Wat heb je gedaan vandaag?
- NanMar
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
@GJ
Wat telefoon betreft zweer ik bij een Samsung, momenteel heb ik een A71 die ook langzaam een keer aan vervanging toe is. Ik hoef niet een duur toestel maar ook niet de goedkoopste. Heb ooit eens door omstandigheden een goedkope Samsung gehad (nw.prijs rond €170), maar daar zat een vreselijk trage processor in...
Wat telefoon betreft zweer ik bij een Samsung, momenteel heb ik een A71 die ook langzaam een keer aan vervanging toe is. Ik hoef niet een duur toestel maar ook niet de goedkoopste. Heb ooit eens door omstandigheden een goedkope Samsung gehad (nw.prijs rond €170), maar daar zat een vreselijk trage processor in...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- SPDK
- Actief lid
Toegevoegdmoppetoet2 schreef: ↑za 26 nov 2022, 19:477807 1404 0580SPDK schreef: ↑ma 21 nov 2022, 14:13Haha wat is je friend code?moppetoet2 schreef: ↑ma 21 nov 2022, 00:23 Moet ik mijn oude telefoon nu in leven houden om te pokemonnen?
- SPDK
- Actief lid
Je kan inderdaad dan beter voor een OnePlus gaan.NanMar schreef: ↑zo 27 nov 2022, 13:18Heb gelijk even gegoogelt:
Is OPPO een goed merk?
De Chinese smartphonefabrikant behaalt een score van 2,2 uit 5, dat wordt bestempeld als 'Slecht'. Er zijn vijf categorieën; Uitstekend, Goed, Gemiddeld, Slecht en Zeer Slecht. Hoewel 21% oordeelt zijn Oppo telefoon 'Uitstekend' te vinden, vindt 65% dat de telefoon 'Zeer slecht' presteert.4 feb. 2022
- moppetoet2
- Super actief lid
Geaccepteerd en cadeautje gestuurd.
We're born naked. After that, it's all drag.
- moppetoet2
- Super actief lid
Wij hebben afgelopen week bij Mediamarkt de "Samsung A52 s 5G" gekocht. Die kwam het beste uit de test bij Tweakers.
De opvolger A53 heeft geen aansluiting meer voor een koptelefoon of oortjes die aan een draad vastzitten.
https://tweakers.net/pricewatch/1734134 ... zwart.html
De opvolger A53 heeft geen aansluiting meer voor een koptelefoon of oortjes die aan een draad vastzitten.
- SPDK
- Actief lid
Die heb ik zelf ook, bevalt uitstekend.moppetoet2 schreef: ↑zo 27 nov 2022, 23:39 Wij hebben afgelopen week bij Mediamarkt de "Samsung A52 s 5G" gekocht. Die kwam het beste uit de test bij Tweakers.
- SPDK
- Actief lid
- janneke
- Zeer actief lid
Samsung zijn idd goede toestellen, heb nu de A530F en zeer tevreden van....gebruiksvriendelijkNanMar schreef: ↑zo 27 nov 2022, 16:58 @GJ
Keep life simple
- anakin
- Super actief lid
Om maar even op die Samsung door te gaan....., bij mij komt er niks meer van Samsung in huis. Niet alleen bij mij, maar ook bij vrienden van me, gaat alles net na de garantie kapot...., televisie, telefoons, videocamera, dvd-speler...... Dit kan toch geen toeval meer zijn.
En wat de telefoons betreft, binnenkort komt er bij mij ook een OnePlus......
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
wij hebben al jaren iPhones en die bevallen prima. Voor mijn werk een had ik vroeger een Samsung en nu weer. Ik vindt het een ramp. Dus gaan we niet aan beginnen.
Ieder zijn voorkeuren toch.
Jos
Ieder zijn voorkeuren toch.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- NanMar
- Super actief lid
Tot voor ca. 12-13 jaar terug kocht ik alleen maar Nokia's. Omdat ik een telefoon met camera nodig had voor m'n werk en zulke Nokia's 2x zo duur waren als vergelijkbare Samsungs, was de keuze snel gemaakt. Inmiddels een stuk of 6/7 Samsungs gehad en eigenlijk nooit problemen gehad, op die ene na met een erg langzame processor. Met Samsung TV's ook goede ervaringen, verder heb ik geen Samsung produkten gehadanakin schreef: ↑ma 28 nov 2022, 23:00 Om maar even op die Samsung door te gaan....., bij mij komt er niks meer van Samsung in huis. Niet alleen bij mij, maar ook bij vrienden van me, gaat alles net na de garantie kapot...., televisie, telefoons, videocamera, dvd-speler...... Dit kan toch geen toeval meer zijn.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Mag het ook gister zijn.
Toen zijn we met de kleinkinderen naar het theater geweest naar een voorstelling van Ernst,Bobbie en sinterklaas.
Het was een geweldig spektakel. Vooral de gelovige onder ons ging helemaal uit zijn dak. Geweldig om te zien.
Daarna was het onduidelijk wanner ze naar huis zouden gaan en sprak ik heel zacht brengen ze naar huis of gaan we naar het pannenkoekenhuis. Iedereen leek het te horen dus werd het pannenkoekenhuis samen met hun ouders.
Toen zijn we met de kleinkinderen naar het theater geweest naar een voorstelling van Ernst,Bobbie en sinterklaas.
Het was een geweldig spektakel. Vooral de gelovige onder ons ging helemaal uit zijn dak. Geweldig om te zien.
Daarna was het onduidelijk wanner ze naar huis zouden gaan en sprak ik heel zacht brengen ze naar huis of gaan we naar het pannenkoekenhuis. Iedereen leek het te horen dus werd het pannenkoekenhuis samen met hun ouders.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ja op zich helemaal geen slecht toestel, ligt lekker in de hand, niet te zwaar en doet wat het moet doenGJ57 schreef: ↑zo 27 nov 2022, 09:39Ik zie bij de Mediamarkt veel van die Oppo s liggen . Is ie bevallen ?PoppeSchuitema schreef: ↑za 26 nov 2022, 15:23 Gisteravond en vanmorgen mijn nieuwe phone in gebruik genomen mijn oude (nog geen jaar oud , een Oppo, was gevallen en dus scherm kapot aan kost €170 dus op Black Friday een nieuwe Motor G 82 5G besteld en die was woensdag binnen. Het overzetten ging super maar je moet alles weer organiseren en hergroeperen en je moet overal weer opnieuw inloggen maar het meeste heb ik nu weer voorelkaar
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- moppetoet2
- Super actief lid
Het enige probleem bij Samsung is dat de batterij na drie jaar echt flut is. Die van de S4 Mini kon ik zelf nog vervangen. Nu lukt dat vrijwel niet.
Omdat ik bij het overlijden (de microfoon was na vijf jaar dood) van mijn S4 Mini geen telefoon naar mijn zin kon vinden, heb ik een Huawei P Smart gekocht, dat was de "kleinste" qua formaat. Fijn toestel, totdat de accu na drie jaar ook in coma raakte. Nog een jaar aan de hartbewaking gehangen (powerpack), maar hij was echt op en een nieuwe accu kost kapitalen vanwege het werk dat ze eraan hebben. Zelf vervangen lukt vrijwel niet.
Vanwege de sancties naar China niet weer voor Huawei gegaan.
De Samsung A52 s 5G kreeg lovende recensies bij Tweakers en dit gaf voor ons de doorslag. Waarschijnlijk zijn ze niet lang meer te koop omdat er al een opvolger is, dus hebben we hem maar gekocht.
Zoon doet ook jaren met zijn Samsungs. In acht jaar is hij nu bezig aan zijn tweede toestel. Eerst een Y2 en nu een J6.
Omdat ik bij het overlijden (de microfoon was na vijf jaar dood) van mijn S4 Mini geen telefoon naar mijn zin kon vinden, heb ik een Huawei P Smart gekocht, dat was de "kleinste" qua formaat. Fijn toestel, totdat de accu na drie jaar ook in coma raakte. Nog een jaar aan de hartbewaking gehangen (powerpack), maar hij was echt op en een nieuwe accu kost kapitalen vanwege het werk dat ze eraan hebben. Zelf vervangen lukt vrijwel niet.
Vanwege de sancties naar China niet weer voor Huawei gegaan.
De Samsung A52 s 5G kreeg lovende recensies bij Tweakers en dit gaf voor ons de doorslag. Waarschijnlijk zijn ze niet lang meer te koop omdat er al een opvolger is, dus hebben we hem maar gekocht.
Zoon doet ook jaren met zijn Samsungs. In acht jaar is hij nu bezig aan zijn tweede toestel. Eerst een Y2 en nu een J6.
- moppetoet2
- Super actief lid
On topic.
Vanochtend gesport en vanmiddag de auto naar de garage gebracht. Het zou lang duren, dus kreeg ik een leenfiets mee. Lekker de Stad inegaan.
Vanavond een hertenbiefstukje gegeten. Heerlijk!
Man is grieperig, zwaar verkouden, die at dus niet mee. Geen corona, even getest. Gewoon een "man flu".
Vanochtend gesport en vanmiddag de auto naar de garage gebracht. Het zou lang duren, dus kreeg ik een leenfiets mee. Lekker de Stad inegaan.
Vanavond een hertenbiefstukje gegeten. Heerlijk!
Man is grieperig, zwaar verkouden, die at dus niet mee. Geen corona, even getest. Gewoon een "man flu".
- NanMar
- Super actief lid
Mijne is deze maand 3 jaar oud, ik kreeg hem bij mijn toenmalige abo-verlenging van T-mobile (inmiddels zit ik bij Spusu, scheelt gemiddeld circa €40 p/mnd). Met de batterij heb ik tot nu toe nog geen problemen ondervonden. Ik ben overdag veel op internet, regelmatig maak ik foto's voor mn werk (niet dagelijks, maar als ik foto's maak zijn het er circa 50-60 achter elkaar), circa 6 telefoontjes per dag waarvan circa de helft langdurige gesprekken. In de nacht ligt hij aan de oplader, dus ik begin de dag met 100%, als ik naar bed ga geeft hij meestal zo tussen 40 en 50% batterij aan.moppetoet2 schreef: ↑za 03 dec 2022, 00:31 Het enige probleem bij Samsung is dat de batterij na drie jaar echt flut is.
Mijn vrouw heeft een duurder model Samsung (S20??), ook 3 jaar oud, maar zij laadt anders: steeds weer hangt ze hem kortere tijd aan de lader en laadt dus niet tot 100% op. Daarbij gebruikt ze hem ook veel minder, maar ze moet hem overdag regelmatig tussendoor opladen.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Zeer actief lid
Het schijnt niet goed te zijn om de accu iedere keer maar gedeeltelijk op te laden. Tot 100% is het beste.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
De batterij bij een samsung was destijds makkelijk te vervangen. Of dat nog zo is weet ik niet. Ze zijn wel veel beter las van een iPhone en als je daar de batterij moet vervangen moet je die voor een deel slopen en weer opbouwen.moppetoet2 schreef: ↑za 03 dec 2022, 00:31 Het enige probleem bij Samsung is dat de batterij na drie jaar echt flut is. Die van de S4 Mini kon ik zelf nog vervangen. Nu lukt dat vrijwel niet.
Jos
- Bowmore
- Super actief lid
Nog wat radiator folie geplaatst.
Groetjes Jeroen
Groetjes Jeroen
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
er is mij verteld dat je een batterij 1500 keer kunt opladen, daarom word er geadviseerd om de batterij tot 100% op te laden en daarna helemaal "op te gebruiken" en pas dan weer aan de lading te leggenNanMar schreef: ↑za 03 dec 2022, 09:10Mijne is deze maand 3 jaar oud, ik kreeg hem bij mijn toenmalige abo-verlenging van T-mobile (inmiddels zit ik bij Spusu, scheelt gemiddeld circa €40 p/mnd). Met de batterij heb ik tot nu toe nog geen problemen ondervonden. Ik ben overdag veel op internet, regelmatig maak ik foto's voor mn werk (niet dagelijks, maar als ik foto's maak zijn het er circa 50-60 achter elkaar), circa 6 telefoontjes per dag waarvan circa de helft langdurige gesprekken. In de nacht ligt hij aan de oplader, dus ik begin de dag met 100%, als ik naar bed ga geeft hij meestal zo tussen 40 en 50% batterij aan.moppetoet2 schreef: ↑za 03 dec 2022, 00:31 Het enige probleem bij Samsung is dat de batterij na drie jaar echt flut is.
Mijn vrouw heeft een duurder model Samsung (S20??), ook 3 jaar oud, maar zij laadt anders: steeds weer hangt ze hem kortere tijd aan de lader en laadt dus niet tot 100% op. Daarbij gebruikt ze hem ook veel minder, maar ze moet hem overdag regelmatig tussendoor opladen.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- anakin
- Super actief lid
Vandaag naturistenzwemmen in zwembad Apeldoorn. Daar ben ik nu voor het eerst naartoe geweest. Gezien de staat van het zwembad waarschijnlijk ook de laatste keer. Het geheel viel me een beetje tegen. Het was er in ieder geval niet druk.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Ik ben er vorige maand een keer geweest, en vanwege het tijdstip, een ruime tijd midden op de middag, had ik een gemêleerd publiek verwacht. Dat viel tegen. Een tamelijk somber geheel, en dat voor een zwembad. Personeel is wel heel aardig.
Bloot is beautiful
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Een hectische week kan ik wel zeggen. Als op woensdag om 5.15 uur de telefoon gaat dan weet je dat er wat is bij de 91 jarige moeder. Gevallen in de badkamer. En heup gebroken. Dat is verdomd zielig op die leeftijd. Ze woont volledig zelfstandig en heeft haar eigen leven met ons op de achtergrond. Ondanks de gevorderde leeftijd en het broze lijf hebben ze er toch een pin in gezet onder het motto anders komt het nooit meer goed. Dus nu op naar de revalidatie en hopen dat er geen complicaties komen. Gisteravond had ze al een lijst klaar wat er allemaal moest gebeuren, dus zover was ze alweer. We gaan er het beste van maken.
- Bowmore
- Super actief lid
Hopen dat het goed komt GJ
- Pieter1973
- Zeer actief lid
Dan wensen wij jullie, en vooral je moeder, veel beterschap.....zeker op z'n leeftijd heeft dat een flinke impact
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dat is schrikken GJ een heupfractuur op die leeftijd. Maar ze was al weer aardig bij als ik dat zo lees.GJ57 schreef: ↑vr 09 dec 2022, 10:05 Een hectische week kan ik wel zeggen. Als op woensdag om 5.15 uur de telefoon gaat dan weet je dat er wat is bij de 91 jarige moeder. Gevallen in de badkamer. En heup gebroken. Dat is verdomd zielig op die leeftijd. Ze woont volledig zelfstandig en heeft haar eigen leven met ons op de achtergrond. Ondanks de gevorderde leeftijd en het broze lijf hebben ze er toch een pin in gezet onder het motto anders komt het nooit meer goed. Dus nu op naar de revalidatie en hopen dat er geen complicaties komen. Gisteravond had ze al een lijst klaar wat er allemaal moest gebeuren, dus zover was ze alweer. We gaan er het beste van maken.
Sterkte.
Jos
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Operatie onder plaatselijke verdoving dan heb je wat minder last van de bijwerkingen aldus de medische staf. (en moeders is een rasechte bikkel op haar leeftijd)Jos schreef: ↑vr 09 dec 2022, 11:37Dat is schrikken GJ een heupfractuur op die leeftijd. Maar ze was al weer aardig bij als ik dat zo lees.GJ57 schreef: ↑vr 09 dec 2022, 10:05 Een hectische week kan ik wel zeggen. Als op woensdag om 5.15 uur de telefoon gaat dan weet je dat er wat is bij de 91 jarige moeder. Gevallen in de badkamer. En heup gebroken. Dat is verdomd zielig op die leeftijd. Ze woont volledig zelfstandig en heeft haar eigen leven met ons op de achtergrond. Ondanks de gevorderde leeftijd en het broze lijf hebben ze er toch een pin in gezet onder het motto anders komt het nooit meer goed. Dus nu op naar de revalidatie en hopen dat er geen complicaties komen. Gisteravond had ze al een lijst klaar wat er allemaal moest gebeuren, dus zover was ze alweer. We gaan er het beste van maken.
Sterkte.
Jos
-
- Zeer actief lid
Spoedig herstel voor jullie moeder. Goed oefenen met fysio. Voor jullie veel sterkte met alles.
- Bart998
- Super actief lid
Oei sterkte GJ
- moppetoet2
- Super actief lid
Beterschap voor je moeder.