Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
morgen kan ik niet naar het naaktstrand dan maar hier met een zwembroekje liggen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Je kunt ook beter morgen niet naar het strand gaan. Veel te warm, geen afkoeling en hoog verbrandingsrisico.kevinnec20 schreef: ↑zo 17 jul 2022, 21:52 morgen kan ik niet naar het naaktstrand dan maar hier met een zwembroekje liggen
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
hoezo geen afkoeling je hebt toch water om aftekoelen?Jos schreef: ↑zo 17 jul 2022, 21:55Je kunt ook beter morgen niet naar het strand gaan. Veel te warm, geen afkoeling en hoog verbrandingsrisico.kevinnec20 schreef: ↑zo 17 jul 2022, 21:52 morgen kan ik niet naar het naaktstrand dan maar hier met een zwembroekje liggen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Jij gaat er op de fiets heen bij een buitentemperatuur die hoger is dan je lichaamswarmte, dus je koelt niet af. Je lijf kan gaan koken en dan geven je hersenen het op.kevinnec20 schreef: ↑zo 17 jul 2022, 21:59hoezo geen afkoeling je hebt toch water om aftekoelen?Jos schreef: ↑zo 17 jul 2022, 21:55Je kunt ook beter morgen niet naar het strand gaan. Veel te warm, geen afkoeling en hoog verbrandingsrisico.kevinnec20 schreef: ↑zo 17 jul 2022, 21:52 morgen kan ik niet naar het naaktstrand dan maar hier met een zwembroekje liggen
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteren de hele dag naakt aan het klussen geweest, een hele partij betonklinkers en betontegels verplaatst en opnieuw opgestapeld
Een partytent opgezet waar we onder kunnen zitten bbqen , vijver wat schoongemaakt want heel veel draadalg en regelmatig de sproeiers verzet, wij hebben een eigen puls welke nog nooit droog heeft gestaan en kunnen daarmee ons land bewateren zodat onze paarden te eten houden. Kortom de hele dag naakt buiten geweest, een mooi begin van de vakantie
Een partytent opgezet waar we onder kunnen zitten bbqen , vijver wat schoongemaakt want heel veel draadalg en regelmatig de sproeiers verzet, wij hebben een eigen puls welke nog nooit droog heeft gestaan en kunnen daarmee ons land bewateren zodat onze paarden te eten houden. Kortom de hele dag naakt buiten geweest, een mooi begin van de vakantie
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Helaas, alle afspraken deze week afgezegd vanwege Corona gerelateerde klachten. (zere keel, hoesten en loopneus) Morgenochtend test bij de GGD, ben benieuwd.
Had gisteren al een klein vermoeden maar vannacht zette het helaas door.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Zelftest doen is toch ook oke. Dan weet je het meteen . Beterschap in elk geval.Frivooltje schreef: ↑ma 18 jul 2022, 09:05 Helaas, alle afspraken deze week afgezegd vanwege Corona gerelateerde klachten. (zere keel, hoesten en loopneus) Morgenochtend test bij de GGD, ben benieuwd.
-
- Zeer actief lid
Vandaag hier 32 graden morgen 37 dan moet ik werken aks uk dan vrij zou zijn was ik thuis gebleven boven 35 ga ik niet naar het strand
-
- Super actief lid
Geloof niet in die zelftesten. Bij een vriend (werkt in het ziekenhuis) gaat het regelmatig mis. Daarbij waren ze eerst niet goed en toen ineens wel. En als de zelftest positief is moet ik alsnog naar de GGD dus dan maar meteen goed doen.
En het wordt ook aangeraden als je, zoals ik, in contact bent geweest met iemand die positief is met corona.
Dank je.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ging je vroeger ook naar de GGD om te testen als je wat verkoudheid klachten had?? Als je je niet lekker voelt blijf je gewoon thuis, neemt een hete grog kruipt in bed en ziekt uit. Dit lijkt meer op jezelf in paniek modus plaatsenFrivooltje schreef: ↑ma 18 jul 2022, 13:58Geloof niet in die zelftesten. Bij een vriend (werkt in het ziekenhuis) gaat het regelmatig mis. Daarbij waren ze eerst niet goed en toen ineens wel. En als de zelftest positief is moet ik alsnog naar de GGD dus dan maar meteen goed doen.
En het wordt ook aangeraden als je, zoals ik, in contact bent geweest met iemand die positief is met corona.
Dank je.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Nicole
- Zeer actief lid
Heb je de uitslag al binnen Frivooltje?
- Strandman
- Actief lid
Ik ga hier de volgende dagen een inhaalbeweging moeten doen
Na drie weken vakantie en een week werken staan er veel ongelezen berichten te wachten
Na drie weken vakantie en een week werken staan er veel ongelezen berichten te wachten
-
- Nieuw lid
Vandaag werken. Morgen naar alle waarschijnlijkheid eerste keer naar athena Helios.
-
- Super actief lid
Vreemde reactie die m.i. helemaal nergens op slaat maar oke, ik zal antwoorden. Ik was, zoals je had kunnen lezen, in contact geweest met iemand die positief was getest dus paniekmodus, absoluut niet. Eerder "Better Safe Than Sorry" aangezien ik om mijn heen een aantal mensen heb die een zeer broze gezondheid hebben. Daarbij, vroeger had je niet eens coronatesten.PoppeSchuitema schreef: ↑di 19 jul 2022, 07:01 Ging je vroeger ook naar de GGD om te testen als je wat verkoudheid klachten had?? Als je je niet lekker voelt blijf je gewoon thuis, neemt een hete grog kruipt in bed en ziekt uit. Dit lijkt meer op jezelf in paniek modus plaatsen
Excuses voor de zeer late reactie Nicole maar ja, de test was gelukkig negatief. Maar de ziekte, wat het ook geweest mag zijn, was zéér snel. Heb de PC ook niet meer aan gehad. Kan mij niet herinneren dat ik ooit zó snel zó ziek ziek ben geworden. Symptomen die ik niet kende maar geen koorts. Hoestaanvallen waarbij ik de film van mijn leven voorbij zag flitsen (saaie film trouwens) en waarbij het leek alsof mijn longen uit mijn lijf gerukt werden. Vroeger ook wel gehad maar nog nooit zó erg. En alles dat ik vroeger deed als ik ziek was hielp voor geen meter. Nu weet ik dat de 'mannengriep' altijd vreselijk is maar dit was echt niet meer leuk. Inmiddels nog wel hoesten maar geen pijn meer. Verder wel aan de betere hand. Wat ik wel heel erg vreemd vind, ik heb normaal best snel last van mijn rug maar tijdens het ziek zijn... totaal niet. Hoe hard ik ook moest hoesten, mijn rug gaf geen krimp. Inmiddels helaas weer wel. Vreemd.
Inmiddels ook een 2e injectie in mijn oog gehad maar deze keer een arts-assistent gehad. Was niet leuk. Volgende keer gewoon een echte arts, geen leerling. Andere afspraken heb ik verschoven.
- Plakias
- Zeer actief lid
Vandaag een rustdag voor de nachtdienst.
Echtgenote heeft Corona na een week af en aan te hebben overgewerkt om in te vallen voor collega’s die ook met Corona thuis zitten.
Geen milde klachten maar gewoon griep, zonder gelukkig hoge koorts.
Nul energie, hoesten, spierpijn, de gebruikelijke riedel.
Nu maar hopen dat ik het zelf niet krijg, of althans de collega’s hopen dat zodat toegezegd verlof niet ingetrokken hoeft te worden
Er is nauwelijks nog ruimte om te schuiven in de bezetting als er meer mensen met een “mannengriep” thuis blijven
Echtgenote heeft Corona na een week af en aan te hebben overgewerkt om in te vallen voor collega’s die ook met Corona thuis zitten.
Geen milde klachten maar gewoon griep, zonder gelukkig hoge koorts.
Nul energie, hoesten, spierpijn, de gebruikelijke riedel.
Nu maar hopen dat ik het zelf niet krijg, of althans de collega’s hopen dat zodat toegezegd verlof niet ingetrokken hoeft te worden
Er is nauwelijks nog ruimte om te schuiven in de bezetting als er meer mensen met een “mannengriep” thuis blijven
- Nicole
- Zeer actief lid
Fijn dat je weer nagenoeg beter bent Frivooltje. Prik in oog klinkt niet echt fijn
Plakias, beterschap voor je vrouw en hopelijk krijg jij het niet.
Vandaag rommelen in huis, allerlei dingen afmaken die nog moesten gebeuren. Vorige week zijn we met vrienden naar Aamsveen geweest, dagbezoek. Zwembad is mooi opgeknapt. Wel koud, maar dat was die dag niet erg
Plakias, beterschap voor je vrouw en hopelijk krijg jij het niet.
Vandaag rommelen in huis, allerlei dingen afmaken die nog moesten gebeuren. Vorige week zijn we met vrienden naar Aamsveen geweest, dagbezoek. Zwembad is mooi opgeknapt. Wel koud, maar dat was die dag niet erg
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Frivooltje,Frivooltje schreef: ↑zo 31 jul 2022, 16:12
Inmiddels ook een 2e injectie in mijn oog gehad maar deze keer een arts-assistent gehad. Was niet leuk. Volgende keer gewoon een echte arts, geen leerling. Andere afspraken heb ik verschoven.
wat die oogprikken betreft ben ik een ervaringsdeskundige met zeker 50 prikken.
het is gewoon zo dat het de ene keer prettiger gaat dan de andere keer.
Belangrijkste is goed pijnstilling zeker een kwartier voor de prik de eerste druppels en dan vlak voor de prik nog ene keer. Belangrijk is ook dat ze al die rommel die ze op je oog kieperen goed weggespoeld wordt.
Iedereen kan die prik geven die daarvoor opgeleid is en een arts assistent is ook een arts. Bij mij was het overigens altijd een oogarts die prikte in een privé-kliniek.
Jos
-
- Super actief lid
Dank je Nicole.
Nou Jos, bij mij gaat het toch anders maar gebeurt ook in het ziekenhuis, Dat zal ook veel verschil maken. Ziekenhuis is meer lopende band werk denk ik. Vorige keer was het prik en klaar. Maar nee, deze ass. moest eerst een stempeltje zetten om aan te geven waar hij wilde prikken. Dus ik dacht, het is al gebeurt maar toen moest de prik nog komen. Dat vond ik vreselijk irritant. Maar er gingen wel meer dingen anders dus daarover ga ik nog wel een keer praten. Vooraf krijg ik geen pijnstilling. Het is 3 verschillende druppels (1 is verdoving, 2 weet ik niet meer en 3 is ontsmetting), doek met een gat over je gezicht, klem in en prikken. Wegspoelen doen ze niet. Na afloop krijg ik er zalf in en een pakket gaasjes mee waar ik mee kan deppen, thats it.
Nou Jos, bij mij gaat het toch anders maar gebeurt ook in het ziekenhuis, Dat zal ook veel verschil maken. Ziekenhuis is meer lopende band werk denk ik. Vorige keer was het prik en klaar. Maar nee, deze ass. moest eerst een stempeltje zetten om aan te geven waar hij wilde prikken. Dus ik dacht, het is al gebeurt maar toen moest de prik nog komen. Dat vond ik vreselijk irritant. Maar er gingen wel meer dingen anders dus daarover ga ik nog wel een keer praten. Vooraf krijg ik geen pijnstilling. Het is 3 verschillende druppels (1 is verdoving, 2 weet ik niet meer en 3 is ontsmetting), doek met een gat over je gezicht, klem in en prikken. Wegspoelen doen ze niet. Na afloop krijg ik er zalf in en een pakket gaasjes mee waar ik mee kan deppen, thats it.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Die tweede zal wel pupilverwijding zijn (atropine, bella donna).Frivooltje schreef: ↑zo 31 jul 2022, 23:24 Dank je Nicole.
Jammer dat je die tweede verdoving niet krijgt. `kun je gewoon om vragen.
Tuurlijk markeert die arts voor welk oog het is. Voor er bij mij die prik er inging vroegen ze dat wel 3 keer en een sticker er op.
- Bowmore
- Super actief lid
Zaterdag aangekomen in Oostkapelle "De Pekelingen".
Leuke camping voor de jeugd . Vanmiddag naar Domburg, morgen en overmorgen het strand maar eens gaan verkennen
Groetjes Jeroen
Leuke camping voor de jeugd . Vanmiddag naar Domburg, morgen en overmorgen het strand maar eens gaan verkennen
Groetjes Jeroen
-
- Super actief lid
Markeren dat snap ik nog maar dit was echt een stempel op de oogbol zodat hij wist op welke plek hij moest prikken. Beetje als "X marks the spot". 2e verdoving heb ik niet nodig, gelukkig nog nooit pijn gehad.Jos schreef: ↑ma 01 aug 2022, 10:57 Die tweede zal wel pupilverwijding zijn (atropine, bella donna).
Jammer dat je die tweede verdoving niet krijgt. `kun je gewoon om vragen.
Tuurlijk markeert die arts voor welk oog het is. Voor er bij mij die prik er inging vroegen ze dat wel 3 keer en een sticker er op.
- anakin
- Super actief lid
Vandaag afspraak op het politiebureau, aangifte doen. Gisteren met de motorfiets frontaal aangereden door een scootertje met iemand die de weg een beetje kwijt was. Dat hij daarna doorgereden was is nog het ergste. Helaas kon ik niet snel genoeg keren om hem te pakken te nemen. De buurt doorzoeken leverde geen resultaat op. Schade: veel. Hopelijk dan de rechtsbijstandverzekering wat bij het waarborgfonds halen.....
- Bowmore
- Super actief lid
Das balen Rob....
-
- Actief lid
Ik heb gisteren nieuwe spiegeltjes geplaatst omdat ik nog altijd niet begrijp waarom je continu op je schouders zou willen kijken. De 100% universele spiegels bleken dan toch niet zo universeel, dus een halve dag kwijt met aanpassingen. Al bij al toch een betere dag dan de jouwe Met wat rij je?anakin schreef: ↑di 02 aug 2022, 23:16 Vandaag afspraak op het politiebureau, aangifte doen. Gisteren met de motorfiets frontaal aangereden door een scootertje met iemand die de weg een beetje kwijt was. Dat hij daarna doorgereden was is nog het ergste. Helaas kon ik niet snel genoeg keren om hem te pakken te nemen. De buurt doorzoeken leverde geen resultaat op. Schade: veel. Hopelijk dan de rechtsbijstandverzekering wat bij het waarborgfonds halen.....
- Bart998
- Super actief lid
Mama avondje weg, baby in bed, voor het eerst dit jaar kan ik eens lekker op het terras in alle rust een biertje drinken (met de babyfoon paraat)
- mikkie344
- Actief lid
Haha en dan kom ik aan met...mn kamer opruimen.. wel naakt gelukkig..zo warm hier
Hiii sta altyd open voor berichtjes
- Plakias
- Zeer actief lid
Regent nu
Was half naakt haardhout aan het stapelen voor de winter.
Ben niet in de gelegenheid om dat geheel naakt te doen anders had ik gewoon door kunnen buffelen
Was half naakt haardhout aan het stapelen voor de winter.
Ben niet in de gelegenheid om dat geheel naakt te doen anders had ik gewoon door kunnen buffelen
-
- Actief lid
Vandaag heerlijk (naakt) op de boot in het zonnetje gelegen.
Af en toe klein klusje gedaan .
En goed op andere boten gekeken of ik ook een groene vlag zag.
Helaas niks kunnen ontdekken.
Morgen maar weer goed opletten haha .
Af en toe klein klusje gedaan .
En goed op andere boten gekeken of ik ook een groene vlag zag.
Helaas niks kunnen ontdekken.
Morgen maar weer goed opletten haha .
- Nicole
- Zeer actief lid
Lang geen golf meer gespeeld, vanochtend weer eens begonnen maar dit keer pitch & put, was erg leuk
En vanmiddag nieuwe camera geïnstalleerd, kan manlief weer zien of hij de tuin moet sproeien als we niet thuis zijn
En vanmiddag nieuwe camera geïnstalleerd, kan manlief weer zien of hij de tuin moet sproeien als we niet thuis zijn
- Nicole
- Zeer actief lid
Plus nog een t ergens