TonyC schreef: ↑ma 19 feb 2024, 11:09
Ik ben nog maar een paar keer naar een plaats in Roermond geweest waar je naakt kan zijn maar heb de smaak toch te pakken.
Nu wil ik ook wel eens enkele dagen naar een camping gaan maar is dat wel een goed idee als single man om dat te doen?
Ik kan mij voorstellen dat als je op een camping bent waar er families zijn dat je misschien vreemd word aangekeken.
En zijn er in België of Nederland ook campings waar je iets kan huren zoals een caravan of tent omdat ik dat zelf niet heb.
En bij welke federatie moet ik dan lid zijn? In B of Nl?
Ja, sorry voor de vragen maar als je het niet vraagt weet je het nooit
Tony
Hoi Tony,
We zijn buurtgenoten. Zo ver is Leopoldsburg niet van Eindhoven.
Ben je in Roermond naar Isabellagriend geweest? Ik moet daar ook nog eens heen. Beviel het?
In antwoord op je vragen:
Je kunt lid worden van de NFN. Maar als Belg kun je misschien beter lid worden van de FBN. Ze zullen je steun waarderen. En bij het naturisme is het zo, dat landen elkaars lidmaatschap erkennen. Dus met je FBN lidmaatschap heb je toegang tot alle naturistische lokaties in Nederland, Frankrijk, etc.
Om te zoeken naar plaatsen om bloot te gaan: kijk eens naar
https://blootkompas.nl/
Rest de vraag: man alleen. Dat kan wel eens lastig zijn. Maar licht gewoon toe wat je goede bedoelingen zijn. Dan laten ze je uiteraard toe.