tattoo's zijn iet meer te verbergen
-
- Nieuw lid
tattoo's zijn iet meer te verbergen
Zoals de titel al zegt zijn tattoo's niet te verbergen als je naakt bent, hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ikzelf ben helemaal weg van tattoo's en zou als ik het kon betalen mijn hele lijf wel vol willen zetten.
Ik heb er nu al een paar en wil in het voorjaar weer wat nieuwe tattoo's erbij laten zetten.
Wat vinden jullie van tattoo's?
Ikzelf ben helemaal weg van tattoo's en zou als ik het kon betalen mijn hele lijf wel vol willen zetten.
Ik heb er nu al een paar en wil in het voorjaar weer wat nieuwe tattoo's erbij laten zetten.
Wat vinden jullie van tattoo's?
-
- Zeer actief lid
Re: tattoo's zijn iet meer te verbergen
Een aantal losse tattoos storen mij niet in het minst, maar hoegenaamd elk plekje van de huid zoals je wel eens ziet? Ten eerste kan je van geen enkele tat meer onderscheiden wat het voorstelt en wat de motivatie erachter is, ten tweede lijkt mij het "verzamelen" van lichaams-versieringen net zoiets als het verzamelen van films en muziek op je harde schijf: leuk voor de heb maar de afzonderlijke stukken (net als de tats) verliezen hun waarde en bedoeling, op een gegeven moment zie je alleen nog een massa blauwe, rode en zwarte vlakken.
Ter verduidelijking: ik heb geen tats en verlang er ook niet naar maar ik kan tattoo werk wel erg waarderen als het ergens over gaat en als het kunstig is gezet. Als ik iemand, die vol is gezet, naturistisch zou tegenkomen dan zou het misschien lastiger zijn om niet nieuwsgierig onder de hals te kijken, maar het belangrijkste zit nog er steeds boven.
Ter verduidelijking: ik heb geen tats en verlang er ook niet naar maar ik kan tattoo werk wel erg waarderen als het ergens over gaat en als het kunstig is gezet. Als ik iemand, die vol is gezet, naturistisch zou tegenkomen dan zou het misschien lastiger zijn om niet nieuwsgierig onder de hals te kijken, maar het belangrijkste zit nog er steeds boven.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Dus als je iemand naakt bv in de sauna tegenkomt is dat anders, dan kijk je wel alleen naar boven de halsdynnoeth schreef: Als ik iemand, die vol is gezet, naturistisch zou tegenkomen dan zou het misschien lastiger zijn om niet nieuwsgierig onder de hals te kijken, maar het belangrijkste zit nog er steeds boven.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Zeer actief lid
Uiteraard zie ik ook wel wat eronder zit (ik heb nou eenmaal geen molensteen om m'n nek), maar lichamen uitgebreid van onder tot boven bekijken? Nee, die zelfbeheersing kan ik gelukkig nog wel opbrengen.PoppeSchuitema schreef:Dus als je iemand naakt bv in de sauna tegenkomt is dat anders, dan kijk je wel alleen naar boven de halsdynnoeth schreef: Als ik iemand, die vol is gezet, naturistisch zou tegenkomen dan zou het misschien lastiger zijn om niet nieuwsgierig onder de hals te kijken, maar het belangrijkste zit nog er steeds boven.
Tattoos zijn heel persoonlijk.
Sommige vind ik schitterend maar veel vind ik niets aan.
Vriend van mij heeft 2 tattoos die mij helemaal niets doen maar voor hem doen ze heel veel. (hebben een betekenis)
Tattoos in het gezicht ben ik op tegen tenzij men in zijn/haar eigen levensonderhoud kan voorzien. (kende iemand die een gezichtstattoo had en daardoor niet meer aan het werk kwam. De rest van zijn leven een uitkering maar daar deed hij het ook voor. Ik vind dat crimineel)
Lichaamsbedenkkende tattoos vind ik ook niet mooi, mede om de reden die dynnoeth ook al zei: op een gegeven moment zie je alleen nog een massa blauwe, rode en zwarte vlakken.
Sommige tattoos vind ik domweg eng.
Merk wel dat ik vaak zit te staren naar die tattoos omdat ik wil ontdekken wat het is.
Misschien niet netjes maar ja...
3D tattoos vind ik vaak wel mooi maar in het echt nog nooit gezien.
Zelf geen tattoos.
Wel aan zitten denken (overleden huisdier) maar denk niet dat het er ooit van komt.
Werd laatst geholpen door een leuke meid die haar sterrenbeeld en geb. datum op haar pols had laten tattoeren.
Hihi, kan ze nooit liegen over haar leeftijd.
Sommige vind ik schitterend maar veel vind ik niets aan.
Vriend van mij heeft 2 tattoos die mij helemaal niets doen maar voor hem doen ze heel veel. (hebben een betekenis)
Tattoos in het gezicht ben ik op tegen tenzij men in zijn/haar eigen levensonderhoud kan voorzien. (kende iemand die een gezichtstattoo had en daardoor niet meer aan het werk kwam. De rest van zijn leven een uitkering maar daar deed hij het ook voor. Ik vind dat crimineel)
Lichaamsbedenkkende tattoos vind ik ook niet mooi, mede om de reden die dynnoeth ook al zei: op een gegeven moment zie je alleen nog een massa blauwe, rode en zwarte vlakken.
Sommige tattoos vind ik domweg eng.
Merk wel dat ik vaak zit te staren naar die tattoos omdat ik wil ontdekken wat het is.
Misschien niet netjes maar ja...
3D tattoos vind ik vaak wel mooi maar in het echt nog nooit gezien.
Zelf geen tattoos.
Wel aan zitten denken (overleden huisdier) maar denk niet dat het er ooit van komt.
Werd laatst geholpen door een leuke meid die haar sterrenbeeld en geb. datum op haar pols had laten tattoeren.
Hihi, kan ze nooit liegen over haar leeftijd.
- Karin
- Super actief lid
Ik vind het allemaal helemaal prima, moet iedereen lekker zelf weten. Hoeveel en waar dan ook.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
helemaal met jou eens Karin, het zelfde geldt wat mij betreft voor piercings
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Danny.L
- Zeer actief lid
Toch vraag ik me soms af wat de bedoeling hier van kan zijn.PoppeSchuitema schreef:...... het zelfde geldt wat mij betreft voor piercings
Deze zomer zag ik iemand met een hoop metaal in zijn edele delen, amai, alles misvormd, het zag er niet meer uit.
Enfin, ik snap de beweegreden dan niet meer.
In mijn ogen is dat in zulk geval pure verminking.
En dat is iets wat ik niet kan begrijpen.
- Arthur
- Actief lid
- Contacteer:
IK ook niet. En een lichaam vol met allerlei tattoos, teksten en zo snap ik ook niet. Ziet er niet uit. Bijna banaal.Danny.L schreef:Toch vraag ik me soms af wat de bedoeling hier van kan zijn.PoppeSchuitema schreef:...... het zelfde geldt wat mij betreft voor piercings
Deze zomer zag ik iemand met een hoop metaal in zijn edele delen, amai, alles misvormd, het zag er niet meer uit.
Heb de indruk dat het steeds erger wordt.
Hopelijk geven al deze rommel aan ijzer en gebrande kleurstoffen op lange termijn geen huidkanker, maar dat is echt niet uitgesloten.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
- richard757
- Actief lid
iedereen moet het voor zichzelf weten , vindt het persoonlijk wel mooi maar moet ik wel ff bij zeggen dat ik zelf ook tats heb
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Tsja wij vonden het ook nooit zo bijzonder maar toch heeft mijn echtgenote er een laten zetten toen ze 60 was.
leek haar toch wel leuk en dat is het ook eigenlijk.
Jos
leek haar toch wel leuk en dat is het ook eigenlijk.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- johannesw
- Zeer actief lid
Ieder moet zelf bepalen wat hij doet, wel of geen tattoos of piercings. (heb zelf ook) Het probleem zit ook meer in de mensen die ze niet hebben, deze veroordelen de mensen die ze wel hebben wat nergens op slaat.
- richard757
- Actief lid
ben zelf begonnen met het laten zetten van tats toen ik dik in de 30 was , tegenwoordig maakt de leeftijd niets meer uit van jong tot oud laten mensen tats zetten
- Arthur
- Actief lid
- Contacteer:
Vind ik onzin. Iedereen heeft het recht op een mening, en iedereen mag kritiek op een andere uitoefenen, mits fatsoenlijk geformuleerd. IK kan me best voorstellen dat (veel) mensen een hekel beginnen te krijgen aan de, soms, erg overdadige, tattoos en piercings, waarmee we worden geconfronteerd. Opgedrongen geconfronteerd. Zeker op stranden, naaktstranden kan dat voor mensen een hinderlijk iets zijn.johannesw schreef:Ieder moet zelf bepalen wat hij doet, wel of geen tattoos of piercings. (heb zelf ook) Het probleem zit ook meer in de mensen die ze niet hebben, deze veroordelen de mensen die ze wel hebben wat nergens op slaat.
- johannesw
- Zeer actief lid
Mijn advies: niet kijken!Arthur schreef:Vind ik onzin. Iedereen heeft het recht op een mening, en iedereen mag kritiek op een andere uitoefenen, mits fatsoenlijk geformuleerd. IK kan me best voorstellen dat (veel) mensen een hekel beginnen te krijgen aan de, soms, erg overdadige, tattoos en piercings, waarmee we worden geconfronteerd. Opgedrongen geconfronteerd. Zeker op stranden, naaktstranden kan dat voor mensen een hinderlijk iets zijn.johannesw schreef:Ieder moet zelf bepalen wat hij doet, wel of geen tattoos of piercings. (heb zelf ook) Het probleem zit ook meer in de mensen die ze niet hebben, deze veroordelen de mensen die ze wel hebben wat nergens op slaat.
- natutracker
- Zeer actief lid
Mij maakt het weinig uit, ieder het zijne.
Maar onze menig; wij vinden het een soort van verminking.
Kijk naar Annoek, mooie dame, maar die tatoo's vinden wij er niet uit zien.
Maar onze menig; wij vinden het een soort van verminking.
Kijk naar Annoek, mooie dame, maar die tatoo's vinden wij er niet uit zien.
Neeltje Jans, "the place to be"!
- Karin
- Super actief lid
Ik denk dat het heel simpel is: ze vinden het mooi. Punt. (en smaken verschillen nou eenmaal )Danny.L schreef:Toch vraag ik me soms af wat de bedoeling hier van kan zijn.PoppeSchuitema schreef:...... het zelfde geldt wat mij betreft voor piercings
-
- Actief lid
iedereen mag het zelf weten. naturisme betekent toch ook vrijheid? ik hoef ze voor mezelf niet maar een bescheiden tattoo of een kleine piercing kan ik wel waarderen.
-
- Actief lid
Never judge a book by his cover!
Dus nee, geen moeite mee, het gaat voor mij niet om het huidje. Wel kijk ik, maar gewoon om te zien wat er allemaal op staat
Zelf hebben wij geen tattoos
Dus nee, geen moeite mee, het gaat voor mij niet om het huidje. Wel kijk ik, maar gewoon om te zien wat er allemaal op staat
Zelf hebben wij geen tattoos
- Erik 18
- Actief lid
Het gaat om het innerlijke van de mens, de verpakking is niet (zo) belangrijk. En dat de mens zich uitdost, beschilderd of wat dan ook, is er al zo lang de mensheid bestaat.