Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
sean3
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door sean3 »

Frivooltje schreef: vr 07 okt 2022, 21:24...
Gisteren nog naar het Engelermeer geweest. Toen ik vertrok was het 17,5ºC, onderweg 18,5ºC maar toen ik aankwam slechts 17ºC. Er waren een paar mensen maar of gekleed of half gekleed. 2 dames waren wel naakt en zijn zelfs wezen zwemmen. Ik ben eerst een tijd gekleed gebleven want met een straffe wind was het soms best heel erg fris. Niet echt weer om helemaal naakt te gaan. Uiteindelijk trokken de grote wolken weg en toen ook maar van mijn kleding ontdaan. Toch nog een aantal uur kunnen genieten van de zon. Dus blij dat ik toch ben gegaan.
...
Zonder kleding kan het in de zon warmer voelen dan met. Je hebt dan de warmtestraling direct op je huid, zonder dat daar een isolerende laag kleding overheen zit.
Pieter1973
Zeer actief lid

Bericht door Pieter1973 »

Frans64 schreef: vr 07 okt 2022, 23:37 Kijk Pieter dat klinkt niet verkeerd 👍
Het is inderdaad heeeel vervelend hier. Morgen schijnt een zonnige dag te worden, gaan we vast zo laat mogelijk weer naar huis. Geen van de vrouwen hier heeft zin om weg tegaan.......ik eigenlijk ook niet, maarja....maandag wacht weer werk en school.
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

Stem uitgebracht op Blootgewoon voor de podcastawards.nl/stem#brand-story-award voor de Podcasts Blootgewoon! Wie volgt :idea: :mrgreen:
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
Johan8601
Actief lid

Bericht door Johan8601 »

HenkD schreef: vr 14 okt 2022, 10:56 Stem uitgebracht op Blootgewoon voor de podcastawards.nl/stem#brand-story-award voor de Podcasts Blootgewoon! Wie volgt :idea: :mrgreen:
Heb je voorbeeld gevolgd 😇
Al heb ik geen idee waar ik precies op gestemd heb 🙈😂😂
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

Johan8601 schreef: vr 14 okt 2022, 11:56
HenkD schreef: vr 14 okt 2022, 10:56 Stem uitgebracht op Blootgewoon voor de podcastawards.nl/stem#brand-story-award voor de Podcasts Blootgewoon! Wie volgt :idea: :mrgreen:
De podcasts van Blootgewoon zijn genomineerd voor een award. Door op de podcast te stemmen aken ze een grotere kans om te winnen en daardoor weer wat meer aandacht te krijgen landelijk voor het naturisme.

Podcasts Blootgewoon
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
Johan8601
Actief lid

Bericht door Johan8601 »

HenkD schreef: vr 14 okt 2022, 15:21
Johan8601 schreef: vr 14 okt 2022, 11:56
De podcasts van Blootgewoon zijn genomineerd voor een award. Door op de podcast te stemmen aken ze een grotere kans om te winnen en daardoor weer wat meer aandacht te krijgen landelijk voor het naturisme.

Podcasts Blootgewoon
Ja dat idee had ik al een beetje.
Daarom ook maar even gestemd .
Frans64
Zeer actief lid

Bericht door Frans64 »

Weer een stem erbij😀
Een PB is welkom
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Die van mij is er bij.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Gisteren of eergisteren al gestemd.

Gisteravond gezellig met een vriendin naar een buikdansoptreden van een andere vriendin. Komen we daar mensen van 25 jaar geleden tegen die we via buikdansles kenden.

Mijn vriendin had ik twintig jaar niet gezien, destijds waren we nog gewoon cursusgenoten. Drie jaar geleden ontmoetten we elkaar weer bij een andere danscursus en direct een fijne klik.

It's a small world, maar wel een heel gezellige.

Vandaag yoga en boodschappen. Daarna zo duf, dat ik op de bank in slaap was gevallen. Nu nog wachten op zoons thuiskomst, die zit iets van veertig kiometer fietsen verderop.
We're born naked. After that, it's all drag.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Vandaag het dak van de loods afgemaakt. 500 m2 asbest golfplaten vervangen voor mooi strak metaal. Nu de 26 zonnepanelen er nog op.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag de boot uit het water gehaald, het is het einde van het vaarseizoen. Voordat hij er volgend jaar weer in kan, moet er wel wat aan gedaan worden. Stuurkabel is gebroken, en ook van de schroef is nu een blad afgebroken.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Gisterochtend op de tuin gewerkt. Nou ja een project begeleid. Dus de tuinders laten werken en instructies geven. Zo maken we een nieuw elektriciteitsnet.

's middags in bed ven uitgerust.

's avonds naar Herman van Veen geweest in de Schouwburg. Was hartstikke leuk maar we hadden el onze bedenkingen in coronatijd. 1000 man boven op elkaar gepakt. Wij waren de enigen met een (goed) mondkapje.

Het was een fraaie afwisseling met veel muziek door jonge muzikanten (contrabas, gitaren, voren en nog wat instrumenten).
Dat een 75 jarige dat een hele avond volhoudt! was van 20:15 tot 22:45.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
SPDK
Actief lid

Bericht door SPDK »

Leuk Hermen van Veen! Staat hier ook nog eens op het lijstje.

Was lekker weer, dus vandaag nog even kort in de tuin kunnen zitten, misschien wel een van de laatste keren dit jaar en het huis eens van boven tot onder opgeruimd.
robveen
Zeer actief lid

Bericht door robveen »

Frans64 schreef: za 15 okt 2022, 16:21
Weer een stem erbij😀
robveen schreef: wo 05 okt 2022, 17:15
Jos schreef: wo 14 sep 2022, 19:34
henkj schreef: wo 14 sep 2022, 13:38 Goedemiddag,

Directeur Open en Bloot bij Jinek aan het woord over naturisme

https://www.rtl.nl/fragmenten?videoId=b ... 77eb91e0a9
Beste was noch de journalist die destijds op de voorpagina van blootgwoon stond. Hij kon goed nuanceren
Dat is Koert-Jan de Bruijn. Hij is geen journalist, maar een acteur. Vooral bekend geworden door zijn rol in "Goede tijden, slechte tijden".

Hij verscheen op de voorpagina van Blootgewoon! In het vervolg maakt hij nu samen met Christine Kouman wekelijks een podcast over naturisme.

Ik volg ze met plezier. Zoek even in Spotify op Blootgewoon!.
En ook mijn stem, uiteraard.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Ik luister nooit naar podcasts, maar dit leek me wel een goed doel, dus hierop gestemd!
Bloot is beautiful
Arie Bloot
Zeer actief lid

Bericht door Arie Bloot »

Heerlijk weer vandaag weinig wind en 16 gr dus heerlijk in de tuin aan het werk.
mooi bloot is niet lelijk!
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Omdat het wandelen na de grote C nog niet echt wil lukken zijn we vandaag maar op de ebike gestapt richting het arboretum in De Lutte. Dat is volop in herfsttooi en met dit heerlijke weer is het een genoegen om door het Twentse landschap te trappen. Daarna lekker in de tuin grasmaaien en zitten (heerlijk met het hoofd in de zon)
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

We zijn sinds maandagavond in Vritomartis, Kreta. Heerlijk zonnig weer, licht briesje. Hier in het zuiden is geen noodweer geweest. Genieten en de motor opladen voor de komende maanden! En natuurlijk warmte meenemen om energie te sparen!
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Klinkt goed 👍
Niet stiekem in je blootje naar het strand afdalen hoor 😛🤓
Waren vorig jaar onderweg op Kreta en kwamen met de camper op een plateau boven het naaktstrand uit.
Er kwam toen ook een stel naar beneden waarvan de dame zich voor de vorm enigszins bedekt had maar overduidelijk streeploos bruin was 😁.

Later las ik wat reviews waarbij aangegeven was dat dit blijkbaar een dingetje is geweest in het verleden.

Wij zijn er uiteindelijk weggegaan vanwege de harde wind.
Was niet comfortabel meer in de wagen.
Wel jammer, had het strand nog wel even uit willen proberen daar 👍

Geniet van je verblijf 😎
SPDK
Actief lid

Bericht door SPDK »

Fijne vakantie gust!

Wij hadden een diploma uitreiking en net uit eten geweest, nu weer thuis en morgen gewoon weer naar het werk
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

De badkamer gepoetst.
Verder lezen in "Bartje", een druk uit 1940.
We're born naked. After that, it's all drag.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

moppetoet2 schreef: do 20 okt 2022, 15:32 De badkamer gepoetst.
Verder lezen in "Bartje", een druk uit 1940.
Was het nationale badkamerpoetsdag ? Ik heb ook de hele badkamer gesopt. Lekker werk.
Blosunu
Actief lid

Bericht door Blosunu »

Ik was gisteren na 5 jaar weer eens naar de sauna in Apeldoorn (ik ging de laatste jaren naar een andere sauna). Loop ik daar tot mijn grote verbazing een jongere buurvrouw tegen het lijf. Ze woont nog niet zo lang bij ons in de flat. Ze reageerde heel spontaan. Ze had er totaal geen moeite mee dat ze me zag. We hebben een fijn gesprek gehad in ons blootje. Kortom een verrassende fijne dag gehad gisteren.
Biba, laga biba (leef en laat leven)
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

moppetoet2 schreef: do 20 okt 2022, 15:32 Verder lezen in "Bartje", een druk uit 1940.
Klinkt als een goed boek, hoewel ik de latere druk prefereer 🤣

Vannacht een ladderzatte gast uit mn voortuin geplukt die onze fontein aan t slopen was, ook weer een naturistische ervaring erbij op mn lijstje 😉. Hoorde me niet eens, moest hem met de honkbalknuppel op z’n schouders tikken 😬
SPDK
Actief lid

Bericht door SPDK »

Bart998 schreef: za 22 okt 2022, 10:36
moppetoet2 schreef: do 20 okt 2022, 15:32 Verder lezen in "Bartje", een druk uit 1940.
Klinkt als een goed boek, hoewel ik de latere druk prefereer 🤣

Vannacht een ladderzatte gast uit mn voortuin geplukt die onze fontein aan t slopen was, ook weer een naturistische ervaring erbij op mn lijstje 😉. Hoorde me niet eens, moest hem met de honkbalknuppel op z’n schouders tikken 😬
Wat bizar, iemand die een slechte dag had?
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Net nog weer even naar de visvijver geweest, het was mooi rustig herfstweer met een mooie temperatuur, 2 mooie vissen gevangen, een brasem van 42 cm en een schubkarper van 40 cm.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

PoppeSchuitema schreef: zo 23 okt 2022, 15:51 Net nog weer even naar de visvijver geweest, het was mooi rustig herfstweer met een mooie temperatuur, 2 mooie vissen gevangen, een brasem van 42 cm en een schubkarper van 40 cm.
Mooie grote vissen. Wat doe je daar nu mee?

Jos
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Ga jij in je blootje naar buiten met een honkbalknuppel in de nacht
Jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

vandaag weer lekker gefietst nu bij Ruurlo en Borculo. Heel langzaam maar zeker komt de conditie bij ons beide weer terug.
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Jos schreef: zo 23 okt 2022, 17:16
Ga jij in je blootje naar buiten met een honkbalknuppel in de nacht
Jos
Ik had enige vorm van haast, achteraf gezien niet zo slim natuurlijk, maar we hebben een voorgeschiedenis met inbraken en vandalisme, dat komt bij zo’n voorval toch meteen naar boven😬 ik wil niet weer verhuizen omdat mn vriendin zich niet meer veilig voelt
Plaats reactie