Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Vandaag eindelijk ons eerste kleinkind mogen aanschouwen. Is dinsdag geboren maar ik had corona dus mocht uiteraard niet erheen.
Mäar ja, we hebben er jaren op gewacht dus die paar dagen extra kon ook nog wel.
Het is een kleinzoon en hij heet Abel, kort en duidelijk
Na een moeilijke start, de jonge vader is zich kapot geschrokken , doet hij het nu perfect en zijn ze de schrik te boven.
Na het kraambezoek doorgereden naar " achter ut huus" waar we het oldtimerweekend bijwonen.
Morgen een ritje maken met de oude voertuigen, leuk.
Groet,
Jan.
Mäar ja, we hebben er jaren op gewacht dus die paar dagen extra kon ook nog wel.
Na een moeilijke start, de jonge vader is zich kapot geschrokken , doet hij het nu perfect en zijn ze de schrik te boven.
Na het kraambezoek doorgereden naar " achter ut huus" waar we het oldtimerweekend bijwonen.
Groet,
Jan.
- NanMar
- Super actief lid
Vandaag gaat het weer richting Balaton voor 10 dagen. Had om 8.00u willen vertrekken, maar door diverse redenen gaat dat niet lukken. Ik laat me niet opjagen en doe het rustig aan. We zien wel hoe laat we aankomen...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Van harte met jullie eerste kleinkind. Geniet ervan.Winger schreef: ↑vr 10 jun 2022, 22:57 Vandaag eindelijk ons eerste kleinkind mogen aanschouwen. Is dinsdag geboren maar ik had corona dus mocht uiteraard niet erheen.
Groet,
Jan.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ja die ken ik inderdaad maar al te goed. Tweedehands autos zijn momenteel wel schreeuwend duur. We zien dit al een tijdje aankomen natuurlijk dus de financiële kant zit wel goed gelukkig. Vandaag een vette prijs in de staatsloterij van 7.50 euro dus komt goed.HenkD schreef: ↑vr 10 jun 2022, 19:25Heb indertijd mijn voormalige leaseauto ook overgenomen van de leasemaatschappij. Vond het meevallen. Vooral tov een zelfde auto bij een garage. Was rechtstreeks toch €4000 goedkoper (Peugeot 207 Diesel) Bijna 10 jaar in gereden en bijna 4 ton op de teller! Prima auto aan gehad. Stond het logo van Compass op terwijl ik bij de concurrent Sodexo werkte.GJ57 schreef: ↑vr 10 jun 2022, 18:04 Hier gaat ook na ik weet niet hoeveel lease autos (bij ons allebei) de laatste begin volgend jaar de deur uit. Wij denken aan overname maar is verrekte prijzig. We kijken ook wel naar nieuw maar dat is voor wat wij rijden echt te gek. (of gewoon niet meer verkrijgbaar)
Maar dan moet je wel de financierings mogelijkheid hebben! Het voordeel is wel dat je de geschiedenis en de voormalige chauffeur kent .
- anakin
- Super actief lid
Geen vette prijs in de staatsloterij, maar toch een nieuwe (wel tweedehands) motorfiets opgehaald. Eindelijk een mooie Italiaan: Moto Guzzi.
- Bowmore
- Super actief lid
- anakin
- Super actief lid
Nu met foto, kun je me de volgende keer op zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Zeer actief lid
Leuke toermotor... veel rijplezier! Heb vroeger met een Honda Deauville gereden, relaxte motorfiets en enigszins vergelijkbaar
Beentje op
Keep life simple
- Bowmore
- Super actief lid
- Plakias
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaaag?
Vandaag de naaktstrand routine een beetje ontwikkeld.
Echtgenote moet niets van naaktlopen weten maar ik heb het sinds afgelopen jaar toch wel ontdekt.
Camping waar we nu staan heeft ook een strook strand waar bloot zonnen toegestaan is.
Nu bezwaard het me om m’n echtgenote alleen op het strand te laten zitten.
Toch weer wat ongezellig
Maar goed, het nudistengedeelte trekt toch ook wel sterk.
Dus nu zijn we er maar op uitgekomen dat we samen in het water voor het textiel gedeelte afkoelen en poedelen waarna ik dan naar het strandje om de hoek vertrek en streeploos en textiel loos ga liggen drogen.
Zal waarschijnlijk wat komisch voorkomen maar je moet wat
Op zich verder weinig interactie tussen de naturisten hier.
Men is toch wel erg op zichzelf geloof ik.
Op een gegeven moment begon er een gekleed stel op een sub een beetje heen en weer te varen voor het gedeelte waar ik en een oudere dame naakt lagen te zonnen.
Dacht eerst aan kijkers.
Maar even later werden wat spullen op het strand gezet en stond de dame van het stel ook poedelnaakt op het strand.
En later lagen ze beide bloot te zonnen
Tot nu toe zijn mijn eerste ervaringen zonder rare kijkers geweest.
Op zich wel fijn als je diverse naturistische ervaringen uit Holland leest hier op het forum.
Had vanmiddag alleen een geklede dame met een redelijk jong kind verderop op het strand,
Lag gelukkig een beetje uit het zicht en kind had geen aandacht voor me.
Twijfelde nog wel of ik naakt kon gaan eigenlijk.
Echtgenote moet niets van naaktlopen weten maar ik heb het sinds afgelopen jaar toch wel ontdekt.
Camping waar we nu staan heeft ook een strook strand waar bloot zonnen toegestaan is.
Toch weer wat ongezellig
Maar goed, het nudistengedeelte trekt toch ook wel sterk.
Dus nu zijn we er maar op uitgekomen dat we samen in het water voor het textiel gedeelte afkoelen en poedelen waarna ik dan naar het strandje om de hoek vertrek en streeploos en textiel loos ga liggen drogen.
Zal waarschijnlijk wat komisch voorkomen maar je moet wat
Op zich verder weinig interactie tussen de naturisten hier.
Men is toch wel erg op zichzelf geloof ik.
Op een gegeven moment begon er een gekleed stel op een sub een beetje heen en weer te varen voor het gedeelte waar ik en een oudere dame naakt lagen te zonnen.
Dacht eerst aan kijkers.
Maar even later werden wat spullen op het strand gezet en stond de dame van het stel ook poedelnaakt op het strand.
En later lagen ze beide bloot te zonnen
Tot nu toe zijn mijn eerste ervaringen zonder rare kijkers geweest.
Op zich wel fijn als je diverse naturistische ervaringen uit Holland leest hier op het forum.
Had vanmiddag alleen een geklede dame met een redelijk jong kind verderop op het strand,
Lag gelukkig een beetje uit het zicht en kind had geen aandacht voor me.
Twijfelde nog wel of ik naakt kon gaan eigenlijk.
-
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaaag?
Bekend verhaal, ik zit met hetzelfde euvel: vrouw vindt het prima maar gaat niet bloot, jammer maar helaasPlakias schreef: ↑ma 13 jun 2022, 21:46 Vandaag de naaktstrand routine een beetje ontwikkeld.
Toch weer wat ongezellig
Vanmorgen ook heerlijk in de tuin gezeten, de tafel diende als grens tussen gekleed en naakt gedeelte
Op welke camping zitten jullie dan?
Een PB is welkom
- Nackt
- Actief lid
Hier hetzelfde.
Bij ons is de grens minder dan een tafel.
Ik geniet van het bloot zijn, maar zij zit er in een zomerjurkje naast. Wel in eigen tuin gelukkig.
Bij ons is de grens minder dan een tafel.
Ik geniet van het bloot zijn, maar zij zit er in een zomerjurkje naast. Wel in eigen tuin gelukkig.
In mijn blote nakie!
- Pieter1973
- Zeer actief lid
Vandaag terug gekomen van de saunaboot in Mill. Gisteren naar toe gegaan en overnacht in het hotel er naast.
Mijn vrouw heeft gelukkig geen enkel probleem met naakt. Sterker nog.......aankleden om naar het hotel te gaan vond ze niet nodig, gewoon met een saunadoek om naar het hotel gelopen en dan op de kamer snel weer lekker bloot. Keken ze bij de receptie niet eens raar van op, deden wel meer zeiden ze
Op de terugweg wilden we vandaag naar het naaktstrand van Bussloo. Helaas was het teveel bewolkt toen we er waren, terwijl het in Mill bij vertrek nog zonnig was. Hadden we niet echt op gerekend, want ook nu waren we niet echt aangekleed....... alleen maar een paar luchtige dingetjes aan. Ach, in de blote billen boodschappen doen heeft ook wel weer wat.
Mijn vrouw heeft gelukkig geen enkel probleem met naakt. Sterker nog.......aankleden om naar het hotel te gaan vond ze niet nodig, gewoon met een saunadoek om naar het hotel gelopen en dan op de kamer snel weer lekker bloot. Keken ze bij de receptie niet eens raar van op, deden wel meer zeiden ze
Op de terugweg wilden we vandaag naar het naaktstrand van Bussloo. Helaas was het teveel bewolkt toen we er waren, terwijl het in Mill bij vertrek nog zonnig was. Hadden we niet echt op gerekend, want ook nu waren we niet echt aangekleed....... alleen maar een paar luchtige dingetjes aan. Ach, in de blote billen boodschappen doen heeft ook wel weer wat.
- Plakias
- Zeer actief lid
Ik verzuchtte gisteren bij terugkomst van het strand dat het heerlijk zou zijn om nog effe naakt te kunnen chillen voor de camper
Maar daar kwam toch weer een hoop commentaar op dat we zeker niet - gezamenlijk - naar een camping zouden gaan waar dat mogelijk is.
Maar goed, doen we het maar op de eerder beschreven manier.
Zijn in Orebic , in de buurt van Dubrovnik.
Lees overigens dat men in Kroatië toch ook wel steeds behoudener wordt wat FKK betreft.
Ook minder campings.
Stonden op Pag op een mega camping die in vroegere tijden deels textiel, deels naturistisch was.
10000 plekken. Compleet dorp.
Maar het deel wat naturistisch was is nu omgevormd naar een glamping met allemaal luxe huisjes.
Ook geen stukje naaktstrand meer beschikbaar.
- Koenraad
- Super actief lid
Sinds vele jaren weer even motor gereden. Mijn vrouw houd daar helaas niet van en heb toen de motor maar opgeruimd. Gezin ging voor.
Maar vriendin heeft onlangs motorrijbewijs gehaald en Kawa aangemeten. Maar ze had niemand om mee te rijden. Ze doet wel woon/werk op de motor.
Vriend van mij heeft diverse brommers her en der, dus kon ik oude R80G/S (uit 1983) meenemen. Had ook al vier jaar niet gedraaid, maar nieuwe accu en remvloeistof bracht weer nieuw leven.
Dus vandaag samen naar Goedhart gereden om even te shoppen en lekker wat binnenweggetjes genomen. Vrijdag gaan we dagje toeren.
Tja, wel wel heel wat meer kleren aan dan mij gewoonlijk lief is. Maar bloot op de motor... Nou nee.
Was eigenlijk wel weer ouderwetse dag, vrijheid blijheid. Heb er van genoten.
Groet,
Koen
Maar vriendin heeft onlangs motorrijbewijs gehaald en Kawa aangemeten. Maar ze had niemand om mee te rijden. Ze doet wel woon/werk op de motor.
Vriend van mij heeft diverse brommers her en der, dus kon ik oude R80G/S (uit 1983) meenemen. Had ook al vier jaar niet gedraaid, maar nieuwe accu en remvloeistof bracht weer nieuw leven.
Dus vandaag samen naar Goedhart gereden om even te shoppen en lekker wat binnenweggetjes genomen. Vrijdag gaan we dagje toeren.
Tja, wel wel heel wat meer kleren aan dan mij gewoonlijk lief is. Maar bloot op de motor... Nou nee.
Was eigenlijk wel weer ouderwetse dag, vrijheid blijheid. Heb er van genoten.
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
Denken kan je niet delegeren
-
- Super actief lid
Bloot op de motor lijkt mij niet ideaal nee.
Vandaag eindelijk weer eens naar het Engelermeer geweest en heb genoten.
Was pas de eerste keer dit jaar.
Voor de mensen die morgen willen gaan, alle toiletten op het naaktstrand zijn verstopt en momenteel is nog niet bekend wanneer dat is opgelost.
Vandaag eindelijk weer eens naar het Engelermeer geweest en heb genoten.
Was pas de eerste keer dit jaar.
Voor de mensen die morgen willen gaan, alle toiletten op het naaktstrand zijn verstopt en momenteel is nog niet bekend wanneer dat is opgelost.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Bart998
- Super actief lid
Oei, alleen op het naaktstrand of die op het reguliere strand ook?
- LucDB
- Actief lid
Vandaag de hele dag doorgebracht bij Athena in Ossendrecht.
Ik heb er echt van genoten !
Ik heb er echt van genoten !
- Koenraad
- Super actief lid
Vandaag had ik een paar uurtjes over. Ben lekker gaan zwemmen en zonnen bij 't Joppe (Kagerplassen).
Bij groepje jongeren en drie gezinnen even gevraagd en die hadden geen bezwaar tegen bloot.
Dus heerlijke middag, nou ja, van drie tot vijf. Het water was ook al heerlijk. Dacht dat het kouder zou zijn.
En net even FP2 zitten kijken. Gaat weer goed met Max.
Groet,
Koen
Bij groepje jongeren en drie gezinnen even gevraagd en die hadden geen bezwaar tegen bloot.
Dus heerlijke middag, nou ja, van drie tot vijf. Het water was ook al heerlijk. Dacht dat het kouder zou zijn.
En net even FP2 zitten kijken. Gaat weer goed met Max.
Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG
- Pieter1973
- Zeer actief lid
Vandaag terug gekomen van een personeelsfeest in Zandvoort. Was gisteren heerlijk weer dus eerst genoten van het strand en de zee......dan is het wel handig dat badkleding nooit mee hoeft. Ook s avonds nog heerlijk, daarom tijdens het feest ook nog lekker de zee in geweest. Er waren meer collega's en partners die de verleiding niet konden weerstaan. Een paar alleen met de voetjes in het water, de meesten in ondergoed / lingerie zwemmen......maar ook een paar gewoon naakt zijn gegaan. Maar ach, het was zo warm dat toch al niet veel kleertjes nodig waren.
Bleken er toch meer streeploos bruine collegas te zijn dan ik dacht.
Bleken er toch meer streeploos bruine collegas te zijn dan ik dacht.
- Bart998
- Super actief lid
Zal lastig geweest zijn, gezien ook de bbq voor het jubileum gister wasFrivooltje schreef: ↑do 16 jun 2022, 22:30
-
- Zeer actief lid
Rustig dagje vandaag... vanmorgen lekker uitgeslapen, tasje koffie en t' nieuws ff doorlezen. Nu even in de tuin wat klein snoeiwerk gedaan aan de bamboe struiken...uitbundige groeiers Voor de rest van de dag relax op het tuinterras
Gelukkig is die grote hitte even voorbij, heb het er wat moeilijk mee...
Gelukkig is die grote hitte even voorbij, heb het er wat moeilijk mee...
Keep life simple
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vanmiddag weer thuis gekomen van een kort weekje Budapest, een mooie week gehad met mijn schat, veel mooie dingen gezien in een prachtige stad, een leerzame conventie en een goede reis. Vanavond onze nieuwe kleinzoon bewonderd zonder allerhande slangen en snoeren want hij is nu uit de couveuse en heeft alleen nog een voedingssonde om de flesvoeding aan te vullen. Het is een pracht kereltje met zulke mooie ogen, ik ben helemaal in love
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Plakias
- Zeer actief lid
Laatste dagje vandaag op camping Lavanda in Orebic (Kroatië).
Morgen weer wat meer noordwaarts richting huis.
Mogelijk Rovinj.
Nog even een laatste keer genoten van het naakt zonnen en badderen op het FKK deel van het campingstrand
Heerlijk, ben echt helemaal fan
Word er heel erg relaxed van
Werd de laatste dagen toch wel wat drukker op het strand, ook op het nudistendeel.
Vooral oosterburen.
Morgen weer wat meer noordwaarts richting huis.
Mogelijk Rovinj.
Nog even een laatste keer genoten van het naakt zonnen en badderen op het FKK deel van het campingstrand
Heerlijk, ben echt helemaal fan
Word er heel erg relaxed van
Werd de laatste dagen toch wel wat drukker op het strand, ook op het nudistendeel.
Vooral oosterburen.
- anakin
- Super actief lid
Nee, de rode XJ had weer problemen met de carburateur, en er kwamen nog andere kosten aan. Ik was klaar met dat ding. Leuke is dat ik nog een motorscootertje krijg van 150cc.,die mag ik zo ophalen. Niet echt geschikt voor grote afstanden op de snelweg, maar wel lekker snel door de stad heen.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
dat klinkt goed rondom je kleinzoon. Geniet ervan !PoppeSchuitema schreef: ↑zo 19 jun 2022, 21:41 Vanmiddag weer thuis gekomen van een kort weekje Budapest, een mooie week gehad met mijn schat, veel mooie dingen gezien in een prachtige stad, een leerzame conventie en een goede reis. Vanavond onze nieuwe kleinzoon bewonderd zonder allerhande slangen en snoeren want hij is nu uit de couveuse en heeft alleen nog een voedingssonde om de flesvoeding aan te vullen. Het is een pracht kereltje met zulke mooie ogen, ik ben helemaal in love
- NanMar
- Super actief lid
Ik heb sinds een paar maanden een Suzuki Burgman 125cc, ideaal in stadsverkeer en met parkeren. Hij is ook nog wel aardig snel, zowel met accellereren als topsnelheid (ca. 110 km/h). En het verbruik bij ca. 1 op 33, t.o.v. mijn bus een flinke besparing (die loopt 1 op 10)
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- anakin
- Super actief lid
Die zijn zeker met elkaar te vergelijken, het verbruik van 1 op 30 zal ik met de huidige benzineprijzen wel blij mee zijn. Binnenkort maar 's een lange rit mee gaan maken.NanMar schreef: ↑ma 20 jun 2022, 21:06Ik heb sinds een paar maanden een Suzuki Burgman 125cc, ideaal in stadsverkeer en met parkeren. Hij is ook nog wel aardig snel, zowel met accellereren als topsnelheid (ca. 110 km/h). En het verbruik bij ca. 1 op 33, t.o.v. mijn bus een flinke besparing (die loopt 1 op 10)
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Gewoon even een bijzonder leuke anekdote: wij hebben gisteren in de Achterhoek een Trage Tocht gewandeld. Die wandelingen pluk ik van internet , print de beschrijving uit (en zet de gpx op mijn telefoon just in case). Wij lekker aan de wandel en komen bij een langer rechtdoorgaand pad, dus beschrijving in het zijvak van de rugzak gedaan. We wandelen rustig verder en na een anderhalve kilometer komen we op een splitsing. Beschrijving zit echter niet meer in de rugzak. Verloren onderweg. Hmm jammer en niet fijn. Teruggaan was geen optie want dat paste qua tijd niet. Telefoon aan en dan maar op die manier verder gelopen. Na een tijdje komen er een aantal whatsappjes binnen van iemand die we goed kennen.(en die zelf ook wandelingen maakt, onder andere het boekje Wandelen in Twente) Afijn in die appjes zie ik haar voet boven op mijn routebeschrijving staan en dat ze hem in de hand heeft. Ik haar bellen en zeg hoe kan dat nou dat off all people jij nou precies mijn verloren wandeling vind. Heel toevallig liep een deel van de totaal andere wandeling die zij liep samen met de onze en wel precies op het punt waar ik blijkbaar de beschrijving was verloren. Hoe toevallig kan het zijn?
Moraal van het verhaal: zet altijd de gpx van je wandeling op je telefoon dan kom je weer thuis in elk geval. En het verliezen van een beschrijving levert ook nog eens een grappig verhaal op. (o ja en wandelzoekpagina waar ik de wandeling van had zet blijkbaar je eigen naam op de print zo zag ze dat deze van ons was)
Moraal van het verhaal: zet altijd de gpx van je wandeling op je telefoon dan kom je weer thuis in elk geval. En het verliezen van een beschrijving levert ook nog eens een grappig verhaal op. (o ja en wandelzoekpagina waar ik de wandeling van had zet blijkbaar je eigen naam op de print zo zag ze dat deze van ons was)
- sean3
- Zeer actief lid
GPX in je telefoon is ook handig als je de beschrijving niet verliest. In Zuid-Limburg liepen wij een route van wandelgidszuidlimburg.com. En soms interpreteerden wij de instructies blijkbaar anders dan de schrijver bedoelde. Dan is een telefoon handig om weer op de route te komen. De route was fantastisch (ik geloof dat het nummer 1242 was, vanuit Epen).
(Onze accomodatieverhuurder vertelde dat de website door een hobbyist wordt bijgehouden. Hij loopt en beschrijft de routes zelf, niet alleen de wandelinstructies, ook veel wetenswaardigheden over de omgeving.)
(Onze accomodatieverhuurder vertelde dat de website door een hobbyist wordt bijgehouden. Hij loopt en beschrijft de routes zelf, niet alleen de wandelinstructies, ook veel wetenswaardigheden over de omgeving.)