Hokjes denken (exhibitionisme)
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Re: Hokjes denken (exhibitionisme)
ik ben al 35 jaar vrachtwagenchauffeur maar ik heb nog nooit de innerlijke drang gevoeld in m'n blootje te gaan rijden
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Ik ben ook nergens anders mee bezig. Ik rijd alleen en kijk om me heen.eric schreef:Vind het toch een beetje rare gedachte dat er in zo'n wegreus iemand in zijn blootje achter het stuur zit. Niet de gedroomde tegenligger Van een (beroeps)chauffeur mag je toch verwachten dat hij bezig is met het verkeer en nergens anders mee.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
en dat is "naturistisch"?
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Ik vind van niet.. maar dat zal niet gewaardeerd worden.. Je mag toch overal bloot zijn als de andere er zich maar niet aan stoort.. Ik persoonlijk vind het te...
Ik zit nu ook 13 jaar op de bok..
Ik zit nu ook 13 jaar op de bok..
- Arthur
- Actief lid
- Contacteer:
Tja; Blauwkous heeft ZIJN interpretatie van Naturisme, en dat is zijn goed recht. Anderen denken daar anders over; ook hun goed recht, maar blauwkous is echt niet de enige blote chauffeur. Naturisme is toch; respect en verscheidenheid en NIET dwang, opgelegde waarden/normen, vastgeroeste ideeën, en vastgeroeste straatjes, waarin bepaald wordt wat WEL/NIET naturistisch is??
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Voor mij is naturisme. Rekenschap houden met de medemens en alles zonder kleding ondernemen. Of het nu luieren is of hobbiën enz..
Gewoon zoveel mogelijk bloot zijn..waar het kan en mag (zou overal moeten mogen)
Gewoon zoveel mogelijk bloot zijn..waar het kan en mag (zou overal moeten mogen)
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Het spijt me bijzonder..
maar bloot autorijden vind ik absurd.. een uitwas.. en geen respect voor je omgeving hebben..
Laat ik dit maar op persoonlijke noot neerzetten dan..
Hier laat ik het bij...
maar bloot autorijden vind ik absurd.. een uitwas.. en geen respect voor je omgeving hebben..
Hier laat ik het bij...
Nou, verklaar je nader zou ik zeggen.naturisten1980 schreef:Het spijt me bijzonder..
Hier laat ik het bij...
Er is niemand die het ziet, dus leg dat respectloze dan maar eens uit!
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Als jij echt chauffeur bent dan weet je dat collega's naar binnen kunnen kijken.. het is het hebben van geen respect om iedereen jouw ik wil naakt kunnen rijden op te dringen...
Naakt auto rijden is gewoon flauwekul.. in al die jaren op de weg nog nooit gezien... en ik heb er heel wat voorbij zien komen..
Maar doe wat je niet laten kan.. Ik hoop dat ik het nooit hoef te zien...
Naakt auto rijden is gewoon flauwekul.. in al die jaren op de weg nog nooit gezien... en ik heb er heel wat voorbij zien komen..
Maar doe wat je niet laten kan.. Ik hoop dat ik het nooit hoef te zien...
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Je denkt dat niemand het ziet, in een truck zit je meer in de etalage dan je denkt
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik heb al wel verschillende keren gezien dat er naakte mensen in auto's zaten meestal met een fiere erectie maar dat had sowieso niets met naturisme of nudisme te maken
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Kijk ik vast de verkeerde kant op. en dat is maar goed ook. Of ik kom niet op de verkeerde plekken. Al mijn collegas heb ik er nog nooit over gehoord. Ik snap ook de bedoeling niet. Kun je je niet inhouden?? Ik weet in ieder geval wel wie ik bel als ik het zie.
-
- Nieuw lid
maar dan toch nog een vraagje aan blauwkous: als je naakt in de vrachtauto rijdt, zit je dan ook met die attribuut (waar je in het andere topic naar informeerde) uitgedost achter het stuur?
Uiteraard mag je bloot zijn op de wijze zoals jij dat graag wilt (hoewel ik vermoed dat naakt autorijden niet wettelijk toegestaan is en zeker niet wanneer je in loondienst werkt) maar de dingen die je hier aankaart zou ik niet het etiket 'naturisme' willen opplakken.
Uiteraard mag je bloot zijn op de wijze zoals jij dat graag wilt (hoewel ik vermoed dat naakt autorijden niet wettelijk toegestaan is en zeker niet wanneer je in loondienst werkt) maar de dingen die je hier aankaart zou ik niet het etiket 'naturisme' willen opplakken.
Wie zijn wensen halveert, is twee maal zo rijk.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ik wil de discussie over attributen hier niet via een omweg naar voren krijgen.
Dus ga daar niet op in!!!
De rest van de vragen is geen probleem.
Er is wel een topic over naakt autorijden geloof ik
.
Jos (beheerder)
Dus ga daar niet op in!!!
De rest van de vragen is geen probleem.
Er is wel een topic over naakt autorijden geloof ik
.
Jos (beheerder)
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Evenals bij het passeren van touringcars maak ik ook bij een vrachtwagen gebruik van een handdoek.naturisten1980 schreef:Als jij echt chauffeur bent dan weet je dat collega's naar binnen kunnen kijken.. het is het hebben van geen respect om iedereen jouw ik wil naakt kunnen rijden op te dringen...
En ja, als je zelfs niet tegen een blote bast kan.
Het onderlichaam is vanaf de straat absoluut niet zichtbaar. Tenzij je met een bochtje kan kijken. Tijdens het rijden ligt het vooral aan het snelheidsverschil en de gelijke hoogte. Net in een bewoonde omgeving zou iemand goed naar binnen kunnen kijken, voor een verkeerslicht ofzo. Maar anders is het echt niet mogelijk om iets te zien.PoppeSchuitema schreef:Je denkt dat niemand het ziet, in een truck zit je meer in de etalage dan je denkt
Daar maak ik me niet schuldig aan.PoppeSchuitema schreef:Ik heb al wel verschillende keren gezien dat er naakte mensen in auto's zaten meestal met een fiere erectie maar dat had sowieso niets met naturisme of nudisme te maken
Wat zou je met bellen willen bereiken?naturisten1980 schreef:Kijk ik vast de verkeerde kant op. en dat is maar goed ook. Of ik kom niet op de verkeerde plekken. Al mijn collegas heb ik er nog nooit over gehoord. Ik snap ook de bedoeling niet. Kun je je niet inhouden?? Ik weet in ieder geval wel wie ik bel als ik het zie.
Over het algemeen ben ik niet uitgedost als ik klaar ben.eric schreef:maar dan toch nog een vraagje aan blauwkous: als je naakt in de vrachtauto rijdt, zit je dan ook met die attribuut (waar je in het andere topic naar informeerde) uitgedost achter het stuur?
Daarnaast staat nergens in de wet dat je gekleed moet zijn, wel is het aan de rechter of een bepaalde plaats geschikt is om naakt te zijn.
Of naakt rijden in loondienst niet is toegestaan dat weet ik niet. Dat zal per werkgever verschillen denk ik.
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Wie denk je dat ik bel..
Jij bent op dat moment geen voorbeeld van naturisme als je daar zo zit. Mensen zien jou gewoon als potloodventer.. viespeuk etc etc.. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Er zijn mensen die zien dit gewoon als sexuele intimidatie...
Als ik jou onderweg zo tegenkom klaag ik je aan. Heel simpel. Ik wil niet dat mijn kinderen of kinderen van een ander jou zouden kunnen zien.
Dit is verder een onnodig en een voor mij onzinnige discussie..
Hierbij eindigt mijn bijdrage aan deze discussie. Ben er klaar mee..
Goedenavond
Er zijn voor mij betreft harde grensen en dit is er een van..
Jij bent op dat moment geen voorbeeld van naturisme als je daar zo zit. Mensen zien jou gewoon als potloodventer.. viespeuk etc etc.. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Er zijn mensen die zien dit gewoon als sexuele intimidatie...
Als ik jou onderweg zo tegenkom klaag ik je aan. Heel simpel. Ik wil niet dat mijn kinderen of kinderen van een ander jou zouden kunnen zien.
Dit is verder een onnodig en een voor mij onzinnige discussie..
Hierbij eindigt mijn bijdrage aan deze discussie. Ben er klaar mee..
Goedenavond
Er zijn voor mij betreft harde grensen en dit is er een van..
Ach, ieder zijn mening.
Ik zou mijn kinderen niet op een dergelijke manier willen misbruiken.
Ik zou mijn kinderen niet op een dergelijke manier willen misbruiken.
- Gijs
- Zeer actief lid
Tijdens werkzaamheden ben je verplicht om (werk)kleding te dragen. Zeker als de (veiligheids) kleding verstrekt is door de werkgever. ARBO regelgeving en meestal opgenomen in het bedrijfsreglement.
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
Ik denk niet dat de verkeersveiligheid ermee gediend is als ik met een veiligheidsbril voor spatten zou gaan rijden.Gijs schreef:Tijdens werkzaamheden ben je verplicht om (werk)kleding te dragen. Zeker als de (veiligheids) kleding verstrekt is door de werkgever. ARBO regelgeving en meestal opgenomen in het bedrijfsreglement.
Voor zover ik weet is alleen het dragen van veiligheidsschoenen verplicht tijdens het rijden, maar in de praktijk draag ik die sowieso zelden, juist omdat ik me dan veel sneller vergis in welk pedaal ik eigenlijk heb. Dat heeft weer niets met naturisme te maken.
Maar de werkgever ben ik zelf, dus dat probleem heb ik sowieso niet.
- naturisten1980
- Zeer actief lid
Hee blauwkous
Ga gewoon lekker je gang joh. Ik zie je op meer fora voorbij komen waarbij je graag provoceerd.. met je kooi enz enz..
Ga daar lekker verder. En laat dit mooie forum van naturisten verder ongemoeid..
groet.
Ga gewoon lekker je gang joh. Ik zie je op meer fora voorbij komen waarbij je graag provoceerd.. met je kooi enz enz..
Ga daar lekker verder. En laat dit mooie forum van naturisten verder ongemoeid..
groet.
Kom je weer een bijdrage leveren in deze discussie?naturisten1980 schreef:Hee blauwkous
groet.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Heren ga hier geen persoonlijke vete beginnen.
Terug naar topic de inhoud van dit topic.
Jos (beheerder)
Terug naar topic de inhoud van dit topic.
Jos (beheerder)
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Nieuw lid
Warntjo schreef:Als iemand in zijn blote kont in de auto wil gaan zitten moet hij dat zelf weten zolang een ander dat niet hoeft te zien lijkt me niks aan de hand. Ikzelf heb ook weleens naakt auto gereden, niet als weddenschap, maar omdat het heel erg warm was. Het binnenland van Corsica in het naseizoen is mooi, maar uitgestorven. En als het heel erg warm is buiten en je hebt geen auto met airco en je komt toch geen kip tegen, dan zie ik geen bezwaar om zo min mogelijk aan te hebben. En mensen langs de kant van de weg en in andere auto's zien toch niet of ik nou alleen een blote bast of ook een blote kont heb. In mijn ogen word het wel vreemd als je dit ook zou doen als je weet dat mensen bij je in de auto naar binnen kunnen kijken vanaf een fiets bijvoorbeeld. Met andere woorden, in Nederland zie ik het niet zo snel gebeuren.
En naturisme alleen op afgesloten terreinen voelt niet zo heel erg vrij. Ik heb liever dat iedereen lekker doet waar hij/zij zin in heeft, maar daarbij zoveel mogelijk zijn/haar best doen om de ander niet tot last te zijn.
UPDATE:
Nu snap ik waar je het gelezen had > click > Tsja, ongevraagd melden op een forum dat je in je blote kont auto hebt gereden lijkt me dan weer wel wat exhibitionistisch (mooi scrabble woord).