar rond om word al lastiger.
ik ben ook al jaren op zoek naar een relatie en meer vrienden maar na dat ik van school ben gegaan is dat eigenlijk voor heel moeilijk geworden.
want iedereen ging door naar de middelbare school en ik kreeg de ziekte van laim ( van een teek ) jaren mee getopt maar gelukkig weer kunnen genezen na 4 of 5jaar.
en na die tijd nooit meer een weg kunnen vinden naar contacten om dat ik zelf buitens huis niks durf te onder nemen :(
Plaats reactie