Actualiteit ledenbestand
- Flipflop
- Super actief lid
Actualiteit ledenbestand
Ik scharrel nu zo'n 5 maanden rond op dit Forum. Als ik dan aan het einde van de pagina kom zie ik soms dat iemand zijn verjaardag viert. Als je dan het profiel bekijkt dan valt me vaak op dat de betreffende persoon al lang niet meer heeft ingelogd.
Is er geen regel om een inactief profiel te sluiten? Het is toch raar dat profielen die bijvoorbeeld al vijf jaar of langer niet meer geactiveerd zijn nog langer te laten bestaan?
Is er geen regel om een inactief profiel te sluiten? Het is toch raar dat profielen die bijvoorbeeld al vijf jaar of langer niet meer geactiveerd zijn nog langer te laten bestaan?
Genieten in mijn blootste blootje!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Actualiteit ledenbestand
Als je je aanmeldt blijven de gegevens bestaan en worden ze ook getoond.Flipflop schreef: ↑vr 15 nov 2019, 13:19 Ik scharrel nu zo'n 5 maanden rond op dit Forum. Als ik dan aan het einde van de pagina kom zie ik soms dat iemand zijn verjaardag viert. Als je dan het profiel bekijkt dan valt me vaak op dat de betreffende persoon al lang niet meer heeft ingelogd.
We zijn nu met ..deelnemers en het is ondoenlijk om al die accounts te gaan controleren op wanneer iemand voor het laatst is ingelogd. En wat dan een account deactiveren zonder overleg met die deelnemer?
Veel mensen komen hier nemen een kijkje en gaan weer. Andere zijn een tijdje heel actief en verdwijnen dan ook weer. En er is een klein trouwe aanhang die door de jaren een blijft lezen posten. Sommigen kome na een lange tijd weer terug.
Een aantal deelnemers wil vertrekken met verwijderen van alle door hem of haar gedane potsigs, Dat doe ik dus net want dan slop je het forum. Ik wel de berichten anonimiseren of en account deactiveren, een lid waarschuwen of blokkeren.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Flipflop
- Super actief lid
Ok.
Ik zag een account van iemand die zich had aangemeld en vervolgens nooit meer terug geweest was. Dat was járen geleden. Daarover was ik verbaasd, vandaar dat ik eens verder keek.
Ik dacht er misschien een mogelijkheid was een account te sluiten in zulke situaties.
Maar ik begrijp je uitleg. Waarschijnlijk is dus de helft of meer van de accounts inactief?
Ik zag een account van iemand die zich had aangemeld en vervolgens nooit meer terug geweest was. Dat was járen geleden. Daarover was ik verbaasd, vandaar dat ik eens verder keek.
Ik dacht er misschien een mogelijkheid was een account te sluiten in zulke situaties.
Maar ik begrijp je uitleg. Waarschijnlijk is dus de helft of meer van de accounts inactief?
Genieten in mijn blootste blootje!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ik zou het niet weten.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Ik denk wel véél meer. Maar dat is op elk forum zo. Mensen registreren zich en vergeten het. Of willen alleen maar even rondkijken. Sommige hebben er ineens geen zin meer in en zo zijn er nog talloze andere redenen. Ik denk als je alle accounts van leden die al een jaar of langer niet meer geweest zijn dan je dan schrikt van wat er overblijft.
Daarbij staat 2843 gebruikers beter dan (ik noem maar wat) 50 gebruikers.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Paul1968
- Zeer actief lid
Dat is ook iets wat mij opviel.
Heel veel registraties en daarna niets meer.
Jammer.
Heel veel registraties en daarna niets meer.
Jammer.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Het heeft diverse reden waarom mensen niet terug komen
- de site biedt niet wat ze zoeken
- sommigen verwachten meer seks
- sommige staan de discussie niet aan
- sommigen voelen zich niet begrepen als ze een posting doen
- sommigen raken gefrustreerd
Ga zo maar door
Een enkeling verlaat boos de site en wil alle postings verwijderd hebben en dat doe ik dus niet. Dan kunnen we het forum sluiten.
- de site biedt niet wat ze zoeken
- sommigen verwachten meer seks
- sommige staan de discussie niet aan
- sommigen voelen zich niet begrepen als ze een posting doen
- sommigen raken gefrustreerd
Ga zo maar door
Een enkeling verlaat boos de site en wil alle postings verwijderd hebben en dat doe ik dus niet. Dan kunnen we het forum sluiten.
- Paul1968
- Zeer actief lid
Dat is duidelijk verwoord.
Ik ben in ieder geval blij met dit forum.
Ik ben in ieder geval blij met dit forum.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul