Dat zou kunnen, maar wij hebben al uitgelegd dat er een sauna e.d. allemaal komt en dat we om die reden ook een groot tuinhuis hebben neergezet om direct wat privacy in de tuin te krijgen. Ik denk dat ze wel begrepen waarom we dat wilden
Opmerkingen vanuit mijn kant; ik heb geen zin om met badkleding in mijn eigen jacuzzi te gaan zijn toch redelijk duidelijk lijkt me. Daar waren de buren het direct mee eens. Dus dat gesprek hebben we al een soort van gehad.
Tot nu toe hebben we te idioot praatgrage gezellige buren (echt wel even wennen) die het onderwerp vast zelf wel aansnijden/hinten als ze er iets van vinden. Tot nu toe zegt iedereen op alles wat we met de tuin gedaan hebben of willen doen dat het vooral onze tuin is en we vooral zelf ermee moeten doen wat wij willen en vooral geen rekening met de buren moeten houden. (betreffende beplanting bedoelden ze denk ik)
Naja, we kijken wel, maar we draaien er zekers niet omheen als het een onderwerp wordt. Ik denk dat iedereen wel redelijk iets heeft van leven en laten leven.
Nog 3 maandjes en dan is de verbouw klaar en hebben we een echt maatwerk huis
Laten we hopen op vele mooie weekenden! Het als zwaar/serieus onderwerp brengen ga ik niet doen, dat is het voor ons niet. Wellicht een keer in een algemeen gesprek wat "toevallig" op dat onderwerp uitkomt.
Terugkomend op jou glasidee, we hebben voor gewoon mist glas deur gekozen voor de badkamer boven. Nogmaals thnx!