Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
kevinnec20
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door kevinnec20 »

Heen en terug is het toch 2 en een half uur
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Halverwege kan je uitrusten 🌞🏖️😴
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

kevinnec20 schreef: za 23 apr 2022, 21:26 Heen en terug is het toch 2 en een half uur
Dat zijn toch geen afstanden Kevinnec. Gewoon doortrappen. ik moest dat vroeger elke dag naar school. Jij gaat voor iets leuks.
Gewoon doen Joh

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
kevinnec20
Zeer actief lid

Bericht door kevinnec20 »

ga ik ook doen
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

kevinnec20 schreef: za 23 apr 2022, 22:23 ga ik ook doen
Top kevinnec. Geniet er van
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Plakias
Zeer actief lid

Bericht door Plakias »

Vannacht gewerkt
Nu even slapen en dan een paar dagen roostervrij.
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

Giesteren mooie wandeling in het Bargerveen gemaakt vanuit de Schaapskooi te Weiteveen. Ton door naar de Bargerhoek om lekker in het zonnetje te zitten. Nachtje slapen en nu weer thuis. #Camperpret.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

GJ57 schreef: za 23 apr 2022, 19:43
Bowmore schreef: za 23 apr 2022, 16:44
kevinnec20 schreef: za 23 apr 2022, 16:24 ik heb de eerste 20 minuten van de route naar het naakstrand gefiest dat ging goed
Leuk hè, knooppunten fietsen. Zo kom je nog eens ergens 👍🌞
Wij gaan de komende periode naar Flevonatuur en vandaar fietsen we ook diverse knooppunten routes. Altijd erg leuk en je komt weer terug op je beginpunt (tenminste als je een beetje oplet :-)
Leuk; dat pontje van en naar Spakenburg.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Dropje66 schreef: vr 15 apr 2022, 22:38 Na de proefrit kwamen we heel snel tot een overeenkomst en vanaf volgende week zaterdag mogen we ons dan de trotse eigenaars noemen van een auto waarmee we in de toekomst met gemak een caravan kunnen trekken. Dat kunnen/mogen we nu niet met onze 1.0 liter Hybride auto, daar mag alleen een fietsendrager achterop...
Gefeliciteerd. Wat is het geworden?

1 Paasdag naar Amsterdam geweest. Leuke dag maar het beste is als je weer naar Brabant mag. Nee, zou er voor geen goud willen wonen.

Wat een verschil tussen Nederland en België. Hier was 2e Paasdag bijna alles open en in België was bijna alles dicht.

Ben gisteren berooft tijdens het tanken. Ben er nog helemaal confuus van. Na een tijdje durfde ik eindelijk trillend mijn mobieltje te pakken en 112 te bellen. Gelukkig kwam de politie heel snel ter plaatse. Nadat ze mij gerust hadden gesteld vroegen ze of ik een signalement had en die had ik. Ca. 2 meter lang en een heel erg rechthoekig uiterlijk. "Maar ik zal het nog beter vertellen" zei ik. "Ik heb zelfs een naam voor jullie". Politiemensen keken mij heel verbaasd aan en vroegen naar de naam. Ik zei "Pomp 3!!". :lol:
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

:lol: :lol: :lol: ....de arrestatie zal ook wel spectaculair geweest zijn vermoed ik en de betaalautomaat ging vrijuit?
Keep life simple :)
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vanmorgen eerst een schakelaar in een nieuwe kamer geïnstalleerd ( geen schok gehad en hij doet het) daarna met vrouw, dochter en 1 paard naar Markelo geweest voor een oefencross daarna de omheining gerepareerd want toen we thuis kwamen waren er 2 kwajongens (hengsten van 2 jaar oud) uitgebroken en liepen op de buurman zijn land.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

HenkD schreef: zo 24 apr 2022, 12:11
Bowmore schreef: za 23 apr 2022, 16:44

Leuk hè, knooppunten fietsen. Zo kom je nog eens ergens 👍🌞
Wij gaan de komende periode naar Flevonatuur en vandaar fietsen we ook diverse knooppunten routes. Altijd erg leuk en je komt weer terug op je beginpunt (tenminste als je een beetje oplet :-)
maar niet op zondag weet ik nu :-)
Nackt
Actief lid

Bericht door Nackt »

GJ57 schreef: ma 25 apr 2022, 08:01

Gij zult niet overvaren op de Dag des Heeren! Foei!!!
:lol: In mijn blote nakie!
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Nackt schreef: ma 25 apr 2022, 08:27
GJ57 schreef: ma 25 apr 2022, 08:01

Gij zult niet overvaren op de Dag des Heeren! Foei!!!
Tja maar vorig jaar wist ik dat nog niet , dat werd me een fietstocht enorm. Dus ik heb boetedoening gedaan :-)
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

:D :D
We're born naked. After that, it's all drag.
Dropje66
Actief lid

Bericht door Dropje66 »

Frivooltje schreef: zo 24 apr 2022, 15:50
Dropje66 schreef: vr 15 apr 2022, 22:38 Na de proefrit kwamen we heel snel tot een overeenkomst en vanaf volgende week zaterdag mogen we ons dan de trotse eigenaars noemen van een auto waarmee we in de toekomst met gemak een caravan kunnen trekken. Dat kunnen/mogen we nu niet met onze 1.0 liter Hybride auto, daar mag alleen een fietsendrager achterop...
Gefeliciteerd. Wat is het geworden?
Het is een Kia Cee'd stationcar geworden in de kleur brandweerrood.

Oja, 1 dag eerder hebben we ook al een caravan (Home-Car) aangeschaft. Deze gaan we rond de komende Hemelvaartsdag uit proberen op een verenigingsterrein hier in de buurt. Voortent opzetten, inventaris compleet maken, enz, enz, oftewel een paar dagen het gevoel van vroeger terugvinden toen we ook een toercaravan hadden. Gelukkig hebben we nog wel het een en ander over van 15 jaar sta-caravan, maar daarvan gaat alleen het 'lichte' spul gebruikt worden.

Grtz,
Ron.
rinus-randstad
Actief lid
Contacteer:

Bericht door rinus-randstad »

nisa schreef: zo 25 jul 2021, 07:24 terug bent ga ik is ander naaktstrandjes uitproberen hier in Nederland in een straal van 50 km van Leiden, heb iemand nog suggesties waar het gezellig is
De Vlietlanden bij Leidschendam
Bomen planten in de woestijn zónder irrigatie: Waterboxx
https://www.groasis.com/nl/samenvatting ... -van-water
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Ik heb me georiënteerd op een andere (lees nieuwe auto) Vrouwlief gaat begin volgend jaar stoppen met werken en dan gaat de dan drie jaar oude leasemachine terug naar de leasemaatschappij. Er zijn een aantal opties:
1 we nemen de leaseauto over als de prijs goed is. (de verwachting is dat ie erg duur zal zijn) met 50.000 km op de teller / benzine fijne Volvo. Duur in de belasting (zwaar, en het gebruik is ook niet mals gemiddeld 1 op 12.5. )
2 we kopen een hybride auto (iets met door de bomen het bos niet meer zien wat een aanbod)
3 we kopen een volledig elektrische auto die dan wel een jaar of 10 mee moet gaan.
4 we kopen een nieuwe benzine uitvoering als tussenoplossing. (uiteindelijk gaan we toch allemaal aan de e)

De vraag die mij naar voren komt welk redelijk betaalbare (max 40 a45 ) e auto rijd er bij jullie echt privé rond? En voldoet dat? Prijs/ prestatie verhouding oke? Ik volg carwow en andere youtube kanalen zoals Bright. Het enige wat er bij ons aan de trekhaak komt is een fietsendrager. We rijden ongeveer 20 k per jaar privé als er geen corona is. (hiervoor deden we allebei 50 tot 60 k per jaar :-zakelijk en prive ) . Ik weet dat het niks met naturisme te maken heeft behalve dat de auto ons naar lekkere plekjes moet kunnen brengen.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

hoi GJ57,

Wij hadden tot vorig jar een oude volkswagen Passat diesel uit 2000. Diesel vanwege het weinige onderhoud en combi vanwege kamperen en de vel vrachtjes die wij altijd hebben. Beviel prima.
In 2021 wilde we dar van af (oud, deuken, kosten die er aan zaten te komen, 450.000 km).
We hebben eerst geformuleerd watje functie-eisen moeste zijn . In ons geval:
- grote laadruimte
- geen diesel
- goede actieradius

Uiteindelijk is de keus gevallen op een octavia combi, benzine motor. het is een door een groot garagebedrijf geïmporteerde auto uit België en die had 8000 km op de teller en nog een jaar fabrieksgarantie.
Dat bevalt prima en in vergelijking met de oude diesel een raceauto.

Jos
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Vandaag, even kort de stad in om te genieten, verder afwachten op de geboorte van onze ukkepuk 😊
39 weken en 1 dag nu, spannend 🤞
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Zeker spannend, gelukkig gaat het meestal goed. De eerste bij ons was 2 weken te laat.
Dus het zou nog even kunnen duren!
Thuisbevalling?
moppetoet2
Super actief lid

Loppersum en Sappemeer bezocht. Hiertussen was geen enkele rommelmarkt te vinden, via Appingedam en Siddeburen doorgereden. Sappemeer ook weinig rommel, alleen maar braderie, niets aan.

We zijn er voor de eerste tien jaar weer klaar mee.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

moppetoet2 schreef: wo 27 apr 2022, 16:48 Loppersum en Sappemeer bezocht. Hiertussen was geen enkele rommelmarkt te vinden, via Appingedam en Siddeburen doorgereden. Sappemeer ook weinig rommel, alleen maar braderie, niets aan.

Kom naar Enschede , alles wat je hartje begeerd tot en met Miss Montreal aan toe.
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Bowmore schreef: wo 27 apr 2022, 14:13 Thuisbevalling?
Nee dat niet, we lopen alweer even in het ziekenhuis, kindje een beetje aan de kleine kant, dus die willen ze goed in de gaten houden
moppetoet2
Super actief lid

GJ57 schreef: wo 27 apr 2022, 17:50
moppetoet2 schreef: wo 27 apr 2022, 16:48 Loppersum en Sappemeer bezocht. Hiertussen was geen enkele rommelmarkt te vinden, via Appingedam en Siddeburen doorgereden. Sappemeer ook weinig rommel, alleen maar braderie, niets aan.

Kom naar Enschede , alles wat je hartje begeerd tot en met Miss Montreal aan toe.
Miss Montreal is leuk, maar Enschede doe ik niet voor een dagje. Dat zou al een paar nachtjes een B&B moeten worden.
sean3
Zeer actief lid

Bericht door sean3 »

GJ57 schreef: wo 27 apr 2022, 09:56...
1 we nemen de leaseauto over als de prijs goed is. (de verwachting is dat ie erg duur zal zijn) met 50.000 km op de teller / benzine fijne Volvo. Duur in de belasting (zwaar, en het gebruik is ook niet mals gemiddeld 1 op 12.5. )
...
Als je de auto zelf wilt overnemen gaat de leasemaatschappij er van uit dat je er zuinig op bent geweest. Dan gaat de prijs omhoog, een soort omgekeerde vriendenprijs.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Zat je wel in een heel mooi gedeelte van NL, Ik ben vlakbij Loppersum geboren (Warffum)
Bloot als het kan, gekleed als het moet
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

sean3 schreef: wo 27 apr 2022, 20:15
GJ57 schreef: wo 27 apr 2022, 09:56...
...
Als je de auto zelf wilt overnemen gaat de leasemaatschappij er van uit dat je er zuinig op bent geweest. Dan gaat de prijs omhoog, een soort omgekeerde vriendenprijs.
Hmmmm, Wij rijden al heel veel jaren allebei lease en zo heb ik het nog nooit bekeken. Het brengt een glimlach op mijn gezicht en de Volvo gaat maar naar iemand anders :-) .
Wel grappig dat nog niemand antwoord heeft gegeven op de hamvraag over de e-auto.
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

moppetoet2 schreef: wo 27 apr 2022, 19:46

Miss Montreal is leuk, maar Enschede doe ik niet voor een dagje. Dat zou al een paar nachtjes een B&B moeten worden.
Nee hoor, gewoon met een tentje op naar Aamsveen. :oops: Is ook zo.... kramperen was niet je ding

Even in de agenda.... 27 april 2023 :idea: :lol:
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

HenkD schreef: do 28 apr 2022, 10:26
moppetoet2 schreef: wo 27 apr 2022, 19:46

Nee hoor, gewoon met een tentje op naar Aamsveen. :oops: Is ook zo.... kramperen was niet je ding

Even in de agenda.... 27 april 2023 :idea: :lol:
Dan maken we daar een gezellige middag avond van :-) Tenminste als we dan in Nederland zijn.
Plaats reactie