Dank je.Blootgewoon Kees schreef: ↑za 11 mar 2023, 11:02 Het beste met je ogen. Mijn linker oog gaat ook gek doen met vervormde beelden waar ik misselijk van word. Slechte ogen zit (ook) in mijn familie en om de zes weken ga ik met mijn moeder ook oogprikken halen voor haar maculadegeneratie. Heb jij dat ook?
Ik heb al een scan gehad en er zit wel een verdikking onder bij het maculagat in mijn linker oog. Over twee weken een nieuwe scan en dan een plan van aanpak. Kan er ook nog wel bij.
Zo kwam ik er achter. Wreef in mijn oog en zag dat de letters van de ondertiteling op de TV vervormden. Via Google kwam ik er achter dat dat dat niet goed was en meteen de huisarts in geschakeld. Bloedprikken doet mij helemaal niets maar er zijn 2 dingen waar ik geen injectie in wilde hebben, in mijn piemel en in mijn ogen en ik verliet de huisarts met 2 doorverwijzingen voor die dingen.
Ik heb Diabetic Macula Syndroom als ik het mij goed herinner. Dus gevolgen van suiker. 1 geluk, het doet bijna geen pijn tenzij ze iets verkeerds doen of je gewoon domme pech hebt.