Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Rene

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Rene »

Moest eigenlijk iemand meehelpen met verhuizen e.d. maar dat werd afgebeld.
Daarom wilde ik ergens langs gaan (was semi belooft) maar dat ging helaas ook niet door.
Toen besloten om maar eens een naaktstrand te proberen maar helaas, mijn lichaam besloot te gaan protesteren.
Al met al een rotdag.
Gijs
Zeer actief lid

Bericht door Gijs »

Gisteren, en natuurlijk vandaag ook weer, lekker in de zon zitten. Ik denk een van de laatste mogelijkheden van het jaar om dat te doen.
Lekker in de tuinkamer de kachel erbij aan en genieten van het moment..... :D
Afbeelding

Heerlijk hoor...
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Vandaag verder werken aan een nieuwe vloer in de keuken. Het zal mooi zijn maar 't is geen simpel vloertje om te leggen. Tegels zijn 15, 20 en 30 cm breed en 1,2 m lang. En recht leggen vond ik iets te eenvoudig, dus maar overhoeks. Pff, 'k heb me wat op de hals gehaald.

Afbeelding
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Zeker en heel veel zaagwerk.

Succes

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Arthur
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Arthur »

Na 4 en 1/2 week in Luxemburg; tijd voor; de was, alles uitpakken, talloze foto's van camera's op de PC en bewerken, achterstand tijdschriften en post gaan wegwerken, en; goed herinneringen bewaren van; erg mooi weer gedurende meer dan twee weken, en veel zon, warmte, soms een stortbui en anderhalve week grijs, vochtig en zelfs koud weer. Toch nog best veel naakt kunnen doen, hoewel Luxemburg geen Naturistisch land is. En DAT is toch ook weer erg fijn.
Hartelijke Groet, en; hou het bloot.

www.flickr.com/photos/arthur-a
Danny.L
Zeer actief lid

Bericht door Danny.L »

Vandaag terug gekomen van een duikweekje in Oman.
Naturisme staat daar zelfs niet in het woordenboek!
Het was er eigenlijk wel veel te warm om ook maar iets aan te hebben :-)
Rene

Bericht door Rene »

Wilde naar een museumpje gaan maar halverwege omgedraait en weer naar huis gegaan.
Voelde mij helemaal niet lekker. :(

Jo, wat zijn die blauwe dingen?
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Rene schreef:Jo, wat zijn die blauwe dingen?
Dit filmje legt het uit, wel een ander merk maar 't principe is 't zelfde. Ik draai de moeren wel niet eerst los. Je moet natuurlijk wel wachten tot 's anderendaags. Het "draadstangetje" breekt helemaal onderaan af en je moet echt niet te veel aanspannen of je trekt ze van in 't begin af.
Werkt heel handig met grote tegels en aangezien die van mij 1,2 m zijn... De blauwe "moeren" zijn te hergebruiken. Handiger dan de klassieke kruisjes.

Ik wordt het wel gewaar in m'n handen vooral. De 15cm tegel weegt ruim 4 kg, die van 30 weegt er 8,7 kg. Gelukkig heb ik niet te veel hele tegels (een 8-tal) op de 53 die er in liggen. Nadeel was wel dat de overige 45 allemaal gezaagd moesten worden. Ander voordeel: doordat ze in wildverband gelegd zijn heb ik bijna geen afval.

Vandaag geen tegels gelegd, enkel gezaagd. Ik verloor gisteren te veel tijd met telkens te moeten gaan zagen. Gelukkig had ik een relatief grote zaagtafel gehuurd met een watergekoelde slijpschijf. Met de "hand"slijpschijf zou ik er niet aan beginnen nu ik de hardheid van de tegels ervaren heb. Zeker op de scherpe hoek van de zaagsnede braken ze op het laatste heel gemakkelijk naast de zaaglijn. En doordat het blad watergekoeld is ook bijna geen stof. Ik denk dat er met een gewone tegelsnijder helemaal geen beginnen aan is. Morgen met een stukje afval toch maar eens proberen.

Morgen nog een dagje "leggen" en dinsdag opvoegen. En dan nieuwe deuren hangen (van draai- naar schuifdeur).
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

'T was welliswaar gisteren, maar ik heb eerst de bezem door ons clubhuis gehaald om het hok schoon achter te laten na m´n bardienst van zaterdag, daarna zijn we met een paar man een stukkie gaan rijden op de motor. Na thuiskomst tas met sauna spullen gepakt en naar Warmond waar opgietingen gedaan werden; het was zelfs warm genoeg om nog even buiten in ´t zonnetje te liggen!
Best wel een lekker dagje zo.
Rene

Bericht door Rene »

Dank je Jo, daar is over nagedacht. :)

Vandaag weinig gedaan.
Moest eigenlijk gaan zwemmen maar voelde mij nog steeds niet helemaal goed. :(
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Jo.W,

Dat is een hardstikke mooi systeem.
Had ik eerderwel goed kunnen gebruiken.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Rene

Bericht door Rene »

Vanavond naar Oceade.
Best wel eng/spannend maar ik heb nu inmiddels al een paar dingen alleen gedaan, dan moet dit mij ook wel lukken.
Hoop dat het leuk wordt. :)
Hans
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Hans »

Rene schreef:Vanavond naar Oceade.
Best wel eng/spannend
Mag ik dit niet snappen...

Bare greetings
Hans
Not black, not white, just human

Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
Rene

Bericht door Rene »

Dat mag alleen snap ik niet wat er niet aan valt te snappen.
Hans
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Hans »

Rene schreef:Dat mag alleen snap ik niet wat er niet aan valt te snappen.
Je gaat zwemmen en dat vind je eng/spannend. Als je de eerste keer naakt zou gaan, dan zou ik het kunnen begrijpen, maar je hebt hier het tegenovergestelde beweerd. Misschien staak je te lang en ben je uit onze levenstijl.

Bare greetings
Hans

Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
Gino
Actief lid

Bericht door Gino »

Ook naar Oceade geweest gisteren. Er was weer een stuk minder volk dan de vorige keren. Het lijkt wel of iedereen er genoeg van begint te krijgen. Jammer, want het blijft toch een mooie locatie.
Rene

Bericht door Rene »

Gino, had gelezen dat het heel erg druk was geweest in voorgaande jaren.
Vond het persoonlijk juist wel lekker dat het niet zo ontzettend druk was.
Té druk is ook niet leuk.
Ben wel benieuwd hoeveel mensen er geweest zijn. (als iemand dat weet...)

Hans, elke keer als ik op (zeker een nieuwe) plek naakt ga wezen, dan voel ik spanning.
Aard van het beestje denk ik. (heb er vaker last van :cry:)
Onderweg last van buikpijn e.d. maar toen ik eenmaal binnen was en mij uitkleede bij de kluisjes, was de spanning al bijna weer weg.
Alleen nog een beetje toen ik het zwembad zelf betrad (omdat ik verwacht had dat het heel erg druk zou zijn) maar dat was ook snel over, gelukkig.
Had het ook toen ik naar de 2 naaktstrandjes was gegaan.
Je wil niet weten hoevaak ik de neiging had om terug te gaan maar ben blij dat ik doorgezet heb.

Ik heb deze levenstijl pas sinds de open dag van 2 juni j.l. (was het alleen thuis gewend)
Hans
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Hans »

Rene, ik heb je uitgebreid verhaal gelezen en Ik zou zeggen "door blijven staken".

Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Rene

je hebt al veel ondernomen in een korte tijd. Knap hoor ondanks je angst/paniekgevoelens!

Jos
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Wij hebben gisteren ons 35 jarig bestaan gevierd met een open dag, ongeveer 100 belangstellenden hebben een rondleiding gehad en een kijkje in ons complex, waar we alle faciliteiten in werking hadden, genomen. Voor ons was het een drukke enerverende dag waar we met veel voldoening op terug kijken.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Arthur
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Arthur »

PoppeSchuitema schreef:Wij hebben gisteren ons 35 jarig bestaan gevierd met een open dag, ongeveer 100 belangstellenden hebben een rondleiding gehad en een kijkje in ons complex, waar we alle faciliteiten in werking hadden, genomen. Voor ons was het een drukke enerverende dag waar we met veel voldoening op terug kijken.
Proficiat met deze mijlpaal.
Hartelijke Groet, en; hou het bloot.

www.flickr.com/photos/arthur-a
Meadow
Zeer actief lid

Bericht door Meadow »

Poppe gefeliciteerd met jullie jubileum. Fijn dat er veel belangstellenden waren.

Hier hebben wij een druk weekend gehad, zaterdag was het werkzaterdag op het verenigingsterrein en zijn we flink aan het snoeien geweest, 's middags ben ik druk geweest met de voorbereidingen voor het eindseizoensfeest en 's nachts hebben wij voor het eerst in onze caravan geslapen op de camping. 's Ochtends hebben we gezongen voor onze oudste want die is al 8 jaar geworden. Zondagmiddag hebben we visite gehad van vakantievrienden en daarmee zijn we 's avonds naar het zwemmen geweest in de Hoge Devel in Zwijndrecht. Vanmiddag ben ik ook weer op het terrein geweest en heb ik rondom onze caravan gesnoeid en de zeilen van de overkapping voor de feestavond opgeruimd. Al met al weer flink wat werk verzet.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.

Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
henkj
Zeer actief lid

Bericht door henkj »

Vandaag (gisteren eigenlijk) de Velux kozijnen een verfje gegeven. Wat een werk en wat een rugpijn. Maar voorlopig ben ik er vanaf haha :D
This is who I am, deal with it.
Marjo
Actief lid

Bericht door Marjo »

Vanochtend gewerkt en nu heerlijk naar de Veluwse bron :D relaxen
naturisten1980
Zeer actief lid

Bericht door naturisten1980 »

De nieuwe zolderkamer van dochterlief geverfd. ?. Blij dat dat ook weer achter de rug is... pfffff.. Morgen lekker een uurtje zwemmen in Zwijndrecht. ?.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vandaag een spannende dag vooral voor de meiden want onze 1ste zwemleerling heeft vandaag afgezwommen voor A en is prachtig geslaagd.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
naturisten1980
Zeer actief lid

Bericht door naturisten1980 »

Anderhalf uur heerlijk gezwommen in zwijndrecht met vrouw en kinderen.. Echt een heerlijk bad met aardige mensen.. moesten er wel een uur voor rijden maar zeker voor herhaling vatbaar..
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Wij hebben in drie dagen ons fotoboek over Zuid Afrika gereed gemaakt. Wordt vandaag verzonden.

Jos
Danny.L
Zeer actief lid

Bericht door Danny.L »

ben eigenlijk ook wel benieud Jos.
Is er ergens iets publiek?
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Ja er is een blog, maar dat moet nog gekuist worden op de van mij bekkende typefouten. We hebben gisteren alle teksten gecorrigeerd voor het album die zal ik terugzetten en dan jullie de link geven.

Ik zal ook nog wat maken over de naturistische locaties waar we geweest zijn.

Maar de West-kaap is fantastisch mooi. Als je van natuur houdt zit je daar prima.

Jos
Plaats reactie