Wat heb je gedaan vandaag?
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Opgestaan, ontbeten, geinternet, gebeld, ga nu douchen, aankleden en dan boodschappen doen.
Daarna zien we wel weer.
Daarna zien we wel weer.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Aan een kookexperiment bezig. Varkenswangetjes in een lichtgekleurde saus. Als het lukt geef ik 't recept wel in de juiste rubriek.
- Warntjo
- Actief lid
Heb vandaag een eetkamerstoel gemaakt met wat constructielijm. Dat spul is ijzersterk, je moet het alleen niet op je vingers krijgen want dan slaat het zwart uit : ). En net nog even met vrouw en kind een rondje door het bos gelopen om er nog even tussenuit te zijn geweest.
En iemand anders had het over een timer op de camara, een aanrader als je hier meer mee wilt doen is een bedrade timer. Daar kan je echt alles zelf bij instellen, hoeveel foto's hij achter elkaar maakt, hoe lang de sluiter open moet blijven staan, hoe lang hij wacht tot de eerste foto en hoe lang hij tussen de foto's laat. Zo heb ik bijvoorbeeld een timelapse filmpje gemaakt van een behangboom plakken. Bediening vanaf een telefoon lijkt me ook wel handig, kan je dat vast allemaal ook instellen.
En iemand anders had het over een timer op de camara, een aanrader als je hier meer mee wilt doen is een bedrade timer. Daar kan je echt alles zelf bij instellen, hoeveel foto's hij achter elkaar maakt, hoe lang de sluiter open moet blijven staan, hoe lang hij wacht tot de eerste foto en hoe lang hij tussen de foto's laat. Zo heb ik bijvoorbeeld een timelapse filmpje gemaakt van een behangboom plakken. Bediening vanaf een telefoon lijkt me ook wel handig, kan je dat vast allemaal ook instellen.
- Danny.L
- Zeer actief lid
Net terug van een weekend in Zeeland.
Het was er best wel koud brrrr......
Het was er best wel koud brrrr......
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vanmorgen eerst de tijdschriften in de lounge uitgezocht en in dozen gemaakt want morgen word het oudpapier opgehaald. daarna een rooster in de bodemput van het zwembad pas gemaakt, het oude rooster was in de loop der jaren broos geworden en was stuk ( iemand heeft er op gestaan) maar dit zwembad is al 30 jaar oud en derhalve oude Amerikaanse maten en daar is niets meer voor te krijgen, gelukkig had onze leverancier iets liggen wat iets te groot was en die kon ik vrij eenvoudig een beetje afslijpen zodat hij nu past. Van 17.00 tot 19.00 hebben we de sauna prive verhuurt dus daar hoeven we bijna niets aan te doen. Straks nog even alle vuilnis verzamelen en de container aan de weg zetten en dan....... biertje. alles met alles een lekker relaxt dagje
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Niet veel, ontbeten, gecomputerd, gedouched, geluncht, gecomputerd, geslapen, gedouched (was nog steeds moe), gecomputerd, gedineerd (ahum) en gecomputerd.
Beetje nutteloze dag dus.
Beetje nutteloze dag dus.
- Meadow
- Zeer actief lid
Vandaag heb ik een bijkomdag. Afgelopen weekend zijn we naar camping Oranjezon in Vrouwenpolder geweest. Donderdag was het erg mooi weer maar helaas stond er veel wind. We zijn veel op het strand geweest om te vliegeren, schelpen te zoeken met de kinderen en te wandelen. Helaas stond er het hele weekend erg veel wind en waren er alleen maar geklede mensen te vinden op het naaktstrand (wijzelf helaas ook met kleding). Afgelopen weekend was heerlijk maar ik heb stiekem veel te veel gedaan dus vandaar vandaag een dagje bijkomen.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
- Warntjo
- Actief lid
Een paar uur naar mijn werk geweest en toen maar besloten dat het genoeg was voor vandaag. Toch prettig een baas die dat allemaal prima vindt : ). En vanavond voor het eerst een 10-minuten gesprekje over mijn 1-jarige dochter op de kinderopvang.
En zonde van de wind en de kou de afgelopen dagen.
En zonde van de wind en de kou de afgelopen dagen.
- Nicole
- Zeer actief lid
Heerlijk middagje sauna
- Danny.L
- Zeer actief lid
Daar is het echt weer voor!
- Warntjo
- Actief lid
Ik had ook wel in de sauna willen zitten, maar het werd 1,5 uur Bikram Yoga. En 40 graden klinkt niet zo warm, maar als je daar 1,5 uur in beweegt dan krijg je het behoorlijk warm : ).
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik zit alle dagen in de sauna
- Warntjo
- Actief lid
Als je er al dagen in kan zitten vraag ik me af of hij wel aan staat ; ). Maar met dit weer (er vanuit gaande dat je in Nederland zit) kan je maar beter in een sauna zitten dan erbuiten, maar misschien niet dagen achter elkaar dan : ).PoppeSchuitema schreef:Ik zit alle dagen in de sauna
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
'Wij hebben een sauna-wellness bedrijf
- Warntjo
- Actief lid
Wat ik had kunnen weten als ik eerder de QR code had gescanned, goed idee overigens : )PoppeSchuitema schreef:'Wij hebben een sauna-wellness bedrijf
- henkj
- Zeer actief lid
Vandaag, gisteren eigenlijk, bijgekomen van een bruiloft van mijn zwager. En gezellig dat het was maar wat kan gezelligheid een hoop hoofdpijn opleveren de volgende dag haha
This is who I am, deal with it.
- Hans
- Actief lid
- Contacteer:
Vandaag ben ik gekozen tot voorzitter van Bay of Plenty Sun club, een uitdaging die ik met beide handen heb aangepakt.
Bare greetings
Hans
Bare greetings
Hans
Not black, not white, just human
Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk Hans,
Dus daar kun je aan de touwtjes trekken ern er wat van maken!
Succes
Jos
Succes
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Veel plezier met je nieuwe functie.
Vandaag 2 filmpjes bekeken, een foutje in een bankrekening opgezocht en rechtgezet en wat gecomputerd.
Niet veel bijzonders dus.
Jammer want volgens mij was het best lekker weer.
Vandaag 2 filmpjes bekeken, een foutje in een bankrekening opgezocht en rechtgezet en wat gecomputerd.
Niet veel bijzonders dus.
Jammer want volgens mij was het best lekker weer.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Bijkomen van een weekje survivalen in Belgie en heb daarbij blootzijn gemist. Wel gisteren ff bloot in de tuin wat ontspanningsoefeningen gedaan.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- Hans
- Actief lid
- Contacteer:
Net als vele clubs in Nederland, is het leiden van een club hier een grote uitdaging, maar een uitdaging die graag aanga.Jos schreef:Leuk Hans,
Succes
Jos
Hans
Not black, not white, just human
- CalleObispo
- Actief lid
Als ik in de buurt ben kom ik wel een keer lang Hans !
Maar eerst even genieten van een lange warme zomer in Europa....
Groeten,
CalleObispo
Maar eerst even genieten van een lange warme zomer in Europa....
Groeten,
CalleObispo
- Harm
- Zeer actief lid
Voorbereidingen op onze vakantie gedaan.
We gaan vliegen dus eens kijken wat we meenemen en hoe groot de koffers moeten zijn voor wat we mee willen nemen.
Zover we het kunnen bekijken blijven we binnen de (door de vliegmaatschappij) gestelde grenzen.
Een ding is zeker: schoenen en lijf-onderhoudsartikelen zijn zwaarder dan kleding
Nu alleen nog zien wat er mee moet in de handbagage.
Harm
We gaan vliegen dus eens kijken wat we meenemen en hoe groot de koffers moeten zijn voor wat we mee willen nemen.
Zover we het kunnen bekijken blijven we binnen de (door de vliegmaatschappij) gestelde grenzen.
Een ding is zeker: schoenen en lijf-onderhoudsartikelen zijn zwaarder dan kleding
Nu alleen nog zien wat er mee moet in de handbagage.
Harm
Net een half uurtje in de bossen gelopen, gekleed welteverstaan.
Veel te koud nu maar daarbij had ik het daar toch niet gedurft ondanks dat ik tijdens het wandelen niemand ben tegen gekomen. (waarom weet je dat altijd pas achteraf. )
Daarna een frietje gegeten.
Veel te koud nu maar daarbij had ik het daar toch niet gedurft ondanks dat ik tijdens het wandelen niemand ben tegen gekomen. (waarom weet je dat altijd pas achteraf. )
Daarna een frietje gegeten.
- Danny.L
- Zeer actief lid
Net terug van een weekendje Zeeland (voorlopig de laatste tot aan m'n "groot" verlof)
- henkj
- Zeer actief lid
Vandaag besloten om morgen lekker naar de warme sauna te gaan en lekker badderen in een van die warme baden.
Je moet toch wat met dit koude weer
Je moet toch wat met dit koude weer
This is who I am, deal with it.
- Clarence
- Actief lid
Gisteren een nieuwe mengkraan gekocht voor in de keuken. Vandaag een poging gedaan deze te installeren, wat blijkt: hoofdkraan sluit niet meer af. Eerst dus vitens bellen.
Ook een nieuwe glijstang voor de douchekop gekocht. Bij uitpakken blijkt het eeen waardeloos product dat nooit zal kunnen doen waarvoor het gemaakt is.
Als klap op de vuurpijl is de koppelingskabel van de Auto geknapt.
En toch hebben we een fijne dag met zijn allen thuis!
Ook een nieuwe glijstang voor de douchekop gekocht. Bij uitpakken blijkt het eeen waardeloos product dat nooit zal kunnen doen waarvoor het gemaakt is.
Als klap op de vuurpijl is de koppelingskabel van de Auto geknapt.
En toch hebben we een fijne dag met zijn allen thuis!
- Meadow
- Zeer actief lid
Clarence,dat klinkt als een dag vol met pech. Hopelijk krijg je alles op korte termijn opgelost.
Vandaag hebben wij een dagje in en om huis gehad. De kinderen waren heel erg druk en zijn de hele dag druk geweest met ruzie maken met elkaar . Vanavond kwamen mijn broer, schoonzus en hun 3 dochters nog even langs en die hebben met zijn allen meegegeten. Na het eten zijn we nog een keer gaan zoeken naar een geocache die we vanmiddag niet konden vinden en die mijn broer al eerder gelogd had, helaas lag hij niet op de plaats waar mijn broer hem de vorige keren vond en konden wij hem met zijn 10-en ook niet op een andere plek vinden. Hopelijk hebben we de volgende keer meer geluk.
Vanavond ook nog een arrangement bij Spa Sereen geboekt voor mijn schoonzus, moeder en mezelf. Het moederdag en verjaardagscadeau voor mijn moeder.
Vandaag hebben wij een dagje in en om huis gehad. De kinderen waren heel erg druk en zijn de hele dag druk geweest met ruzie maken met elkaar . Vanavond kwamen mijn broer, schoonzus en hun 3 dochters nog even langs en die hebben met zijn allen meegegeten. Na het eten zijn we nog een keer gaan zoeken naar een geocache die we vanmiddag niet konden vinden en die mijn broer al eerder gelogd had, helaas lag hij niet op de plaats waar mijn broer hem de vorige keren vond en konden wij hem met zijn 10-en ook niet op een andere plek vinden. Hopelijk hebben we de volgende keer meer geluk.
Vanavond ook nog een arrangement bij Spa Sereen geboekt voor mijn schoonzus, moeder en mezelf. Het moederdag en verjaardagscadeau voor mijn moeder.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Wij hebben vandaag onze lounge wanden geschilderd, dat wil zeggen ik heb ze voorbereid en Gea heeft ze geschilderd en ik heb een heel stuk wand van kunststofschrootjes voorzien
- Gijs
- Zeer actief lid
Gisteren het water en de gaskraan verlegd, en een vloeivloer gelegd in de keuken. Dan kan er aankomende week de definitieve vloer erop en kan de nieuwe keuken geplaatst worden.
we zullen blij zijn als ie staat, want het is al een tijdje behelpen met het koken, afwassen e.d.
we zullen blij zijn als ie staat, want het is al een tijdje behelpen met het koken, afwassen e.d.
Naturist kun je zijn met je kleren aan.