Even een keihard applaus voor J&D Foods.
Deze Amerikaanse firma heeft een gat in de markt gedicht: de Naked Bacon Cooking Armor.
Met deze kruisbeschermer kunnen naturisten spek, uien en andere etenswaren bakken zonder dat zij iets te veel meebakken.
De beschermer bestaat uit een soort van schelp van hard plastic, bekleed met piepschuim en ingekleed in vinyl.
Op deze manier de edele delen van de keukenprins beschermd tegen opspattend bakvet.
Het mooiste is dat de Cooking Armor maar 15 dollar kost.
Je kunt natuurlijk ook even gewoon een broek aantrekken.
Tja... nu is mijn leven compleet.
Wel discriminerend naar de keukenprinsessen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes. Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Ik had deze een tijdje terug al op mijn G+ gezet.
Was leuk om te zien maar ik denk geheel onnodig.
Beter is een short of tijdelijk je (korte)broek even aan te trekken.
Die heb je al en bespaart je $15
Jos schreef:Wat en onzin. Heeft niks met naturisme te maken.
Juist maar omdat het woordje in de tekst stond heb ik hem geplaatst.
Wat mensen toch voor een onzinnige dingen uitvinden.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes. Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Link naar naturisme is het woordje naturisme wat door de fabrikant wordt gebruikt. Verder kom ik ook niet. Voor de goede orde, ik vind het ook iets belachelijks.
Jaaaaaa en dat eindigt in de blauw/paarse tegen de blauw/paarse. (blauw/paarse plekken)
Als je pannen dusdanig spatten dat je er brandwonden van oploopt, dan doe je iets helemaal fout in de keuken. Leer eerst eens de basis van koken voordat je jezelf aan heet vet "blootstelt", je zal zien dat je je dan geen zorgen hoeft te maken.
Klopt, doe het al jaren en heb (nog) steeds geen brandwonden. Ook heb ik nog nooit het verkeerde worstje in de grillpan gelegd. (zoals in het originele stukje staat: zonder dat zij iets te veel meebakken)