Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Henk D »

Terug van vakantie. Nog een paar daagjes thuis en dan weer naar de baas. 2 weken Aamsveen met prima weer gehad.
Op defiets naar Haaksbergen, Epe en natuurlijk naar Enschede voor de boodschappen. In de 2 weken de auto alleen maar nodig gehad om naar Arnhem te rijden voor een tentoonstelling (Quits in de Eusebiuskerk) En naar de bios voor en film (Chef). Verder lekker relax.
Alleen waren de ochtenden al weer wat fris en de avonden kort. Maar in de boerderij de houtkachel aan en dan is het heel gezellig met een knappend haardvuurtje.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij hebben gisteren de 20 km rondom Markelo gewandeld. Heerlijk weer, leuke route, prima gezelschap. Vandaag eens verder kijken naar costa natura voor 2015.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

PoppeSchuitema schreef:inderdaad er zijn werkgevers die het werk en de werkgelegenheid zelf naar z'n barrebiesje helpen

http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/o ... nstructie/

http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/f ... -de-stoep/
Te schandalig voor woorden.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Frivooltje schreef:
PoppeSchuitema schreef:inderdaad er zijn werkgevers die het werk en de werkgelegenheid zelf naar z'n barrebiesje helpen

http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/o ... nstructie/

http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/f ... -de-stoep/
Te schandalig voor woorden.
We willen alles steeds goedkoper,ergens in de keten is er iemand die hier de prijs voor betaalt,wordt er overigens wel moe van dat bedrijven een slaatje slaan uit de crisis ,als er meer vraag is als aanbod is de werknemer de pineut,meer voor minder,te nemen of te laten :(
Ikaros
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door Ikaros »

vanavond een heerlijke naakte strandwandeling met m'n honden gemaakt!
Met Vriendelijke Groet,
André

Kleding, als het moet!
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Vanavond de achterband van m´n fiets getracht te vervangen.
Helaas kwam ik een gebroken spaak tegen, die dus eerst vervangen moet worden.
Afbeelding
Afbeelding
Morgen verder..
Karin3
Super actief lid

Bericht door Karin3 »

...
Laatst gewijzigd door Karin3 op za 20 sep 2014, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Gisteravond naar de Schouwburg.: Paul van Vliet. In een woord prachtig. Wat een cabaretier van formaat.

En als je denkt dat ouderen niets kunnen moet je maar eens gaan kijken wat deze 79 jarige presteert.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
coboho
Zeer actief lid

Bericht door coboho »

Gelukt vandaag, Theo................ :D :D :D :D ?

Cok
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag eindelijk de prijzen van de postcode loterij verzilverd en naar Ouwehands Dierentuin geweest. Leuke dag, prima weer en leuke dierentuin. Met name het gorilla verblijf was schitterend. (voor zover een opgesloten dier enzovoort)
AfbeeldingAfbeelding
Richard66
Actief lid

Bericht door Richard66 »

Ik had vandaag een uitje van Humanitas waar ik vrijwilligerswerk doe. We kregen een workshop improvisatietheater. Eerst in groepen, later een soort van finale waarin we om beurten op het podium mochten. Veel lol gehad en ontzettend gelachen, ik ga niet dagelijks als een huppelend konijn over het toneel ;), een ander speelde liever een ei :roll: .

Groeten,

Bart
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Nog even naar het strand geweest. Was lekker, zal wel de laatste keer geweest zijn. Dit jaar

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Jos schreef:Nog even naar het strand geweest. Was lekker, zal wel de laatste keer geweest zijn. Dit jaar

Jos
Wie had dat verwacht,zo'n mooie warme Septembermaand,maakt Augustus nog een beetje goed ;)
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

coboho schreef:Gelukt vandaag, Theo................ :D :D :D :D ?

Cok
Ja hoor, de spaken zijn vernieuwd en het wiel zit er weer in :).
De rest van de dag heerlijk in 't zonnetje gezeten, nog wat bollen in de plantenbakken gegraven voor het komend voorjaar en staalkabel-lijntjes gespannen om lantaarns aan op te hangen. Wat was het weer een lekker dagje om blote dingen te doen!
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Karin3 schreef:...
Da's niet veel Karin, beetje zonde van je dag.

Karin heeft haar bericht aangepast. Graag terug naar topic
Jos (beheerder)
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Zo, na twee heerlijke weken in Zuid Frankrijk, gisteravond na een zeer prettige reis weer thuis gekomen! Ga de diverse berichten hier wel weer even bijlezen. We hadden in Frankrijk een huis met veel privacy, dus ik heb daar twee weken lang niets aan gehad. Wel natuurlijk als we weggingen! Heerlijk in Nice, St. Raphael. St Tropez e.d. geweest.

Genieten dus!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Vandaag heb ik genoten van de overwinning van mijn FC Twente op Heracles.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jan52 schreef:Vandaag heb ik genoten van de overwinning van mijn FC Twente op Heracles.
En ik ook, geweldig eindelijk een beetje bezieling en Castaignos op dreef.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Hoi Jurgenz,

Welkom terug.

Moet vast mooi en leuk geweest zijn. Heb je ook de Haut Corniche gereden?

Jos
rover
Nieuw lid

Bericht door rover »

Een appeltaart gebakken! Dan is de zomer wel echt voorbij hè..
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Jos schreef:Hoi Jurgenz,

Welkom terug.

Moet vast mooi en leuk geweest zijn. Heb je ook de Haut Corniche gereden?

Jos
Was idd erg leuk. We zaten in Friganieres, een erg leuk klein plaatsje bij Draguignan en van daaruit hebben we diverse tochten gereden naar St. Tropez, Frejus, Nice, St Raphael e.d. en ook in het binnenland naar Grasse. Ik durf niet zo te zeggen of de haute Corniche daar ook bij zat. Welk wegnummer heeft die route?
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

JurgenZ schreef:
Was idd erg leuk. We zaten in Friganieres, een erg leuk klein plaatsje bij Draguignan en van daaruit hebben we diverse tochten gereden naar St. Tropez, Frejus, Nice, St Raphael e.d. en ook in het binnenland naar Grasse. Ik durf niet zo te zeggen of de haute Corniche daar ook bij zat. Welk wegnummer heeft die route?
Draguignan (Camping: Haute Garduere) is een leuke plaats, de oude artilleriestad en vandaar zijn vele uitstapjes mogelijk. Zowel naar de kust als het binnenland.
De Haute Corniche is een van de prachtige wegen tussen Nice en Monaco met een prachtig uitzicht op de omgeving. Is te zien in vele films oa James Bond geloof ik.

Verder kun je er prachtige tochten maken oa naar Artuby en nog veel meer, Puget Thenjiers en Entrevaux (Camping: Origan)

Grasse de stad van de parfum. Ben je ook in de parfum fabriek geweest?

Jos
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

De weg aan de kust tussen Nice en Monaco hebben we vorig jaar genomen ( we zaten toen in Trets, ook een leuk plaatsje in de buurt van Aix) ! Is inderdaad schitterend, maar ook druk. We hebben de parfumfabriek niet bezocht in Grasse
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Gisteren heb ik de patiovloer weer eens een goede schoonmaakbeurt gegeven, het kunstgras begon weer wat zwart te worden. Voorbehandeld met anti-alg en daarna met de hogedrukreiniger afgespoten en met de waterstofzuiger de troep opgezogen. het ligt er nu weer schoon en fris bij gereed voor de winter. Qua temperatuur kon het nog net in m'n blootje wat altijd handig is met dit soort klusjes want geen natte vieze kleren, even onder de douche en je bent zelf ook weer schoon en fris
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Nog niet veel. Dit forum weer eens doorlopen en hopen dat de verkoudheid niet doorzet. :(
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Het is nu al 28 september en nog steeds is het lekkerblootweer. De zon staat wel laag dus gaat hij zich nu alweer achter de bomen verschuilen zodat ik zo langzamerhand in de schaduw terecht kom. Maar het is nog steeds 22 graden hier met vrijwel geen wind dus de kleren blijven nog lekker uit.

Gisteren had ik een leuke ontmoeting met forumlid Wouter. Dat was op de Volvo Klassieker Beurs in Rosmalen. Wij hebben vooral gezellig gekletst over onze gezamenlijke andere hobby, Volvo dus. Leuk om je "in het echt" ontmoet te hebben. We herkenden elkaar wel ondanks dat we vermomd waren met kleren aan :lol:

Op de foto staat mijn Volvo gezellig tussen zijn familieleden. Hebben ze ook wat bij te kletsen :D
1175227_725914137477300_5876882594204338745_n.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Najaarsritje gereden met Motorclub Noordwijk. Het was lekker (onverwacht) druk, waardoor het helaas heel moeilijk (zeg maar onmogelijk) was om de groepen bij elkaar te houden. Maar desondanks een mooie rit als afsluiting van het motorseizoen van de club.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Nog even een aanvulling op mijn vorige bericht met foto: als je een foto ziet met oudere auto's valt het op dat zowat elke auto een eigen kleur heeft. Dat vind ik veel leuker dan de kleurkeuze van deze tijd. Als ik nu zo'n vergelijkbare foto met nieuwe auto's zo maken zou het lijken of deze in zwart-wit genomen is.
Zijn de mensen van tegenwoordig dan zo kleurloos geworden?
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

nee Kees, zelfs de auto kleuren zijn modegevoelig. Zo was het enige jaren geleden ondenkbaar in een witte auto te rijden en nu zijn de witte niet aan te slepen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

PoppeSchuitema schreef:nee Kees, zelfs de auto kleuren zijn modegevoelig. Zo was het enige jaren geleden ondenkbaar in een witte auto te rijden en nu zijn de witte niet aan te slepen
Witte auto's zijn van alle tijden en die vind ik wel fris van kleur. Alleen staat het bij de ene auto mooier dan bij de ander. Tegenwoordig is het zilver, grijs en zwart die het meest over de spreekwoordelijke toonbank gaan. Ik let daar wel eens op als ik een rondje door de wijk loop. Wat een saaie en sombere boel vind ik dat. En wat zijn de meeste mensen dan toch modegevoelige kuddedieren. Als ik nu een nieuwe auto zo kopen, wat ik natuuuuurlijk niet doe, zou het toch weer een auto met een gezellige kleur zijn.
Plaats reactie