Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Frivooltje
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Koenraad schreef: do 26 aug 2021, 01:02
Frivooltje schreef: do 26 aug 2021, 00:30 Maar gelukkig, de juiste printplaat ligt is Spanje en is nu (hoop ik) onderweg naar hier. Gelukkig is het weer van dien aard dat ik de airco nu niet nodig heb.
Je hebt het nu dus "Spaans benauwd" als ik het goed begrijp? :D :lol:

Groet,
Koen
:lol: :lol: :lol: Nu gelukkig niet meer maar toen wel even.
NanMar schreef: do 26 aug 2021, 20:38 Niet: wat heb je gedaan vandaag, maar: wat ga ik morgen doen?

De caravan klaar maken en inpakken voor onze vakantie van 2 weken naar het Balaton. Zaterdagmorgen trappen we hem dan aan...
Fijne vakantie enne... succes.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Dank je, Frivooltje! Om een uur of 10 hangt de caravan er aan...
Gr. NanMar

PB is welkom!
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Vanochtend even geskinnydipped na het hardlopen, vanavond sauna, lekker hoor vakantie 😄
moppetoet2
Super actief lid

Bericht door moppetoet2 »

Naar de voorstelling "De Naakte Waarheid" gekeken op de Grote Markt in Groningen. Stoer van die dame. Nét niet helemaal bloot.

De tweede helft overgeslagen, geen zin in ruzie/discussie met coronawappies.
👻
We're born naked. After that, it's all drag.
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

En nog maar eens naakt in de maas gedoken, heerlijk, was zo stil in de uiterwaarden, geen mensen geen boten, je hoorde alleen het water en de bomen. Heerlijk om de dag te beginnen 😄
moppetoet2
Super actief lid

Uitzending van Oogtv over "De naakte waarheid".

https://www.oogtv.nl/2021/09/corona-dem ... ote-markt/
LucDB
Actief lid

Bericht door LucDB »

Eindelijk nog eens mooi weer op een dag dat ik niet moet werken.
De namiddag doorgebracht aan het zwembad van Athena Ossendrecht en de dag afgesloten met een duveltje op het terras aan de cafetaria.
Maandag en dinsdag ook vrije dagen en de weermannen/vrouwen hebben voor die dagen ook mooi weer voorspeld.
De kans is groot dat ik dan opnieuw bij Athena ga genieten van het zonnetje !
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag met de boot op pad.
Lekker door Amsterdam gevaren, met uitzondering van de grachten.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Zou wel de de laatste keer kunnen zijn, dus vanmiddag maar naar het Ellerstrand gereden. Was echt heerlijk daar, en niet zo druk.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vandaag naar de grote demonstratie in Amsterdam geweest, wat een goede sfeer, wat een saamhorigheid, wat een verdraagzaamheid. dik 200.000 mensen en geen wanklank gehoord of moeilijkheden gezien, geen rommel op straat, nergens moeilijkheden, kortom een geweldige dag beleeft
Bloot als het kan, gekleed als het moet
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

PoppeSchuitema schreef: zo 05 sep 2021, 21:18 Vandaag naar de grote demonstratie in Amsterdam geweest, wat een goede sfeer, wat een saamhorigheid, wat een verdraagzaamheid. dik 200.000 mensen en geen wanklank gehoord of moeilijkheden gezien, geen rommel op straat, nergens moeilijkheden, kortom een geweldige dag beleeft
Dan mag je zeggen dat het allemaal zo gemoedelijke en netjes was, ik denk daar toch anders over.

Is een kwestie van perceptie, ik zag het op de televisie. Ik zie een hele grote groep mensen die ongevaccineerd en ongetest opeen klitten en daarmee zwakkeren in ons land in gevaar brengen.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
moppetoet2
Super actief lid

Hoe zie je dat ze ongevaccineerd en ongetest zijn?
Ik ben volledig gevaccineerd en van plan om zaterdag mee te lopen in Groningen.

Inmiddels hebben alle zwakkeren, gezonde volwassenen en een deel van de gezonde jeugd zich kunnen laten vaccineren.

De kans dat je nu zwaar ziek wordt van corona is daarmee erg klein geworden. Wie nog wel ongevaccineerd ziek wordt, draagt ook bij aan de groepsimmuniteit.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

moppetoet2 schreef: di 07 sep 2021, 15:11 Hoe zie je dat ze ongevaccineerd en ongetest zijn?

Inmiddels hebben alle zwakkeren, gezonde volwassenen en een deel van de gezonde jeugd zich kunnen laten vaccineren.

De kans dat je nu zwaar ziek wordt van corona is daarmee erg klein geworden. Wie nog wel ongevaccineerd ziek wordt, draagt ook bij aan de groepsimmuniteit.
aansluitende aan je laatste zin: maar draagt ook bij aan de druk op de zorg waardoor alles weer op de lange baan geschoven gaat worden. En ja het wordt tijd voor ander beleid, eigenlijk voor beleid überhaupt.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

RaCa schreef: di 07 sep 2021, 13:13
PoppeSchuitema schreef: zo 05 sep 2021, 21:18 Vandaag naar de grote demonstratie in Amsterdam geweest, wat een goede sfeer, wat een saamhorigheid, wat een verdraagzaamheid. dik 200.000 mensen en geen wanklank gehoord of moeilijkheden gezien, geen rommel op straat, nergens moeilijkheden, kortom een geweldige dag beleeft
Dan mag je zeggen dat het allemaal zo gemoedelijke en netjes was, ik denk daar toch anders over.

Is een kwestie van perceptie, ik zag het op de televisie. Ik zie een hele grote groep mensen die ongevaccineerd en ongetest opeen klitten en daarmee zwakkeren in ons land in gevaar brengen.
de door poppe genoemde 200.000 zijn volgens de mensen die het weten kunnen er 20.000. Het zal ergens in het midden zijn :-)
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

We zijn een volk van de vrije mening. We zijn een volk met een diepe democratische cultuur. We zijn een volk dat zijn ongezouten mening geeft tegenover iedereen die het wil horen of niet wil horen. We zijn een volk dat naar elkaar wil luisteren en we zijn een volk van polderen en compromissen! Dat kan ook niet anders in een land waar voor iedere 3 personen een politieke partij word opgericht. (Die van ons gezin heet de CPN; de Coevorder Partij voor het Naturisme :mrgreen:

En natuurlijk stellen we het beleid ter discussie als het ons niet zint. Terecht. Juist op deze wijze kan de politiek zijn prioriteiten bijstellen. Maar wat we niet uit het oog moeten verliezen is eerlijk de plussen en minnen tegen elkaar afwegen; En die zijn voor een ieder verschillend. Neem dan ook de consequenties van je beslissing mee. Niet geprikt en toch ziek en richting OC! Neem ik nu een bed in van iemand anders als ik wel geprikt zou zijn. Of is het het bed van de obese roker ook die keuzes gemaakt heeft!

De dicussie wel/niet vaccineren is niet van deze tijd! Begin vorige eeuw dreef het gezinnen uit elkaar. Polio, difterie, kinkhoest, tyfus, noem maar op. Ook toen waren de serums maar mondjesmaat getest. Toch hebben die prikjes enorm veel leed voorkomen. Zag vroeger nog wel eens iemand uit Staphorst met een overwonnen polio omdat ze niet gevaccineerd mochten worden!

Ook ik ben het beleid van dit kabinet zat. Nu met deze vaccinatiegraad denk ik dat we het virus moeten laten woeden. Wie voorzichtig wil zijn; wees voorzichtig en mijd grote groepen. Draag tijdens het boodschappen doen een mondkapje en houd afstand. Maar laat de mensen nu zelf beslissen! En als er een groep is die met 200.000 op het Malieveld of de Dam wil staan! Prima toch!
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

moppetoet2 schreef: di 07 sep 2021, 15:11 Hoe zie je dat ze ongevaccineerd en ongetest zijn?
Gezien de borden waar ze mee liepen en de leuzen die werden gespendeerd is dit een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Dat er een aantal wel was gevaccineerd of getest is de de regel bevestigende uitzondering.
moppetoet2 schreef: di 07 sep 2021, 15:11 De kans dat je nu zwaar ziek wordt van corona is daarmee erg klein geworden. Wie nog wel ongevaccineerd ziek wordt, draagt ook bij aan de groepsimmuniteit.
Maar ondertussen is er wel een overbelasting van de zorg veroorzaakt.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
moppetoet2
Super actief lid

Dit noem ik echt geldverspilling...

https://www.sikkom.nl/xl-testlocatie-gr ... nd-getest/

De XL-testlocatie voor Testen voor Toegang in Groningen is nog nooit gebruikt, maar maar heeft de overheid nu al 1,3 miljoen euro gekost. Het is nog niet duidelijk wanneer de eerste testen worden afgenomen.

De enorme testlocatie van Testen voor Toegang – goed voor 25.000 testen per dag – aan de P+R Meerstad in Groningen is sinds augustus klaar en nog nooit gebruikt. Het is nog niet duidelijk wanneer de toko echt open gaat.
moppetoet2
Super actief lid

Hoe ze die 25.000 mensen per dag die kant op willen krijgen weet ik niet. Zoveel parkeerruimte is daar niet (maximaal 400 auto's) en de bus rijdt twee keer per uur.

Stel ze zijn negen uur open dan zouden 9x400 auto's hebben en 9x100 mensen met de bus. Twee mensen per auto dan kom je nog lang niet aan 25.000.

7200 +900 = 8100

Dan nog de mensen met een fiets. Waar moeten ze die parkeren?
Ik zie de boa's hun lipjes al aflikken bij de gedachte van het wegslepen, waar de gemeente Groningen een kampioen in is.

Gekkenwerk, zulke dure plannen.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

moppetoet2 schreef: di 07 sep 2021, 19:53 Dit noem ik echt geldverspilling...

https://www.sikkom.nl/xl-testlocatie-gr ... nd-getest/

De XL-testlocatie voor Testen voor Toegang in Groningen is nog nooit gebruikt, maar maar heeft de overheid nu al 1,3 miljoen euro gekost. Het is nog niet duidelijk wanneer de eerste testen worden afgenomen.

De enorme testlocatie van Testen voor Toegang – goed voor 25.000 testen per dag – aan de P+R Meerstad in Groningen is sinds augustus klaar en nog nooit gebruikt. Het is nog niet duidelijk wanneer de toko echt open gaat.
Ik las ergens dat een priklocatie in Zwolle, speciaal hiervoor gebouwd, binnenkort wordt afgebroken zonder dat er 1 prik gezet is
Gr. NanMar

PB is welkom!
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag vol goede moed op weg naar Bergen aan zee (11:00) er komen was geen probleem. Parkeerplaats is niet gelukt. Door naar Callantsoog. Ook daar was geen plek meer te krijgen. Het was overal ongelooflijk druk. Uiteindelijk zijn we maar naar huis gegaan en daar waren we om 15:30 terug. Tussendoor nog een terrasje geprobeerd maar daar schoot het niet op met de bediening. Dus op de terugweg maar even McDrive. Daarna lekker in de tuin geluncht en genoten van de zon.
Morgen gaan we opnieuw proberen.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
moppetoet2
Super actief lid

(Parkeer)plek zat op de Hoornse Plas bij Groningen. Zelden dat we daar een parkeerplaats verderop moeten zoeken, één keer in de zoveel jaar misschien?

Vanmiddag vrij genomen en van de zon genoten.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: wo 08 sep 2021, 23:49 Vandaag vol goede moed op weg naar Bergen aan zee (11:00) er komen was geen probleem. Parkeerplaats is niet gelukt. Door naar Callantsoog. Ook daar was geen plek meer te krijgen. Het was overal ongelooflijk druk. Uiteindelijk zijn we maar naar huis gegaan en daar waren we om 15:30 terug. Tussendoor nog een terrasje geprobeerd maar daar schoot het niet op met de bediening. Dus op de terugweg maar even McDrive. Daarna lekker in de tuin geluncht en genoten van de zon.
Morgen gaan we opnieuw proberen.
De P aan de zuidkant van Callantsoog is met dit weer vol om 9.30 uur, dan gaat iedereen in de berm staan en na 10.00 uur is er geen plek meer te krijgen.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: do 09 sep 2021, 07:42

De P aan de zuidkant van Callantsoog is met dit weer vol om 9.30 uur, dan gaat iedereen in de berm staan en na 10.00 uur is er geen plek meer te krijgen.
We hebben het vaak anders ervaren. Maar het was zo druk dat je je afvroeg of er behalve in de ziekenhuizen iedereen vrij had.
We gaan het zo nog eens proberen.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag was het prima. Konden mooi voor de strandopgang parkeren.
Precies lekker weer zo, niet te koud en niet te warm.
Jos
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Engelermeer was ook bizar druk gister 😳
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

RaCa schreef: di 07 sep 2021, 19:24
Gezien de borden waar ze mee liepen en de leuzen die werden gespendeerd is dit een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Dat er een aantal wel was gevaccineerd of getest is de de regel bevestigende uitzondering.
moppetoet2 schreef: di 07 sep 2021, 15:11 De kans dat je nu zwaar ziek wordt van corona is daarmee erg klein geworden. Wie nog wel ongevaccineerd ziek wordt, draagt ook bij aan de groepsimmuniteit.
Maar ondertussen is er wel een overbelasting van de zorg veroorzaakt.
Ik heb nog niets gehoord over een run op het het ziekenhuis en/of de ic's dus ik geloof niet dat de zorg door ons is overbelast
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Lekker bijna bloot gefietst in Friesland bij de Tjonger. Op weg naar huis bij de Hoornse plas uitgerust en afgekoeld.
Bloot is beautiful
Frivooltje
Super actief lid

Raca, ik ben het helemaal met je eens!!

Hoorde een uitspraak van Baudet en had alweer gegeten en gedronken.
Ik vroeg mij steeds af waar het gezonde verstand is gebleven maar ik begin steeds meer het verstand zelf te missen. Ik begrijp echt niet dat mensen niet begrijpen dat ze het voor iedereen verknallen maar ondertussen wel de politiek de schuld geven. (en ja, die zijn ook echt niet foutloos bezig) Waarom kunnen mensen nooit eens naar hun eigen gedrag kijken?

Ach, probeer mij verder ook maar niet in deze discussie te mengen maar ik wil wel zeggen dat ik mensen meid die naar dergelijke demonstraties gaan. (voor zover ik dat weet natuurlijk)

Vrijdag, zondag, maandag en vandaag weer eens naar het Engelermeer geweest. Was heerlijk. Had vandaag eigenlijk al opgegeven want het zou om ca. 14:00 uur gaan miezeren. Dat verschoof naar 19:00 uur en toen weer naar 17:00 uur. Ik dacht, ze zoeken het maar uit, ik ga gewoon. Vond het op een gegeven moment wel stikbenauwd. Wel blij dat ik geweest ben want heb nog even lekker met Buurman liggen knuffelen. :lol:
Volgens een weerapp. van iemand zou het dinsdag 26ºC worden maar mijn weerapp. zwijgt daarover in alle talen dus ben benieuwd.
Frivooltje
Super actief lid

Frivooltje schreef: do 26 aug 2021, 00:30 Maandag is de aircoman geweest maar helaas, verkeerde printplaat. Omdat hij vertelde twee klanten te hebben die tot maart of april 2022 moesten wachten voelde ik de bui al hangen. Maar gelukkig, de juiste printplaat ligt is Spanje en is nu (hoop ik) onderweg naar hier. Gelukkig is het weer van dien aard dat ik de airco nu niet nodig heb.
Jaaaa, hij is afgelopen maandag gemaakt en intussen ook al gebruikt. Doet het goed en buitenunit lijkt een stuk stiller.

Foto gemaakt van de onderkant van de printplaat. Blij dat ik er zelf vanaf gebleven ben.
Op dit plaatje waren al enkele kabeltjes verwijderd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
moppetoet2
Super actief lid

Wat mij het meeste verrast aan Baudet is dat er allerlei zweefteverige yogadocenten en fantasiecoaches achteraan lopen en hem ophemelen. "Ja, hij houdt van lavendel en klassieke muziek, dús is hij een goed mens".

De "samenzweving" wordt het genoemd...

https://www.vprogids.nl/2021/22/inhoud/ ... groet.html

Na de verkiezingen ontdekte documentairemaker Sunny Bergman met een schok dat veel mensen uit haar eigen bubbel er politiek gezien totaal andere ideeën op nahouden. Er is een groeiende groep alternatieve en spiritueel geïnteresseerde activisten die zij aan zij met rechts radicale partijen staan te demonstreren tegen de coronamaatregelen. Forum voor Democratie won opvallend veel stemmers uit deze new age-groep die ook wel samenzwevers genoemd worden.
Plaats reactie