Aanwezigheid Jonge leden.
-
- Actief lid
Aanwezigheid Jonge leden.
Hallo!
Ik zag dat er op dit forum een aparte sectie beschikbaar was voor de jongere nudisten en naturisten.
Nu zijn hier verder nog geen topics geopend, en vroeg ik mij af hoeveel jongeren er op deze website waren aangemeld.
Vandaar dit topic, vooral met als doel om elkaar te vinden en misschien te helpen of leren kennen!
Alvast bedankt.
Groet,
Freearnold
Ik zag dat er op dit forum een aparte sectie beschikbaar was voor de jongere nudisten en naturisten.
Nu zijn hier verder nog geen topics geopend, en vroeg ik mij af hoeveel jongeren er op deze website waren aangemeld.
Vandaar dit topic, vooral met als doel om elkaar te vinden en misschien te helpen of leren kennen!
Alvast bedankt.
Groet,
Freearnold
- Mandy
- Zeer actief lid
-
- Actief lid
Re: Aanwezigheid Jonge leden.
De definitie van jongeren en ouderen kan natuurlijk op vele manieren op worden gevat, maar dan hebben we ook iets om over te praten:)
Nudisme zou eigenlijk veel populairder moeten zijn onder jongeren, aangezien wij maar al te vaak meer vrijheid willen, en massaal protesteren als ons vrijheid word afgenomen.
Nudisme zou eigenlijk veel populairder moeten zijn onder jongeren, aangezien wij maar al te vaak meer vrijheid willen, en massaal protesteren als ons vrijheid word afgenomen.
- Panda
- Zeer actief lid
Ik hoop dat ik mezelf met mijn 30 jaar nog onder de jongeren mag rekenen? 

- Mandy
- Zeer actief lid
-
- Actief lid
Haha, ja vind ik wel. Heb je dat ook afgemaakt, of toch voor iets anders gekozen?Mit schreef:Mee eens, hoewel het protesteren van nu ook vaak alleen is om het protesteren zelf.freearnold schreef:Nudisme zou eigenlijk veel populairder moeten zijn onder jongeren, aangezien wij maar al te vaak meer vrijheid willen, en massaal protesteren als ons vrijheid word afgenomen.
Ik val zelf met 23 jaar trouwens wel onder de categorie jongeren. Leuk dat je computer science studeert, dat heb ik ook gedaan!
-
- Actief lid
Leuk om te horen:) Als je wilt kunnen we hier verder over praten in een PB, zodat we hier niet te ver van het onderwerp afdwalen?Mit schreef:Ik heb mijn BSc afgemaakt, maar heb wel een andere master gekozen.freearnold schreef:Heb je dat ook afgemaakt, of toch voor iets anders gekozen?
- Panda
- Zeer actief lid
BedanktMandy schreef:Van mij wel

-
- Actief lid
Dat is wel iets waar ik bang voor ben, en er heerst nog altijd wat een taboe, en schaamte over bloot zijn.Mit schreef:Doen we! On-topic: ik denk dat de meeste jongeren zich bezig houden met andere dingen.freearnold schreef:Leuk om te horen:) Als je wilt kunnen we hier verder over praten in een PB, zodat we hier niet te ver van het onderwerp afdwalen?
-
- Nieuw lid
Niet allemaal! Ik ben 21Mit schreef:Doen we! On-topic: ik denk dat de meeste jongeren zich bezig houden met andere dingen.freearnold schreef:Leuk om te horen:) Als je wilt kunnen we hier verder over praten in een PB, zodat we hier niet te ver van het onderwerp afdwalen?
-
- Actief lid
Kijk, toch mooi om te weten dat er een aantal leeftijdsgenoten dezelfde visie delen.111nudist schreef:Niet allemaal! Ik ben 21Mit schreef:Doen we! On-topic: ik denk dat de meeste jongeren zich bezig houden met andere dingen.freearnold schreef:Leuk om te horen:) Als je wilt kunnen we hier verder over praten in een PB, zodat we hier niet te ver van het onderwerp afdwalen?
Er zou eigenlijk wat meer over gesproken moeten worden, om zo mensen duidelijk te maken hoe fijn het is, en dat het gewoon is:)
-
- Nieuw lid
Ik zal er ook nog wel bijhoren met men 25 bijna 26
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Met 33 hoor je ook nog wel bij de jongeren toch?
-
- Actief lid
davy87 schreef:Ik zal er ook nog wel bijhoren met men 25 bijna 26
Ik vind dat iedereen die zich als een jongere voelt, en als een jongere gedraagt, in deze (naturistische) gemeenschap ook als 1 van de jongeren door zou moeten kunnen gaan:)naturisten1980 schreef:Met 33 hoor je ook nog wel bij de jongeren toch?
- Norbert
- Actief lid
- Contacteer:
Volgens de NFN-Jongerencommissie is het maar beperkt tot de leeftijd van 27 jaar. Een vereniging als Zon en Leven werkt met nog jongere leeftijdsgrenzen. Daar zijn tieners belangrijker dan twintigers, laat staan dertigers en ouder.freearnold schreef:Ik vind dat iedereen die zich als een jongere voelt, en als een jongere gedraagt, in deze (naturistische) gemeenschap ook als 1 van de jongeren door zou moeten kunnen gaan:)

-
- Nieuw lid
Ik ben 24 en voel mij nog jong en levendig 

-
- Nieuw lid
24 jaar hier.
-
- Actief lid
hallo mensen!
Zelf ben ik 25 jaar en ook naturist, het valt mij ook op dat er weinig jongeren zijn. Al lijkt mij het wel leuk om mensen van mijn leeftijd te ontmoeten die het naturisme samen willen delen;)
Zelf ben ik 25 jaar en ook naturist, het valt mij ook op dat er weinig jongeren zijn. Al lijkt mij het wel leuk om mensen van mijn leeftijd te ontmoeten die het naturisme samen willen delen;)
-
- Actief lid
Ik moet zeggen, ik ben er inderdaad ook nog niet veel tegen gekomen, maar ik weet zeker dat ze er wel zijn. Misschien niet meteen op dit forum, maar op de wat bekendere stranden en locaties kom je ze vanzelf tegen:)kasperemmen24 schreef:hallo mensen!
-
- Actief lid
aggghhhh ben 36 en mijn vrouw 31 en wij zijn helaas geen jongeren meer .....(zou er een moord voor doen om weer jongere te zijn *zucht* ) Maar onze twee dochters vallen er wel degelijk onder 3 en 1.5 

-
- Nieuw lid
24 hier, iets zegt me dat ik hier bij hoor.
-
- Super actief lid
Ach leeftijd,gewoon een getal op je geboorteakte,het is maar net hoe je je voeltgoedemorgen schreef:24 hier, iets zegt me dat ik hier bij hoor.

-
- Nieuw lid
GerardS schreef:Ach leeftijd,gewoon een getal op je geboorteakte,het is maar net hoe je je voeltgoedemorgen schreef:24 hier, iets zegt me dat ik hier bij hoor.
Als de wekker 's ochtends gaat minstens 80

-
- Nieuw lid
Ik 32 en mijn vrouw 23. Wij voelen ons nog zeker jong 

- Wouter76
- Zeer actief lid
Ik ben 37, en voel me gelukkig nog vaak een twintiger 

-
- Actief lid
26 en bijna 27 herfsten jong. dus weer 1
-
- Nieuw lid
Ach, wij ook al bijna geen dertigers meer, toch zijn we op veel plekken waar we komen nog steeds de jonkies. Althans zo voelt 't 

- RoEnAngel
- Actief lid
32 en 24 hier, je bent zo jong als je je gedraagt
.

- thomxd
- Nieuw lid
Ik nu ook ben 19