Wat heb je gedaan vandaag?
- anakin
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Dat ESTA-formulier naar Amerika kan je inderdaad ook een vakantie kosten. Zelf heb ik geen problemen gehad, maar iemand anders in mijn reisgroep van vorig jaar wel. Een "vijf" en een "S" lijken op elkaar, maar zijn toch niet het zelfde. Een spoedaanvraag voor het uitreizen heeft ze de vakantie gered, maar het had ook anders kunnen aflopen: "gewoon geld kwijt, en lekker thuis blijven zitten dus". Gelukkig werden wij al gewaarschuwd voor de "nul" en de "O".
-
- Super actief lid
Vandaag nog maar weinig gedaan. Maar ga wel wat doen.
Wilde vanmiddag graag naar de Lampegatse optocht maar die is al afgeblazen vanwege de schijnbaar harde wind. Op zich begrijpelijk al vind ik het besluit véél te vroeg genomen. Ook wordt de optocht niet verschoven wat ik heel erg jammer vind voor al die bouwers die al maanden lang bezig zijn geweest.
Tot nu toe gaat de lichtjesoptocht van Standdaarbuiten wel door en hopelijk blijft dat zo. Anders wordt het wel een hele saaie carnaval.
Voor alle carnavallers... veel plezier en hou het gezellig. Ow en verkleden als nudist raad ik niemand aan.

Wilde vanmiddag graag naar de Lampegatse optocht maar die is al afgeblazen vanwege de schijnbaar harde wind. Op zich begrijpelijk al vind ik het besluit véél te vroeg genomen. Ook wordt de optocht niet verschoven wat ik heel erg jammer vind voor al die bouwers die al maanden lang bezig zijn geweest.
Tot nu toe gaat de lichtjesoptocht van Standdaarbuiten wel door en hopelijk blijft dat zo. Anders wordt het wel een hele saaie carnaval.
Voor alle carnavallers... veel plezier en hou het gezellig. Ow en verkleden als nudist raad ik niemand aan.

I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.

- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Hier is het op dit moment prima weer droog en winderig. Alleen zijn er zo nu en dan zeer stevige vlagen die ook wat langer aanhouden. Wij hebben een kunstwerk in de tuin wat draait op de wind. Dat echter door de beschutting meer niet als wel draait. Nu echter draait het constant. Ben benieuwd of de optocht hier door zal gaan. Hoop maar echt dat het morgen wat beter is zou wel zonde zijn voor Oldenzaal waar zo 100.000 man op afkomt.Frivooltje schreef: ↑za 22 feb 2020, 03:29 Vandaag nog maar weinig gedaan. Maar ga wel wat doen.
Voor alle carnavallers... veel plezier en hou het gezellig. Ow en verkleden als nudist raad ik niemand aan.![]()
![]()
![]()
- Eelco
- Zeer actief lid
Vandaag 7 berken en een eikje omgezaagd, kort gemaakt en gekloofd. Drie kubieke meter haardhout in de schuur opgeslagen. Dan merk je toch dat je geen 25 meer bent. Zit nu, moe maar voldaan, in de sauna.
-
- Zeer actief lid
Met de laptop, die hittebestendig is????
- Eelco
- Zeer actief lid
Met de telefoon
tijdens het uitdampen.

- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Wij stoken elke dag even van 17:00 tot 20:00. Inderdaad lekker warm. Maar krijgen wel commentaar want er zijn mennen die vinden dat het niet meer mag. Altijd leuk dat spel van die vlammetjes.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- natutracker
- Zeer actief lid
Wij hebben al jaren een houtkachel.
Laatst vernieuwd en voldoet aan de laatste eisen.
Hout halen we uit de directe omgeving.
Het is zeker heel comfortabel en lekker warm, en we helpen Groningen er mee.
Verder zijn er hier lokaal geen klachten, we zorgen dat de kachel goed warm blijft en blijft branden ipv smeulen.
Ik zaag alles zoveel mogelijk met electrische kettingzaag.
Heerlijk naakt vertoeven in de kamer en keuken.
Laatst vernieuwd en voldoet aan de laatste eisen.
Hout halen we uit de directe omgeving.
Het is zeker heel comfortabel en lekker warm, en we helpen Groningen er mee.
Verder zijn er hier lokaal geen klachten, we zorgen dat de kachel goed warm blijft en blijft branden ipv smeulen.
Ik zaag alles zoveel mogelijk met electrische kettingzaag.
Heerlijk naakt vertoeven in de kamer en keuken.
Neeltje Jans, "the place to be"!
- Eelco
- Zeer actief lid
Tegenwoordig klaagt iedereen over iedereen. Wat zou het leven mooier worden als we eens wat meer van elkaar konden hebben, wat minder over elkaar klagen en weer eens onvoorwaardelijk klaar staan voor elkaar.
Maar goed, linkse opvattingen mogen tegenwoordig ook niet meer.
- janneke
- Zeer actief lid
Inderdaad, verdraagzaamheid is tegenwoordig wel eens ver te zoeken......... zagen en klagen helpt de mens niet vooruit. Zelf staan wij redelijk positief in het leven en uiten dat ook uit naar andere mensen toe. Gewoon een simpele goedendag knikken doet al wonderenEelco schreef: ↑zo 23 feb 2020, 18:23 Tegenwoordig klaagt iedereen over iedereen. Wat zou het leven mooier worden als we eens wat meer van elkaar konden hebben, wat minder over elkaar klagen en weer eens onvoorwaardelijk klaar staan voor elkaar.

Keep life simple 

- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij wandelen veel in Nl maar ook in het buitenland. Wij komen uit Oost Nederland en zijn gewend elkaar te groeten tijdens een wandeling. Hmmmmm daar denkt men in andere delen van NL wel anders over. Je krijgt soms van die blikken dat ik denk oke dan niet. Verdraagzaamheid / vriendelijkheid het is soms heel ver te zoeken.janneke schreef:Inderdaad, verdraagzaamheid is tegenwoordig wel eens ver te zoeken......... zagen en klagen helpt de mens niet vooruit. Zelf staan wij redelijk positief in het leven en uiten dat ook uit naar andere mensen toe. Gewoon een simpele goedendag knikken doet al wonderen![]()
- Eelco
- Zeer actief lid
Ik woon op het Duitse platteland. Hier is het Noaberschaft de gewoonste zaak van de wereld. Gaat er iemand dood dan regelt de buurt de begrafenis, trouwt er iemand dan regelt de buurt het feest. Waait er tijdens een storm ergens een dak af, dan zitten de buurmannen er de volgende dag op om de boel weer waterdicht te maken. De oude brug over het kanaal wordt door het buurtschap zelf onderhouden en als het glad is strooien we ook het erf van de oude buurvrouw. En als haar kinderen op vakantie zijn houden wij een oogje in het zeil. 's zomers worden er spontaan grill feestjes georganiseerd waar gewoon de hele buurt voor uitgenodigd wordt en als de buurman toch met de giertank bezig is, belt hij of ie mijn land ook even moet meepakken.
We zijn maar een klein buurtschap met een stuk of 15 boerderijen, een camping en een B&B. Toen er op de camping 5 asielzoekers kwamen, werden zij ook gewoon uitgenodigd voor de barbecue en leerden we ze plat Duits. Zij maakten op hun beurt Arabische gerechten voor ons.
Wat ik wil zeggen: het kan echt wel. Alleen die verdomde 'ieder voor zich' mentaliteit van de meeste Nederlanders maakt alles kapot.
We zijn maar een klein buurtschap met een stuk of 15 boerderijen, een camping en een B&B. Toen er op de camping 5 asielzoekers kwamen, werden zij ook gewoon uitgenodigd voor de barbecue en leerden we ze plat Duits. Zij maakten op hun beurt Arabische gerechten voor ons.
Wat ik wil zeggen: het kan echt wel. Alleen die verdomde 'ieder voor zich' mentaliteit van de meeste Nederlanders maakt alles kapot.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Afgelopen weekend weer wezen zwemmen en sauna bij snz in Gennep
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Gelukkig is hier ook nog wel het een en ander aan noaberschap te vinden. (DELDEN, Enschede) Mijn moeder woont op 88 jarige leeftijd nog zelfstandig in een grote vrijstaande bungalow. (gelijkvloers) De buren houden een oogje op haar maar zeker zoals gisteren toen het dak echt lek bleek pakken ze allemaal aan en zorgen voor een lap plastic en een kop thee om de eerste schrik te boven te komen. Toen vanmorgen de dakdekkers kwamen is er een buurman bij om te kijken hoe het gaat (en ze moeders niet het vel over de oren halen). Zo kan ik nog wel een aantal voorbeelden noemen maar dat heeft weinig zin. Hierdoor kan mijn moeder met kinderen over ver (en heel ver) wel zelfstandig blijven. Moeders zorgt op haar beurt weer voor de huizen als de buren met vakantie zijn, een enkele kip en wat konijnen. Gezondheid en goede buren (en prima thuiszorg wanneer nodig) maken haar leven aangenaam. (en maakt het onze ook oke, zo eerlijk moet ik wel zijn)
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Goed om te lezen na de mindere periode waar je door heen bent gegaan.marcel1970 schreef: ↑ma 24 feb 2020, 16:01 Afgelopen weekend weer wezen zwemmen en sauna bij snz in Gennep
- Bowmore
- Super actief lid
Gisteren voor de 25ste? keer de Kuuksekroegentocht gelopen. Door het steeds jonger wordende publiek
en de lalala muziek kon ik maar moeilijk in de stemming komen.
Zal de leeftijd zijn...
Groetjes Jeroen

Zal de leeftijd zijn...
Groetjes Jeroen
-
- Super actief lid
Jammer dat hij niet door gegaan is. Hoop voor jullie dat hij alsnog op een andere datum wordt gehouden.
De lichtjesoptocht te Standdaarbuiten was echt fantastisch. We hebben er echt van genoten. Gelukkig vile het weer ook nog redelijk mee, alleen in het begin wat lichte regen.

- Strandman
- Actief lid
Juist 3 dagen carnaval gevierd
Vandaag terug sociale media checken en zie wat hier ondertussen allemaal verteld is
Nu uitkijken naar de lente/zomer dat we kunnen genieten van het buitenleven in ons blootje

Vandaag terug sociale media checken en zie wat hier ondertussen allemaal verteld is

Nu uitkijken naar de lente/zomer dat we kunnen genieten van het buitenleven in ons blootje

- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Standaardbuiten kwam net ook ergens anders voorbij , daar is een brugmansia verkoop zag ik. Helaas te ver weg voor onsFrivooltje schreef: ↑do 27 feb 2020, 01:39Jammer dat hij niet door gegaan is. Hoop voor jullie dat hij alsnog op een andere datum wordt gehouden.
De lichtjesoptocht te Standdaarbuiten was echt fantastisch. We hebben er echt van genoten. Gelukkig vile het weer ook nog redelijk mee, alleen in het begin wat lichte regen.

-
- Super actief lid
Brugmansia zegt mij helemaal niets.
Voor deze lichtjesoptocht had ik nog wel verder willen rijden.

- anakin
- Super actief lid
Vandaag weer een poging gedaan om de motorfiets te starten. Water is inmiddels uit de tank, nieuwe filters zitten erin, maar enig teken van leven geven tijdens het starten...., ho maar!
Volgende week maar weer een poging wagen.....................
Volgende week maar weer een poging wagen.....................

- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Water in je tank, condens?
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Brugmansia zijn trompetbloemen die heel rijk bloeien en vaak lekker ruiken. Liefhebbers plant.Frivooltje schreef: ↑zo 01 mar 2020, 18:09 Brugmansia zegt mij helemaal niets.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
een van de jongens bij ons achter het huis in de zomer.GJ57 schreef: ↑ma 02 mar 2020, 10:02Brugmansia zijn trompetbloemen die heel rijk bloeien en vaak lekker ruiken. Liefhebbers plant.Frivooltje schreef: ↑zo 01 mar 2020, 18:09 Brugmansia zegt mij helemaal niets.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Zeer actief lid
Probeer eens te starten met een beetje remmen reiniger in de lucht inlaat. Als hij dan wel lijkt te willen aanslaan dan weet je dat hij wel ontsteking heeft.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
- Eelco
- Zeer actief lid
Wat voor benzine tank je?
Als je hem weg hebt gezet met Euro 95 of E10, dan is je benzine in de carburateurs gaan oxideren. Haal je maar open want dat gaat er niet meer uit. Er zit waarschijnlijk een mayonaise achtige smurrie is die alles heeft verstopt.
Ik tank alleen nog maar V-power of Arval 102 met mijn motor. Die ethanol is niet fijn, en zeker niet in de winterstop
Als je hem weg hebt gezet met Euro 95 of E10, dan is je benzine in de carburateurs gaan oxideren. Haal je maar open want dat gaat er niet meer uit. Er zit waarschijnlijk een mayonaise achtige smurrie is die alles heeft verstopt.
Ik tank alleen nog maar V-power of Arval 102 met mijn motor. Die ethanol is niet fijn, en zeker niet in de winterstop
- anakin
- Super actief lid
Water in de tank kwam door een verstopt regenwaterafvoertje dat naast de tankopening zit.
De benzine die ik er in gooi is E5 (E98), zeker in de periode dat ik hem weinig gebruik.
Als het droog is maar weer proberen, en ik hoop niet dat er verstopping in de carburateurs zit, want om dat allemaal te demonteren en open te maken zit ik nu niet op te wachten.
De benzine die ik er in gooi is E5 (E98), zeker in de periode dat ik hem weinig gebruik.
Als het droog is maar weer proberen, en ik hoop niet dat er verstopping in de carburateurs zit, want om dat allemaal te demonteren en open te maken zit ik nu niet op te wachten.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Gennep ligt voorlopig stil dus in het weekend niet veel gedaan
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Alle saunas liggen stil.marcel1970 schreef: ↑ma 16 mar 2020, 15:47 Gennep ligt voorlopig stil dus in het weekend niet veel gedaan