Toevallige ontmoeting

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Jos
Beheerder
Contacteer:

Toevallige ontmoeting

Bericht door Jos »

Toen we eergister thuis kwamen waren buren bezig met een vouwwagen op te zetten. Net tweede hands aangeschaft. Dus een hoop gezoek hoe dat allemaal werkte.
We kwamen aan de praat en we vertelden dat we een jaarplaatse hebben. Oh waar dan: Zeewolde, flevonatuur. Oh daar hebben we van gehoord en we willen we ook een keer heen. Het bleek dat ze naturisten kamperen heerlijk vinden.
Donderdag komen ze langs om onze ervaringen te horen in Frankrijk.

Leuk toch

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Bowmore
Super actief lid

Re: Toevallige ontmoeting

Bericht door Bowmore »

Zeker leuk maar toevallig? Het zijn tenslotte buren, of begrijp ik je niet helemaal?
peter s
Actief lid
Contacteer:

Bericht door peter s »

leuk jos maar dat jullie dat niet wisten van elkaar , heb mijn buren het jaren geleden al gezegd en ondanks dat het hun ding niet is waren ze er ok mee :D veel praatplezier donderdag :lol:
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Leuk toch? Weer een mooi voorbeeld dat geheimzinnigheid over je blote leven niet nodig is. Er zijn veel meer naturisten of gewoon blootrecreanten dan we denken. Ze kunnen dus gewoon je buren zijn.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Voor de duidelijkheid het zijn buren (twee huizen verder) die er pas wonen en waar we nog weinig contact mee hadden.

Onze overburen kwamen we op een heel ander plek tegen.
Toen we een lekker diner hadden op camping La Clapere en een foto wilde maken stond een mevrouw op en die vroeg of zij de foto mocht maken. Tot onze en hun verbazing waren het onze over buren. Ik kende haar vanuit mijn werk.
Natukees schreef: Leuk toch? Weer een mooi voorbeeld dat geheimzinnigheid over je blote leven niet nodig is. Er zijn veel meer naturisten of gewoon blootrecreanten dan we denken. Ze kunnen dus gewoon je buren zijn.
Dat klopt helemaal natukees. We zijn er altijd heel open over en dan merk je dat veel mensen om je heen iets van naturisme weten of zelf bloot gaan.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Jos schreef: wo 24 apr 2019, 09:58 Voor de duidelijkheid het zijn buren (twee huizen verder) die er pas wonen en waar we nog weinig contact mee hadden.

Onze overburen kwamen we op een heel ander plek tegen.
Toen we een lekker diner hadden op camping La Clapere en een foto wilde maken stond een mevrouw op en die vroeg of zij de foto mocht maken. Tot onze en hun verbazing waren het onze over buren. Ik kende haar vanuit mijn werk.
Natukees schreef: Leuk toch? Weer een mooi voorbeeld dat geheimzinnigheid over je blote leven niet nodig is. Er zijn veel meer naturisten of gewoon blootrecreanten dan we denken. Ze kunnen dus gewoon je buren zijn.
Dat klopt helemaal natukees. We zijn er altijd heel open over en dan merk je dat veel mensen om je heen iets van naturisme weten of zelf bloot gaan.
Wel aangenaam als je gelijkgestemde buren hebt ;) Er niet geheimzinnig over doen dat je nudist bent helpt zeker... onze beide buren zijn door hun geloofsovertuiging echter niet vatbaar voor een praatje over bloot leven.
Keep life simple :)
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

janneke schreef: wo 24 apr 2019, 13:27 Wel aangenaam als je gelijkgestemde buren hebt ;) Er niet geheimzinnig over doen dat je nudist bent helpt zeker... onze beide buren zijn door hun geloofsovertuiging echter niet vatbaar voor een praatje over bloot leven.
Ik voor mijn nieuwe moslim-buren (traditioneel gezin met 4 kinderen) aan de linker kant een rechthoekige parasol neergezet zodat hun zicht op mijn aardse eigen paradijsje hiermee grotendeels ontnomen wordt. Mijn nieuwe moslim-buurman (34) heeft geen problemen met mijn bloot zodat bescherming aan die kant gelukkig niet nodig is. Terwijl het traditionele gezin volledig ingepakt blijft, ook met deze mooie dagen, ligt de aangepaste buurman in zijn onderbroek te zonnen. En ik zit er lekker bloot tussenin :lol: .
NieuweParasol.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Ik heb geen buren. Tenminste niet binnen een straal van een halve kilometer. Van de boeren in de omgeving weet ik vrij zeker dat ze, nadat ze zondags in de kerk hebben gezeten, niet bloot achter het stuur van de trekker gaan zitten.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Natukees schreef: wo 24 apr 2019, 17:09
Ik voor mijn nieuwe moslim-buren (traditioneel gezin met 4 kinderen) aan de linker kant een rechthoekige parasol neergezet zodat hun zicht op mijn aardse eigen paradijsje hiermee grotendeels ontnomen wordt. Mijn nieuwe moslim-buurman (34) heeft geen problemen met mijn bloot zodat bescherming aan die kant gelukkig niet nodig is. Terwijl het traditionele gezin volledig ingepakt blijft, ook met deze mooie dagen, ligt de aangepaste buurman in zijn onderbroek te zonnen. En ik zit er lekker bloot tussenin :lol: .

Is het gelukkig toch nog goed gekomen Kees
Karin
Super actief lid

Bericht door Karin »

Leuk verhaal Jos! :D
ruud
Zeer actief lid

Bericht door ruud »

Leuk buurtje.

En gelijk lid van het forum gemaakt.

Ruud,
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

ruud schreef: za 27 apr 2019, 14:55 Leuk buurtje.

En gelijk lid van het forum gemaakt.

Ruud,
Donderdag kon niet. Ze komen morgenmiddag. Natuurlijk komt het forum en onze website ter sprake.
Plaats reactie