Ik miste de beginposts al
(BTW) er staat een dubbele post tussen van mij.....
Ik miste de beginposts al
HenkD schreef: ↑do 02 sep 2021, 09:42 Nu ik wat camperstop apps doorgeworsteld heb valt het me op dat die plaatsen over het algemeen erg klein zijn. Kop aan kont of keurig in een rijtje met de snuit naar de zwlfde richting. Kijk je naar de buurman zijn (dichte) zijkant. Blijkbaar iedereen erg op zich zelf gericht. Komt het doordat we als naturisten toch meer interactie met elkaar zoeken? .
Cultuur snuiven is voor mij eigenlijk niet alleen oude meuk bezichtigen. Maar vooral hoe mensen met elkaar leven en omgaan. Denk dat we toch veel op Naturisten-locaties zullen verblijven. Suggesties zijn welkom! Denk dan niet alleen aan campings en verenigingen. Ook aan locaties bij wellness en strandjes.
Dat bedoel ik. Lekker wellness en dan tukken.
Deze plaatsen zijn eigenlijk bedoeld om te overnachten en weer door te rijden.HenkD schreef: ↑do 02 sep 2021, 09:42 Nu ik wat camperstop apps doorgeworsteld heb valt het me op dat die plaatsen over het algemeen erg klein zijn. Kop aan kont of keurig in een rijtje met de snuit naar de zwlfde richting. Kijk je naar de buurman zijn (dichte) zijkant. Blijkbaar iedereen erg op zich zelf gericht. Komt het doordat we als naturisten toch meer interactie met elkaar zoeken? .
Cultuur snuiven is voor mij eigenlijk niet alleen oude meuk bezichtigen. Maar vooral hoe mensen met elkaar leven en omgaan. Denk dat we toch veel op Naturisten-locaties zullen verblijven. Suggesties zijn welkom! Denk dan niet alleen aan campings en verenigingen. Ook aan locaties bij wellness en strandjes.
Ik vind het geweldig om met de camper op pad te gaan. Maar wij kamperen dan ook al enkele decennia, uit ter aard naturistisch. Kamperen, buiten Glamperen om moet je van houden en is meer basic dan wat huren met fornuis, toilet en douche, afvoer etc.GJ57 in ander draadje schreef:k ga even in op je laatste zin: omdat vrouwlief gaat stoppen volgend jaar (en ik al jaren niet meer werkzaam ben) volg ik op youtube wat vloggers over het camperleven. Wat mij opvalt als absolute niet kampeerder is dat iedereen de hele dag druk lijkt te zijn met zijn zonnepanelen, accu's, water voorraad, camperplaatsen , Wifi verbinding ,overvallen (echt vaak) toiletreiniging (of hoe dat ook heten mag) en waar zullen we nu eens naar toe gaan, welke boot nemen we naar welk land welke camperplaats. Een enkeling fietst nog eens maar dat is meer voor de boodschappen dan voor de ontspanning. Een boek lezen doet men dat nog ? Ik denk dat we gewoon een appartement gaan huren voor een maand of zes. Dat lijkt me veel rustiger. Of zie ik het allemaal veel te moeilijk?
Prachtig resultaat Karin, geniet er maar volop vanKarin schreef: ↑wo 11 mei 2022, 20:50 Ik rijd met een Opel Vivaro H1L2 met hefdak. Begin 2019 als kale bus tweedehands gekocht, en zelf omgebouwd tot camper.
Voor wie het leuk vindt: hier wat verhaaltjes met foto's van die ombouw: https://kablogt.wordpress.com/category/buscamper/
(onderaan is het oudste bericht)
Hier op El Zorro in Spanje.
Ik ben eerst ook naar kant en klare campers wezen kijken, maar het was naast de uitdaging ook uit financieel oogpunt dat ik zelf ben gaan bouwen. Maar zo'n proces vind ik dan wel weer heel leuk, en ik heb er ook een boel van geleerd.
Mooi gedaanKarin schreef: ↑wo 11 mei 2022, 20:50 Ik rijd met een Opel Vivaro H1L2 met hefdak. Begin 2019 als kale bus tweedehands gekocht, en zelf omgebouwd tot camper.
Voor wie het leuk vindt: hier wat verhaaltjes met foto's van die ombouw: https://kablogt.wordpress.com/category/buscamper/
(onderaan is het oudste bericht)
Hier op El Zorro in Spanje.