Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Frivooltje
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: za 11 jul 2020, 08:57
Frivooltje schreef: vr 10 jul 2020, 23:06 Echt jammer dat hij geen dashcam heeft want zoals hij er over vertelde was gewoon genieten.
Daar kun je toch je telefoon voor gebruiken?
Klopt maar als je met twee knuisten het stuur beet moet houden omdat je met 3 ton naar beneden rijdt/glijdt, dan ga je geen telefoon vasthouden. :P En hij heeft geen houder waarin hij kan filmen.
RaCa schreef: za 11 jul 2020, 14:26 Het grootste voordeel is dat niemand voorrang op je neemt. :D :D . Het is van origine en werkwagen dus bepaalde zaken zijn daarop gebaseerd.
Dat is beiden waar. Hij heeft die bakken aan de zijkant van zijn laadbak. Die zijn echt keihandig.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Testkampeerweekend. Eindelijk weer kamperen.
Zo heerlijk :D . Wat heb ik dat gemist.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Vier dagen bloot gekampeerd en vanaf de campings uitstapjes gemaakt. Twee dagen op de Kikker (Hall) te koud en te nat, wel leuke camping, eergister tot vandaag lekker weer in Waverveen. Mooi natuurterrein, leuk gewandeld, foto's gemaakt, en zo lang je maar niet stil bleef zitten ook een prettige temperatuur met veel factor 50 zonnebrand.
Bloot is beautiful
Frivooltje
Super actief lid

Een teringeind gewandeld (volgens de app. ca. 18km.) bij de Achelse Kluis/Leenderheide.
Zouden eigenlijk met 5 mensen gaan maar 3 daarvan hadden niet even het fatsoen om zich af te melden. Maar met z'n tweeën was het ook heel gezellig. Rest van de week zal het wel bijkomen zijn, voel het nu al. :cry: Zou nu heel graag een bad willen hebben.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: zo 12 jul 2020, 23:21 Een teringeind gewandeld (volgens de app. ca. 18km.) bij de Achelse Kluis/Leenderheide.
Zouden eigenlijk met 5 mensen gaan maar 3 daarvan hadden niet even het fatsoen om zich af te melden. Maar met z'n tweeën was het ook heel gezellig. Rest van de week zal het wel bijkomen zijn, voel het nu al. :cry: Zou nu heel graag een bad willen hebben.
Regelmatiger doen, beetje conditie opbouwen. Werkt goed. (tenminste voor ons) Wij hebben de 1150 km er al op zitten al wandelend dit jaar dus dat gaat wel ergens 1800 worden. Welgemeend advies zorg voor goede wandelschoenen.
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Frivooltje schreef: zo 12 jul 2020, 23:21 Een teringeind gewandeld (volgens de app. ca. 18km.) bij de Achelse Kluis/Leenderheide.
Naakt neem ik aan? Wil dat gebied ook nog eens proberen, was het wat? Druk met geklede mensen?
Noordenwind
Zeer actief lid

Nou, mijn dagje was wat minder inspannend. Een bodempje bessen geplukt, meer zat er niet aan de struiken. Maar wel naakt!
Bloot is beautiful
Frivooltje
Super actief lid

GJ57 schreef: ma 13 jul 2020, 07:29 Regelmatiger doen, beetje conditie opbouwen. Werkt goed. (tenminste voor ons) Wij hebben de 1150 km er al op zitten al wandelend dit jaar dus dat gaat wel ergens 1800 worden. Welgemeend advies zorg voor goede wandelschoenen.
1150? Wow. nee dat ga ik echt nooit halen.
Ben de 21e juni wezen wandelen in Holsterwold en was daarna echt helemaal gesloopt. Heeft toch wel een aantal dagen geduurd voordat het weer beter ging. Nu ook wel gesloopt maar merk wel dat het herstel sneller is want voel mij nu al beter dan toen. Komt misschien ook wel door het gezelschap. In Holsterwold was het een groep van 24 mensen. Waar ik dacht dat men altijd de snelheid aan houdt van de langzaamste deelnemer hadden zij daarover schijnbaar een andere mening. Afgelopen zondag werd daar wel rekening mee gehouden en hebben we ook regelmatig even pauze gehouden. Voordeel, we waren nu ook maar met z'n tweeën. Zouden er eigenlijk 5 zijn maar schijnbaar is het heel normaal om gewoon zonder enig bericht niet op te komen dagen. :(
Ik heb wandelschoenen van de ANWB. Voldoen op zich wel.
Bart998 schreef: ma 13 jul 2020, 16:36 Naakt neem ik aan? Wil dat gebied ook nog eens proberen, was het wat? Druk met geklede mensen?
Natuurlijk maar niet de hele weg. Het is n.l. vakantieperiode en het was weekend. Dus het was echt flink druk. Maar als je maar ver genoeg gaat dan wordt het vanzelf rustiger. Je moet wel goed opletten op de fietspaden die het hele gebied doorkruisen.

Volgende week, datum nog niet bekend, willen ze weer in Holsterwold gaan wandelen met een groep. Als ik meer weet dan lezen jullie het hier wel.
Strandman
Actief lid

Bericht door Strandman »

Pas terug van 2 weken zuid Frankrijk. Geen naaktcamping, maar wel gelegen aan twee naaktstranden.
Was zeer fijn, nu beetje jammer dat hier het weer wat minder is...
Noordenwind
Zeer actief lid

Slecht weer vandaag, maar het strijkijzer werkt als een straalkacheltje. Jammer dat er niet veel aan te strijken valt aan moderne overhemden. Daarna dus maar aangekleed. Smiley droevig wil niet: :(
Bloot is beautiful
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Noordenwind schreef: di 14 jul 2020, 22:04 Slecht weer vandaag, maar het strijkijzer werkt als een straalkacheltje. Jammer dat er niet veel aan te strijken valt aan moderne overhemden. Daarna dus maar aangekleed. Smiley droevig wil niet: :(
Gisteren was het inderdaad redelijk frisjes om buiten bloot bezig te kunnen zijn… Dus hebben we allerlei klussen binnen gedaan die nog op ons lijstje stonden. Daar het in ons huis nooit echt kil is zijn we dan ook steeds bloot in huis… :)
Vandaag is het dan weer best aangenaam om buiten in de tuin bezig te zijn…zelfs bloot had ik het op momenten al wat warm. Tja, we staan er eigenlijk niet veel bij stil dat we bloot leven… het weer bepaalt zowat wat buiten kan of net niet
Keep life simple :)
Frivooltje
Super actief lid

Véél te laat naar bed gegaan want voelde mij niet lekker. Daardoor ook véél te laat opgestaan. Douchen, ontbijten (al kon je dat met de beste wil van de wereld geen ontbijt meer noemen op die tijd), aankleden. Boodschappen gedaan, uitgekleed, tv gekeken en nu achter de PC. Zeer kwantitatieve dag dus.
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Gisteravond van 10 tot 12 naaktgewandeld in het Zoniënwoud. lekker rustig rond dat tijdstip. Was de eerste keer dat ik het s'nachts deed.
Overdag is wel leuker, maar dan is het erg druk op de paden.
-----
Groeten,

Mark
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Veel te lang gedobberd op de rivier, heerlijk. Nu eerst maar eens tijd voor een verlate lunch, als ik mijn hangmat uit kan komen that is :D
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Klinkt goed Nicole.
-----
Groeten,

Mark
coboho
Zeer actief lid

Bericht door coboho »

Fijne en mooie vakantie Nicole

Cok
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Fijne vakantie. Geniet van het naakt dobberen en de hangmat. Het ultieme genot om te ontspannen. Denk ook aan de Covid-19 in Frankrijk!!
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door bisetje »

Vandaag een paar "nieuwe" dakdragers opgehaald via Marktplaats voor de "nieuwe" auto.
Voor minder dan 1/3e van de nieuwprijs zijn ze nu van mij.
Dit jaar gaan we ze niet gebruiken, want kamperen zit er gewoon niet in vanwege prive omstandigheden.
Maar ze liggen nu iig klaar!
Verder lekker het gras gemaaid (naakt) en de uitgebloeide bloemen eruit gehaald.
En natuurlijk lekker van de zon zitten genieten.
gr.
Frivooltje
Super actief lid

Bij zitten komen van de lange naaktwandeling van zondag.
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Nicole schreef: zo 19 jul 2020, 14:58 Veel te lang gedobberd op de rivier, heerlijk. Nu eerst maar eens tijd voor een verlate lunch, als ik mijn hangmat uit kan komen that is :D
Verschil moet dr zijn, ik heb nog spierpijn van de 3 kamers die ik van laminaat heb voorzien bij vrienden 🤣.
Heeft de zon geschenen? , heb er niks van gemerkt.

De overeenkomst is dan wel dat ik mn bed ook niet meer uit kon 🤣
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Oei dat is een stuk minder, maar goed, dan ligt er wel laminaat!

Hier vanochtend naar de top van de dichtstbijzijnde berg geweest met een schitterend uitzicht over de Causses, net de prairie. Onderweg nog een cache gevonden bij een lost place. Vanmiddag gedobberd op de rivier. Nu even het forum lezen in de hangmat, drankje. Straks maar eens wat baantjes zwemmen. Zwaar leven.

En ja, we doen voorzichtig, zijn buiten, houden afstand, ontsmetten de handen, camping heeft nog ruimte genoeg,
we zoeken de drukte niet op, etc. Maar ja, garanties zijn er niet. In Nederland evenmin als ik de berichtgeving in de kranten zo lees. Helaas. Dus probeer allemaal gezond te blijven en toch zoveel mogelijk van het leven te genieten :)
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Vanmorgen in alle vroegte onze boodschappen gedaan, bij openingsuur waren er nog een handjevol vroege vogels in de supermarkt. Tegenwoordig ga ik vroeg winkelen om drukte te vermijden… voel me dan enigszins safer en sta je niet in de file bij de kassa ;)
… thuis gekomen kleertjes uit (…handjes wassen :!: ) de boodschappen opbergen en voor de rest een rustig dagje houden.
Keep life simple :)
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Gewerkt, met tegenzin. Maar moet gebeuren.
Daarna even in de stad wat gegeten en wat gesnoept. Later op de avond even naar het zoniënwoud gegaan en wat naakt gewandeld, nu waren er wel meer wandelaars helaas.
-----
Groeten,

Mark
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

We zijn gister met de kleinkinderen naar Slot Loevestein geweest. Leuk uitsapje.
en later wezen eten in een Italiaans restaurant. Voor het eerst eer lekker een dagje uit.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

Vandaag gaan we Barbeknoeien met onze naturistische vriendengroep (AKA "De club van honger en dorst"). Doen we elk zomer vanaf 2000. Daarvoor waren we lid van NV Drentiae en stonden we op "het Verlaat" , vanaf 1993, en "Nieuw Moscou", 98/99 met z`n allen.

Ook zien we elkaar regelmatig op Aamsveen.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
Pieter1973
Zeer actief lid

Bericht door Pieter1973 »

Wij zijn op camping La Gagere......30 graden en vol zon.....heel vervelend allemaal
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Weer een stap gezet met klussen aan de walk-in closet 😊. In de volgende fase verdwijnen de apparaten achter deurtjes.
Afbeelding
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

Bart998 schreef: za 25 jul 2020, 17:48 Weer een stap gezet met klussen aan de walk-in closet 😊. In de volgende fase verdwijnen de apparaten achter deurtjes.
Afbeelding
Ziet er goed uit Bart!
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Noordenwind
Zeer actief lid

Dit gaat eigenlijk meer over wat ik vandaag niet gedaan heb: naakt kamperen. Afgelopen woensdagnacht wakker geworden met neusverkoudheid. Dus besproken camping afgebeld en voor dezelfde dag de coronatest geregeld. Daar kreeg ik gister, dus na twee dagen quarantaine, de uitslag van (negatief voor het virus, dus positief voor mij), en zoals ik al had voorzien was dat te laat om nog te gaan kamperen. Volgende week in de herkansing. Vandaag wat kale boomstammen uit de haag gezaagd zodat die een dichte onderbegroeiing houdt, dus naturistisch nuttig bezig geweest. Maar natuurlijk wel in spijkerbroek en houthakkershemd. Daarna toch bloot, al was het maar om me op teken te controleren.
Bloot is beautiful
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij zijn een heerlijke week naar Callantsoog geweest. In het begin van de week nog twee middagen lekker aan het strand. Later was dat wat minder lekker. Wel enorm genoten want fietsen mee voor het eerst van ons leven. De kop van Noord Holland is erg leuk (en redelijk rustig). 200 kilometer gefietst en nog flink gewandeld het was lekker. De hele week buiten kunnen eten dus Corona proof. Den Helder ontdekt met een prachtige Hindoe tempel maar ook de Hortus aan zee was de moeite waard. Nog heerlijk een paar uur de vlieger uitgelaten (en mezelf) Mijn moeder van 88 typte terug na het zien van het filmpje das goed tegen de kipfilet onder je armen. Het was een super genoeglijke week in een lekker hotel waar we al vaker waren geweest. Klein maar fijn. (voor de liefhebbers van beeldentuinen Nic Jonk in Groot Schermer is absoluut de moeite waard)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie