Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Pieter1973
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Pieter1973 »

Gisteren naar Flevonatuur gegaan......vandaag naar de Floriade geweest + gezwommen + sauna's......morgen hopelijk een zonnige en kledingloze laatste dag op Flevonatuur
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Yoga-les, boodschappen doen en vanmiddag bezoek gehad van mijn broer en zijn gezin.
We're born naked. After that, it's all drag.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Voor het eerst sinds lang naar de Hoornse Plas geweest. Mooi opgeknapt gebied, twee schone zandstrandjes, maar geen moeders met kinderen. Wel een familie met een prachtige tienerzoon, die met zijn vader stoeide. Ik word daar een beetje jaloers van, want toen ik die leeftijd had kon er niks en mocht er niks (en was ik zelf trouwens ook te preuts om wat te willen!).
Bloot is beautiful
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

Vanmiddag naar de doop van onze kleinzoon, voor die tijd alles in gereed brengen voor de nieuwe honden die morgen en overmorgen komen. En als kers op de taart de achterbak van de auto open zien te krijgen want die is geblokkeerd.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Klaar gemaakt voor een vakantie naar het, hopelijk, zonnige zuiden 8-)
Of elders waar het zonnig en warm en relaxed is :mrgreen:
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Dagje Groenlanden om schoonzus te helpen met het brengen en plaatsen vn de caravan. Met met echtgenote en kleinkinderen.
Tegen de middag, toen we er net waren werd het weer lekkerder en ook aangenaam voor bloot te zijn.
Caravan geplaatst en voortent gemonteerd. Ondanks dat heen kleine Eriba is was dat toch een boel werk. Onze tent opzetten gaat sneller.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en daar leent het terrein zich goed voor. Het is allemaal goed verzorgd en er is veel speelmateriaal zeker voor de voor de kleintjes. Kano's en fietsboot zijn aanwezig. Het water was niet onaangenaam.
Er waren geen andere kinderen.
Camping verdere goed verzorgd en heel rustig.

Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan. Wij zullen schoonzus wel vaker bezoeken denken we.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

RaCa schreef: zo 22 mei 2022, 10:37 Vanmiddag naar de doop van onze kleinzoon, voor die tijd alles in gereed brengen voor de nieuwe honden die morgen en overmorgen komen. En als kers op de taart de achterbak van de auto open zien te krijgen want die is geblokkeerd.
Nieuwe honden en dan de achterbak geblokkeerd is niet erg handig. Succes met beide.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij waren voor het eerst in zeer lange tijd weer op onze "vaste " zondag naar Sauna Sare. Wat me opvalt is dat er veel van de vaste bezoekers niet meer zijn. Vertrokken naar andere sauna's om diverse redenen begreep ik. Gelukkig een aantal wel dus lekker op het grote grasveld een beetje bijgekletst. Heerlijke rondjes sauna gedaan. Paar prima opgietingen meegemaakt. En afgesloten met een Weizen. Het was een lange topdag.
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

GJ57 schreef: ma 23 mei 2022, 07:44
RaCa schreef: zo 22 mei 2022, 10:37 Vanmiddag naar de doop van onze kleinzoon, voor die tijd alles in gereed brengen voor de nieuwe honden die morgen en overmorgen komen. En als kers op de taart de achterbak van de auto open zien te krijgen want die is geblokkeerd.
Nieuwe honden en dan de achterbak geblokkeerd is niet erg handig. Succes met beide.
Had het in een kwartiertje opgelost dus gaat weer gewoon open.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

RaCa schreef: ma 23 mei 2022, 13:29
GJ57 schreef: ma 23 mei 2022, 07:44
Had het in een kwartiertje opgelost dus gaat weer gewoon open.
Ah das fijn.
LucDB
Actief lid

Bericht door LucDB »

Niet vandaag, maar wel vorige week:
Op woensdag naar het naaktstrand van Scheveningen geweest (zaten op camping Duinhorst in Wassenaar +/- 5 km van het strand).
We hadden de beste dag van de week gekozen.
Oppassen voor diegenen die er ook naar toe willen : de strandopgang Het Zwarte Pad is helemaal afgesloten. Je moet het strand op aan Barbarossa.

En op zondag, voor de eerste keer dit jaar, een namiddag naar Athena - Ossendrecht.
Opnieuw met schitterend weer !
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Dagje België gedaan. Tanken en boodschappen gedaan. Verder niet veel bijzonders.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
kevinnec20
Zeer actief lid

Bericht door kevinnec20 »

niet vandaag maar gisteren naar canal pride utrecht geweest
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

kevinnec20 schreef: zo 05 jun 2022, 11:46 niet vandaag maar gisteren naar canal pride utrecht geweest
hoe was dat Kevin?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef: vr 27 mei 2022, 23:46 Dagje België gedaan. Tanken en boodschappen gedaan. Verder niet veel bijzonders.
wat kost dat om daar te komen?

Jos
Frans64
Zeer actief lid

Bericht door Frans64 »

Vanmiddag zijn we een stuk over het strand gelopen ook op het befaamde naaktstrand, broek aan en flink doorlopen.
Wat een slecht weer voor begin juni
Een PB is welkom
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

kevinnec20 schreef: zo 05 jun 2022, 11:46 niet vandaag maar gisteren naar canal pride utrecht geweest
Het was leuk hè? Wat een sfeer en blijheid!
Ik heb ervan genoten.
Genieten in mijn blootste blootje! :D
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Logees uitgezwaaid en daarna naar de Pinksterfeesten in Delfzijl geweest.

Even aan boord gekeken van de Loodskotter, echt heel leuk.

http://loodskotter.nl/
We're born naked. After that, it's all drag.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vanmorgen al heel vroeg gewandeld met onze oppaslabrador in het Lutterzand. Meneer mag graag zwemmen en dat kan daar in het losloopgebied. Hij geniet daarvan en wij dus ook. Toen we vertrokken van de P stonden er twee andere auto's. Toen we na 10 km terugkwamen was er geen plekje meer te krijgen. Ja wat wil je eerste pinksterdag, om 8.30 uur al 18 graden en om 11.00 uur 23. Geen spatje regen (en nu een paar druppels maar eigenlijk niks). Hij blijft nog een weekje en is er al een week. Normaal woont meneer bij zijn bazen in een appartement en nu mag hij de hele dag naar buiten in de tuin. Het is effe wennen voor hem. Even geen sauna / rutbeek of andere bestemmingen waar hij niet mee mag.
kevinnec20
Zeer actief lid

Bericht door kevinnec20 »

Jos schreef: zo 05 jun 2022, 13:13
hoe was dat Kevin?

Jos

leuk
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: zo 05 jun 2022, 13:13
Frivooltje schreef: vr 27 mei 2022, 23:46 Dagje België gedaan. Tanken en boodschappen gedaan. Verder niet veel bijzonders.
wat kost dat om daar te komen?
Paar euro, het is maar 25km. Op een volle tank houd ik genoeg over en daarbij tank ik altijd Euro98 dus is de besparing nog groter. :)
Al was het een dag later ineens ca. € 0,065 per liter duurder dus was er net op tijd geweest.

Zaterdag teringvroeg opgestaan om met een vriend een caravan op te halen in Friesland. Wat je van ver haalt is lekker zullen we maar zeggen. Hij wilde eigenlijk een 470 maar is toch gegaan voor een Fendt Diamant 510 TF. Met o.a. vloerverwarming, oven, constante watertoevoer, vaste luifel en aut. mover. Komt ook nog een dakairco op. Flinke jongen met z'n 7.03 meter totaal en toch, ik vind het nog steeds maar beperkt. Zal niet in de minste plaats komen door mijn eigen omvang. :lol:
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vandaag in Duitsland wezen tanken, E10 €1,93/L op een afstand van 15 km van ons huis, wij wonen hemelsbreed maar 5 km vanaf de grens maar in Vreden wat dichterbij is, is de benzine meestal 5-10ct/L duurder. Met een tank van 55 L kan het voordeel dus behoorlijk oplopen. Daarna heb ik een nieuwe badkamerventilator geïnstalleerd, eentje met een timer en vochtigheidsmeter zodat hij na het uitschakelen van het licht nog 30 min. door blijft lopen en als de luchtvochtigheid te hoog is nog langer. Na dat alles ben ik nog even naar de visvijver geweest. Niks gevangen maar wel een "duikboot"verspeeld
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Vandaag net voor de grens nog even 30 liter in de camper gegooid.
Met 1.58€/liter best te doen.
Was wel in Montenegro :mrgreen:
Nu zachtjes aan weer naar het noorden.
sean3
Zeer actief lid

Bericht door sean3 »

Ik was altijd al blij met mijn auto op LPG, maar nu helemaal. Morgen tanken voor 80 cent per liter, en daar hoef ik de grens niet voor over. :)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

sean3 schreef: do 09 jun 2022, 15:01 Ik was altijd al blij met mijn auto op LPG, maar nu helemaal. Morgen tanken voor 80 cent per liter, en daar hoef ik de grens niet voor over. :)
Dat snap ik maar er zijn natuurlijk ook andere kosten die meetellen? Neem ik aan vanuit de luxe dat er nog wel een leasebak voor de deur staat bij ons. (nog even)
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

sean3 schreef: do 09 jun 2022, 15:01 Ik was altijd al blij met mijn auto op LPG, maar nu helemaal. Morgen tanken voor 80 cent per liter, en daar hoef ik de grens niet voor over. :)
Ik betaal voor LPG net geen euro, gezien ik meermaals per week voor mijn functie in België ben tank ik daar voor 80 cent.
sean3
Zeer actief lid

Bericht door sean3 »

GJ57 schreef: do 09 jun 2022, 20:33Dat snap ik maar er zijn natuurlijk ook andere kosten die meetellen? Neem ik aan vanuit de luxe dat er nog wel een leasebak voor de deur staat bij ons. (nog even)
Auto ruim 10 jaar geleden gekocht, is nu 15 jaar oud. Vooral gewoon onderhoud. Doordat de eerste eigenaar (een leasemaatschappij) in 4 jaar (en 145.000 km) tweederde van de nieuwprijs heeft afgeschreven valt dat voor mij mee.
Na 20 jaar lease was en is dit mijn eerste eigen auto. Daarom vond ik het interessant om de kosten bij te houden. Wat kost een eigen auto nou eigenlijk? Als ik alles meetel (aanschaf, onderhoud, belasting, verzekering, brandstof) zit ik na 10,5 jaar en 176.000 km op €313 per maand of 23 cent per km. Niet niks, maar het Nibud gaat voor een kleine middenklasser (wat mijn Renault Mégane schijnt te zijn) uit van ruim €460.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

sean3 schreef: vr 10 jun 2022, 14:07
GJ57 schreef: do 09 jun 2022, 20:33Dat snap ik maar er zijn natuurlijk ook andere kosten die meetellen? Neem ik aan vanuit de luxe dat er nog wel een leasebak voor de deur staat bij ons. (nog even)
Auto ruim 10 jaar geleden gekocht, is nu 15 jaar oud. Vooral gewoon onderhoud. Doordat de eerste eigenaar (een leasemaatschappij) in 4 jaar (en 145.000 km) tweederde van de nieuwprijs heeft afgeschreven valt dat voor mij mee.
Na 20 jaar lease was en is dit mijn eerste eigen auto. Daarom vond ik het interessant om de kosten bij te houden. Wat kost een eigen auto nou eigenlijk? Als ik alles meetel (aanschaf, onderhoud, belasting, verzekering, brandstof) zit ik na 10,5 jaar en 176.000 km op €313 per maand of 23 cent per km. Niet niks, maar het Nibud gaat voor een kleine middenklasser (wat mijn Renault Mégane schijnt te zijn) uit van ruim €460.
Hartelijk dank voor je uitgebreide toelichting. Hier gaat ook na ik weet niet hoeveel lease autos (bij ons allebei) de laatste begin volgend jaar de deur uit. Wij denken aan overname maar is verrekte prijzig. We kijken ook wel naar nieuw maar dat is voor wat wij rijden echt te gek. (of gewoon niet meer verkrijgbaar)
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

GJ57 schreef: vr 10 jun 2022, 18:04 Hier gaat ook na ik weet niet hoeveel lease autos (bij ons allebei) de laatste begin volgend jaar de deur uit. Wij denken aan overname maar is verrekte prijzig. We kijken ook wel naar nieuw maar dat is voor wat wij rijden echt te gek. (of gewoon niet meer verkrijgbaar)
Heb indertijd mijn voormalige leaseauto ook overgenomen van de leasemaatschappij. Vond het meevallen. Vooral tov een zelfde auto bij een garage. Was rechtstreeks toch €4000 goedkoper (Peugeot 207 Diesel) Bijna 10 jaar in gereden en bijna 4 ton op de teller! Prima auto aan gehad. Stond het logo van Compass op terwijl ik bij de concurrent Sodexo werkte. :mrgreen: :mrgreen:

Maar dan moet je wel de financierings mogelijkheid hebben! Het voordeel is wel dat je de geschiedenis en de voormalige chauffeur kent :P .
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Geen leaseauto perikelen of niks maar gewoon lekker in de zon gelegen.
Op het FKK gedeelte van het strand van onze camping 8-)
Wel aan het einde van de dag.
Beetje voorzichtig aan voor de eerste keer strand :mrgreen:
Plaats reactie