Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Aha een kwestie van goed lezen. Gefeliciteerd en hopen dat het een beter jaar voor je wordt.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: wo 15 mei 2019, 09:03 Aha een kwestie van goed lezen. Gefeliciteerd en hopen dat het een beter jaar voor je wordt.

Jos
Zo is dat , en dank voor de feli.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Gefeliciteerd en een hele gezellige dag. Op naar een beter jaar!
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Vandaag er maar eens werk van gemaakt om de buxus te verwijderen, deze was vorig jaar al aangetast door de buxusmot :roll: Het is hier in Vlaanderen een echte plaag... ze vreten de haag volledig leeg! Ben nu op zoek naar een vervanger voor de lege plaatsen, spijtig maar het is niet anders...
Keep life simple :)
Wimna
Actief lid

Bericht door Wimna »

janneke schreef: wo 15 mei 2019, 16:40 Vandaag er maar eens werk van gemaakt om de buxus te verwijderen, deze was vorig jaar al aangetast door de buxusmot :roll: Het is hier in Vlaanderen een echte plaag... ze vreten de haag volledig leeg! Ben nu op zoek naar een vervanger voor de lege plaatsen, spijtig maar het is niet anders...
Vorig jaar in juni waren we in Frankrijk op een camping, we konden 's avonds niet buiten zitten vanwege grote hoeveel heden Buxusmotten. Daar was het ook een plaag.
In mijn eigen tuin heb ik d Buxussen al vervangen, weet ff de naam niet. Maar deze planten groeien zo hard dat ze 4 keer in het jaar gesnoeid moeten worden. als je hiervan een stukje laat liggen, dan schiet dit meteen wortel.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Wij hebben vorig jaar de "Ilex caroline upricht" geplaatst te vervanging van de buxus.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

gust schreef: wo 15 mei 2019, 11:33 Gefeliciteerd en een hele gezellige dag. Op naar een beter jaar!
Dank je , het was een leuke dag !
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Ik overweeg de keuze om ' Ligustrum ovalifolium 'Aureum' aan te planten inplaats van de buxus. Deze heeft meer gele blaadjes dan de uitgesproken groene Liguster... De Liguster kan ook mooi in vormen gesnoeid worden,waarvan ik er al één in bolvorm heb gesnoeid in de tuin... boompje links op de voorgrond.

Afbeelding
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

GJ57 schreef: di 14 mei 2019, 18:43 Vandaag oudejaarsdag, morgen op naar een nieuw, en naar ik hoop, beter jaar.
Gelukkig nieuwjaar. :)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Vandaag naar de Wellnesboot in Mill geweest het was weer een heerlijk dagje.
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door bisetje »

Vandaag naar de Ambassadeursdag van Stichting Opkikker geweest in attractiepark Slagharen.
M`n zoontje heeft zich prima vermaakt op deze zonnige dag, waarbij als afsluiter de zangeres Maan nog ten tonele verscheen en een spetterend optreden gaf, waarna ze met alle kids op de foto ging!
Dat waren er heeeel veel!
gr.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vanmorgen teruggekomen van de reis door Amerika. Waren twee geweldige weken. Nu weer wennen aan het kleinschalige in Nederland.......
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

anakin schreef: zo 19 mei 2019, 14:34 Vanmorgen teruggekomen van de reis door Amerika. Waren twee geweldige weken. Nu weer wennen aan het kleinschalige in Nederland.......
Wij vinden Amerika ook een geweldig land, het landschap is zo prachtig, elke meter is verschillend aan de vorige, het verkeer is gewoon een verademing, Wij gaan in september weer 3 week ook weer ivm de worldconventie van DóTerra.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
PoppeSchuitema
Super actief lid

Gisteren weer thuis gekomen van 3 dagen Düsseldorf waar de Europaconventie van dóTerra plaatsvond, veel interessante dingen gehoord en beleefd, vandaag in m'n blootje wat klusje rond het huis opgeknapt
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

anakin schreef: zo 19 mei 2019, 14:34 Vanmorgen teruggekomen van de reis door Amerika. Waren twee geweldige weken. Nu weer wennen aan het kleinschalige in Nederland.......
Hoi Anakin,
wij gaan in september. Zuid-west.
Waar zijn jullie geweest?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
PoppeSchuitema
Super actief lid

Jos schreef: zo 19 mei 2019, 18:28 Hoi Anakin,

Jos
Wij gaan de eerste drie week van september wij landen in Miami gaan dan via de kortste omweg naar Salt Lake City voor de conventie en gaan dan via een andere omweg weer terug naar Miami
Vorig jaar zijn wij van Salt Lake City via Las Vegas, Los Angeles, San Diego, Phoenix, Tucson, Grand Canyon, weer terug naar Salt Lake City (bijna 5000 miles) Een prachtige rit.
Als ik je een tip mag geven. Je kunt een pas (Annual) kopen voor $80,- waarmee je in alle National Parks kunt met auto en 4 personen, deze pas is een jaar en 1 maand geldig. Wij hebben vorig jaar september 1 gekocht zijn daarmee in zeker 15 parken geweest en deze pas kunnen we dit jaar weer gebruiken.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Vandaag terug gekomen van een weekje La Gagère. Mooi warm weer gehad maar wel een koude wind.
Vanmiddag in ons blootje de caravan uitgepakt en schoon gemaakt. Lekker weertje!
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

PoppeSchuitema schreef: zo 19 mei 2019, 21:38
Als ik je een tip mag geven. Je kunt een pas (Annual) kopen voor $80,- waarmee je in alle National Parks kunt met auto en 4 personen, deze pas is een jaar en 1 maand geldig. Wij hebben vorig jaar september 1 gekocht zijn daarmee in zeker 15 parken geweest en deze pas kunnen we dit jaar weer gebruiken.
Dank Pope hier zijn we van op de hoogte. We zijn al eerder geweest in het noordelijk deel van de Rockys van Salt Lake City naar Denver.

In september starten we wee in Salt Lake City en gaan nog even naar het noorden voor een paar dagen Yellowstone. Dan terug naar het zuiden voor allerlei mooie natuurverschijnselen, Arches, Zion, Monument Valley, Grand Canyon, Las Vegas, Yoshemite en 3 dagen San Francisco.

Jos
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Jos schreef: zo 19 mei 2019, 18:28
Hoi Anakin,

Jos
Wij hebben de Route 66 gereden op Harley's van Chicago tot aan St. Monica. Veel gezien en beleeft. Heerlijk land om doorheen te rijden, en wat gaat het toch lekker rustig aan daar in het verkeer. Op fotogenieke kruispunten met een verhaal (zoals in Winslow dat bekend is door een nummer van de Eagles "take it easy") blijft iedereen gewoon wachten tot de foto gemaakt is en we weer weg zijn, en daarna rijden ze zwaaiend langs. In Nederland beginnen ze al te toeteren als je naar een dergelijk kruispunt kijkt. Grand Canyon is machtig mooi om te zien.
Frivooltje
Super actief lid

Is nog steeds een droom van mij: Amerika.

Gisteren naar Dusseldorf geweest. Een oudere dame heeft een splinternieuwe auto gekocht met de bedoeling om o.a. langere ritten te maken (zoals nu naar een vriendin) maar heeft geen ervaring met snelwegen. Of ik haar wilde helpen. Op zich rijd ze goed maar toch die kleine dingetjes die best gevaarlijk kunnen zijn. Zoals alleen nog maar denken aan inhalen en dan al onbewust naar links toe sturen. Bij het teruggaan naar rechts idem dito. We dachten dat het weer erg zou tegenvallen maar niets van dat. Flink veel zon en alleen op de terugweg een spatje regen. Kwam er achter dat er op loopafstand een FKK strand was maar helaas, ik kon niet weg en had ook geen handdoek o.i.d. bij.

Vandaag naar de fysio geweest. Nek, schouders en onderrug even los laten masseren.
Daarna thuis mijn douchekop gerepareerd wat voor mij zeldzaam is want als ik iets niet ben is het wel een klusser. Had mijn douchekop laten vallen en deze was afgebroken. Ik heb nog een hele ouderwetse zonder glijstang, ontkalksysteem, meerdere standen e.d. Gewoon een haakje aan de muur waar hij aan hangt en maar 1 stand. Heb het idee dat het tegenwoordig allemaal glijstang is. Maar heb hem nog kunnen redden en, ondanks dat hij niet helemaal goed aangedraaid kan worden, lekt hij volgens mij niet maar dat zien we de volgende keer wel als ik weer ga douchen.

Owww, gelukkige aardbeiplukdag. (of gewichten en matendag als je dat leuker vind. :P)
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag de eigen motorfiets maar onderhanden genomen. Kabel kilometerteller was gebroken en de bougies waren ook aan vervaging toe. Wat een ellende om daar bij te komen met die plastic kappen er omheen. In ieder geval is hij klaar voor het mooie weer. Morgen mooi weer, misschien naar Maarseveense plas..........., aan zee lijkt me nog te koud.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag de hectische week (vaststellingsovereenkomst en 80/100 WIA) afgesloten met een dagje Veluwse Bron. Krantenactie dus voor 7.50 euro naar binnen. Genieten van de sauna's, het mooie weer en alles eromheen. Het was een top dag.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

We waren 2 dagen op Flevonatuur. Heerlijk rustig zo door de week.

Jos
Frivooltje
Super actief lid

2 dagen op het Engelermeer geweest.
Gisteren was het best druk (ca. 100 mensen) maar toen het bewolkt werd ging bijna iedereen weg. Jammer want later was het heerlijk.
Vandaag was het echt heel rustig (7 mensen), flink bewolkt maar toen het opentrok was het genieten geblazen.
Ben goed verkleurd. :)
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Gisteravond nog eens een keer naar de sauna geweest na een drukke dag.
Het was er stil want we waren de enigen.
Maar wel lekker.

Jos
marcel1970
Zeer actief lid

Vrijdagmiddag een pendeldienst gereden vanaf Nijmegen CS naar Groesbeek Zaterdag de vouchers verzilverd voor Thermen de Berendonck en Zondag een bank hang dag thuis.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

marcel1970 schreef: ma 27 mei 2019, 14:25 Vrijdagmiddag een pendeldienst gereden vanaf Nijmegen CS naar Groesbeek Zaterdag de vouchers verzilverd voor Thermen de Berendonck en Zondag een bank hang dag thuis.
Dan verwachten we toch wel een recensie van de Berendonck :-) Is het de moeite waard ? Vergelijkbaar met Bussloo of Veluwse bron ?
Frivooltje
Super actief lid

Vreselijk zitten twijfelen om naar het Engelermeer te gaan want in de ochtend scheen de zon heel goed hier.
Uiteindelijk besloten om het niet te doen wat volgens mij een hele goede keuze is geweest.

Zaterdag en zondag nieuwe kansen als ik de app. moet geloven.
Maandag (mijn verjaardag) zou het ook mooi zijn maar nu staat er regen voorspeld. :(

Vanavond wezen zwemmen.
marcel1970
Zeer actief lid

GJ57 schreef: ma 27 mei 2019, 15:48
marcel1970 schreef: ma 27 mei 2019, 14:25 Zaterdag de vouchers verzilverd voor Thermen de Berendonck
Dan verwachten we toch wel een recensie van de Berendonck :-) Is het de moeite waard ? Vergelijkbaar met Bussloo of Veluwse bron ?
Heb al een topic in Sauna's over de Berendonck geopend GJ dit was onze 2de keer afgelopen Zaterdag.
Is zeker de moeite waard maar wel stevig aan de prijs met alles.
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Met het mooie weer is het heerlijk toeven in onze tuin, vandaag dan ook al volop genoten van de uitbundige zonneschijn. Vanavond word het BBQen met een lekker wijntje erbij… het vakantiegevoel is er alvast 8-)
Plaats reactie