Wat heb je gedaan vandaag?
- Jan52
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Hier dakisolatie, spouwisolatie, vloerisolatie, HR++ glas overal kunststof kozijnen en deuren (Duits bedrijf) en nieuwe energiezuinige cv combiketel.
En ja ja...we krijgen label C.
Ze kunnen daar in den Haag ook niet alles weten hè?
En ja ja...we krijgen label C.
Ze kunnen daar in den Haag ook niet alles weten hè?
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
m.a.w. deel dan geen random labels uit.... ja dat spouwmuur isolatie is een "klein" probleempje hier... :S Maar de zijkant van mijn huis (op het zuiden) is wel helemaal zwart geteerd om zoveel mogelijk warmte te absorberen en direct naar binnen te brengen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Net als vorige week even ene paar uurtjes naar Amsterdam geweest.
Vandaag zijn we naar de hermitage geweest. Leuke tentoonstelling bekeken over servies van de tsaren.
Daarna gelijk maar even de andere kant van het gebouw gekeken naar meesterwerken van de Hollandse meesters. Leuk stukje geschiedenis van Holland en Amsterdam.
Entree was gratis met de museumjaarkaart en de trein tegen 40% gereduceerd tarief. Koopje dus.
Jos
Vandaag zijn we naar de hermitage geweest. Leuke tentoonstelling bekeken over servies van de tsaren.
Daarna gelijk maar even de andere kant van het gebouw gekeken naar meesterwerken van de Hollandse meesters. Leuk stukje geschiedenis van Holland en Amsterdam.
Entree was gratis met de museumjaarkaart en de trein tegen 40% gereduceerd tarief. Koopje dus.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
trouwens heb je gezien dat dit de 100ste pagina van dit topic is??
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Dus dit is de 1000ste posting in dit topic.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Actief lid
vandaag gesolliciteerd ging beter dan verwacht!
- Paul1968
- Zeer actief lid
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
@poppeschuitema Ja het was me opgevallen dat we op pagina 100 zaten, nu dus 101 hopen dat de servert het aankan
@annefleurtje Gefeliciteerd dan maar denk ik Welke functie gaat het worden?
@allen Net slangen, vogelspinnen en kuikentjes geknuffeld... Een avond kan vreemd lopen.... Ik snapte alleen die kuikentjes niet helemaal qua combinatie
@annefleurtje Gefeliciteerd dan maar denk ik Welke functie gaat het worden?
@allen Net slangen, vogelspinnen en kuikentjes geknuffeld... Een avond kan vreemd lopen.... Ik snapte alleen die kuikentjes niet helemaal qua combinatie
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Vandaag een boom omgezaagd bij mensen achter in de tuin. Was een hele kluif. Van boven in stukken naar beneden gewerkt. Stond tussen 2 schuren in...
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- Jan52
- Super actief lid
Haha! Is ook een beetje lastig om van beneden in stukken naar boven te werken hè?
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Heb ik een keer geprobeerd, beviel niet goed.Jan52 schreef:Haha! Is ook een beetje lastig om van beneden in stukken naar boven te werken hè?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wat heb je niet gedaan vandaag is mijn kopje: we zijn niet naar de wedstrijd tegen Excelsior geweest. Zeer tegen onze voetbalgewoontes in. 1-3 is toch ook te slecht voor woorden. Ik weet het nog niet wat we volgend seizoen gaan doen. Te weinig pit in het team, hangende kopjes en weg is de wedstrijd. Balen.
- Jan52
- Super actief lid
Tja, hier een tukker van "het eerste uur".
Ik volg de wedstrijden via Fox en ik was er ook ziek van.
Meestal kijk ik op zondag ook nog live naar een wedstrijd maar gisteren was het voor mij even geen voetbal op tv...
Ik volg de wedstrijden via Fox en ik was er ook ziek van.
Meestal kijk ik op zondag ook nog live naar een wedstrijd maar gisteren was het voor mij even geen voetbal op tv...
- Michael1807
- Nieuw lid
vanmorgen vroeg uit de veren en lekker naakt gezwommen in zwembad Overbosch, Den Haag.
Goed begin van het weekend
Goed begin van het weekend
"everything is better naked"
- zomernaturist
- Zeer actief lid
Een goed begin van de zondag! Net heerlijk in het zonnetje gedouched (douche op het oosten, echt heerlijk) en daarna een uurtje lekker gelegen achter glas. Nu snel even wat eten en lekker de hele dag wandelen. Zomer kom maar!!!!!
Tevens is het gelukt om in onze overvolle huwelijksreis zomervakantie nog een weekje met vrienden naar D'enriou er bij in te plannen dus deze zomer kan al niet meer stuk! 4 weken zomervakantie Vrolijker kan je mij niet krijgen. Ik kan alleen nog steeds geen naaktstranden vinden in Dubai en/of Mauritius, dat is de enige tegenvaller
Tevens is het gelukt om in onze overvolle huwelijksreis zomervakantie nog een weekje met vrienden naar D'enriou er bij in te plannen dus deze zomer kan al niet meer stuk! 4 weken zomervakantie Vrolijker kan je mij niet krijgen. Ik kan alleen nog steeds geen naaktstranden vinden in Dubai en/of Mauritius, dat is de enige tegenvaller
-
- Super actief lid
Ik weet niet of het mijn "vroegte-record" is maar vandaag was het mijn eerste in de tuin-bloot-zondag. En het is pas 8 maart. Maar niet meteen te lang natuurlijk, dat is ook weer niet goed voor het bleke huidje.
Het was ook even een "bijkom-moment" want straks gaan we weer naar onze zoon in het ziekenhuis. Ruim een week geleden kreeg hij een ernstige longembolie in beide longen plus nog eens stolsels in aorta en rechterbeen. We waren hem bijna kwijt. Hij was al even van de wereld maar kwam gelukkig op tijd weer terug. Hij heeft die problemen al eerder gehad maar dacht dat het onder controle was met bloedverdunners. Niet dus. Hij blijft de rest van zijn leven met een tikkende tijdbom lopen. En dat voor zo'n sportieve jonge knul met een jong gezin . KLOTEZOOI. Zo, dat is eruit.
Als klap op de vuurpijl kreeg mijn schoonmoeder vorige week een herseninfarct. Kan er ook nog bij. Zo krijgt iedereen vroeg of laat klappen te verwerken. Maar we houden moed. Bij de pakken neer gaan zitten helpt niemand verder.
Het was ook even een "bijkom-moment" want straks gaan we weer naar onze zoon in het ziekenhuis. Ruim een week geleden kreeg hij een ernstige longembolie in beide longen plus nog eens stolsels in aorta en rechterbeen. We waren hem bijna kwijt. Hij was al even van de wereld maar kwam gelukkig op tijd weer terug. Hij heeft die problemen al eerder gehad maar dacht dat het onder controle was met bloedverdunners. Niet dus. Hij blijft de rest van zijn leven met een tikkende tijdbom lopen. En dat voor zo'n sportieve jonge knul met een jong gezin . KLOTEZOOI. Zo, dat is eruit.
Als klap op de vuurpijl kreeg mijn schoonmoeder vorige week een herseninfarct. Kan er ook nog bij. Zo krijgt iedereen vroeg of laat klappen te verwerken. Maar we houden moed. Bij de pakken neer gaan zitten helpt niemand verder.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Inderdaad heel erg rot. Vooral die angst is slopend..
Sterkte ermee....
Sterkte ermee....
- Paul1968
- Zeer actief lid
- wingryder
- Zeer actief lid
Vandaag onze eerste rit weer samen op de motor na de grote klap op IJsland, was voor Els best wel even een dingetje. maar ging allemaal best.
Rustig aan gedaan, stukje snelweg en toen de dijk bij Bilderdam op.
Lekker binnendoor tuffen en daarna via de a5 en a4 weer naar huis.
De eerste 130 km zitten er weer op, hoop dat er nog vele mogen volgen.
Groet,
Jan
Rustig aan gedaan, stukje snelweg en toen de dijk bij Bilderdam op.
Lekker binnendoor tuffen en daarna via de a5 en a4 weer naar huis.
De eerste 130 km zitten er weer op, hoop dat er nog vele mogen volgen.
Groet,
Jan
-
- Super actief lid
Sterkte Kees
-
- Actief lid
Nou Kees,
U krijgt het wel heel erg sterk voor de kiezen!
Ik wens u veel sterkte en kracht!
U krijgt het wel heel erg sterk voor de kiezen!
Ik wens u veel sterkte en kracht!
Not the sky, but the mind is the limit!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Kees dat zijn heel nare dingen, die jullie meemaken. Heel veel sterkte en hoop dat het allemaal goed komt met beide zieken.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Wingryder, wat tof dat jullie weer de moed hebben opgepakt en weer de weg op gegaan zijn.
Jos
Jos
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Sterkte Kees!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij hebben vandaag heerlijk in het zonnetje gewandeld van De Lutte naar Beuningen en terug met mooie stukken langs de DInkel. nagenoeg 18 kilometer. Daarna lekker in de tuin voor de nazit.
- Kok
- Zeer actief lid
Ook nog even uit Ermelo: Kees, sterkte met en voor je familieleden. Laat ze nog lang bij je blijven...
Geef het leven kleur door jezelf te zijn, en te genieten.
Don't walk in front of me, I don't like to follow
Don't walk behind me, I may not lead
But walk beside me and be a friend.
Don't walk in front of me, I don't like to follow
Don't walk behind me, I may not lead
But walk beside me and be a friend.
-
- Actief lid
Even lekker in de uiterwaarden wezen zonnen. Wel wat weinig blaadjes aan de bomen en struiken , dus een beetje spannend.
-
- Super actief lid
Allereerst sterkte Kees!!
Wingryder, mooi dat jullie weer genieten.
Helaas heb ik vandaag niets gedaan qua zon dan heel even met een t-shirt aan op het balkon gestaan. Had veel meer moeten doen maar helaas...
Wingryder, mooi dat jullie weer genieten.
Helaas heb ik vandaag niets gedaan qua zon dan heel even met een t-shirt aan op het balkon gestaan. Had veel meer moeten doen maar helaas...
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Beterschap voor je familieleden Kees en sterkte voor jullie.
Zaterdagnamiddag naar Oostakker, enkele Kroatische wijntjes gaan kopen bij Slavino. Iris moet in het kader van haar opleiding Reisleider Europa/Kroatië volgende week een spreekoefening houden over een culinaire specialiteit uit haar "keuzeland". Ze heeft voor kaas van het eiland Pag gekozen.
Op het eiland Pag leven meer dan 80.000 schapen van een inheems ras die naast licht gezouten vlees (een beetje vergelijkbaar met de Franse pré-salee-lammeren)ook nog een een typische melk geven. Die wordt in een kleine plaatselijke melkerij verwerkt tot een harde kaas, de Paški Sir.
We hebben in juli het bedrijf bezocht en een degustatie gehad van alle door hen gemaakte kazen.
Natuurlijk hoort bij een stukje kaas ook een goed glas wijn en die zijn we dus gaan kopen. De kaas brachten vrienden vorige maand mee. De wijn die we in de zomer zelf meebrachten is jammer genoeg reeds maanden uitgedronken.
Vandaag hebben we Middelburg en Veere bezocht. Eind april moet Iris samen met 2 medecursisten een busreis organiseren en de opdracht was "Midden-Zeeland". We hadden vroeger al een paar bezoeken aan dit mooie stadje gebracht en alle voorbereidingen zijn getroffen. Vandaag hebben we uitgedokterd hoe de bus kan rijden, waar hij ons kan "droppen", waar hij kan gaan parkeren en waar hij ons weer kan oppikken.
Heerlijk in het zonnetje gelopen maar zeker nadien in Veere stond toch een behoorlijk frisse bries.
Onderweg ook nog een paar cachen meegenomen (figuurlijk dan).
Zaterdagnamiddag naar Oostakker, enkele Kroatische wijntjes gaan kopen bij Slavino. Iris moet in het kader van haar opleiding Reisleider Europa/Kroatië volgende week een spreekoefening houden over een culinaire specialiteit uit haar "keuzeland". Ze heeft voor kaas van het eiland Pag gekozen.
Op het eiland Pag leven meer dan 80.000 schapen van een inheems ras die naast licht gezouten vlees (een beetje vergelijkbaar met de Franse pré-salee-lammeren)ook nog een een typische melk geven. Die wordt in een kleine plaatselijke melkerij verwerkt tot een harde kaas, de Paški Sir.
We hebben in juli het bedrijf bezocht en een degustatie gehad van alle door hen gemaakte kazen.
Natuurlijk hoort bij een stukje kaas ook een goed glas wijn en die zijn we dus gaan kopen. De kaas brachten vrienden vorige maand mee. De wijn die we in de zomer zelf meebrachten is jammer genoeg reeds maanden uitgedronken.
Vandaag hebben we Middelburg en Veere bezocht. Eind april moet Iris samen met 2 medecursisten een busreis organiseren en de opdracht was "Midden-Zeeland". We hadden vroeger al een paar bezoeken aan dit mooie stadje gebracht en alle voorbereidingen zijn getroffen. Vandaag hebben we uitgedokterd hoe de bus kan rijden, waar hij ons kan "droppen", waar hij kan gaan parkeren en waar hij ons weer kan oppikken.
Heerlijk in het zonnetje gelopen maar zeker nadien in Veere stond toch een behoorlijk frisse bries.
Onderweg ook nog een paar cachen meegenomen (figuurlijk dan).