Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door GJ57 »

Wij zijn aan het saunabonnen opmaken en zijn dus gisteren (zondag) naar de Veluwse bron geweest. In het begin was het nog redelijk rustig maar o o o later op de dag werd het drukker dan druk. Toen de zon wat verdween achter de sluierwolken waren de sauna's erg vol (met liggende en pratende mensen) Dan zie je toch dat zelfs zo n groot complex te druk kan worden, tenminste in onze opinie. Als mensen ook blijven liggen verdwijnen er een flink aantal zitplaatsen. Het water in de douches was zo weinig dat ik me maar ben gaan douchen onder de koude douche. Is ook lekker. Ik wens u allen een fijne week en hoop dat de zon weer doorbreekt. Op naar de koffie.
Strandman
Actief lid

Bericht door Strandman »

Vandaag een dagje vrij, in mijn blootje 😀 ons huis gepoetst zodat we vanaf vrijdag van 4 dagen Zeeland kunnen genieten 😀
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Woensdag nog even naar het Engelermeer geweest. Was niet echt een succes. Maar ja, als je alles van te voren weet.

Vanmiddag naar het Engelermeer. En ik zit er aan te denken om zaterdag naar Groede te rijden (teringafstand) maar dat ligt er aan of ik het huidige gratis vervoer nog heb. :) Ben daar nog nooit geweest. Helaas niemand die mee kan. :(
Anders maar weer naar het Engelermeer.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
bernardo
Actief lid

Bericht door bernardo »

Twee dagen op Champagne Manoir geweest, eerste voorbereiding op een documentaire over naturisme. Bijzondere en indringende gesprekken gehad met eigenaren Henriëtte en Erik en hun gasten. Wat zijn er toch veel toffe mensen die net als ik van naaktrecreatie houden en hoe belangrijk is het om dit te behouden en uit te bouwen. de wereld zou er écht beter van worden.
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

Niet gedaan maar nog doen we liggen heerlijk op de Galderse meren.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Druk bezig geweest om de zijkant van de overkapping dicht te maken zodat het er (hopelijk) wat minder tocht.
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

Eelco schreef: zo 22 sep 2019, 18:11 Druk bezig geweest om de zijkant van de overkapping dicht te maken zodat het er (hopelijk) wat minder tocht.
Zo'n mooie warme dag en je kiest voor harde labeur
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Ik hou er niet van om op mijn krent te gaan zitten niksen.
Naast het klussen ook nog de stallen gemest, de paarden gepoetst en gelongeerd, formule 1 gekeken en een lange wandeling gemaakt met de hond. :mrgreen:
mivanos
Actief lid

Bericht door mivanos »

onze dochter van bijna 1 het eerste keer de zee laten zien in Domburg. Ze vond het echt leuk dat het water heen en weer ging. Was er opvallend rustig trouwens
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Gisteren en vandaag bijgekomen van de lange vliegreis, een nacht overgeslagen en dan komt de man met de hamer hè In 3 week hebben we bijna 7000 mijl per auto afgelegd in de USA, veel gezien veel genoten en mooi uitgerust
Bloot als het kan, gekleed als het moet
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

Vandaag mijn eerste dag van de vakantie. Zaterdag vertrekken we naar Calahonda (Andalusie) voor 2,5 week nog lekker in de zon op het mooiste naaktstrand van Spanje. En mee lopen met de 4 daagse van Marbella. Erg veel zin in met dit herfst weer in NL.
Frivooltje
Super actief lid

Fijne vakantie.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

veel wandelplezier en vakantie gewenst.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

ook wij zijn net terug uit de VS. Prachtige vakantie gehad en ook best wel veel bloot geweest. Daar ging het niet om. Het ging om de prachtige natuur.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Wij zijn vorige week zondag terug gekomen uit de States, veel gezien, veel geleerd, veel genoten. Vooral Yellowstone Park was een belevenis wat is het daar prachtig
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

PoppeSchuitema schreef: di 01 okt 2019, 20:24 Wij zijn vorige week zondag terug gekomen uit de States, veel gezien, veel geleerd, veel genoten. Vooral Yellowstone Park was een belevenis wat is het daar prachtig
is inderdaad onvoorstelbaar mooi en de plaats om wild te spotten. Dat was de vorige keer veel. dit jaar hebben weer alleen bisons gezien. Het was er koud e regenachtig. Maar het blijft mooi e dei kokende aarde overal waar je bent is ook bijzonder.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
natutracker
Zeer actief lid

Bericht door natutracker »

edwin2015 schreef: ma 30 sep 2019, 09:18 Vandaag mijn eerste dag van de vakantie. Zaterdag vertrekken we naar Calahonda (Andalusie) voor 2,5 week nog lekker in de zon op het mooiste naaktstrand van Spanje. En mee lopen met de 4 daagse van Marbella. Erg veel zin in met dit herfst weer in NL.
Playa Cabopino? heerlijk strand.
Neeltje Jans, "the place to be"!
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

natutracker schreef: do 03 okt 2019, 17:46
edwin2015 schreef: ma 30 sep 2019, 09:18 Vandaag mijn eerste dag van de vakantie. Zaterdag vertrekken we naar Calahonda (Andalusie) voor 2,5 week nog lekker in de zon op het mooiste naaktstrand van Spanje. En mee lopen met de 4 daagse van Marbella. Erg veel zin in met dit herfst weer in NL.
Playa Cabopino? heerlijk strand.
Voor ons de 4e keer op dit heerlijke strand,het pareltje van Andalusië. Super relaxed strand mooi lang en gevarieerd
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door bisetje »

Dit hele weekend v.a. vrijdagavond tot zondagavond alles beneden geschilderd in huis.
Samen met een vriend die WEL kan schilderen....hahaha…
Uiteraard is er geen verf op de kleding gekomen!
Alles is weer fris en ik kan er weer jaren tegenaan kijken.
gr.
Frivooltje
Super actief lid

Zaterdag naar de FBN naaktzwemdag in S&R (LAGO) Mons geweest. Was leuk maar als ik niet met iemand had kunnen meerijden dan had ik het niet gedaan. Is wel laat geworden, was pas om 06:08 uur thuis en ben nu nog steeds gesloopt.
teddy
Zeer actief lid

Bericht door teddy »

Ik heb vorige maand lidmaatschap aangevraagd bij een vereniging, en van de week kreeg ik te horen dat ik per 1 januari lid ben. yay!
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/meinweg.html

Stukje wandelen. Vandaag van Herkenbosch naar Bruggen Duitsland en morgen naar Swalmen.
2 x 18 km geloof ik.

Groetjes Jeroen
Frivooltje
Super actief lid

Wandel ze.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Bowmore schreef: za 12 okt 2019, 16:53 https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/meinweg.html

Stukje wandelen. Vandaag van Herkenbosch naar Bruggen Duitsland en morgen naar Swalmen.
2 x 18 km geloof ik.

Groetjes Jeroen
Prachtig gebied Jeroen, ik heb daar veel gefietst.
Jos
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

vandaag zijn we op Flevonatuur geweest om de vouwwagen in orde te maken voor een droog transport morgen.

Helaas is het tentdoek ernstig aangetast door het weer dat die als verloren moet worden beschouwd. Jammer ik was er best trots op dat hij na 18 jaar er nog zo goed bij stond. er waren ook al ideeën om hem weg te doen omdat e terug gegaan zijn naar tentkamperen.
Morgen pakken we hem en hoven ons niet druk te maken of dat droog gebeurt. Waarschijnlijk doen we het doek weg en gebruiken de aanhanger of verkopen we die. Maar ik zag al dat niemand er wat voor geeft.

Jos
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij zijn op de nieuwe wellnesspasjes lekker naar Anholt te Schoonebeek geweest. Zat zelfs nog een gratis kop koffie bij. Dus prima voor elkaar. Vandaag een rustige morgen en vanmiddag met een vriend naar een Volvo R treffen hier in de buurt. Vriend gaat met pensioen en zijn R opknappen. Tja en dan heb je onderdelen nodig. Dus adressen verzamelen vanmiddag.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag nog even op Flevonatuur.
Vouwwagen gesloopt met een stanleymes en van tentdoek ontdaan. Dat kan naar de stort.
Toen we klaar waren kwam iemand vragen wat met de keuken gingen doen. Ons antwoord alles moet weg. Kortom ze hebben de vouwwagen of wat daar van over is overgenomen en ruimen de rommel op. Betekent wel dat het tentdoek weer uit de auto moest en alles wat in de disselbak lag in de auto.

Het was lekker weer. Dus nog heerlijk bloot gewerkt.

Het is weer een periode die we hebben afgesloten. Zo gaat dat als je ouder wordt. We hebben veel plezier gehad van de vouwwagen. We gaan nu weer verder kamperen met de tent zoals we de laatste jaren al weer deden.

Jos
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag met een collega in de Veluwse Bron geweest. Was weer een lekkere relaxdag, die veel te snel voorbij gaat.........................
Frivooltje
Super actief lid

Wilde eigenlijk naar het Engelermeer want dit mooi weer cadeautje wilde ik niet laten schieten. En of ik nu hier of daar ziek ben, dat maakt niets uit. (voelde mij op dat moment redelijk goed) Moest eerst de buurvrouw even helpen vanwege autopech (batt. was leeg en daardoor werkt de transponder niet meer) en daarna nog even naar de supermarkt. Gelukkig geen last gehad van de marathon maar eenmaal thuis had ik wel het idee dat ik die had meegelopen. Compleet bezweet. Dus kleertjes uit en ik ben maar op het balkon gaan zitten, beetje tv gekeken. Achteraf ook maar goed dat ik niet gegaan ben want het lekkere weer (24,5ºC) duurde maar tot ca. 15:00 uur, daarna was het zwaar bewolkt. Op veel plaatsen hadden ze geen fijn weer volgens mij.
bernardo
Actief lid

Bericht door bernardo »

Ach wat een mooie dag toch gisteren. Heerlijk in mijn blootje in de tuin gewerkt en daarna een lekker glaasje op ons terrasje.De hele middag zon, echt genieten zo half oktober. Heerlijke dag gehad.
Plaats reactie