Wat heb je gedaan vandaag?
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Zaterdag was het mooi rustig weer en ben ik even met de drone aan het "spelen" geweest
https://photos.app.goo.gl/vaVaYwnpQv4eD51b8
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Actief lid
Leuk werk, ik als ik mijn camera eens aan het werk maak ik ook een video.PoppeSchuitema schreef: ↑di 31 jan 2023, 22:10 Zaterdag was het mooi rustig weer en ben ik even met de drone aan het "spelen" geweest
Maar leuk speelgoed is zo'n drone.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Kleinzoon had er een gekregen van Sinterklaas. Leuk ding.
Ik heb er een gekocht voor de tuinvereniging. Nu even aan het oefenen. Besturing via de mobiel en camera maakt video's en foto's.
Jos
Ik heb er een gekocht voor de tuinvereniging. Nu even aan het oefenen. Besturing via de mobiel en camera maakt video's en foto's.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
Gaaf manPoppeSchuitema schreef: ↑di 31 jan 2023, 22:10 Zaterdag was het mooi rustig weer en ben ik even met de drone aan het "spelen" geweest
Een PB is welkom
-
- Zeer actief lid
Leuk, Poppe. En wat woon je mooi man.PoppeSchuitema schreef: ↑di 31 jan 2023, 22:10 Zaterdag was het mooi rustig weer en ben ik even met de drone aan het "spelen" geweest
-
- Super actief lid
Laatste dagen flink bezig met puin ruimen op mijn nieuwe PC. Ik had sommige bestanden/foto's op wel 10 verschillende plekken opgeslagen. Mijn PC mannetje wist niet wat hij zag incl. een paar naaktfoto's van mij die er ook meerdere keren op stonden. Gelukkig maakte hij daar geen problemen van. Inmiddels al hele GB's kunnen verwijderen. Maar daar gaat wel een zooi tijd in zitten. Gelukkig een tijdje geleden bij de kringloop een 4-tal eettafelstoelen op wieltjes gevonden die heel veel beter zitten dan mijn (dure) bureaustoel. Heb een maand of 4 zonder PC gezeten omdat mijn PC mannetje zelf ook kapot was.
Met kerst zat ik, geheel onverwacht, in Spanje, in het bejaardenopslag Benidorm. Mijn neefje belde mij op 23 december. Zijn vriendin kwam terug uit Engeland en was schijnbaar een bitch, dus hij wilde weg naar de warmte. Hij kwam mij de 24e ophalen, jaja we zijn met de auto gegaan. Dodge RAM 5.7 HEMI V8, dat is best wel een leuke rijwagen. Ding staat zelfs in het terrein nog zijn mannetje wat we in de bergen ook uitgeprobeerd hebben zolang mijn rug daar tegen kon. Helaas heb ik van de ca. 4.000km. slechts ca. 220km. mogen rijden. (lang verhaal) Op zich een leuke, geheel door hem betaalde, vakantie geweest als ik de ruzies niet meereken. Nuchter is hij echt heel aardig maar owee als hij gaat zuipen. 5 liter bier op een avond is niets. Kennen jullie het verhaal over Dr. Jackal en Mr. Hyde? Zo ja, dan snap je wel wat ik bedoel. We zaten in een mooi ****-hotel en hadden een gratis upgrade gekregen voor onze kamer. Grote kamer met gescheiden bedden en een groot balkon. Maar helaas, er zat niets naturistisch bij en daar baalde ik wel van. Mijn neefje is naturistisch opgevoed maar mijn nichtje moet er al een tijdje niets meer van hebben en hij nu ineens ook niet. Zijn moeder staat ook voor een raadsel.
Ik wilde n.l. graag naar het naaktstrand maar mijnheer wilde dat niet. En ja, als textiel niet wil dan verliest naakt altijd. Ook het feit dat hij gekleed kon blijven kon hem niet overhalen. Dus uiteindelijk naar het openbare textielstrand gelopen dat 150 meter van het hotel af lag. Hij had zijn zwembroek al aangetrokken in de hotelkamer maar als ik dat doe dan krijg ik mijn broek niet meer dicht. Doe ik wel op het strand was mijn gedachte. Eenmaal daar liepen er nog wat kleine kinderen rond en omdat ik geen gezeik wilde (je zit toch in een ander land met een taalbarrière) ging ik zittend op een handdoek mij omkleden. Geen goed idee. Zwembroek klaar gelegd, onderbroek uit, zwembroek aan maar al wiegelend, rechterbil, linkerbil, je kent het wel. Echter was ik een paar weken eerder flink op mijn bek gegaan in het zwembad en daardoor zaten er 3 kleine scheurtjes achter bovenaan in de zwemshort. Eenmaal opgestaan zei mijn neefje nog dat ik een scheur in mijn zwemshort had maar ik dacht, dat zijn die kleine scheurtjes. Hij heeft er ook verder totaal niets meer over gezegd. Helaas bleek het gewiegel te veel te zijn geweest voor die paar kleine scheurtjes maar dat wist ik niet en dat werd mij ook niet duidelijk verteld. Zwemmen in de zee werd het niet want het water was zeer frisjes. Toen maar besloten om een 'duik' te nemen in het binnenbad van het hotel. Ik mijn t-shirt aangetrokken, handdoek over mijn schouder en spijkerbroek in de tas en zo zijn we over de winkelboulevard terug gelopen naar het hotel. Daar wat gezwommen en net voordat het druk werd zijn we eruit gegaan. Zoals ik zei had mijn neefje niets meer gezegd over die scheur. Omdat omkleden daar wat lastiger ging ben ik in mijn zwemshort door het hotel naar de lift gelopen. Op de kamer, toen mijn neefje in de badkamer was, heb ik op het balkon mijn zwemshort uitgetrokken. We zaten op 6 hoog dus ik vond dat dat wel kon. Na het afdrogen toch maar even gekeken naar dat scheurtje. Wat bleek, er zat aan de achterkant een scheur van boven tot beneden, denk zo'n 35cm. Gelukkig zat er een binnenbroekje in. Dank je wel neefje.
Wel jammer want Spanje is een vrij land op het gebied van naturisme en ik had eigenlijk best wel een naaktwandelingetje willen maken toen we in de bergen waren. 24e vertrokken en de 29e weer terug in NL. Ergens best wel gestoord natuurlijk. Maar wel heerlijk weer gehad (Zuid-Frankrijk 25ºC en in Benidorm nog steeds 19ºC.) Was nog nooit in Spanje geweest.
Met kerst zat ik, geheel onverwacht, in Spanje, in het bejaardenopslag Benidorm. Mijn neefje belde mij op 23 december. Zijn vriendin kwam terug uit Engeland en was schijnbaar een bitch, dus hij wilde weg naar de warmte. Hij kwam mij de 24e ophalen, jaja we zijn met de auto gegaan. Dodge RAM 5.7 HEMI V8, dat is best wel een leuke rijwagen. Ding staat zelfs in het terrein nog zijn mannetje wat we in de bergen ook uitgeprobeerd hebben zolang mijn rug daar tegen kon. Helaas heb ik van de ca. 4.000km. slechts ca. 220km. mogen rijden. (lang verhaal) Op zich een leuke, geheel door hem betaalde, vakantie geweest als ik de ruzies niet meereken. Nuchter is hij echt heel aardig maar owee als hij gaat zuipen. 5 liter bier op een avond is niets. Kennen jullie het verhaal over Dr. Jackal en Mr. Hyde? Zo ja, dan snap je wel wat ik bedoel. We zaten in een mooi ****-hotel en hadden een gratis upgrade gekregen voor onze kamer. Grote kamer met gescheiden bedden en een groot balkon. Maar helaas, er zat niets naturistisch bij en daar baalde ik wel van. Mijn neefje is naturistisch opgevoed maar mijn nichtje moet er al een tijdje niets meer van hebben en hij nu ineens ook niet. Zijn moeder staat ook voor een raadsel.
Ik wilde n.l. graag naar het naaktstrand maar mijnheer wilde dat niet. En ja, als textiel niet wil dan verliest naakt altijd. Ook het feit dat hij gekleed kon blijven kon hem niet overhalen. Dus uiteindelijk naar het openbare textielstrand gelopen dat 150 meter van het hotel af lag. Hij had zijn zwembroek al aangetrokken in de hotelkamer maar als ik dat doe dan krijg ik mijn broek niet meer dicht. Doe ik wel op het strand was mijn gedachte. Eenmaal daar liepen er nog wat kleine kinderen rond en omdat ik geen gezeik wilde (je zit toch in een ander land met een taalbarrière) ging ik zittend op een handdoek mij omkleden. Geen goed idee. Zwembroek klaar gelegd, onderbroek uit, zwembroek aan maar al wiegelend, rechterbil, linkerbil, je kent het wel. Echter was ik een paar weken eerder flink op mijn bek gegaan in het zwembad en daardoor zaten er 3 kleine scheurtjes achter bovenaan in de zwemshort. Eenmaal opgestaan zei mijn neefje nog dat ik een scheur in mijn zwemshort had maar ik dacht, dat zijn die kleine scheurtjes. Hij heeft er ook verder totaal niets meer over gezegd. Helaas bleek het gewiegel te veel te zijn geweest voor die paar kleine scheurtjes maar dat wist ik niet en dat werd mij ook niet duidelijk verteld. Zwemmen in de zee werd het niet want het water was zeer frisjes. Toen maar besloten om een 'duik' te nemen in het binnenbad van het hotel. Ik mijn t-shirt aangetrokken, handdoek over mijn schouder en spijkerbroek in de tas en zo zijn we over de winkelboulevard terug gelopen naar het hotel. Daar wat gezwommen en net voordat het druk werd zijn we eruit gegaan. Zoals ik zei had mijn neefje niets meer gezegd over die scheur. Omdat omkleden daar wat lastiger ging ben ik in mijn zwemshort door het hotel naar de lift gelopen. Op de kamer, toen mijn neefje in de badkamer was, heb ik op het balkon mijn zwemshort uitgetrokken. We zaten op 6 hoog dus ik vond dat dat wel kon. Na het afdrogen toch maar even gekeken naar dat scheurtje. Wat bleek, er zat aan de achterkant een scheur van boven tot beneden, denk zo'n 35cm. Gelukkig zat er een binnenbroekje in. Dank je wel neefje.
Wel jammer want Spanje is een vrij land op het gebied van naturisme en ik had eigenlijk best wel een naaktwandelingetje willen maken toen we in de bergen waren. 24e vertrokken en de 29e weer terug in NL. Ergens best wel gestoord natuurlijk. Maar wel heerlijk weer gehad (Zuid-Frankrijk 25ºC en in Benidorm nog steeds 19ºC.) Was nog nooit in Spanje geweest.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Met een dergelijke auto naar Benidorm is zo 1500 euro alleen aan brandstof. In plaats daarvan zou ik thuis de verwarming wat hoger zetten . En dan hebben we het nog niet over de kosten van route peage en zo. Brrr , maar gelukkig ieder zn ding.
- Roald
- Actief lid
bijna alle dodge rams met een benzine V8 rijden op LPG, vanwege het grijs kenteken zijn hier geen tot weinig meerkosten aan verbonden, als je zon auto dan als ZZP'r of ondernemer rijd is het dus gewoon redelijk goedkoop in een dikke bak rijden.
brandstofkosten zijn dus aanzienlijk lager dan 1500 euro
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja zo werkt dat wel natuurlijk effe niet aan gedacht.Roald schreef: ↑zo 05 feb 2023, 12:13bijna alle dodge rams met een benzine V8 rijden op LPG, vanwege het grijs kenteken zijn hier geen tot weinig meerkosten aan verbonden, als je zon auto dan als ZZP'r of ondernemer rijd is het dus gewoon redelijk goedkoop in een dikke bak rijden.
brandstofkosten zijn dus aanzienlijk lager dan 1500 euro
- Roald
- Actief lid
nog niet zoveel, maar het zonnetje komt hier net boven amsterdam door.
ga zo denk ik dus maar ff een rondje zwemmen in het twiske.
ga zo denk ik dus maar ff een rondje zwemmen in het twiske.
-
- Zeer actief lid
Leuk geschreven Spanje-verslag .Frivooltje schreef: ↑zo 05 feb 2023, 02:08 Laatste dagen flink bezig met puin ruimen op mijn nieuwe PC. Ik had sommige bestanden/foto's op wel 10 verschillende plekken opgeslagen. Mijn PC mannetje wist niet wat hij zag incl. een paar naaktfoto's van mij die er ook meerdere keren op stonden. Gelukkig maakte hij daar geen problemen van. Inmiddels al hele GB's kunnen verwijderen. Maar daar gaat wel een zooi tijd in zitten. Gelukkig een tijdje geleden bij de kringloop een 4-tal eettafelstoelen op wieltjes gevonden die heel veel beter zitten dan mijn (dure) bureaustoel. Heb een maand of 4 zonder PC gezeten omdat mijn PC mannetje zelf ook kapot was.
Met kerst zat ik, geheel onverwacht, in Spanje, in het bejaardenopslag Benidorm. ----KNIP ---Was nog nooit in Spanje geweest.
Wat betreft blootfoto's op pc's en telefoons zullen reperateurs toch wel wat gewend zijn. Zeker als het ook nog eens een bekende is van je. En anders is het hun probleem. Op mijn telefoon staan ook blootfoto's van mij. Zelfs de achtergrondfoto is naturistisch. Vorig jaar moest er een nieuw scherm ingezet worden want een deze keer vond hij een val op ons grind-achterpad minder leuk en was het scherm aan gruzelementen. Bij een officiële Apple-store een afpraak gemaakt, alsof je naar een ziekenhuis gaat. En daar leek die reparatiewinkel eigenlijk ook op met Apple-dokters. Ik moest hem even achterlaten inclusief pincode. Daar kreeg ik rotgevoel bij maar kon niet anders want ze moesten hem kunnen testen. Ik vertelde hem ook maar meteen dat hij dan niet moest "schrikken" van de achtergrondfoto, want ik ben naturist. Of hij verder heeft zitten "gluren" weet ik niet. Kan me ook niets schelen verder. Alle foto's mogen gezien worden.
Bij BeterHoren, waar ik regelmatig kom voor bijstelling van mijn hoorapparaten weten ze dat inmiddels ook. Instellingen gaan ook via de iPhone en dan zien ze de achtergrondfoto ook. Geen probleem.
-
- Super actief lid
We konden niet overal in Spanje LPG/GPL tanken vanwege ontbrekende nippels en hij vond het ook een goed idee om een tijd op benzine te rijden. Brandstofkosten waren ca. € 645,-. Daar kan ik exact 0 minuten de CV voor aanzetten aangezien hij de kosten betaalde. Peage tikte ook lekker aan maar ook dat betaalde hij.
Tja, zijn kosten, zijn beslissing. Inkomen is (volgens eigen zeggen) ca. € 10.000,- bruto per maand dus daar hoef je geen medelijden mee te hebben.
Dank je.Blootgewoon Kees schreef: ↑zo 05 feb 2023, 15:47 Leuk geschreven Spanje-verslag .
Wat betreft blootfoto's op pc's en telefoons zullen reperateurs toch wel wat gewend zijn. Zeker als het ook nog eens een bekende is van je. En anders is het hun probleem.
Dat vermoed ik ook wel en anders is het inderdaad hun probleem. Zolang ze er maar geen gekkigheid mee uithalen. Maar dit was inderdaad een bekende. Mijn bureaublad is van mijn poes die helaas overleden is. Op mijn mobiel heb ik een blote foto van de achterkant van een vrouw op het strand.
Nu zijn trouwens alle naaktfoto's e.d. er vanaf en staan op een draagbare HD.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ja hé, wij voelen ons ook zeer gezegend met zo'n woonplek. Ik kan bij de zomerdag, zonder ook maar iemand aanstoot te geven, naakt buiten zijn, naar hartelust klussen en werken in en rond het huis, de dichtst bijzijnde buren wonen 200 m bij ons vandaan en als ze mij eens zien lopen storen ze zich er niet aan, sterker nog de buurman is jaloers want hij wil dat ook graag maar durft niet. Kortom ik woon in ons eigen paradijs
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Zeer actief lid
Op mijn telefoon staan trouwens vrij weinig foto's, die wil ik zo leeg mogelijk houden en foto's die ik maak gaan vanzelf over naar mijn PC. En daar staan er uiteraard veel meer op. Eigenlijk alle foto's vanaf de ingescande analoge (jeugd)foto's van mijn vrouw en ik tot en met de digitale foto's van nu. Totaal ruim 5000 stuks. En dan nog de nodige video's van ons hele (gezins)leven. En staan uiteraard ook vele blootfoto's bij. Ook blootfoto's (van anderen) die bij mijn website horen.Frivooltje schreef: ↑4460 user_id=585]Dat vermoed ik ook wel en anders is het inderdaad hun probleem. Zolang ze er maar geen gekkigheid mee uithalen. Maar dit was inderdaad een bekende. Mijn bureaublad is van mijn poes die helaas overleden is. Op mijn mobiel heb ik een blote foto van de achterkant van een vrouw op het strand.Blootgewoon Kees schreef: ↑zo 05 feb 2023, 15:47
Wat betreft blootfoto's op pc's en telefoons zullen reperateurs toch wel wat gewend zijn. Zeker als het ook nog eens een bekende is van je. En anders is het hun probleem.
Nu zijn trouwens alle naaktfoto's e.d. er vanaf en staan op een draagbare HD.
Mijn PC zal nooit bij een reparateur komen, want als ik hem zelf niet meer kan maken als hij kapot gaat, maak ik hem nog verder kapot en gaat hij naar de schroot. Zonder harde schijf want die vernietig ik dan uiteraard ook. Alles zit ook een beveiligde Cloud als back-up dus ik kan alles makkelijk terugzetten.
- moppetoet2
- Super actief lid
Donderdag voor het eerst naar sauna "Het Friese Woud" in Boijl geweest. Nette locatie, alleen de karnemelk had wel in een groter glas gemogen.
https://saunahetfriesewoud.nl/
Gisteren naar Tropiqua in Veendam. Stevig gevulde avond, 115 bezoekers, maar zoals altijd heel gezellig.
https://saunahetfriesewoud.nl/
Gisteren naar Tropiqua in Veendam. Stevig gevulde avond, 115 bezoekers, maar zoals altijd heel gezellig.
We're born naked. After that, it's all drag.
-
- Actief lid
Alle twee mijn favoriete lokatie.
Veendam idd gezellig,Het Friese Woud in Boyl is fantastische sauna.
Veendam idd gezellig,Het Friese Woud in Boyl is fantastische sauna.
- Roald
- Actief lid
Na het werk gezwommen in het twiske..was vroeg genoeg klaar om daarna nog even heerlijk ontbloot in het zonnetje op te warmen.
-
- Zeer actief lid
-
- Zeer actief lid
Ik spring ook de winter door zo nu en dan in het water, meestal binnenwater en afgelopen weekend weer eens aan het strand gedaan. Maar voor opwarmen is bij mij deze tijd van het jaar ook meer nodig dan alleen het zonnetje. Snel aankleden na het afdrogen, en liefst een thermoskannetje hete thee mee.
-
- Super actief lid
Eerst naar het ziekenhuis geweest voor weer een injectie in mijn oogbol. Thuis op bed gaan liggen.
Werd wakker gebeld door de buurvrouw dat de onderbuurvrouw (64) in het ziekenhuis lag maar verder wist ze niets. Onderbuurvrouw gebeld en die nam gelukkig op. Heeft waarschijnlijk op haar werk een TIA gehad. Vanavond even kort op bezoek geweest.
Vanavond broer thuisgebracht want er reed nog maar een enkele bus. Ik dacht dat voornamelijk het streekvervoer staakte maar schijnbaar het stadsvervoer ook, althans in Eindhoven. Op de terugweg iemand een hartverzakking gegeven. Tja, dan moet je maar niet door het rood lopen. Hij liep ineens voor mijn auto langs. Op de hartverzakking na heeft hij het overleeft.
Werd wakker gebeld door de buurvrouw dat de onderbuurvrouw (64) in het ziekenhuis lag maar verder wist ze niets. Onderbuurvrouw gebeld en die nam gelukkig op. Heeft waarschijnlijk op haar werk een TIA gehad. Vanavond even kort op bezoek geweest.
Vanavond broer thuisgebracht want er reed nog maar een enkele bus. Ik dacht dat voornamelijk het streekvervoer staakte maar schijnbaar het stadsvervoer ook, althans in Eindhoven. Op de terugweg iemand een hartverzakking gegeven. Tja, dan moet je maar niet door het rood lopen. Hij liep ineens voor mijn auto langs. Op de hartverzakking na heeft hij het overleeft.
-
- Actief lid
Ondanks de frisse buitentemperaturen, ben ik op moment van schrijven heerlijk bloot. Ik ben bezig met wat huishoudelijke dingen, en straks met een half uurtje begin ik aan de hobby. Zolang ik niet de deur uit hoef, blijft dat zo, want dit is wat prettig is.
Groet
Groet
-
- Zeer actief lid
Kun jij dan goed tegen lage temperaturen of staat de verwarming dan hoger?Ronnie schreef: ↑zo 12 feb 2023, 11:14 Ondanks de frisse buitentemperaturen, ben ik op moment van schrijven heerlijk bloot. Ik ben bezig met wat huishoudelijke dingen, en straks met een half uurtje begin ik aan de hobby. Zolang ik niet de deur uit hoef, blijft dat zo, want dit is wat prettig is.
Groet
- Flipflop
- Super actief lid
En wat is je hobby? Is het extra fijn je hobby bloot te kunnen beoefenen?Ronnie schreef: ↑zo 12 feb 2023, 11:14 Ondanks de frisse buitentemperaturen, ben ik op moment van schrijven heerlijk bloot. Ik ben bezig met wat huishoudelijke dingen, en straks met een half uurtje begin ik aan de hobby. Zolang ik niet de deur uit hoef, blijft dat zo, want dit is wat prettig is.
Groet
Genieten in mijn blootste blootje!
-
- Actief lid
Groet
Beide..Kun jij dan goed tegen lage temperaturen of staat de verwarming dan hoger?
- anakin
- Super actief lid
Vandaag reis naar Mexico voorbereiden, morgen in de ochtend naar Schiphol.
Eerst nog even de badkamer met bleek schoongemaakt, dat was hard nodig.
Verder is het hier in huis nog een puinhoop, ga er niet veel aandacht meer aan besteden. Komt wel als ik terug ben.......
Verder is het hier in huis nog een puinhoop, ga er niet veel aandacht meer aan besteden. Komt wel als ik terug ben.......
-
- Super actief lid
Fijne vakantie.anakin schreef: ↑zo 12 feb 2023, 23:20 Vandaag reis naar Mexico voorbereiden, morgen in de ochtend naar Schiphol.
- Bowmore
- Super actief lid
Goede reis Robanakin schreef: ↑zo 12 feb 2023, 23:20 Vandaag reis naar Mexico voorbereiden, morgen in de ochtend naar Schiphol.
- NanMar
- Super actief lid
-
- Zeer actief lid
Fijne vakantie gewenst. Doe je ook naturistiche bestemmingen aan?anakin schreef: ↑zo 12 feb 2023, 23:20 Vandaag reis naar Mexico voorbereiden, morgen in de ochtend naar Schiphol.
-
- Super actief lid
Gelukkig geen infarct maar wel een kolossale kaakontsteking. Heeft een aantal van dezelfde symptomen zoals b.v. een scheve mond. Zijn nu bij de tandarts de opties aan het bespreken. Moeten misschien wel 4 kiezen uit om de ontsteking weg te kunnen halen. Maar ja, liever 4 kiezen kwijt dan een infarct rijker.Frivooltje schreef: ↑vr 10 feb 2023, 00:43 [...]de onderbuurvrouw (64) in het ziekenhuis lag [...] Heeft waarschijnlijk op haar werk een TIA gehad.
Net even bloot op het balkon genoten van de zon. Was lekker.