Een hele fijne probleemloze reis gewenst. Geniet ervan. Maar dat zal ongetwijfeld lukken.Jos schreef:Na veel voorbereiding is het zo ver.
Morgen vertrekken we voor 6 weken naar Oceanie. Eerst drie dagen Singapore dan 13 dagen New Zeeland Noordereiland, 20 dagen Zuidereiland en dan nog 6 dagen Sydney. Zijn we net tijd terug voor
kerstmis.
Jos
Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Zeer actief lid
Geniet van jullie reis... zal de moeite zijn zeker weten
Keep life simple
- NanMar
- Super actief lid
-
- Zeer actief lid
Fijne vakantie en behouden thuiskomst.
- Bowmore
- Super actief lid
6 weken wil ik ook wel
Goede reis
Goede reis
- coboho
- Zeer actief lid
goede reis en vooral veel genieten
Cok
Cok
- teddy
- Zeer actief lid
Fijne vakantie!
Ik heb gisteravond een paar uurtjes in Peize bij Spawell doorgebracht, het was beter als verwacht na het lezen van wat reviews her en der.
Ik heb gisteravond een paar uurtjes in Peize bij Spawell doorgebracht, het was beter als verwacht na het lezen van wat reviews her en der.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Het was voor ons weer een wandeldag , we hebben een logeerhond die graag buiten is. En wij ook dus de paden op de lanen in. https://www.wandelzoekpagina.nl/wandeli ... enn/12508/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Fijne vakantie Jos
Gisteren weer in Gennep geweest voor sauna en zwemmen.
Gisteren weer in Gennep geweest voor sauna en zwemmen.
- JurgenZ
- Super actief lid
Ik heb vanmiddag zitten wachten op een servicemonteur. Hij zou komen tussen 12.00 en 17.00 uur en belt zojuist dat het 18.00 uur wordt. Wel netjes, maar ook wel jammer dat ik de hele middag voor niets aan huis gebonden was!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Zeer actief lid
Ik ben vandaag om spataders behandeld...
Niet belazerd maar wel belaserd...
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
En nu ? Moet je veel lopen enzovoort ?Jaroslav schreef:Ik ben vandaag om spataders behandeld...
-
- Zeer actief lid
Niet te veel lopen (geen bos of strandwandelingen ! ) maar ook niet te lang blijven zitten.GJ57 schreef:En nu ? Moet je veel lopen enzovoort ?Jaroslav schreef:Ik ben vandaag om spataders behandeld...
Vervelend, ik heb zaterdag een concert in het Concertgebouw... Maar de dematologe zei dat een uur mag...
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
- NanMar
- Super actief lid
Omdat we gisteren wat te vieren hadden, hebben we onszelf een volle dag gegund in de, naar ze zelf zeggen, grootste thermen ter wereld: Thermen Erding bij München. Toen we aankwamen tegen 12 uur vonden we de laatste parkeerplekken op de bovenste etage (de 5e) van het "Parkhaus". Het gaf ons een slecht gevoel over de drukte, maar dat viel alleszins mee. Het was er gezellig druk, maar niet overdreven, genoeg ruimte voor iedereen.
Alleen de verovering van een ligbed had wat voeten in de aarde: volgens oud Duits gebruik zorg je dat je zo snel mogelijk een ligbed naar wens gevonden hebt, gooit je handdoek en je andere spullen erop en ernaast en je laat je vervolgens uren lang niet meer zien.
Voor de rest een fantastische dag gehad, vooral de 2 bars (1 binnen en 1 buiten) in het grootste zwembad waren leuk, het eten in de verschillende restaurants was goed, de sfeer was gezellig en een redelijk jong publiek (geschatte gemiddelde leeftijd ~35).
Entreeprijs voor 2 personen €104,- en we hebben bijna €90 uitgegeven aan eten en drinken (van 12u tot 22.30u).
Voor ons was het 2 uur en 3 kwartier rijden, maar we hadden/hebben het er voor over (als speciaal uitje, niet elke maand ofzo). Wij raden Thermen Erding zeker aan als je er in de buurt bent.
Alleen de verovering van een ligbed had wat voeten in de aarde: volgens oud Duits gebruik zorg je dat je zo snel mogelijk een ligbed naar wens gevonden hebt, gooit je handdoek en je andere spullen erop en ernaast en je laat je vervolgens uren lang niet meer zien.
Voor de rest een fantastische dag gehad, vooral de 2 bars (1 binnen en 1 buiten) in het grootste zwembad waren leuk, het eten in de verschillende restaurants was goed, de sfeer was gezellig en een redelijk jong publiek (geschatte gemiddelde leeftijd ~35).
Entreeprijs voor 2 personen €104,- en we hebben bijna €90 uitgegeven aan eten en drinken (van 12u tot 22.30u).
Voor ons was het 2 uur en 3 kwartier rijden, maar we hadden/hebben het er voor over (als speciaal uitje, niet elke maand ofzo). Wij raden Thermen Erding zeker aan als je er in de buurt bent.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- marcel1970
- Zeer actief lid
Gisteren met vrouw lief weer naar Gennep geweest voor avond zwemmen en sauna
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Lekker naar sauna Anholt geweest, prima opgietingen door Carolien, lekker rustige sauna, aardig publiek. Topdag
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gisteren een "nieuwe" auto gekocht een Citroën C8 bouwjaar 2004. Wij hebben zo'n grote auto nodig omdat hij de paardentrailer (1600 kg) moet mogen trekken en schat heeft veel ruimte nodig als ze met haar handel naar events gaat. Het rijden is wel even wennen want dit is een schakel auto terwijl onze vorige een automaat was. Vandaag heb ik de verlichting van de trailer aangepast want deze auto heeft een 13 polige stekker terwijl de trailer een 7 polige had.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- NanMar
- Super actief lid
PoppeSchuitema schreef:Vandaag heb ik de verlichting van de trailer aangepast want deze auto heeft een 13 polige stekker terwijl de trailer een 7 polige had.
Daar bestaan adapters voor, zowel van 7 naar 13 Polig als van 13 naar 7 polig, internetprijzen incl. verzendkosten (beide soorten, op Ebay) vanaf circa €4,-
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Uiteraard weet ik ook dat er adapters zijn, maar die zijn ook storingsgevoelig en daarom heb ik er een nieuwe stekker aan gezet
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
gewoon stevig aanschroeven en prima weer. Geen adapters gebruiken als het niet nodig isPoppeSchuitema schreef:Uiteraard weet ik ook dat er adapters zijn, maar die zijn ook storingsgevoelig en daarom heb ik er een nieuwe stekker aan gezet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Het forum werkt weer , blij mee. Tenminste bij mij was het een aantal dagen onbereikbaar. Veel vreemde meldingen. In ieder geval kunnen we weer posten.
- teddy
- Zeer actief lid
Gokje gezien de meldingen: de webhoster heeft PHP (de serversoftware) geupdate naar een nieuwere versie, PHPbb (de forumsoftware) kon hier niet mee overweg.GJ57 schreef:Het forum werkt weer , blij mee. Tenminste bij mij was het een aantal dagen onbereikbaar. Veel vreemde meldingen. In ieder geval kunnen we weer posten.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Dank voor je uitleg, het waren idd termen met php enzovoort. #daarhebikgeenverstandvanteddy schreef:Gokje gezien de meldingen: de webhoster heeft PHP (de serversoftware) geupdate naar een nieuwere versie, PHPbb (de forumsoftware) kon hier niet mee overweg.GJ57 schreef:Het forum werkt weer , blij mee. Tenminste bij mij was het een aantal dagen onbereikbaar. Veel vreemde meldingen. In ieder geval kunnen we weer posten.
-
- Zeer actief lid
Ook blij dat alles terug werkt, kon een dikke week niets meer posten en sommige topics waren heel wat stukken onleesbaar
Keep life simple
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Volgens mij is de beheerder in een ver land aan het vakantie vieren. #shithappensalsjenietthuisbent Het is in elk geval weer up and running.
-
- Zeer actief lid
Vanmorgen voor de ontbijt pannenkoeken gebakken, volgens een recept dat ik ooit in Zuid India leerde.
-
- Super actief lid
Zal ik wachten tot de boom leeg is?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Met de wind van de laatste dagen is het meeste wel weg toch ?Natukees schreef:Zal ik wachten tot de boom leeg is?
- coboho
- Zeer actief lid
Gelukkig "we" zijn weer om-air...…………..
Cok
Cok
- Taco
- Zeer actief lid
Ik heb het forum niet gemist, want ik heb een paar daagjes in het ziekenhuis gelegen.
We kieken niet zo krek.