Helaas welGJ57 schreef: ↑ma 31 mei 2021, 19:12Ik fietste vanmiddag nog langs even bij het Aamsveen kijken. Is een mooi stuk natuur. Hebben jullie veel last van muggen met al dat water eromheen?HenkD schreef: ↑ma 31 mei 2021, 16:34 Het eerste echte voorjaarsweekend en: De parkeerplaats op Aamsveen stond weer ouderwets vol..... . De gastenplaatsen weer bezet. De eerste die-hards sprongen in het wel heel frisse zwembad. Het terras was `s middags open voor drankje. BBQ-geuren dreven langs. Lekker luieren voor de tent.
Ach het (Twentse) leven is zo slecht nog niet
Wat heb je gedaan vandaag?
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Dat dacht ik al. Maak nog wel eens fotos daar in de buurt en das meer vluchten voor de muggen dan rustig wachten op de koekoek.HenkD schreef: ↑ma 31 mei 2021, 22:24Helaas welGJ57 schreef: ↑ma 31 mei 2021, 19:12Ik fietste vanmiddag nog langs even bij het Aamsveen kijken. Is een mooi stuk natuur. Hebben jullie veel last van muggen met al dat water eromheen?HenkD schreef: ↑ma 31 mei 2021, 16:34 Het eerste echte voorjaarsweekend en: De parkeerplaats op Aamsveen stond weer ouderwets vol..... . De gastenplaatsen weer bezet. De eerste die-hards sprongen in het wel heel frisse zwembad. Het terras was `s middags open voor drankje. BBQ-geuren dreven langs. Lekker luieren voor de tent.
Ach het (Twentse) leven is zo slecht nog niet
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Die koekoek is wel aanwezig. Heb hem dagelijks gehoord. Echter maar 1 x over zien vliegen...... De mrs was verbaasd dat het zo`n grote vogel was. .
Overdag valt het wel mee met die muggen hoor. Niet meer dan je mag verwachten. Maar in de avond beginnen ze te plagen. Vooral als je in het gras zit. Nu zijn er die knutjes. Dat zijn echt lastpakken maar na de langste dag is dat afgelopen....
Vanaf de 13de vakantie tot 30 juni.
PS; Heb je een PBtje gestuurd.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
-
- Super actief lid
Planning was eigenlijk om naar het Engelermeer te gaan. Ben wel redelijk in de buurt geweest voor iets anders maar zat vandaag niet lekker in mijn vel.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Met een dikke laag zonnebrand factor 50 in de tuin gewerkt. Na afloop gedoucht en op teken gecontroleerd.
Bloot is beautiful
-
- Zeer actief lid
Vanmorgen in de vroegte wat nodig snoeiwerk gedaan...onze tuin staat er nu weer wat netter bij. Nu een mok koffie drinken en de digitale krant doornemen. Zalig weertje om verder de dag bloot door te brengen...
Keep life simple
-
- Zeer actief lid
en mooie strandwandeling langs de dijk Enkhuizen Lelystad, aan de noordkant (niet zichtbaar vanuit de auto) en uiteraard in je blootje.
- Bowmore
- Super actief lid
Vandaag met motorrijdende collega's via de Waal- en lingedijk naar Gorinchem gereden. In het oude centrum op het terras geluncht en weer via via terug naar Nijmegen. Het was mijn eerste terrasje van 2021 met een lekker broodje zalm en een 0.0 radler. Leuke route, leuke dag, lekker weer.
Groetjes Jeroen
Groetjes Jeroen
-
- Super actief lid
Naar de markt gelopen. Via de bakker (verjaardaggebak gehaald) naar huis. Daarna naar huisje van een vriend gekeken en weer naar huis.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Gister in de zon aan de Bizonbaai (ten oosten van Nijmegen) gewandeld en daarna in de Bizonbaai gezwommen. Strand is niet veel bijzonders, maar zwemmen was prima. Vandaag op de verlaten Pannerdense kop naaktfoto's gemaakt, toestel op fietszadel en zelfontspanner. Toen ik me goed en wel had aangekleed fietste er een jongedame langs. Er is daar verder niets te doen, maar ik pap niet aan natuurlijk.
Bloot is beautiful
- Bowmore
- Super actief lid
Nog even bij de Berendonck geweest, vond het te warm in de zon en het water te koud....
Groetjes Jeroen
Groetjes Jeroen
-
- Super actief lid
Vanwege mijn verjaardag kon ik gratis mijn auto laten wassen met dit als resultaat:
Afgerukt tankklepje én een deukje.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Al met al geen hele fijne dag.
Afgerukt tankklepje én een deukje.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Al met al geen hele fijne dag.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Zeer actief lid
Een leuk verjaardagscadeau! Vermoedelijk was dan het klepje niet helemaal vast aangedrukt. Bij mijn auto worden de inklapbare buitrenspiegels ingedrukt of nog verder naar buiten geduwd.
-
- Zeer actief lid
Zeker niet leuk om mee te maken...hopelijk komt alles goed? Persoonlijk rijd ik liever naar de hand carwash, daar ik ook al iets dergelijks heb voor gehad...
Keep life simple
- Bart998
- Super actief lid
In het kader van ‘hoe heb ik dit ooit met kleren aan kunnen doen’ verven van het trappenhuis
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Bij 9 van de 10 wasstraten hangt een bordje dat het wassen op eigen risico geschiedt en dat de wasstraat niet verantwoordelijk is voor schade. M.a.w. je kunt je schade niet verhalen op de eigenaar van de wasstraat
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Valt ook niet te controleren toch? Moet je elke auto van tevoren checken op alle beschadigingen, vast leggen, laten tekenen. Dat gaat hem echt niet worden. Ik ben ook wel een op zoek geweest naar een kentekenplaat. Ze helpen keurig om hem er weer op te zetten en wensen je een fijne dag. Jammer maar het heet niet voor niks de krasstraat.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 06 jun 2021, 07:16Bij 9 van de 10 wasstraten hangt een bordje dat het wassen op eigen risico geschiedt en dat de wasstraat niet verantwoordelijk is voor schade. M.a.w. je kunt je schade niet verhalen op de eigenaar van de wasstraat
-
- Actief lid
Zonet prik gehaald voor Covid-19. Vriendelijke mensen bij deze priklocatie.
- sean3
- Zeer actief lid
Uit een soort paranoia deed ik (toen ik nog gebruik naakte van een wasstraat) de deuren op slot. De kans dat een borstel achter een handgreep blijft gangen is waarschijnlijk minimaal, maar toch. Bijkomend voordeel is dat de tankklep dan ook op slot zit.PoppeSchuitema schreef: ↑zo 06 jun 2021, 07:16Bij 9 van de 10 wasstraten hangt een bordje dat het wassen op eigen risico geschiedt en dat de wasstraat niet verantwoordelijk is voor schade. M.a.w. je kunt je schade niet verhalen op de eigenaar van de wasstraat
- Mark1979
- Actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Lange strandwandeling gemaakt bij Callantsoog. Bij gebrek aan een fietszadel onderstaande selfie!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bloot is beautiful
-
- Super actief lid
Dat werkt bij mij ook zo.
We zullen het waarschijnlijk morgen wel horen.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wat een mazzel wij hebben de zon de hele dag niet gezien in het oosten. Nog een paar weekjes en dan zijn we ook weer in Callantsoog.Noordenwind schreef: ↑zo 06 jun 2021, 21:51 Lange strandwandeling gemaakt bij Callantsoog. Bij gebrek aan een fietszadel onderstaande selfie!IMG_1800kop.JPG
-
- Zeer actief lid
....wat heb jij groooooote oren zegNoordenwind schreef: ↑zo 06 jun 2021, 21:51 Lange strandwandeling gemaakt bij Callantsoog. Bij gebrek aan een fietszadel onderstaande selfie!IMG_1800kop.JPG
Keep life simple
- Mark1979
- Actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Sweet memories van je ouwelui waarschijnlijk. Ze zijn er wel mee bezig om het wat op te waarderen.
-
- Zeer actief lid
Noorderwind, leuke foto en uit een mooie hoek genomen.
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Die oren zijn mijn zonnehoedje, (maar dat had je vast al begrepen), want een half kale kop kun je niet met zonnebrandolie besmeren. Dat geldt ook voor het bovenste deel van de rug, daar kan ik met mijn handen niet bij. Ik heb geprobeerd dat met een spuitbus factor 50 af te sproeien (met de wind mee spuiten, anders lukt het sowieso niet), maar met matig succes: toch behoorlijk rood verbrand.
Heeft iemand een suggestie hoe je dat als alleengaande oplost? Een poetsdoek op een steel of zo? Een wildvreemde vragen mijn bovenrug in te smeren gaat me toch net te ver.
Niettemin vandaag van Schoorl naar Bergen gewandeld en weer terug. Naaktwandelen is blijkbaar een eenzame sport, behalve ik doet bijna niemand het.
Heeft iemand een suggestie hoe je dat als alleengaande oplost? Een poetsdoek op een steel of zo? Een wildvreemde vragen mijn bovenrug in te smeren gaat me toch net te ver.
Niettemin vandaag van Schoorl naar Bergen gewandeld en weer terug. Naaktwandelen is blijkbaar een eenzame sport, behalve ik doet bijna niemand het.
Bloot is beautiful
- NanMar
- Super actief lid
Noordenwind schreef: ↑ma 07 jun 2021, 23:38
https://nl.wikihow.com/Lotion-aanbrengen-op-je-rug
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!