De beslissing is genomen, we krijgen een vaste stek!
- JurgenZ
- Super actief lid
De beslissing is genomen, we krijgen een vaste stek!
Na al jaren naturistisch op vakantie te gaan, hadden we het laatste jaar sterk de behoefte aan een extra stekkie waar we op elk moment heen konden gaan en waar we dan ook bloot mochten bivakkeren. Het moest in Nederland zijn, want we hebben beide een zorgplicht naar onze ouders. Tevens wilden we niet te ver weg, want het moest makkelijk bereikbaar zijn.
Veel opties langsgelopen, gekeken welk terrein bij ons paste, een paar keer wat gehuurd, daarna gaan onderhandelen en we hebben gekozen. We hebben een Chalet op Flevonatuur gekocht. Echt Super. Het chalet wordt gebouwd en als alles mee zit, kunnen we er juni in. Echt top. Indeling is rond en we zijn nu bezig de spullen voor het interieur te kiezen. Alles bij elkaar een flinke investering, maar je leeft maar één keer, zoals vaak gezegd wordt. Daarnaast kosten vakanties ook geld.
Flevonatuur past bij ons vanwege de vele faciliteiten, de ruimte, de diversiteit, de locatie en het feit dat het een commercieel terrein is. We zijn echt super happy. Flevonatuur heeft ons ook goed van info voorzien en de verschillende plaatsen laten zien, waar we terecht zouden kunnen. De komende maanden worden natuurlijk spannend, want ja, bouwen, inrichten en hopen op een mooie zomer. Het nieuwe Chalet past ook bij ons, we hebben ook bestaand bekeken en beoordeeld, maar elke keer wilde we daar dan nog een hoop aan doen, dus toch maar nieuw.
Kijk er enorm naar uit om vrijdag na mijn werk gelijk daar heen te kunnen gaan , alles van ons af te laten glijden en met een lekker wijntje in onze tuin te gaan zitten. Top. En natuurlijk wilde ik dat met jullie delen op dit mooie forum!
Veel opties langsgelopen, gekeken welk terrein bij ons paste, een paar keer wat gehuurd, daarna gaan onderhandelen en we hebben gekozen. We hebben een Chalet op Flevonatuur gekocht. Echt Super. Het chalet wordt gebouwd en als alles mee zit, kunnen we er juni in. Echt top. Indeling is rond en we zijn nu bezig de spullen voor het interieur te kiezen. Alles bij elkaar een flinke investering, maar je leeft maar één keer, zoals vaak gezegd wordt. Daarnaast kosten vakanties ook geld.
Flevonatuur past bij ons vanwege de vele faciliteiten, de ruimte, de diversiteit, de locatie en het feit dat het een commercieel terrein is. We zijn echt super happy. Flevonatuur heeft ons ook goed van info voorzien en de verschillende plaatsen laten zien, waar we terecht zouden kunnen. De komende maanden worden natuurlijk spannend, want ja, bouwen, inrichten en hopen op een mooie zomer. Het nieuwe Chalet past ook bij ons, we hebben ook bestaand bekeken en beoordeeld, maar elke keer wilde we daar dan nog een hoop aan doen, dus toch maar nieuw.
Kijk er enorm naar uit om vrijdag na mijn werk gelijk daar heen te kunnen gaan , alles van ons af te laten glijden en met een lekker wijntje in onze tuin te gaan zitten. Top. En natuurlijk wilde ik dat met jullie delen op dit mooie forum!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Re: De beslissing is genomen, we krijgen een vaste stek!
Mooi Jurgenz,
Het klinkt heel goed. wij wensen je veel plezier en geluk daar. Tzt zullen wij als het reizen er niet meer inzit wel naar de Vrije Vogels uitwijken.
Flevonatuur is een prima stek denken wij.
Jos
Het klinkt heel goed. wij wensen je veel plezier en geluk daar. Tzt zullen wij als het reizen er niet meer inzit wel naar de Vrije Vogels uitwijken.
Flevonatuur is een prima stek denken wij.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Veel plezier gewenst met je naturistische stekkie.
Wij hebben al meer dan 20 jaar (23) een vaste plaats en gaan ons 17de jaar op Aamsveen tegemoet. En al drinken we zelden een glaasje wijn. Ook met een kop thee verbaas ik me nog altijd over dat heerlijke gevoel om uit je caravannetje te stappen s`morgens en lekker buiten te zitten luisteren naar de vogeltjes. Echt vakantiegevoel is dat. Ieder weekend weer
Wij hebben al meer dan 20 jaar (23) een vaste plaats en gaan ons 17de jaar op Aamsveen tegemoet. En al drinken we zelden een glaasje wijn. Ook met een kop thee verbaas ik me nog altijd over dat heerlijke gevoel om uit je caravannetje te stappen s`morgens en lekker buiten te zitten luisteren naar de vogeltjes. Echt vakantiegevoel is dat. Ieder weekend weer
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Gefeliciteerd! Je hebt helemaal gelijk, je leeft niet om te werken en t leven is al kort zat Geniet van elke seconde die je leeft en laat vooral negatieve gedachten lekker voorbij varen... Veel plezier in de FlevoPolder!
-
- Super actief lid
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Ik wens jullie veel genot.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- JurgenZ
- Super actief lid
Bedankt voor jullie positieve reacties! En zeker ook leuk om te horen dat jullie soms ook al zo'n plek hebben of het overwegen. Goed ook te horen dat wat wij hopen te ervaren al beaamd wordt door jullie.
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen en ervaringen.
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen en ervaringen.
- Mandy
- Zeer actief lid
Gefeliciteerd hoor. Ik zal in de zomer goed opletten of ik iemand zie genieten van een wijntje daar
Een PB is altijd welkom!
- Karin
- Super actief lid
Super leuk JurgenZ! Geniet ervan! Zowel het proces van bouwen, kiezen van het interieur en het (laten) plaatsen van het chalet, als natuurlijk al die heerlijke tijd die je daar erna door gaat brengen!
- JurgenZ
- Super actief lid
Helemaal juist, Karin en Mandy ! Zowel van de bouw en het plaatsen gaan we genieten als van de komende jaren daar ter plekke! De foto van de avatar is trouwens ook genomen op Flevonatuur, tijdens een week huren afgelopen september.
- Mandy
- Zeer actief lid
Flevo is altijd erg genieten. Zelfs voor een dag zoals ik weleens doe.
Hou je ons hier op de hoogte van de bouw etc? Leuke foto's misschien
Hou je ons hier op de hoogte van de bouw etc? Leuke foto's misschien
Een PB is altijd welkom!
- JurgenZ
- Super actief lid
Wat je zegt, dat hopen wij ook. Gewoon lekker zelfs een dagje er naar toe. We gaan ook niet verhuren, zodat we er echt elke keer heen kunnen. En ik ben inderdaad van plan zo af en toe een foto te plaatsen en zeker ook de voortgang met jullie te delen. Op dit moment zijn alle contracten met Flevo getekend en is ons Chalet goedgekeurd voor plaatsing. De opdracht voor de Chalet bouwer is getekend en de start van de bouw is ingeplant. Dat zal naar verwachting ergens half april starten. Overigens wordt het Chalet pas geplaatst als het geheel afgebouwd is. Zo'n transport en de plaatsing ervan lijkt mij ook nog wel een happening worden
Wordt vervolgd.
Wordt vervolgd.
-
- Actief lid
Gefeliciteerd. Daar ga je van genieten ! Na eerst eens een week op FN, vorig jaar drie weken, nu dus wij een heel seizoen. Weliswaar met de sleurhut, maar dat maakt niet uit. Tot drie jaar geleden stonden wij altijd een seizoen, echter op een textiel camping. Echter het laatste jaar zijn we er maar vier keer geweest, door allerlei beslommeringen. Toen besloten om het niet meer te doen, kost zat zo'n seizoen. Nu echter weer dus een heel seizoen..................Plannen onze privé beslommeringen zoveel mogelijk in één weekend. Zodra het weer het enigszins toelaat, wegwezen. Voordeel is ook dat onze boot hemelsbreed op 2000 meter afstand ligt, dus vertier zat. Lopen wel eens een rondje op de camping, maar wat een mooie chalets/caravans staan daar................
Groeten
Groeten
- JurgenZ
- Super actief lid
Goed om te horen FrankM, dat rondje lopen, doen wij ook geregeld, dat is ook het leuke van een groter terrein. En ik vind de plekken voor de sleurhutten daar ook prima. Grootte, voorzieningen, prima in orde. En ik ben het met je eens dat een jaarplaats genoeg kost, dus inderdaad vaak gebruiken!
- Karin
- Super actief lid
Kleine tip: hou een goede vinger aan de pols wat betreft de start van de bouw, en wanneer ze verwachten dat het klaar is. Op FlevoNatuur mag namelijk een aantal maanden in het hoogseizoen niks geplaatst worden (ivm overlast, lijkt me), en het is erg vervelend als je chalet net te laat klaar is, en je 'm dus pas in het najaar mag plaatsen.
FlevoNatuur maakt daar geen uitzonderingen op, en je zou de eerste niet zijn die een hele zomer met een lege kavel zit...
FlevoNatuur maakt daar geen uitzonderingen op, en je zou de eerste niet zijn die een hele zomer met een lege kavel zit...
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Proficiat,
Ik ben wel een beetje jaloers.... Wacht maar tot ik het geld heb, dan word ik jouw buurman. L
Ik ben wel een beetje jaloers.... Wacht maar tot ik het geld heb, dan word ik jouw buurman. L
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- JurgenZ
- Super actief lid
Bedankt Karin, voor deze tip. Ga het gelijk navragen!
- JurgenZ
- Super actief lid
Dank je, ik hoop dat je gauw mijn buurman kan worden!Harbouwblo schreef:Proficiat,
- JurgenZ
- Super actief lid
@ Karin; betreffende de plaatsing hebben we overleg gehad en daar komen we prima uit!
Vandaag leuke spulletjes gekocht voor in de keuken, haha net of je met een nieuwe uitzet begint! Ook de gordijnen, de vloer e.d. zijn allemaal al definitief. We houden het relatief design achtig. Het bankstel is nog een uitdaging, daar gaan we morgen nog een paar zaken voor bezoeken. Verder hebben we er ook nog voor gekozen om voor de open kunnende ramen, horren te plaatsen. De openslaande tuindeuren krijgen een soort hoor in de vorm van een gordijn.
Wel erg leuk om allemaal te kiezen!
Vandaag leuke spulletjes gekocht voor in de keuken, haha net of je met een nieuwe uitzet begint! Ook de gordijnen, de vloer e.d. zijn allemaal al definitief. We houden het relatief design achtig. Het bankstel is nog een uitdaging, daar gaan we morgen nog een paar zaken voor bezoeken. Verder hebben we er ook nog voor gekozen om voor de open kunnende ramen, horren te plaatsen. De openslaande tuindeuren krijgen een soort hoor in de vorm van een gordijn.
Wel erg leuk om allemaal te kiezen!
-
- Zeer actief lid
Wat heerlijk ... een eigen stek, jullie enthousiasme is erg aanstekelijk!
Maar ... wij houden het nog wel even bij het Twiske. Maakt wel nieuwsgierig om eens een kijkje op Flevo te nemen.
Heel veel plezier toegewenst, zo te lezen wordt het een fantastische plek om alle hectiek van het dagelijks leven te ontvluchten.
Maar ... wij houden het nog wel even bij het Twiske. Maakt wel nieuwsgierig om eens een kijkje op Flevo te nemen.
Heel veel plezier toegewenst, zo te lezen wordt het een fantastische plek om alle hectiek van het dagelijks leven te ontvluchten.
When nothing goes right, go to sleep ...
- Karin
- Super actief lid
Fijn JurgenZ!
Laat je het even weten als de housewarmings-barbecue is?
- JurgenZ
- Super actief lid
Twiske komen/kwamen wij ook veel, prima plek, maar we kijken inderdaad uit naar een plek waar we de dagelijkse drukte kunnen ontvluchten!Lillian schreef:Wat heerlijk ... een eigen stek, jullie enthousiasme is erg aanstekelijk!
- JurgenZ
- Super actief lid
ik zal er eens over nadenken, eerst zelf gaan genietenKarin schreef:Fijn JurgenZ!
-
- Super actief lid
Gezellig, komen we met het hele forum je huisje bekijken.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
allemaal tegelijk hahahahaha
Frivooltje schreef:Gezellig, komen we met het hele forum je huisje bekijken.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- JurgenZ
- Super actief lid
Vandaag weer grote stappen gemaakt! We hebben een heleboel voor het interieur gekocht; bank, fauteuil, eethoek, tv meubel. salontafel, klok. Geweldig!
-
- Actief lid
Waar gaan jullie staan ?
Welk deel ?
Groeten
Welk deel ?
Groeten
- JurgenZ
- Super actief lid
Dat vertel ik dan weer als we er staan!
- JurgenZ
- Super actief lid
Vandaag een paar lampen gekocht voor het chalet. Degene die aan het plafond gehangen moeten worden, geven we af aan de chaletbouwer. Die bood aan om zulke dingen voor ons gelijk op te hangen. Service met een hoofdletter!
- JurgenZ
- Super actief lid
En toch ook maar een Tuinhuis erbij gekocht, geïsoleerd en van electriciteit voorzie
Hier op de site van Felco natuur.
http://www.flevonatuur.nl/naturistencam ... ment=24937#
Wel makkelijk voor de fietsen, de tuinstoelen, de BBQ en de grasmaaier!. Als het goed is, is het Chalet over een week of drie klaar!
Hier op de site van Felco natuur.
http://www.flevonatuur.nl/naturistencam ... ment=24937#
Wel makkelijk voor de fietsen, de tuinstoelen, de BBQ en de grasmaaier!. Als het goed is, is het Chalet over een week of drie klaar!
-
- Super actief lid
Wat een prijzen...