Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

zomernaturist schreef:Vandaag voor het eerst in mijn leven meegedaan met World Naked Gardening day , lekker onder de tuinsproeier :) Nog wel een beetje onwennig zo met allemaal nieuwe buren maar is volgens mij wel redelijk goed gegaan. We hebben iig niet gewacht tot de leibomen over een paar jaar beter in het blad zitten :) Deze kans lieten we ons niet ontnemen.
leuk,

je kunt ook met je buren overleggen en uitleggen dat jullie dat graag doen.
Dat hebben wij in het verleden gedaan en dat vonden ze prettig.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Bericht door zomernaturist »

Dat zou kunnen, maar wij hebben al uitgelegd dat er een sauna e.d. allemaal komt en dat we om die reden ook een groot tuinhuis hebben neergezet om direct wat privacy in de tuin te krijgen. Ik denk dat ze wel begrepen waarom we dat wilden :D Opmerkingen vanuit mijn kant; ik heb geen zin om met badkleding in mijn eigen jacuzzi te gaan zijn toch redelijk duidelijk lijkt me. Daar waren de buren het direct mee eens. Dus dat gesprek hebben we al een soort van gehad.

Tot nu toe hebben we te idioot praatgrage gezellige buren (echt wel even wennen) die het onderwerp vast zelf wel aansnijden/hinten als ze er iets van vinden. Tot nu toe zegt iedereen op alles wat we met de tuin gedaan hebben of willen doen dat het vooral onze tuin is en we vooral zelf ermee moeten doen wat wij willen en vooral geen rekening met de buren moeten houden. (betreffende beplanting bedoelden ze denk ik) :) Naja, we kijken wel, maar we draaien er zekers niet omheen als het een onderwerp wordt. Ik denk dat iedereen wel redelijk iets heeft van leven en laten leven.

Nog 3 maandjes en dan is de verbouw klaar en hebben we een echt maatwerk huis :D Laten we hopen op vele mooie weekenden! Het als zwaar/serieus onderwerp brengen ga ik niet doen, dat is het voor ons niet. Wellicht een keer in een algemeen gesprek wat "toevallig" op dat onderwerp uitkomt.

Terugkomend op jou glasidee, we hebben voor gewoon mist glas deur gekozen voor de badkamer boven. Nogmaals thnx!
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Lijkt mij echt gaaf, zo'n mooie tuin.

Vandaag natuurlijk naar het Engelermeer geweest. Was lekker alleen wel een flinke wind. Was soms wat minder. Toen er een stelletje begon met neuken ben ik opgestapt. Is voor mij de eerste keer dat ik daar zoiets meemaak. :( Baal er nu van dat ik er niets van heb gezegd.
Morgen ga ik weer. :)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Bericht door zomernaturist »

Ik zei er altijd iets van als zoiets gebeurde, meestal krijg je direct back-up van vaste bezoekers. Helemaal op t engelen meer, daar is t eigenlijk altijd netjes.

Heel gaaf zo'n tuin, maar ben wel geschrokken van de kosten die wij ervoor gemaakt hebben en nog gaan komen, voor moet namelijk nog. We hadden goedkoper een levenslang abonnement op de lokale sauna kunnen nemen en lekker in een appartement blijven wonen, dan wat we nu gedaan hebben, maar stiekem is dit echt wel heul gaaf :roll:
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Een middag naar de Peelrand in het Brabantse plaatsje Zeeland geweest. Een, naar eigen zeggen, bourgondisch verenigingsterrein.
Waar een terrein meestal op een stiltegebied lijkt houden ze hier wel van een feestje :D
Veel rijtjes met vaste leden in stacaravans maar ook plaatsen voor gasten. Verder hebben ze het met het binnenzwembad, sauna, kantine/bar ed goed voor mekaar. Verbazend veel kinderen gezien trouwens.
In mijn geval, leuk voor een dagje of een paar dagen kamperen.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Ook wij hebben vandaag van de Zon genoten met een dagje Elsendorp.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag de winterbanden maar 's verwisseld voor de zomerse exemplaren. Mag nu wel 's een keertje........ ;)
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Ik heb heerlijk 3 dagen kunnen genieten van het prachtige weer, 3 dagen naakt kunnen klussen, ik ben bezig een paardenstal achter het het huis te bouwen en daar kon ik ongestoord en onbespied vertoeven. Wat is het wonen "op de boer" toch een heerlijkheid.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Frivooltje
Super actief lid

zomernaturist schreef:Ik zei er altijd iets van als zoiets gebeurde, meestal krijg je direct back-up van vaste bezoekers. Helemaal op t engelen meer, daar is t eigenlijk altijd netjes.

Heel gaaf zo'n tuin, maar ben wel geschrokken van de kosten die wij ervoor gemaakt hebben en nog gaan komen, voor moet namelijk nog. We hadden goedkoper een levenslang abonnement op de lokale sauna kunnen nemen en lekker in een appartement blijven wonen, dan wat we nu gedaan hebben, maar stiekem is dit echt wel heul gaaf :roll:
Probleem is dat de meeste mensen al weg waren incl. personeel.

Ach ja, een hobby mag geld kosten zeggen ze weleens.

Vandaag met een nieuweling naar het naaktstrand geweest. Deze keer heeft hij zijn zwembroek aangehouden maar hij heeft wel genoten.
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Eindelijk weer eens wat gelezen op dit forum, en nu dus ook weer wat geschreven :lol:
Om een of andere reden kon ik niet meer inloggen en als ik "ww vergeten " kreeg ik geen reactie.
Uiteindelijk kreeg ik contact met Jos en werkt het weer, waarvoor dank.
Verder zitten we nu op " la gagere" een schitterende naturistencamping in de morvan, frankrijk.
We zijn hier met de motor en hebben al heel wat mooie km's gemaakt.
Het is hier prachtig en we hebben schitterend weer, het is hier nu al dagen zonnig en warm.
Genieten dus.

Groet,

Jan
Sander H
Actief lid

Bericht door Sander H »

Verder zitten we nu op " la gagere" een schitterende naturistencamping in de morvan, frankrijk.
Het is hier prachtig en we hebben schitterend weer, het is hier nu al dagen zonnig en warm.
Genieten dus.

Groet,

Jan[/quote]

En, hoe is het laatste heuveltje met de motor?
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

En, hoe is het laatste heuveltje met de motor?

Geen enkel probleem hoor, alleen beetje uitkijken voor het losse grint, maar dat is geen probleem als je het weet.

Groet,

Jan
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

wingryder schreef: Verder zitten we nu op " la gagere" een schitterende naturistencamping in de morvan, frankrijk.
Genieten dus.

Groet,

Jan
Inderdaad een fijne en mooie camping. Hoe is hte met de verkoop? Weet je dat?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Hoi Jos,

Verkoop gaat de goede kant op volgens Betty, er is een stel zeer serieus bezig met het financiele plaatje.
Hopelijk voor Thom en Betty komt het rond want ze zien ernaar uit en toch ook weer niet.
Als alles goed gaat blijft het wel een naturistische bestemming dus dat zou erg mooi zijn want het is hier geweldig.
We zitten nu op het terras van het mobilehome datwe gehuurd hebben. Het is nog lekker.
Vandaag weer een prachtige motorrit gemaakt, genieten :D :D

Groet,

Jan
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Goed nieuws Jan,

Fijn dat je geniet. Ben je ook al op de zaterdag-markt in Autun geweest?

Jos
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Deze voormiddag een rondleiding verzorgd in de brouwerij en nadien doorgereden voor een namiddagje Helios (met Karin3 oa).
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Even nog een bordje erbij gehangen bij de tuindeur. In het zicht van de volgende nieuwe buren. Dan weten ze in ieder geval waar ze naast gaan wonen :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ruud
Zeer actief lid

Bericht door ruud »

Bericht 2901.

Wat heb je gedaan vandaag.
Even lekker naakt in de tuin gezeten.
Dit zijn voor mij de momenten om de forums door te lezen.
Bij binnenkomst bij natukees links af :roll: :roll: :roll:
Maakt dit niet nieuwsgierig bij de buren ...

Ruud.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

ruud schreef: Bij binnenkomst bij natukees links af :roll: :roll: :roll:
Maakt dit niet nieuwsgierig bij de buren ...
Ruud.
Het is niet te zien op de foto maar het hangt aan de binnenkant van de tuin. Anders zou het inderdaad nieuwsgierige blikken kunnen opleveren. Er hangen wel meer bordjes en spreuken in de tuin. Gewoon voor de lol en gezelligheid. Helaas bestaat er geen bordje met "naturist zone". Anders kwam die er ook nog bij ;)
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag een vrije dag, en met collega naar Sauna Weesp geweest. Deze is vernieuwd en nu in handen van IWR, die ook eigenaar is van Veluwse Bron, Elysium e.d. Heerlijke dag geweest, maar het loopt er nog niet helemaal gesmeerd. Gaat zeker wel komen....
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

anakin schreef:Vandaag een vrije dag, en met collega naar Sauna Weesp geweest. Deze is vernieuwd en nu in handen van IWR, die ook eigenaar is van Veluwse Bron, Elysium e.d. Heerlijke dag geweest, maar het loopt er nog niet helemaal gesmeerd. Gaat zeker wel komen....
De reviews op sauna review zijn niet mals (en ik weet wel dat de klagers altijd het hardst roepen maar toch)
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Als ik de reviews lees, is de ellende begonnen sinds ze zijn overgenomen door de IWR.
Het is inderdaad niet perfect, maar alles is natuurlijk nieuw daar. Genoeg personeel, maar het loopt een beetje langs elkaar heen. Koffie en drankjes bestellen kan inderdaad vrij lang duren. Nu al defecte drukknoppen in de infrarood-cabine zou ook niet mogen, en die veel te hete tegelvloer in de stiltesauna mag ook niet gebeuren, want de blaren staan écht op mijn voeten. Die bedjes die door de a-socialen worden gereserveerd door middel van handdoeken, dat ligt aan het volk dat daar over de vloer komt, maar dat is overal. Als je door deze dingen heen prikt, kun je je er die dag prima vermaken.
marcel1970
Zeer actief lid

Vandaag ingecheckt bij sauna en hotel De Woudfennen in Joure waar tot en met Donderdag verblijven
Vandaag was het een heerlijke buitendag nu liggen we op de hotelkamer tv te kijken.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Mooi opgeschoten met de paardestal, in het weekend heb ik de vloer er in gelegd, gisteren de fundamenten voor de voorkant en tussenschot gezet en de tegels aangewerkt. Vandaag de voorkant er in gezet. Leuke bijkomstigheid is dat het allemaal naakt kon want het weer was prima, ik ben alweer mooi streeploos bijgekleurd.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Vanavond de koffer ingepakt want morgen vertrekken we naar Londen voor de Euroconventie van DoTerra
Frivooltje
Super actief lid

Weer een heerlijke dag gehad op het Engelermeer.
Jammer dat het aan het eind weer werd verkloot door een trekkende vetklep.
Heb er deze keer wel wat van gezegd maar volgens mij genieten ze alleen maar van die aandacht. :(
marcel1970
Zeer actief lid

Vandaag weer eens een dagje wellnesboot gedaan.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Vandaag toeristisch rondgewandeld en geluncht in Woudrichem waarna we met het voetgangerspontje naar slot Loevestein zijn gegaan voor een bezichtiging. Op de terugweg nog een ijsje maakt de dag compleet :P
Het weer was perfect :!:

Groetjes Jeroen
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

vandaag lekker gewandeld bij Rekken (Achterhoek) langs de Berkel. Wij wandelen vaak wandelingen van Truus Wijnen , controleren deze voor haar op duidelijkheid, leesbaarheid en juistheid en geven feedback. Is erg leuk om te doen en je komt overal. (ooit vroeg iemand eens wat krijg je daarvoor, ik zeg het grote genieten, dat vond de dame maar raar, ze dacht geld haahhha. ) Inmiddels hebben we de 670 km aangetikt dit jaar, 1000 is het doel (en een leeg burnout hoofd) Die 1000 gaan we redden dat lege hoofd weet ik nog niet. Mooi weekend gewenst u allen. Geniet van het mooi weer, hier is het nu onweer en regen. En hard ook.
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag naar het Engelermeer geweest. Was best benauwd op sommige momenten en toen de zon het liet afweten (lees: het veel te bewolkt werd) ben ik maar weer gegaan.
Morgen weer alleen hoop ik dat het dan ietsje meer waait.
Plaats reactie