Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
kevinnec20
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door kevinnec20 »

Ven vandaag voor het eerst naar de sauna geweest

Heb in de tijd dat ik er was ongeveer 30 40 mensen gezien waar an ongeveer 10 mannen voir de rest vrouwen veel wel aardig jong tussen 20 en 30

Ruim de helft was er naakt
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Leuk👍
Bij Wine and Wellness?
kevinnec20
Zeer actief lid

Bowmore schreef: vr 17 feb 2023, 19:18 Leuk👍
Bij Wine and Wellness?
ja
robveen
Zeer actief lid

Bericht door robveen »

kevinnec20 schreef: vr 17 feb 2023, 19:06 Ven vandaag voor het eerst naar de sauna geweest

Heb in de tijd dat ik er was ongeveer 30 40 mensen gezien waar an ongeveer 10 mannen voir de rest vrouwen veel wel aardig jong tussen 20 en 30

Hoi Kevin.

In de sauna is meestal iedereen naakt. Leg eens uit wat die geklede mensen er deden? Waar was je?

Trouwens, dat er vrouwen zijn en nog aardig jong ook, is fijn. Maar de sauna is meestal niet bedoeld als datinggelegenheid.

Of bedoelde je wat anders? Licht eens toe. Dank je.
kevinnec20
Zeer actief lid

geen dating snap ik el leuk dat jonge mnsen er komen

imensen in badkleding deden gewoon het zelfde alleen dan met badkleding aan
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Bericht door Blootgewoon Kees »

kevinnec20 schreef: vr 17 feb 2023, 19:06 Ven vandaag voor het eerst naar de sauna geweest
Leuk dat je nu voor het eerst kon ervaren. En hoe vond je het?
kevinnec20
Zeer actief lid

Blootgewoon Kees schreef: vr 17 feb 2023, 20:51
Leuk dat je nu voor het eerst kon ervaren. En hoe vond je het?

super leuk
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

robveen schreef: vr 17 feb 2023, 19:45
In de sauna is meestal iedereen naakt. Leg eens uit wat die geklede mensen er deden? Waar was je?
Trouwens, dat er vrouwen zijn en nog aardig jong ook, is fijn. Maar de sauna is meestal niet bedoeld als datinggelegenheid.
Ik vind het best bijzonder, een Clothing Optional sauna. Dat zullen ze denk ik nog niet zo lang doen. Op hun website staat nog bij de "huisregels" dat badkleding alleen op badkledingdagen is toegestaan. Het zal dus misschien nog een experiment zijn. Het kan een paar kanten op gaan. Of de bakledinggasten zien dat bloot normaal is en gaan ook verder uit de kleren, of de blootgasten voelen zich bekeken (omdat het misschien foute gluurgasten aantrekt) en gaan dan juist ín de kleren. Of het blijft gewoon zoals het nu gaat ook goed gaan. Afwachten maar.
kevinnec20
Zeer actief lid

Ik vond niet erg dat er mensen er niet naakt waren omdat de meest dat wel gelukkig waren
kevinnec20
Zeer actief lid

alleen jammer dat ik niemand heb om mee te gaan
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

Blootgewoon Kees schreef: za 18 feb 2023, 11:11
robveen schreef: vr 17 feb 2023, 19:45
Ik vind het best bijzonder, een Clothing Optional sauna. Dat zullen ze denk ik nog niet zo lang doen. Op hun website staat nog bij de "huisregels" dat badkleding alleen op badkledingdagen is toegestaan. Het zal dus misschien nog een experiment zijn. Het kan een paar kanten op gaan. Of de bakledinggasten zien dat bloot normaal is en gaan ook verder uit de kleren, of de blootgasten voelen zich bekeken (omdat het misschien foute gluurgasten aantrekt) en gaan dan juist ín de kleren. Of het blijft gewoon zoals het nu gaat ook goed gaan. Afwachten maar.
Het volgende staat ook op de website van Wine & Welness:

Toelichting op ons badkleding beleid:
• Bij Wine & Wellness Utrecht is het dragen van badkleding iedere dag optioneel;
• Hierdoor bent u dus vrij om zelf de keuze te maken om wel of geen badkleding te dragen tijdens uw bezoek;
• We begrijpen dat dit beleid kan leiden tot situaties waarin sommige bezoekers wel badkleding dragen en sommige geen badkleding dragen;
• Wij rekenen erop dat u de keuze van andere bezoekers respecteert.

Waarschijnlijk is deze verruiming van de huisregels gedaan uit economische motieven. Ik heb geen moeite met ClothingOptional maar hoe werkt dat dan in de praktijk?
Waarom gaat iemand in zwembroek of badpak tussen blote mensen zitten? Hoe onderscheid je een gluurder van iemand die te verlegen is om die badkleding uit te laten?
Genieten in mijn blootste blootje! :D
kevinnec20
Zeer actief lid

ik zou zeg ga er heen dan kan je het ziem
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vanmorgen via de markt naar het centrum gegaan voor de Lampegatse carnavalsoptocht. Zou beginnen om 12:45 uur of 13:11 uur. Nogal tegenstrijdige berichten. Om 13:58 uur kwam er eindelijk een voertuig voorbij. De tweede liet echter weer heel lang op zich wachten. Ik ben maar huiswaarts gekeerd. Moest nog terug naar de markt en een supermarkt en mijn voeten/rug stonden al op begeven. Vanavond naar Standdaarbuiten, naar de prachtige lichtjesoptocht. Hoop dat ik niet al te gebroken het einde haal en dat het droog blijft. ALLAAF!!
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
sweetboy75
Actief lid

Bericht door sweetboy75 »

Vanmorgen naar het strand geweest ondanks het Friese weer toch een lekkere wandeling gemaakt.
Tot mijn verbazing zag ik iemand uit de zee komen ik moest toch even vragen hoe ze dat voor elkaar krijgt in dat koude water.
Haar antwoord was geweldig " aaaaaa ventje ik doe dit bijna iedere dag je moet toch iets doen om jong te blijven "
Mijn dag kon niet meer stuk en ze zei als je lef hebt ga je een keer mee zwemmen.
Ik heb zoveel respect voor haar dat ik het een keer ga proberen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Gisteren een fijn dagje Sauna Sare te Oldenzaal gedaan. Lekkere sauna rondes, fijne opgietingen, hier en daar een praatje gemaakt. Vrouwlief komt langzaam maar zeker in de pensioen modus (1-4) nu alles geregeld lijkt te zijn.
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

even lekker een frisse duik gedaan in het twiske, daarna nog een uurtje in de zon zitten genieten,. warm genoeg uit de wind dus niet nodig om mijn kleren aan te doen,... heerlijk
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Roald schreef: za 25 feb 2023, 18:54 even lekker een frisse duik gedaan in het twiske, daarna nog een uurtje in de zon zitten genieten,. warm genoeg uit de wind dus niet nodig om mijn kleren aan te doen,... heerlijk
Je bent een kanjer dat je dat doet met deze temperaturen🥶. Ik kon in de tuin uit de wind zitten maar vond het met 6 graden toch te koud om dat bloot te doen.
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

Je bent een kanjer dat je dat doet met deze temperaturen🥶. Ik kon in de tuin uit de wind zitten maar vond het met 6 graden toch te koud om dat bloot te doen.
kwestie van wennen,.. dacht vorig jaar ook dat ik dat nooit zou doen.
maar na de zomer gewoon wanneer het zonnetje schijnt,. stukje zwemmen dan afdrogen en even van de zon op je huid genieten. gaat
gaat min of meer vanzelf dan dat je aan de koudere temparuteren went.
zolang je maar uit de wind zit, is het met 7c al te doen en met plus 10 lekker
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vorige week begon ik weer te hoesten, zaterdagavond hadden we een buurtborrel en een van de buren is longarts en die hoorde me blaffen en kwam even praten enzo en die adviseerde mij eens een nader longonderzoek te laten doen. Zondag had ik geen stem meer, kon alleen nog fluisteren en hoesten en maar hoesten. Maandagmorgen toch maar aan t werk gegaan want anders moest onze planner maandagnacht zn hele planning weer omgooien maar smorgens wel direct een appje gestuurd zo van houd er rekening mee dat ik terug naar huis moet ivm ziek. Ik was nog niet bij Keulen toen ik de knollen alweer op had maar ben wel doorgereden naar losadres en daar heb ik een appje gestuurd plan mij maar weer terug naar huis, en dat heeft hij gedaan. Dinsdag naar de huisarts gegaan en die constateerde wederom een longontsteking, hoge bloedwaardes (174) laag zuurstofgehalte (69) snelle pols (120) hoge tenperatuur (38,9). Heb een kuur Amoxiline gekregen en advies longfoto maken. Toen ik vertelde over mijn buurman kreeg ik ook verwijzing naar longarts. Omdat ik geen stem had vroeg ik of zij of de assistent even naar ziekenhuis kon bellen voor een afspraak longfoto en dat deed ze en ik kon onmiddellijk terecht. Bij de verwijzing longarts ging iets mis want toen mijn schat de volgende dag belde konden ze daar alleen maar een leeg document zien, huisarts gebeld en die beloofde er achteraan te gaan. Donderdagmorgen werd ik gebeld door de longafdeling van t ziekenhuis dat ik net voor de middag door de CTscan kon en bloedprikken en net na de middag gesprek met de longarts. die sloot iets kwaadaardigs uit en ik heb 2 gebroken ribben. Maandag heb ik een dagopnamen omdat ze mijn longen gaan spoelen en wat ze opzuigen controle van de witte bloedlichaampjes en slijm opzuigen wat op kweek gezet word. De week er op gaan we een longfunctieonderzoek doen om de capaciteit van de longen te onderzoeken en de dag er op weer gesprek met de longarts.
wordt vervolgd
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Beterschap toegewenst Poppe🤞
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

Sterkte Poppe met al die onderzoeken. Hopelijk krijg je snel een uitslag.

Philip
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Oef, sterkte.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Hoi Poppe,
veel sterkte en hoop op snelle genezing

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Beterschap Poppe, zo te lezen ben je wel even uit de running...
Gr. NanMar

PB is welkom!
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Oei Beterschap Poppe, klinkt pittig. (ook die gebroken ribben die zo achteloos in de tekst staan, waarschijnlijk gevolg van hoesten ?)
Roald
Actief lid

Bericht door Roald »

Poppe, Beterschap toegewenst..
Blootgewoon Kees
Zeer actief lid

Zo, wat heftig, Poppe. Dat klinkt allemaal niet best en pijnlijk. Sterkte ermee en spoedig herstel gewenst. En hopelijk vinden ze ook de oorzaak. Groetjes, Kees.
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Beterschap, Poppe.
We're born naked. After that, it's all drag.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Beterschap. Succes met alle onderzoeken. Als je toch eenmaal in dat ziekenhuismolentje zit, moet maar alles grondig gecontroleerd worden.
johannesw
Zeer actief lid

Bericht door johannesw »

Beterschap en sterkte
Plaats reactie