Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
marcel1970
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door marcel1970 »

Het was vandaag weer heerlijk weer dus samen met vrouwtje lief bloot zonnen en zwemen bij de Berendonck hier in Wijchen.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

GJ57 schreef:
Frivooltje schreef:In maart was het in hun zusterbad in Gent en daar waren ca. 600 mensen. (als ik het goed heb)
In Océade waren er ook ettelijke honderden mensen.
Er konden nog veel meer mensen bij en dat moet ook wel want het is natuurlijk wel de bedoeling om het minimaal rendabel te krijgen. Een zwembad afhuren voor 5 uur kost heel veel geld. Dat haal je er niet uit met 234 x € 12,-. :(
Helder verhaal, das idd wel een stuk minder dan 600. Misschien het prima weer de oorzaak?
Denk zelf eerder de afstand. Of misschien wel een verschil tussen Walen en Vlamingen maar heb echt geen flauw idee.
Het weer was wel mooi maar het zwemmen was pas in de avond. Om 18:30 uur is het toch te koud voor het naaktstrand.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Vertrekken vanmiddag naar GC, Maspalomas, Magnolias Natura. Laten hier t/m morgen mooi weer achter, maar hopen daar weer op veel zon. Lekker uitrusten en veel wandelen. In je blootje langs de branding van Maspalomas naar Playa del Ingles en dan door de duinen, natuurgebied, terug. Op het naaktstrand weer kleren aan!
zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Bericht door zomernaturist »

@gust Op het naaktstrand weer kleren aan? Ieder zijn ding :) hier vandaag de kleren ook aan gehouden op het naaktstrand van Egmond, er was een mountainbike wedstrijd op het strand met brandweer, politie, cameraploeg etc etc. Wel balen, dus maar weer verder gewandeld door de duinen en de frisse duik dus moeten missen. Ook niet bloot gewandeld hier aangezien het echt veels te druk was.
Taco
Zeer actief lid

Bericht door Taco »

Vanmiddag lekker bloot in de tuin gezeten met schoondochter en kleinzoon. Dat was genieten zo laat in het jaar. De tuin genoot niet, die had liever regen gezien. Er is de afgelopen zomer al veel doodgegaan, en de rest staat er ook wat zielig bij, maar ja moet hij maar geen tuin worden. Zelf na een tijdje onder de parasol. Mijn schoondochter niet, die is zo bruin als een krekel in de maneschijn na haar laatste vakantie.
We kieken niet zo krek.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Ook bij mij was het weer een blote tuindag. En op dit moment van intikken ís het nog steeds zo. Het avondeten ( lekker buiten patatjes bakken) zal ook nog bloot kunnen.
Helaas wel wat herrie van de klussende nieuwe buren. Ik hoorde ook dat het verhaal van de nieuwe Marokkaanse buren anders is dan in eerste instantie verteld werd. Om de woningbouw vereniging om de tuin te leiden zouden er twee neven intrekken. Dat is helemaal niet waar. De nieuwe buurman vertelde me dat hij zodra het huis klaar is zijn gezin laat overkomen uit Marokko. Een gezin met vier kinderen, terwijl het huis geschikt is voor maximaal twee kinderen. De jongste is anderhalf en de oudere twaalf. Die dus nog geen Nederlands praten. Dat wordt dus toch Arabisch gebler in de tuin. Het moge duidelijk zijn dat wij daar helemaal niet blij mee zijn. Het zijn bovendien erg gehorige woningen. Wij houden ons hart vast :x
Taco
Zeer actief lid

Bericht door Taco »

Natukees schreef:Ook bij mij was het weer een blote tuindag. En op dit moment van intikken ís het nog steeds zo. Het avondeten ( lekker buiten patatjes bakken) zal ook nog bloot kunnen.
Helaas wel wat herrie van de klussende nieuwe buren. Ik hoorde ook dat het verhaal van de nieuwe Marokkaanse buren anders is dan in eerste instantie verteld werd. Om de woningbouw vereniging om de tuin te leiden zouden er twee neven intrekken. Dat is helemaal niet waar. De nieuwe buurman vertelde me dat hij zodra het huis klaar is zijn gezin laat overkomen uit Marokko. Een gezin met vier kinderen, terwijl het huis geschikt is voor maximaal twee kinderen. De jongste is anderhalf en de oudere twaalf. Die dus nog geen Nederlands praten. Dat wordt dus toch Arabisch gebler in de tuin. Het moge duidelijk zijn dat wij daar helemaal niet blij mee zijn. Het zijn bovendien erg gehorige woningen. Wij houden ons hart vast :x
Nou daar ben je mooi klaar mee, kan je alvast oordoppen kopen.
We kieken niet zo krek.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Natukees schreef:Ook bij mij was het weer een blote tuindag. En op dit moment van intikken ís het nog steeds zo. Het avondeten ( lekker buiten patatjes bakken) zal ook nog bloot kunnen.
Zou het in de afkomst zitten dat denk ik niet hoor. Wij hebben de afgelopen drie jaar echt Nederlandse buren gehad en ik dank elke dag nog dat ze vertrokken zijn. Smorgens een dansje in de voortuin, middag een in de achtertuin als dank je wel. Blijdschap alom. Twee altijd blaffende honden, een deurbel die verbonden was met een dingdong in de achtertuin, zeker 5 busjes per dag met goederen (en nooit iemand thuis als de busjes kwamen) De nodige keren de deurwaarder , BBQ dag en nacht en ze wisten niet hoe dat moest. Feesten geven met volkszangers alsof het normaal was dat bij ons de schilderijen van de muur vielen (en voor alle duidelijkheid we wonen geschakeld door de garage in een stevig huis) Dus natukees als je aan ziet komen dat het misgaat gelijk actie. Dat hebben wij verzuimd we dachten het komt wel goed. Uiteindelijk wel omdat de huur richting 1100 euro ging kaal.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

GJ57 schreef:
Zou het in de afkomst zitten dat denk ik niet hoor. Wij hebben de afgelopen drie jaar echt Nederlandse buren gehad en ik dank elke dag nog dat ze vertrokken zijn. Smorgens een dansje in de voortuin, middag een in de achtertuin als dank je wel. Blijdschap alom. Twee altijd blaffende honden, een deurbel die verbonden was met een dingdong in de achtertuin, zeker 5 busjes per dag met goederen (en nooit iemand thuis als de busjes kwamen) De nodige keren de deurwaarder , BBQ dag en nacht en ze wisten niet hoe dat moest. Feesten geven met volkszangers alsof het normaal was dat bij ons de schilderijen van de muur vielen (en voor alle duidelijkheid we wonen geschakeld door de garage in een stevig huis) Dus natukees als je aan ziet komen dat het misgaat gelijk actie. Dat hebben wij verzuimd we dachten het komt wel goed. Uiteindelijk wel omdat de huur richting 1100 euro ging kaal.
Ja uiteraard zijn er ook Nederlanders die je liever niet als buren hebt. En dan wordt dan ook vaak als tegenargument gebruikt. Maar het is gewoon een feit dat een wijk snel achteruit gaat als er teveel buitenlanders komen. En daar heb ik (ook door mijn werk) heel veel voorbeelden van. Want het is ook een feit dat de Nederlanders wegvluchten naar een wijk of randgemeente waar onze eigen taal nog de voertaal en de kleding van vrouwen nog westers is. Ook wij overwegen al een vluchtplan want als je in deze tijd te lang wacht met het zoeken naar een andere woning krijg je al eerder van een thuiszorg een geprakte boterham met banaan in je kwijlende tandeloze mond gestopt :lol: .
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Waarvan acte:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Frivooltje
Super actief lid

zomernaturist schreef:@gust Op het naaktstrand weer kleren aan? Ieder zijn ding :) hier vandaag de kleren ook aan gehouden op het naaktstrand van Egmond, er was een mountainbike wedstrijd op het strand met brandweer, politie, cameraploeg etc etc. Wel balen, dus maar weer verder gewandeld door de duinen en de frisse duik dus moeten missen. Ook niet bloot gewandeld hier aangezien het echt veels te druk was.
Dat is jammer dat ze dat op een naaktstrand deden zomernaturist. Zonde van zo'n mooie dag.
Natukees schreef:Om de woningbouw vereniging om de tuin te leiden zouden er twee neven intrekken. Dat is helemaal niet waar. De nieuwe buurman vertelde me dat hij zodra het huis klaar is zijn gezin laat overkomen uit Marokko. Een gezin met vier kinderen, terwijl het huis geschikt is voor maximaal twee kinderen. De jongste is anderhalf en de oudere twaalf. Die dus nog geen Nederlands praten. Dat wordt dus toch Arabisch gebler in de tuin. Het moge duidelijk zijn dat wij daar helemaal niet blij mee zijn. Het zijn bovendien erg gehorige woningen. Wij houden ons hart vast :x
Fijn, door leugens een huis krijgen maar er zullen ongetwijfeld ook veel Nederlanders hetzelfde doen.
Kan je hier niets aan doen? Lijkt mij dat de woningbouw hier ook niet blij mee zal zijn.
marcel1970
Zeer actief lid

Bij ons geen bloot dag gisteren we hadden nog 2 dag kaarten van Albert Heijn voor de trein liggen en die hebben gebruikt voor een dagje Amsterdam.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij hebben vanmorgen heerlijk gewandeld bij De Lutte, een heel mooi stukje Twente. Een kilometer of 10 omdat we gisteren ook al gewandeld hadden. Het leek wel of iedereen al vroeg aan de wandel was, of aan het fietsen, mountainbiken, paardrijden noem maar op. Genieten van het heerlijke weer. Aansluitend liggen we heerlijk in de tuin tot ongeveer 15.30 uur. Dan verdwijnt de zon achter de huizen en is dat deel van de dag voorbij. Het voelt toch apart in deze tijd van het jaar die warmte. Toen we gisteravond na een bezoek aan de opera Tosca (een keer per jaar doen we dat) naar huis fietsten was dat in mijn overhemd. Dat was zo rond 2300 uur nog meer dan genoeg. Het is bijzonder, onze voormalige buurman een weerdeskundige vertelde jaren geleden al dat we te maken krijgen met extremen.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Gisteren met de trein naar Cuijk voor een 2 daagse wandeling. De trein lag eruit en dus met de bus grrr. Vanuit Cuijk met het pondje de Maas over richting Mook met zijn mookerheide, om de Sint Jansberg en via klein Amerika naar Groesbeek.
Op de camping in Groesbeek mijn tentje neergezet, ik ben de rust van naturistencampings gewent dus "De Oude Molen" was een tegenvaller. Wat een overlast!
Vandaag vroeg wakker en tegen 9:00 uur weer aan de wandel. Via het Pieterspad langs de canadese erebegraafplaats en richting de mooie delen van Beek en Ubbergen. De route zou eindigen bij Nijmegen CS maar aangezien we in Nijmegen Noord wonen de waalbrug over gestoken en richting huis gelopen.
De tent is weer droog en ik net wakker van een dutje op de bank....10 KG op de rug is voor mij geen dagelijkse kost.

Al met al een mooie route met schitterend weer.

Deze:
https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/mookerheide.html

Groetjes Jeroen
Taco
Zeer actief lid

Bericht door Taco »

Vandaag was een oude vriendin bij me op bezoek. Eerst een tijdje in de tuin gezeten en daarna ben ik door haar van onder tot boven gemasseerd. Het is nog een ouderwetse masseuse dus dat was ook ouderwets kneden en dat gaat best stevig.
Het zweet stond dan ook na een halfuur op haar voorhoofd.
Mijn tante was vroeger ook masseuse, en zij gaf ook heilgymnastiek.
Eénmaal in de week op zaterdag paste ze op, en dan moest ik omdat ik een zwakke rug had gymnastiek oefeningen doen.
Eigenlijk waren het Spartaanse oefeningen, dan moest je op je buik in je nakie op het koude vloerzijl gaan liggen. Je moest je hoofd optillen en met je handen achterwaarts je benen vastgrijpen. Op je navel dansen noemde ze deze oefening. Ook een vervelende oefening vond ik het uitrekken. Ik moest mij dan uitrekken, en mijn tante pakte mijn haren beet en trok daar wat aan, dus om geen pijn te hebben ging ik op mijn tenen staan. Maar het trekken ging door dus daarna moest ik me natuurlijk zover mogelijk uitrekken, en dat was de bedoeling.
We kieken niet zo krek.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Gisteren en vandaag weer met de paardenstal bezig geweest, vanwege het prachtige weer in m'n blootje dus wederom Genieten met een G zo is het plezierig klussen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag prima dag voor sauna Spa zuiver in Amsterdam. Lekker geweest, en zelfs nog geruime tijd in de zon kunnen liggen (23 graden).
Kevinnec20

Bericht door Kevinnec20 »

Een vraag Word het morgen warm en zonnig genoeg om naar een plas of meerte te gaan in het midden van het land?
Frivooltje
Super actief lid

anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Net 20 graden kan genoeg zijn als de zon schijnt en je uit de wind kan liggen. Je zou het in de ochtend even aan moeten kijken of er veel wolkenvelden aan komen.
marcel1970
Zeer actief lid

Gisteravond weer naar Pica Mare in Gennep geweest samen met vrouw lief voor een avondje zwemmen en sauna.
Jaroslav
Zeer actief lid

Bericht door Jaroslav »

Vandaag wou ik naar het Zuiderbad voor het uurtje naaktzwemmen, maar het openbaar vervoer was een regelrechte chaos in heel Amsterdam door het marathon ! :cry:
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Niet alleen het openbaar vervoer, alle verkeer was ontregeld. Hier de wijk uitkomen kon ook alleen na het bestuderen van de marathonroute. Gelukkig waren de hekken om 15:00 uur allemaal weer weg.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

De afgelopen dagen zijn we in Hamburg geweest. Wat een heerlijke stad is dat. Ik hou van steden waar een rivier doorheen loopt nou dat heeft Hamburg. Overal water prachtig. Zelfs op 100 km van de Noordzee nog een stevig verschil in eb en vloed. Een pakhuiswijk op een eiland in de Elbe wordt gewoon 4.5 meter verhoogd en is een van de plekken om te zijn. Veel nieuwbouw maar stijlvol en erg duur per m2. Daar staat ook de Elbphilharmonie . Een oud pakhuis waar een enorm concertgebouw bovenop gebouwd is. Tegen enorme kosten (overschrijdingen).Politiek is hier natuurlijk veel over te doen geweest. De burgemeester die hiervoor verantwoordelijk was in nu minister van Financiën. Alles is mogelijk dus. Maar wat een gebouw. We hadden het geluk dat we kaartjes hadden voor het Requiem van Mozart dus ook konden genieten van de binnenkant. En de muziek. Hamburg is een leuke stad en bijvoorbeeld met de fiets is het leuk rondrijden (er zijn ook fietstours.) Een aanrader voor een paar dagen weg en zeker voor Oost Nederland goed te bereizen.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

nog een overzichtsfoto. Je kon ook heel mooi over een rand lopen ter hoogte van de nieuwbouw, dat was ongeveer 11 hoog dus prachtig uitzicht. Het totale gebouw was bovengronds 16 verdiepingen.
marcel1970
Zeer actief lid

Gisteren met vrouw lief weer een zwem en sauna avond bij pica mare in Gennep.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Het was uitwaaiweer vandaag dus een lekker stukje gewandeld in de omgeving van Oosterbeek. Dit keer samen met mijn moeder.

https://klompenpaden.nl/klompenpad/rosandepad/

Mooie afwisselende route!

Groetjes Jeroen
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Na veel voorbereiding is het zo ver.
Morgen vertrekken we voor 6 weken naar Oceanie. Eerst drie dagen Singapore dan 13 dagen New Zeeland Noordereiland, 20 dagen Zuidereiland en dan nog 6 dagen Sydney. Zijn we net tijd terug voor
kerstmis.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Taco
Zeer actief lid

Bericht door Taco »

Jos schreef:Na veel voorbereiding is het zo ver.
Morgen vertrekken we voor 6 weken naar Oceanie. Eerst drie dagen Singapore dan 13 dagen New Zeeland Noordereiland, 20 dagen Zuidereiland en dan nog 6 dagen Sydney. Zijn we net tijd terug voor
kerstmis.

Jos
Is een goede tijd wat het weer betreft om daar te verblijven. In gedachten reis ik met jullie mee. Lijkt me geweldig om daar met vakantie heen te gaan.

Ik wens jullie fijne weken toe, met mooi weer en lekker eten met veel spekjes.

Dag ! dag !

Taco
We kieken niet zo krek.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:Na veel voorbereiding is het zo ver.
kerstmis.

Jos
Heel veel plezier en geniet ervan.
Plaats reactie