Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Frivooltje
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Blootgewoon Kees schreef: za 11 mar 2023, 11:02 Het beste met je ogen. Mijn linker oog gaat ook gek doen met vervormde beelden waar ik misselijk van word. Slechte ogen zit (ook) in mijn familie en om de zes weken ga ik met mijn moeder ook oogprikken halen voor haar maculadegeneratie. Heb jij dat ook?
Ik heb al een scan gehad en er zit wel een verdikking onder bij het maculagat in mijn linker oog. Over twee weken een nieuwe scan en dan een plan van aanpak. Kan er ook nog wel bij😒.
Dank je.

Zo kwam ik er achter. Wreef in mijn oog en zag dat de letters van de ondertiteling op de TV vervormden. Via Google kwam ik er achter dat dat dat niet goed was en meteen de huisarts in geschakeld. Bloedprikken doet mij helemaal niets maar er zijn 2 dingen waar ik geen injectie in wilde hebben, in mijn piemel en in mijn ogen en ik verliet de huisarts met 2 doorverwijzingen voor die dingen. :shock:
Ik heb Diabetic Macula Syndroom als ik het mij goed herinner. Dus gevolgen van suiker. 1 geluk, het doet bijna geen pijn tenzij ze iets verkeerds doen of je gewoon domme pech hebt.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag geheel onverwachts gekregen. :shock: (kettinkje had ik al)

Naturistensymbool.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Bericht door Blootgewoon Kees »

Frivooltje schreef: za 11 mar 2023, 19:39 Vandaag geheel onverwachts gekregen. :shock: (kettinkje had ik al)

Naturistensymbool.jpeg
Nou, leuk toch? Van een stille aanbidder?😄.
Waarom krijg jij trouwens ook een prik in je “pielemans”?
Frivooltje
Super actief lid

Blootgewoon Kees schreef: za 11 mar 2023, 20:48 Nou, leuk toch? Van een stille aanbidder?😄.
Waarom krijg jij trouwens ook een prik in je “pielemans”?
Ooit tegen een buurman verderop in de straat gezegd dat ik "jaloers" was op zijn naturistenhanger. Dat heeft hij schijnbaar onthouden. Hij heeft zijn koopflat verkocht en gaat naar een verpleeghuis o.i.d. Geeft in ieder geval zijn naturistenleven op en vond dat deze hanger ook geen nut meer had. Heeft ook geen kinderen e.d.
Wist niet goed wat ik moest zeggen (buiten hartelijk dank) want ik weet wat ze kosten en ik kende deze man eigenlijk helemaal niet.

Bij een diabeet is de kans groot dat de uiteindes van je lichaam, waaronder dus je piemel, niet meer doen wat ze moeten doen. En ik wilde weten of het met dat ding nog eens goed kwam en daarvoor wilden ze de bloeddoorvoer (duplex) meten. Daarvoor diende de injectie. Toen ik dat geluid hoorde (lijkt op een heel erg snel babyhartje) dacht ik dat dat wel goed klonk maar het was de helft wat zou moeten.
Zoals jij ook al zei, kan er ook nog wel bij. 1 voordeel, ik hoef op een naaktstrand nooit meer bang te zijn dat er iets gebeurt wat ik niet wil. :P
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Frivooltje schreef: za 11 mar 2023, 21:29Ooit tegen een buurman verderop in de straat gezegd dat ik "jaloers" was op zijn naturistenhanger. Dat heeft hij schijnbaar onthouden. Hij heeft zijn koopflat verkocht en gaat naar een verpleeghuis o.i.d. Geeft in ieder geval zijn naturistenleven op en vond dat deze hanger ook geen nut meer had. Heeft ook geen kinderen e.d.
Wist niet goed wat ik moest zeggen (buiten hartelijk dank) want ik weet wat ze kosten en ik kende deze man eigenlijk helemaal niet.
Wat bijzonder aardig van die buurman. Toch leuk dat hij aan jou dacht. Dat moet je toch goed doen.
Je maakt al genoeg lichamelijke ellende mee, dus is iets positiefs je ook gegund.
En nu ben je toch als nudist een zichtbare naturist geworden😉.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Frivooltje schreef: za 11 mar 2023, 19:39 Vandaag geheel onverwachts gekregen. :shock: (kettinkje had ik al)

Naturistensymbool.jpeg
Een mooi gebaar 👍
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Erg aardig van je buurman, Frivooltje.

Een prikkie in mn pikkie lijkt mij ook geen fijn idee, maar als hij niet meer fier rechtop staat is ook vervelend...
Gr. NanMar

PB is welkom!
kevinnec20
Zeer actief lid

Bericht door kevinnec20 »

niet vandaag maar vrijdag holland zingt hazes gekeken was leuk bij 1 van de dames og3ne zag je haar string hier het bewijs

https://www.facebook.com/photo?fbid=747 ... 6736694228
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

kevinnec20 schreef: ma 13 mar 2023, 15:01 niet vandaag maar vrijdag holland zingt hazes gekeken was leuk bij 1 van de dames og3ne zag je haar string hier het bewijs

En wat wil je daarmee zeggen?
Frivooltje
Super actief lid

kevinnec20 schreef: ma 13 mar 2023, 15:01 niet vandaag maar vrijdag holland zingt hazes gekeken was leuk bij 1 van de dames og3ne zag je haar string hier het bewijs

Dit meen je toch niet...
Dropje66
Actief lid

Bericht door Dropje66 »

Afgelopen vrijdagavond voor de eerste keer naar Golfbad Oss geweest om daar 2 uur naturistisch te zwemmen.

De aardige badjuffrouw (sorry, ik ben haar naam vergeten) had meteen in de gaten dat we er nog niet eerder waren geweest en kregen van haar goede uitleg wat waar te vinden was in het zwembad en meldde dat er tussendoor van koffie of chocomel met een lekker 'kuukske' genoten kon worden.
Tussen het bubbelen, stomen, golven en glijden door onder het genot van koffie en het 'kuukske' wat gesprekjes gevoerd met de andere aanwezige gasten (+/- 40). Blijkbaar zijn wij niet als enige zo gek die het er voor over hebben om 130 km (65 heen, 65 terug) te rijden om 2 uur naturistisch te gaan zwemmen...

Gezellige avond gehad en dit gaat zeker een vervolg krijgen.
Frivooltje
Super actief lid

Auto laten keuren en met een beetje creativiteit kan ik weer een jaar vooruit want goedgekeurd. Vandaag krijgt hij een grote beurt, wordt er naar de ruitenwissers gekeken (want soms zijn deze stil maar soms maken ze een teringherrie) en hopelijk naar nog wat dingetjes.

Oww, en gisteren zomaar 1x $ 20,- en 1x $ 40,- extra verdiend met mijn investering. :) En als het meezit komt daar vandaag ook nog wat bij, vermoed 1x $ 60,-.
Heel vreemd maar mij hoor je niet klagen. :lol: :lol:
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Frivooltje schreef: vr 17 mar 2023, 00:45 Auto laten keuren en met een beetje creativiteit kan ik weer een jaar vooruit want goedgekeurd. Vandaag krijgt hij een grote beurt, wordt er naar de ruitenwissers gekeken (want soms zijn deze stil maar soms maken ze een teringherrie) en hopelijk naar nog wat dingetjes.

Oww, en gisteren zomaar 1x $ 20,- en 1x $ 40,- extra verdiend met mijn investering. :) En als het meezit komt daar vandaag ook nog wat bij, vermoed 1x $ 60,-.
Heel vreemd maar mij hoor je niet klagen. :lol: :lol:
Heb je in ieder geval wat garagekosten terugverdiend.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Gisteravond op de duitse zender SAT1 de film "Barfuß bis zum Hals" gekeken, over een naturistenterrein bij Brandenburg wat verkocht werd aan een textielfabrikant uit München. In Duitsland best een bekende film, ik had er al vaker wat van gehoord, nu eindelijk eens gezien. Geen idee of er ergens op het net een versie is met nederlandse ondertiteling (voor wie dat belangrijk vindt)
Gr. NanMar

PB is welkom!
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag een stadswandeling Arnhem gedaan in combinatie met een bezoek aan het vernieuwde museum. Ik ben lang geleden geboren in Arnhem maar rond mn dertiende geëmigreerd naar Twente dus actieve herinneringen had ik er niet meer aan. Het was leuk om die stad weer eens door te lopen en te genieten van de Rijn (voor mij is een stad pas een echte stad als er een rivier doorloopt) . Het station is een architectonisch hoogstandje in de moderne tijd maar ook het oude postkantoor was de moeite van het bekijken waard. Leuke stad, gaan we nog eens doen zo.
Frivooltje
Super actief lid

Blootgewoon Kees schreef: vr 17 mar 2023, 10:33 Heb je in ieder geval wat garagekosten terugverdiend.
Klopt en nog iets meer dan verwacht. (€ 20,-)
Maar is ook alleen maar goed want de rekening was € 290,- :oops: :shock: en daar komt helaas nog wat meer bij. :(
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Jos schreef: vr 10 mar 2023, 20:48 Vandaag was mijn laatste werkdag. ik ben nu voor de tweede keer met pensioen. ga niet meer werken en mijn registratie is nu ook verlopen.
Covid zorg is over dus een goed moment om goodbye te zeggen tegen een fantastisch en bijzonder beroep.
Nu weer gaan genieten van alles hobby;s. Hoewel de agenda loopt al aardig vol.
Geniet van je vrije tijd, het mooie weer komt eraan!
We're born naked. After that, it's all drag.
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Pfffffffffff...
Sneu zoiets.
We're born naked. After that, it's all drag.
kevinnec20
Zeer actief lid

Bericht door kevinnec20 »

naar de sauna geweest was lekker
Strandstel0071
Actief lid

Bericht door Strandstel0071 »

Een lange wandeling gemaakt in de regen, een warme douche genomen bij thuiskomst en de verwarming aangezet om op temperatuur te komen. Laat de zomer maar snel beginnen!
Laat het ons gerust weten als je ons herkent, kunnen we met nog meer vrienden bloot genieten!
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Strandstel0071 schreef: ma 20 mar 2023, 16:05 Een lange wandeling gemaakt in de regen, een warme douche genomen bij thuiskomst en de verwarming aangezet om op temperatuur te komen. Laat de zomer maar snel beginnen!
Mag van mij ook. Morgen is het sowieso echt Lente. Op de kalender althans. Buiten nog niet echt🙄.
DipZDip
Zeer actief lid

Bericht door DipZDip »

Niet helemaal vandaag, maar afgelopen week heb ik weer eens in zee gezwommen. Dat was even geleden. Ditmaal ging ik 's avonds. Het was heel rustig weer en het relatief stille water was, ondanks de lage temperatuur, kennelijk gunstig voor zeevonk. De bovenrand van brekende golven kon mooi oplichten. Ook spetteren met water leverde fraaie lichtschijnsels op.
Pieter1973
Zeer actief lid

Bericht door Pieter1973 »

Blootgewoon Kees schreef: ma 20 mar 2023, 16:59 Mag van mij ook. Morgen is het sowieso echt Lente. Op de kalender althans. Buiten nog niet echt🙄.
afgelopen weekend hebben wij zowel zaterdag als zondag toch al in onze tuin van het zonnetje kunnen genieten. 😁
Strandstel0071
Actief lid

Pieter1973 schreef: di 21 mar 2023, 09:04
Blootgewoon Kees schreef: ma 20 mar 2023, 16:59 Mag van mij ook. Morgen is het sowieso echt Lente. Op de kalender althans. Buiten nog niet echt🙄.
afgelopen weekend hebben wij zowel zaterdag als zondag toch al in onze tuin van het zonnetje kunnen genieten. 😁
Zaterdagmiddag heeft het bij ons nog een klein uurtje geregend! Zondagochtend een flinke wandeling gemaakt en zondagmiddag genoten van de klassieker:) en Max. Het zonnetje heeft bij ons dus helaas nog alleen ons gezicht gezien.
Laat het ons gerust weten als je ons herkent, kunnen we met nog meer vrienden bloot genieten!
Pieter1973
Zeer actief lid

op buienradar was al te zien dat we in Drenthe geluk hadden. Bevalt altijd goed zo'n eerste dag van het jaar bloot in de zon te kunnen zijn.

Neem aan dat jullie wandeling niet bloot is geweest ?!
Strandstel0071
Actief lid

Pieter1973 schreef: di 21 mar 2023, 13:58 op buienradar was al te zien dat we in Drenthe geluk hadden. Bevalt altijd goed zo'n eerste dag van het jaar bloot in de zon te kunnen zijn.

Neem aan dat jullie wandeling niet bloot is geweest ?!
Haha, nee inderdaad volledig aangekleed. Naakt wandelen in Nederland doen we eigenlijk alleen op het naaktstrand.
Pieter1973
Zeer actief lid

Strandstel0071 schreef: di 21 mar 2023, 14:22 Naakt wandelen in Nederland doen we eigenlijk alleen op het naaktstrand.
in Frankrijk en Spanje zijn er gebieden waar je, als je wil, de hele dag naakt kan wandelen.
Strandstel0071
Actief lid

Pieter1973 schreef: di 21 mar 2023, 15:27
Strandstel0071 schreef: di 21 mar 2023, 14:22 Naakt wandelen in Nederland doen we eigenlijk alleen op het naaktstrand.
in Frankrijk en Spanje zijn er gebieden waar je, als je wil, de hele dag naakt kan wandelen.
Als dat mogelijk is in de buurt van Vera Playa dan houden wij ons aanbevolen voor tips. Hebben we vorig jaar niet ontdekt, dus horen graag van je, zie ook PB.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Pieter1973 schreef: di 21 mar 2023, 15:27
Kan en mogen zijn twee verschillende zaken.
In Spanje zal dat over het algemeen geen probleem hoewel ook niet elke politieman de code penal (zie simonnoot.nl) direct zal weten.

In Frankrijk is het gewoon verboden en daar is de wet wel duidelijk over voorzover ik weet, dus daar loop je meer risico's en is gevangenisstraf niet uitgesloten. Wij hebben daar overigens veel blote wandelingen gedaan en soms worden ze ook georganiseerd.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Pieter1973
Zeer actief lid

Jos schreef: di 21 mar 2023, 18:19 In Frankrijk is het gewoon verboden en daar is de wet wel duidelijk over voorzover ik weet
Bij bijvoorbeeld Sabliere en Origan kan en mag naakt wandelen gewoon
Plaats reactie