Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Harbouwblo
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Harbouwblo »

Gisteren mn eerste hele werkdag weer gehad sinds een week of 10. T was rustig en weer wennen. Stapje terug naar 'normaal' . Wel gekleed, helaas :)
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Vandaag zijn we maar eens gaan schoonmaken in de caravan (nu is het nml nog niet heet) en gelijk ook maar grote opruiming gehouden. Wat een mens toch altijd weer verzamelt... :shock:
We kunnen nu "bijna" lichtgewicht op vakantie.....niet dat dat haalbaar is met een caravan als de onze :D
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Thuis kuisen. Ook fijn zonder iets aan.
-----
Groeten,

Mark
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Na een paar weekenden heerlijk bloot rond en in het huis te hebben geklust dit weekend vanwege het weer de kleren maar aan gehouden en flink aan t opruimen geweest, mijn "werkplaats" was al maanden een complete chaos, eigenlijk al sinds de verhuizing 2,5 jaar geleden, nog heel veel dingen in dozen en zomaar ergens neer gezet. Ik ben al een paar weekenden bezig om orde te scheppen veel dingen die we nog van de sauna hadden op marktplaats verkocht, veel dingen naar de stort gebracht en oudijzer naar de schroothandel voor een paar cent de kilo. Komend weekend hoop ik de zaak opgeruimd te hebben en het laatste naar de stort te brengen dan nog een beetje oudijzer wegbrengen en dan kan het volgende project beginnen, een paar steigerhouten wandmeubels maken
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Bitter weinig. Filmpje gekeken, geslapen en nu achter de PC.
Ach, saaie dagen moeten er ook bijzitten.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Van schoonmaakklusjes krijg ik het erg warm, dus dat doe ik tegenwoordig naakt. Vandaag waren de ruitjes van de houtkachel aan de beurt. Alleen de ramen van de voorgevel vergen een keukentrap, en daarmee wil ik de buren niet op stang jagen. Het was een kille dag, en die kachel geeft een prettige stralingswarmte, aan één kant van je lijf, net als vroeger bij de padvinderij het kampvuurtje....
Bloot is beautiful
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Beetje fris hier, denk dat ik toch maar weer wat aan trek.
-----
Groeten,

Mark
Frivooltje
Super actief lid

Hier ook. Toch maar een t-shirt aangetrokken. Verwarming hoeft gelukkig nog niet.
Arie Bloot
Zeer actief lid

Bericht door Arie Bloot »

Hier is het werken wat de klok slaat, mijn collega heeft twee weken vrij en ik ben dus de een mans afdeling Kwaliteit.
Beetje druk maar goed te doen en in mijn blootje over de bouw gaat hem niet worden dus gewoon de kleding aan, weer of geen weer.
Wel het fijne vooruitzicht van een heerlijke Tantra Massage van 3 uur vrijdag avond en dat maakt veel goed.
mooi bloot is niet lelijk!
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Noordenwind schreef: zo 07 jun 2020, 21:25 Van schoonmaakklusjes krijg ik het erg warm, dus dat doe ik tegenwoordig naakt. Vandaag waren de ruitjes van de houtkachel aan de beurt. Alleen de ramen van de voorgevel vergen een keukentrap, en daarmee wil ik de buren niet op stang jagen. Het was een kille dag, en die kachel geeft een prettige stralingswarmte, aan één kant van je lijf, net als vroeger bij de padvinderij het kampvuurtje....
...komt me heel bekend voor. Van de schoonmaak krijg ik het ook snel veels te warm...zo af en toe een rustpauze dan maar, als je niets aan hebt kan ik ook niets meer uittrekken 8-)
Keep life simple :)
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Frivooltje schreef: di 09 jun 2020, 21:03 Hier ook. Toch maar een t-shirt aangetrokken. Verwarming hoeft gelukkig nog niet.
Verwarming gaat me ook iets te ver idd. Badjas is fijner.
-----
Groeten,

Mark
Frivooltje
Super actief lid

Schrijven helaas op een laag pitje gezet. Eigenlijk moeten zetten. Als ik schrijf dan kan ik zo maar in een bubbel komen waardoor ik alles vergeet, dus ook de tijd. Heb al een aantal maal de zon zien opkomen. :o Daarbij is mijn bureaustoel niet je van het dus ik heb een hele verkeerde zithouding. Nu dus last van mijn rug en heel erg van mijn schouder al weet ik niet of die laatste door het schrijven komt. Maar al met al kreeg ik van de buurvrouw te horen dat ik er erg slecht uitzag waarvan ik wel schrok. Vandaar alles even op een heel erg laag pitje gezet. Baal er wel van want had er veel plezier in.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: wo 10 jun 2020, 23:22 Schrijven helaas op een laag pitje gezet. Eigenlijk moeten zetten. Als ik schrijf dan kan ik zo maar in een bubbel komen waardoor ik alles vergeet, dus ook de tijd. Heb al een aantal maal de zon zien opkomen. :o Daarbij is mijn bureaustoel niet je van het dus ik heb een hele verkeerde zithouding. Nu dus last van mijn rug en heel erg van mijn schouder al weet ik niet of die laatste door het schrijven komt. Maar al met al kreeg ik van de buurvrouw te horen dat ik er erg slecht uitzag waarvan ik wel schrok. Vandaar alles even op een heel erg laag pitje gezet. Baal er wel van want had er veel plezier in.
Volgens mij gaat er iets mis: De voorwaarden om op een goede manier iets te doen waar je veel plezier aan beleefd zijn niet optimaal. Dat moet je aanpakken niet het schrijven zelf. Man hoe fijn is het om een hobby te hebben waarin je jezelf kunt verliezen. Dus aanpakken die bureaustoel (marktplaats) , Bubbel goede wekker en discipline. Houding : bewust van je houding zijn. En regelmatig een bakkie doen met de buurvrouw.
Frivooltje
Super actief lid

Je hebt helemaal gelijk GJ. Die bureaustoel (en de discipline) zijn het grootste probleem.
De stoel vanwege de prijzen maar ook vanwege het gewicht dat ze max. mogen dragen.
De meeste gaan tot max. 100 kilo. Ik weeg helaas wel wat meer dan dat.
Maar buiten dat heb ik er domweg ook het geld niet voor.

Dé ideale stoel zou zo'n 24-uurs stoel zijn (zijn veelvuldig verstelbaar) maar die zijn helemaal onbetaalbaar.

Ik ga het schrijven niet opgeven maar even wat rust nemen doet ook wel goed.
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Vandaag dagje studieverlof, moest flink wat lezen dus dus boeken mee naar het strand. In feite zat ik dus betaald op het naaktstrand 😎
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: vr 12 jun 2020, 18:49 Je hebt helemaal gelijk GJ. Die bureaustoel (en de discipline) zijn het grootste probleem.
De stoel vanwege de prijzen maar ook vanwege het gewicht dat ze max. mogen dragen.
De meeste gaan tot max. 100 kilo. Ik weeg helaas wel wat meer dan dat.
Maar buiten dat heb ik er domweg ook het geld niet voor.

Dé ideale stoel zou zo'n 24-uurs stoel zijn (zijn veelvuldig verstelbaar) maar die zijn helemaal onbetaalbaar.

Ik ga het schrijven niet opgeven maar even wat rust nemen doet ook wel goed.
Ach kerel ik weeg ook echt wel wat meer dan de toegestande 100 kilo. (hoewel sinds de grote C begin ik weer aardig af te vallen -8 kilo) en mijn Ikea stoel vind het prima. Zoals mijn moeder vroeger zei tegen mijn zusjes, recht op , borstjes vooruit (niet onaardig bedoeld voordat de hele goegemeente er weer wat van vind) De houding is belangrijk. (kun je vast ook wel een leuke ap voor scoren die roept he kerel zit je nog rechtop???? EN ideale stoelen bestaan niet, in beweging blijven is veel belangrijker (ik was op mijn max ook 130 kg en ja dat was fucking moeilijk) Succes.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Gisteren met vrouw lief weer een middag aan een Waalstrandje op de Loenense Buitenpolder gelegen.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Gisteren hebben we een klompenpad gelopen.
Via de klompenpaden app de nieuwe route bij Winssen gedownload.
Echt lekker wandelweer was het gisteren niet, warm en benauwd. De route liep deels langs de Waal en daar even lekker een skinnydip genomen. Lekker.
Waardering voor de route: 7

Groetjes Jeroen
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Mijn persoonlijke favoriet is na m’n rondje hardlopen (standaard langs de maas) even skinnydippen, niks heerlijker dan je flink in het zweet werken en dan meteen t water in 😎

Overigens is het nu in de Corona tijd wel eens lastig om een stil plekje te vinden, vorige jaren waren er op mijn route hoogstens 5-6 personen, nu kunnen er gerust 30 man rondlopen 😬 voor de skinnydip moet ik dus meestal een stuk verder nu.
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

prachtige motorrit gereden met de vrienden van het goldwingforum.
Vertrek vanuit geldermalsen en eindpunt na 120 km in ijsselstijn.
erg fraai en alleen bij het rijden naar de start bij den haag wat regen gehad, verder helemaal droog.
was perfect motorweer, niet te warm.

Voor herhaling vatbaar.

Groet,

Jan
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag een andere motorfiets opgehaald, de vorige was economisch afgeschreven zoals dat heet. Reparatie en vooral onderdelen kosten meer dan dit 28 jaar oude fietsje nog waard is. Veel verschil is er niet: zelfde model, zelfde uitvoering, zelfde kleur...., alleen rijdt deze wel goed en is 4 jaar jonger. Duidelijk altijd binnen gestaan, iets wat bij mij niet gaat gebeuren.
Roger72
Actief lid

Bericht door Roger72 »

Vandaag de auto laten keuren is altijd weer spannend....
wat de kosten gaan worden pff... gelukkig viel het mee alleen nieuwe accu en remblokken en hoppa weer een jaar goed gekeurd. :)
Frivooltje
Super actief lid

anakin schreef: di 16 jun 2020, 23:17 Vandaag een andere motorfiets opgehaald, de vorige was economisch afgeschreven zoals dat heet. Reparatie en vooral onderdelen kosten meer dan dit 28 jaar oude fietsje nog waard is. Veel verschil is er niet: zelfde model, zelfde uitvoering, zelfde kleur...., alleen rijdt deze wel goed en is 4 jaar jonger. Duidelijk altijd binnen gestaan, iets wat bij mij niet gaat gebeuren.
Dat vraagt natuurlijk om een foto. :)
Roger72 schreef: wo 17 jun 2020, 21:40 Vandaag de auto laten keuren is altijd weer spannend....
wat de kosten gaan worden pff... gelukkig viel het mee alleen nieuwe accu en remblokken en hoppa weer een jaar goed gekeurd. :)
Gefeliciteerd. :) Wat rij je voor een wagen?

Ik ging vandaag boodschappen doen en kwam langs een bedrijf voor kantoorinrichtingen en dacht, kijken kost niets. Ik ben naar binnen gegaan, heb gezegd waar ik naar op zoek was en werd doorgestuurd naar helemaal achterin waar hij gebruikt spul had staan. Nou, daar stond niet veel soeps bij totdat ik verder keek. Eindje verder stond een hoge bureaustoel. Weliswaar in een kleurencombinatie die hier thuis niet echt tot zijn recht komt maar oke. Ik ging zitten en hij zat goed. Het is geen stoel waar je 8 uur achter elkaar in moet gaan zitten maar hij heeft verstelmogelijkheden waar je U tegen zegt. Ik kom er steeds meer tegen en van sommige weet ik echt niet hoe ze werken. Maar volgens mij is er niets dat niet verstelbaar is. Dus ik met een medewerker praten over de prijs. Heb gelijk aangegeven dat ik niet veel te besteden had. Hij vertelde mij dat de stoel ruim over de € 1.000,- had gekost toen hij nieuw was en dat geloofde ik meteen. Stoel is altijd bij hun zelf op kantoor in gebruik geweest als directiestoel. Hij is van Duitse makelij (ViaSit) en volgens de medewerker bekleed met alcantara maar daar ben ik niet zo zeker van.
Ik zei toen dat ik hoopte hem mee te kunnen nemen voor die prijs minus een 0. (€ 100,- dus. Wie niet waagt...) Hij zei toen € 150,-. Waarop ik antwoordde: "gulden middenweg? U € 150,-. Ik € 100,-. Maken we er € 125,- van? Na even nadenken ging hij hiermee akkoord. Geld gehaald, hij heeft hem voor mij ingeladen en hier thuis heeft een buurman hem bij mijn voordeur gezet. (3 hoog zonder lift) Was mijn rug héél erg blij mee. Kleur maakt mij niet veel uit want aangezien ik altijd naakt leef gaat er toch een handdoek overheen. Even dacht ik dat die niet zou passen maar hij past perfect en blijft zelfs beter liggen dan op mijn oude stoelen. Nu alleen nog uit zien te vinden hoe alles werkt maar ik ben er blij mee. Hoop echt dat mijn rug er ook blij van gaat worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Nou das een chique stoel. Heb even gekeken dat is inderdaad Multi verstelbaar. Op YouTube zijn er wel filmpjes van. Veel plezier ermee.
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door bisetje »

Mooie stoel hoor!
Ik heb vanmorgen m`n zoontje uitgezwaaid; die gaat een dagje met z`n coach en vriendje naar Wildlands in Emmen.
Hoop dat ze een leuke dag hebben en geen regen!
Ik ga hier thuis maar een beetje rommelen, tis geen buitenzit weer...
gr.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Frivooltje schreef: do 18 jun 2020, 00:50
anakin schreef: di 16 jun 2020, 23:17 Vandaag een andere motorfiets opgehaald, de vorige was economisch afgeschreven zoals dat heet. Reparatie en vooral onderdelen kosten meer dan dit 28 jaar oude fietsje nog waard is. Veel verschil is er niet: zelfde model, zelfde uitvoering, zelfde kleur...., alleen rijdt deze wel goed en is 4 jaar jonger. Duidelijk altijd binnen gestaan, iets wat bij mij niet gaat gebeuren.
Dat vraagt natuurlijk om een foto. :)
Wil foto plaatsen voor je, maar weet niet precies hoe dat moet....... :(
Frivooltje
Super actief lid

GJ57 schreef: do 18 jun 2020, 07:07 Nou das een chique stoel. Heb even gekeken dat is inderdaad Multi verstelbaar. Op YouTube zijn er wel filmpjes van. Veel plezier ermee.
Niet aan gedacht dat er filmpjes op YouTube zouden staan. Dadelijk maar eens kijken.
Moet zeggen dat het zitgedeelte best hard is. Probeer het nu met een kussentje. Maar misschien is het ook wennen want het is een hele anders stoel dan die ik had.
anakin schreef: do 18 jun 2020, 12:57 Wil foto plaatsen voor je, maar weet niet precies hoe dat moet....... :(
Ehh, onder het veld waar je je bericht typt zie je een tabblad "Bijlagen" staan. Als je daar op klikt dan zie je staan: "Bestanden toevoegen" Als je daar op klikt dan kan je het bestand opzoeken op je eigen PC. Let er wel op dat het bestand klein moet zijn want anders wordt deze niet geaccepteerd. Succes. :)
Nicole
Zeer actief lid

Bericht door Nicole »

Succes met de stoel🍀🍀

Vandaag even naar de buren, Obelink, geweest. Elke dag is het er mega druk, denk dat toch iedereen gewoon gaat kamperen deze zomer :D
Frivooltje
Super actief lid

Nicole schreef: do 18 jun 2020, 22:16 Succes met de stoel🍀🍀
Dank je. :)

Ik denk ook dat er heel wat meer mensen gaan dan wordt aangegeven. Merk dat het overal echt veel drukker begint te worden dus waarom op campings niet.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Frivooltje schreef: do 18 jun 2020, 18:24
anakin schreef: do 18 jun 2020, 12:57 Wil foto plaatsen voor je, maar weet niet precies hoe dat moet....... :(
Ehh, onder het veld waar je je bericht typt zie je een tabblad "Bijlagen" staan. Als je daar op klikt dan zie je staan: "Bestanden toevoegen" Als je daar op klikt dan kan je het bestand opzoeken op je eigen PC. Let er wel op dat het bestand klein moet zijn want anders wordt deze niet geaccepteerd. Succes. :)
Valt niet op, dat bijlagen-tabblad..... , maar wel gevonden... :mrgreen:
Heel klein bestandje toegevoegd......., 's kijken of dit nu lukt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie