Wie weet een leuke camping in Frankrijk waar een naturisten strand in de buurt is?
Aangezien mijn puber kinderen 12-16-18 nog wel graag mee gaan maar wat meer moeite hebben om zich bloot te geven , zoeken we naar een middenweg ( wij als naturisten ouders hebben dat natuurlijk helemaal niet) .
Wie heeft voor ons leuke tips?
Thnx vast.
Textiel camping met naturistenstrand in Frankrijk
-
- Actief lid
Textiel camping met naturistenstrand in Frankrijk
Wat is nu lekkerder dan bloot genieten !!!
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Re: Textiel camping met naturistenstrand in Frankrijk
Serignan Plage is dan denk ik een mooie oplossing.
Kinderen lekker in eigen tent op de textiel camping en jullie op Serignan Plage nature of Clos de Ferrand. Of wellicht kies beiden voor de textiel oplossing (Serignan Plage). Ik weet niet hoe tegenwoordig de tijdsindeling van het zwembad (balineo oid) is, maar de keer dat ik er was vond ik het verwarrend waar en wanneer ik nu naakt kon zijn Verdiep je daar even in en volgens mij kan je je daar goed vermaken en voor ieder wat wils Het is voor mij alweer heel wat jaren terug dat ik hier was en denk dat andere mensen hier meer over kunnen vertellen Ik vond t duur en was snel weer weg
Volgens mij is dit een ideale camping voor deze situatie en ja heeft groot naturistenstrand erbij waar je zo op loopt.
Kinderen lekker in eigen tent op de textiel camping en jullie op Serignan Plage nature of Clos de Ferrand. Of wellicht kies beiden voor de textiel oplossing (Serignan Plage). Ik weet niet hoe tegenwoordig de tijdsindeling van het zwembad (balineo oid) is, maar de keer dat ik er was vond ik het verwarrend waar en wanneer ik nu naakt kon zijn Verdiep je daar even in en volgens mij kan je je daar goed vermaken en voor ieder wat wils Het is voor mij alweer heel wat jaren terug dat ik hier was en denk dat andere mensen hier meer over kunnen vertellen Ik vond t duur en was snel weer weg
Volgens mij is dit een ideale camping voor deze situatie en ja heeft groot naturistenstrand erbij waar je zo op loopt.
-
- Zeer actief lid
Re: Textiel camping met naturistenstrand in Frankrijk
L'Escalet vlak bij St Tropez. Er is een camping, en een non-officiele naaktstrand
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)