Zilverstrand gaat dicht

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
koos
Nieuw lid

Zilverstrand gaat dicht

Bericht door koos »

BRON ALMEREVANDAAG

ALMERE - De eerste slachtoffers van de wegverbreding van de A6 hebben zich al gemeld: de naturisten. Zij mogen tot 2017 geen gebruik maken van het Almeerse naaktstrand.Deze vaste bezoekers van het Zilverstrand werden recentelijk geconfronteerd met een groot bord, waarop staat dat zij voorlopig niet meer welkom zijn. Het strand is namelijk door beheerder Staatsbosbeheer recentelijk overgedragen aan Rijkswaterstaat, de organisatie die verantwoordelijk is voor de verbreding van snelweg A6. De komende jaren wordt het een depot voor bouwmateriaal.
Laatst gewijzigd door koos op za 14 sep 2013, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Karin
Super actief lid

Re: Zilverstrand gaat dicht

Bericht door Karin »

Oh, lekker is dat.
En er wordt niet een stukje textielstrand opgeofferd om daar de naturisten te laten genieten neem ik aan.

:cry: :cry: :cry:
naturisten1980
Zeer actief lid

Bericht door naturisten1980 »

Kan het niet heel erg vinden.. Wij zijn daar geweest.. Vond het niet fijn daar te zijn.. Hoop mannelijke lopers.. Er werd geblowd.. Veel alcohol.. Tatoeages.. cock ringen en meer van zulke versieringen..ieder zijn ding natuurlijk..maar voor mijn gevoel gebeurde daar niks naturistisch..
Karin
Super actief lid

Bericht door Karin »

Ik heb er regelmatig een prima middag gehad, wel jaren terug, en helaas ook wel eens geconfronteerd met dingen die ik daar liever niet zag.
Maar het is toch wéér een verloren strandje.
Die sukkels die het strandje misbruiken voor andere zaken, die moet je weren, niet zo'n strandje dan maar dichtgooien (al weet ik dat dat hier de reden niet is, maar het niet erg vinden omdat er verkeerde dingen gebeuren is een beetje omgekeerde wereld, in mijn ogen).
natutracker
Zeer actief lid

Bericht door natutracker »

Laat RWS het naakstrandje elders in de buurt compenseren.
Het is immers een bekende naakstrandlocatie.

En voor de andere zaken die er gebeuren kan je gewoon aangifte doen.
Neeltje Jans, "the place to be"!
Plaats reactie