Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Bowmore
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Bowmore »

Zojuist terug van het nieuwe naaktstrandje van de Berendonk, lekker water zeg, en die te steil aflopende zandhelling aan de oever is echt geen probleem.
Je kunt er direct in plonzen zonder eerst meters in de drek te hoeven lopen. En eruit gaat ook prima.
Helaas is het sanitair nog steeds niet aangesloten....

Ps normaal gesproken ga ik vanuit mijn werk naar het wylerbergmeer (dat is meer in de richting) maar vanwege het jaarlijks terugkerende probleem van blauwalg gaan ze de plas uitbaggeren en is het terrein afgesloten .

Groetjes Jeroen
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Gistermiddag naar aamsveen gereden; gelijk in het zwembad m af te koelen. Net weer terug heerlijk dagje gehad. En weer wat oude bekenden gesproken. :)
phollowman
Nieuw lid

Bericht door phollowman »

hi, ik probeer mijn tan lines weg te werken, met welke factor kan ik het beste de schaamstreek insmeren? 50 of minder?
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Gisteren eindelijk weer eens tijd om naar het water te gaan met vrouw lief lekker naar het strand in Bussloo geweest.
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Net terug van Engelermeer. Lekker weer, gezellige drukte en prima water temperatuur.
Alleen frietkramen waren niet open.
Klein minpunt.
Verder een perfecte zondag.
Met gastvrije Brabantse groet,

Paul
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

2 dagen achter elkaar bijna geen kleren aan gehad. Alleen als we zichtbaar waren vanaf de straat! En dat was alleen om naar de brievenbus te lopen. Genoten van zwembad, zon en de rust!
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Paul1968 schreef: zo 30 jun 2019, 18:46 Alleen frietkramen waren niet open.
Op een zondag met dit weer niet open? Dat is inderdaad wel heel erg vreemd. Ook niet die in het hoofdgebouw?
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Paul1968 schreef: zo 30 jun 2019, 18:46 Net terug van Engelermeer. Lekker weer, gezellige drukte en prima water temperatuur.
Klein minpunt.
Met dit weer friet? Ik zou eerder gaan voor ijs of een biertje

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Angelique
Zeer actief lid

Bericht door Angelique »

Al drie dagen geen kleremensen meer gezien en niet buiten de deur geweest ;)
Heerlijk met gasten thuis in en om het huis :)
Een wandelingetje door de tuin was geen pleziertje want veel insecten hadden het gemunt op al die blote lijven, dus dat werd rennen en meppen :twisted:
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Frivooltje schreef: zo 30 jun 2019, 23:51
Paul1968 schreef: zo 30 jun 2019, 18:46 Alleen frietkramen waren niet open.
Op een zondag met dit weer niet open? Dat is inderdaad wel heel erg vreemd. Ook niet die in het hoofdgebouw?
Er werd gezegd door omstandigheden.
Allebei waren dicht dus ook geen ijs of fris.

Paul
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Gister, laat in de middag, voor het eerst dit jaar naar het naaktstrand bij ons in de omgeving geweest. Nu we verhuisd zijn, is het een kwartiertje minder rijden 8-)

Het was gezellig druk, de ijsjes zo goed als uitverkocht, maar dat is te verwachten bij 36 graad...

Vandaag, na 7 dagen buffelen een totale rustdag ingelast
Gr. NanMar

PB is welkom!
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

phollowman schreef: vr 28 jun 2019, 11:36 hi, ik probeer mijn tan lines weg te werken, met welke factor kan ik het beste de schaamstreek insmeren? 50 of minder?
Als je tan lines hebt dan zou ik de bleke delen goed insmeren met factor 50. Ik neem tenminste aan dat je bleke billen hebt. Vergeet ook je penis en je balzak niet want daar wil je echt niet verbranden.
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: ma 01 jul 2019, 00:36
Paul1968 schreef: zo 30 jun 2019, 18:46 Net terug van Engelermeer. Lekker weer, gezellige drukte en prima water temperatuur.
Klein minpunt.
Met dit weer friet? Ik zou eerder gaan voor ijs of een biertje

Jos
En daarvoor moet je ook bij de frietkraam zijn. :)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Bowmore schreef: wo 26 jun 2019, 17:03 Zojuist terug van het nieuwe naaktstrandje van de Berendonk, lekker water zeg, en die te steil aflopende zandhelling aan de oever is echt geen probleem.
Je kunt er direct in plonzen zonder eerst meters in de drek te hoeven lopen. En eruit gaat ook prima.
Helaas is het sanitair nog steeds niet aangesloten....

Ps normaal gesproken ga ik vanuit mijn werk naar het wylerbergmeer (dat is meer in de richting) maar vanwege het jaarlijks terugkerende probleem van blauwalg gaan ze de plas uitbaggeren en is het terrein afgesloten .

Groetjes Jeroen
De Berendonck, net nog geweest,

HET SANITAIR IS AANGESLOTEN! :P
marcel1970
Zeer actief lid

Bowmore schreef: za 06 jul 2019, 13:46 De Berendonck, net nog geweest,

HET SANITAIR IS AANGESLOTEN! :P
Heb het ook gehoord als de tijd het toestaat er keer langs gaan.
Vrijdag en zaterdag druk geweest met de Efteling pendel tussen de Efteling en station Den Bosch of Tilburg .
Angelique
Zeer actief lid

Bericht door Angelique »

We zijn naar de finale van "De sterkste man van Nederland" geweest :o

Heeft niets met naturisme van doen maar wel erg leuk ;)

Veel halfblote mensen, veel tato's en veel piercings :D
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

Vandaag spullen gepakt voor de Nijmeegse vierdaagse die ik volgende week ga lopen. Vanaf morgen verblijven we in Nijmegen. Heb er weer erg veel zin in. In 2017 voor het eerst gelopen samen met mijn schoonzus. We wilde hem vorig jaar ook lopen maar door een ernsitg zieke schoonzus lukte dat niet. Gelukkig is ze er weer bovenop en gaan we dit jaar weer voor 160km. In het kader van “Vier het leven zolang als het kan”
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

edwin2015 schreef: vr 12 jul 2019, 14:36 Vandaag spullen gepakt voor de Nijmeegse vierdaagse die ik volgende week ga lopen. Vanaf morgen verblijven we in Nijmegen. Heb er weer erg veel zin in. In 2017 voor het eerst gelopen samen met mijn schoonzus. We wilde hem vorig jaar ook lopen maar door een ernsitg zieke schoonzus lukte dat niet. Gelukkig is ze er weer bovenop en gaan we dit jaar weer voor 160km. In het kader van “Vier het leven zolang als het kan”
Veel plezier! En succes want het is een flink eind .... tot de 🏁
Genieten in mijn blootste blootje! :D
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

edwin2015 schreef: vr 12 jul 2019, 14:36 Vandaag spullen gepakt voor de Nijmeegse vierdaagse die ik volgende week ga lopen. Vanaf morgen verblijven we in Nijmegen. Heb er weer erg veel zin in. In 2017 voor het eerst gelopen samen met mijn schoonzus. We wilde hem vorig jaar ook lopen maar door een ernsitg zieke schoonzus lukte dat niet. Gelukkig is ze er weer bovenop en gaan we dit jaar weer voor 160km. In het kader van “Vier het leven zolang als het kan”
Succes ! wat zijn de weersvoorspellingen ?
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij zijn vandaag naar het Rijksmuseum Twente geweest. Een tentoonstelling van Peter Zegveld. Allerlei bewegende installaties met geluid. Eens een keer wat anders. Het was grappig om te ervaren / te zien. https://www.rijksmuseumtwenthe.nl/conte ... -sQAvD_BwE Wat wel jammer is dat een aantal objecten het al niet meer deden. De ene maakte teveel trillingen in het gebouw, de ander was gevaarlijk voor het publiek (sprongen stukjes hout af) en de derde was het materiaal gewoon op. De rest was leuk.
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

GJ57 schreef: vr 12 jul 2019, 17:36
Prima tempratuur en droog met vrijdag mogelijk regen maar dat is pas over een week kan nog zoveel veranderen😎😎
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

edwin2015 schreef: vr 12 jul 2019, 18:41
GJ57 schreef: vr 12 jul 2019, 17:36
Prima tempratuur en droog met vrijdag mogelijk regen maar dat is pas over een week kan nog zoveel veranderen😎😎
Dag drie vandaag ? hoe gaat het ? nog iemand tegengekomen (flauw grapje)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag lekker naar Sauna Anholt te Schoonebeek. Het is er weer voor. Vrouwlief haar eerste vakantiedag van de bijna zeven weken maar eens goed gebruiken. Mooi reisje door Duitsland binnendoor. Relaxed rijden. Fijne dag allemaal.
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

GJ57 schreef: do 18 jul 2019, 08:33 Vandaag lekker naar Sauna Anholt te Schoonebeek. Het is er weer voor. Vrouwlief haar eerste vakantiedag van de bijna zeven weken maar eens goed gebruiken. Mooi reisje door Duitsland binnendoor. Relaxed rijden. Fijne dag allemaal.
Fijne vakantie.

Paul
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag zijn we teruggekomen van 2 dagen Flevonatuur met de kleinkinderen (2 en 8). Was hartstikke leuk en ze houden je wel bezig.
Was wel een "deja vu gevoel". Van onze eerste naturistische op Sabliere destijds met hun vader. We merken wel dat we een paar jaartjes ouder geworden zijn.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
marcel1970
Zeer actief lid

Vorige week druk geweest met pendelen voor de Vierdaagse deze week vrij dus gisteren lekker naar Rhederlaag vandaag naar de Berendonck , we zijn daar niet lang geweest te weinig schaduw plekken.
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

Vorige week de Vierdaagse gelopen 4x40. Het was mijn tweede keer met fantastisch wandelweer. Ook dit keer weer zonder blaren en het was weer een feest om mee te mogen maken. Dus volgend jaar gaan we gewoon weer. En dan als chill moment afgelopen zaterdag met het vrouwtje naar Thermen Soesterberg geweest heerlijk relaxed. Kortom een fantastische week met inspanning maar zeker ook ontspanning👍👍
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Over die vierdaagse gesproken...., zou het kunnen dat vandaag de strandvierdaagse over Zandvoort heen kwam?
Vandaag was ik daar en er waren wel opvallend veel wandelaars die richting het noorden gingen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

in elk geval zijn ze niet tot Callantsoog gekomen waar wij waren gisteren. Wat een top dag. Het was echt super aan zee. Wel jammer dat er geen golven waren maar je kunt niet alles hebben.
Angelique
Zeer actief lid

Bericht door Angelique »

Vandaag vroeg op, snel naar het nudistenstrand bij Ool en heerlijk gezwommen in de maas :D
Nu heerlijk in de schaduw onder de parasol met een drankje, een ijsje en straks in goed gezelschap :)
Plaats reactie