Wat heb je gedaan vandaag?
- Mandy
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Ik had dat ook gezien op de site Rene. Heb er wel al over zitten denken om er 1 te kopen. Met z'n 2en, bv, hoef je dan maar 10x in een jaar te gaan en dat moet toch wel haalbaar zijn
Welk huisje heb je intresse in dan?
Mss is het beter als we de "discussie" voort zetten in het Flevonatuur topic??
Welk huisje heb je intresse in dan?
Mss is het beter als we de "discussie" voort zetten in het Flevonatuur topic??
Een PB is altijd welkom!
-
- Super actief lid
- Contacteer:
De ganse week in huis en tuin alles in orde gemaakt zodat onze dochter weinig werk heeft terwijl wij op vakantie zijn. Vandaag de vouwwagen geladen. Morgenvroeg de auto en dan zijn we weg (tegen dat de meeste files voorbij zijn) naar Kroatië. Zodra we internet hebben post ik wel een update. De planning ligt namelijk nog in 't geheel niet vast. Eerst bij vrienden in het binnenland of dat als afsluiter doen weten we dus nog niet. Ik denk dat we dat pas beslissen als we Kroatië naderen, afhankelijk van de temperaturen in het binnenland. 39.1° zoals vorige week is ons iets te warm.
Fijne, veilige vakantie en hoop voor jullie op beter weer.
- Gijs
- Zeer actief lid
Lekker in mijn blootje de tuin een beetje bijgewerkt. Het was heerlijk weer en zo heb ik het kroatisch bruin van mijn lijf weer een beetje bij gehouden.
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- luuk
- Actief lid
Wel, ik heb ook in mijn blootje de tuin maar weer eens gewied en het gras gemaaid. En Gijs, jij houdt het kleurtje bij, ik bouw het nog wat op voor mijn vakantie in Griekenland over 2 weken.
- Meadow
- Zeer actief lid
Ik ben voor de verandering maar weer eens naar het ziekenhuis geweest. En vanaf woensdag ga ik mijn werkzaamheden weer langzaam aan opbouwen. We beginnen met 2 keer 2 uur in de week en dan langzaamaan opbouwen naar 24 uur (3 maal 8) in de week. Ik moet zeggen dat ik er veel zin in heb en daarom erg goed op moet passen dat ik mezelf niet voorbij ga lopen.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
Succes Meadow.
Heb vandaag mijn horloge weer naar die oplichters van een juwelier gebracht.
Heb hem net terug en nu is ie al weer kapot.
Je wil niet weten wat de laatste rekening was.
Daarna nieuwe slippers gehaald, gelijk maar 3 paar.
Straks zwemmen, helaas niet naakt.
Wat irriteer ik mij aan die zwembroek.
Heb vandaag mijn horloge weer naar die oplichters van een juwelier gebracht.
Heb hem net terug en nu is ie al weer kapot.
Je wil niet weten wat de laatste rekening was.
Daarna nieuwe slippers gehaald, gelijk maar 3 paar.
Straks zwemmen, helaas niet naakt.
Wat irriteer ik mij aan die zwembroek.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Meadow schreef:Ik ben voor de verandering maar weer eens naar het ziekenhuis geweest. En vanaf woensdag ga ik mijn werkzaamheden weer langzaam aan opbouwen. We beginnen met 2 keer 2 uur in de week en dan langzaamaan opbouwen naar 24 uur (3 maal 8) in de week. Ik moet zeggen dat ik er veel zin in heb en daarom erg goed op moet passen dat ik mezelf niet voorbij ga lopen.
Dat zijn goede berichten.!
Succes
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Danny.L
- Zeer actief lid
Ondertussen al een week aan het genieten op het strand van Zelena Laguna (Kroatië)
- Meadow
- Zeer actief lid
@Danny L Dat klinkt heerlijk
Ik ben vandaag eindelijk weer eens gaan sporten ,was voor de vakantie 2 keer geweest maar dit was dus de 3e keer na mijn operatie in april. Ik moet zeggen dat het heerlijk was om weer te sporten, helaas ben ik nog ver van mijn niveau van voor de operatie maar er zit zeker vooruitgang in t.o.v. voor de vakantie. Donderdagavond ga ik weer
Ik ben vandaag eindelijk weer eens gaan sporten ,was voor de vakantie 2 keer geweest maar dit was dus de 3e keer na mijn operatie in april. Ik moet zeggen dat het heerlijk was om weer te sporten, helaas ben ik nog ver van mijn niveau van voor de operatie maar er zit zeker vooruitgang in t.o.v. voor de vakantie. Donderdagavond ga ik weer
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik ben vandaag met mijn schat naar een sauna complex in Munster geweest ( sauna eymann) Het was erg relaxt en leuk we hebben er erg van genoten
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Vergadering gehad en daarna voor het eerst een mede-nudist ontmoet, was gezellig.
- Mandy
- Zeer actief lid
Weer heerlijk genoten op het strand van Rockanje, toch echt nog heerlijk weer geworden, had ik niet verwacht, maar dus wel even lekker kunnen genieten na hard werken.
Een PB is altijd welkom!
-
- Super actief lid
- Contacteer:
We komen er ook aan! Gisteren vrienden bezocht in Oost-Slavonië, overnacht in motel Plitvice aan de ring rond Zagreb. Morgen de Plitvice-meren, net als overmorgen en zaterdag richting kust. Eerst enkele dagjes Istrië (Fazana) en dan naar Pag.Danny.L schreef:Ondertussen al een week aan het genieten op het strand van Zelena Laguna (Kroatië)
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Jo,
heel veel plezier daar en genieten.
Jos Mol
heel veel plezier daar en genieten.
Jos Mol
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
de laatste keer dat ik in Zagreb was zaten de kogel/granaat-gaten nog in de muren, dat zal nu wel anders zijn
- Arthur
- Actief lid
- Contacteer:
Regen; dus; dagje thuis, geen kleren aan, en achter PC foto's bewerken en zo,
En;rugzak en koffer gaan pakken voor komende vakantie, kijken of alle papieren en tickets kloppen en zo voorts.
En;rugzak en koffer gaan pakken voor komende vakantie, kijken of alle papieren en tickets kloppen en zo voorts.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Zelfde hier zo'n beetje.
Binnenactiviteiten: ben alle harde schijven aan het aankijken op doublures en aan het ordenen.
heb ze allemaal in het netwerk gehangen dan hoef ik ze niet telkens te wisselen.
Wel leuk komen alle vakantiefoto's en video's voorbij.
Verder ook bezig met de vakantie naar Zuid Afrika. Lijstje compleet maken.
Jos
Binnenactiviteiten: ben alle harde schijven aan het aankijken op doublures en aan het ordenen.
heb ze allemaal in het netwerk gehangen dan hoef ik ze niet telkens te wisselen.
Wel leuk komen alle vakantiefoto's en video's voorbij.
Verder ook bezig met de vakantie naar Zuid Afrika. Lijstje compleet maken.
Jos
- janh
- Nieuw lid
Vanmorgen regen... nu 12.00u trekt het hier open in t'antwerpse. Dus na het eten wat snoeiwerk doen in de tuin.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
wij zijn druk aan het voorbereiden van de feestelijkheden en speciale aanbiedingen die we gaan doen i.v.m. het 35 jarig bestaan van onze sauna
- janh
- Nieuw lid
Hehe... t'snoeiwerk in de tuin zit er weer op. Lijkt nu of onze tuin veeeeel groter is geworden Toch weer samen van een tevreden namiddag kunnen genieten... zelfs met momenten in ons blootje
-
- Super actief lid
- Contacteer:
In Zagreb wel maar in Oost-Slavonië zie je nog overal de gevolgen. Veel huizen, vooral van gevluchte Serven, staan nog zoals 9 jaar geleden toen we er de eerste keer kwamen, in vele gevallen slechter wegens niet meer bewoond. Maar zelfs bij de bewoonde huizen zie je nog overal de kogelgaten in de cementering. De mensen hebben gewoon geen geld om dat te herstellen.PoppeSchuitema schreef:de laatste keer dat ik in Zagreb was zaten de kogel/granaat-gaten nog in de muren, dat zal nu wel anders zijn
De familie waar wij komen moet het stellen met een inkomen van minder dan €400 en dat met een zoon in de laatse jaren van het middelbaar onderwijs en een dochter op kamers in Zagreb wegens eerste jaar universiteit.
Het leven is er verder even duur als hier (aankopen in de supermarkt). Enkel restaurant- en/of cafébezoek is wat goedkoper. En de vrees leeft dat het allemaal nog wat duurder zal worden nu ze sinds 1 juli bij Europa horen.
- Gijs
- Zeer actief lid
Ik heb heerlijk in de tuinkamer gezeten met een knapperend vuurtje erbij van de houtkachel en een wijntje.......
Het was een perfecte zondagmiddag Daar word ik helemaal vrolijk van.
Het was een perfecte zondagmiddag Daar word ik helemaal vrolijk van.
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- Mandy
- Zeer actief lid
Dat kan ik mij voorstellen, hou ik ook wel van
Een PB is altijd welkom!
- Mandy
- Zeer actief lid
Eens even Firefox van mijn laptop afgehaald want die gaf de laatste tijd iedere keer pop-ups als ik aan het surfen was. FF opnieuw gedownload en tot nu toe er geen last (meer) van. Ga het even aan kijken
PS Bah ik hoor hier onweer
PS Bah ik hoor hier onweer
Een PB is altijd welkom!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik heb FF al een tijdje geleden helemaal verwijderd en in de ban gedaan ik werk nu naar volle tevredenheid met Chrome van GoogleMandy schreef:Eens even Firefox van mijn laptop afgehaald want die gaf de laatste tijd iedere keer pop-ups als ik aan het surfen was. FF opnieuw gedownload en tot nu toe er geen last (meer) van. Ga het even aan kijken
- Fransje van dongen
- Actief lid
Tickets??? Wat is dat nou, ga je niet naar Luxemburg.Arthur schreef: En;rugzak en koffer gaan pakken voor komende vakantie, kijken of alle papieren en tickets kloppen en zo voorts.
Vertel waar ga je naar toe.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Wie had het hier in een ander draadje over privacy? Ga surfen met Google Chrome en je hele huishouden ligt op straat (bij wijze van spreken).PoppeSchuitema schreef:Ik heb FF al een tijdje geleden helemaal verwijderd en in de ban gedaan ik werk nu naar volle tevredenheid met Chrome van GoogleMandy schreef:Eens even Firefox van mijn laptop afgehaald want die gaf de laatste tijd iedere keer pop-ups als ik aan het surfen was. FF opnieuw gedownload en tot nu toe er geen last (meer) van. Ga het even aan kijken
- Arthur
- Actief lid
- Contacteer:
Dag Fransje; tja; zelfs voor Luxemburg heb je ticket nodig; ik zal toch bij KLM een ticket en zo moeten laten zien, ze laten me toch echt niet instappen op basis van mijn gezichtFransje van dongen schreef:Tickets??? Wat is dat nou, ga je niet naar Luxemburg.Arthur schreef: En;rugzak en koffer gaan pakken voor komende vakantie, kijken of alle papieren en tickets kloppen en zo voorts.
Vertel waar ga je naar toe.
En; reservering voor bungalow moet ik ook hebben.
Zo zie je; zelfs in Luxemburg kom je zonder een ticket niet verder.
Treinticket, maandabonnement, koop ik daar; ERG goedkoop, geldig in trein en bus in hele land. en met een betere OV Chipkaart dan in NL. Simpeler. Alleen inchecken elke dag als je wil reizen, EEN keer per dag is genoeg. Spotgoedkoop.
Laatst gewijzigd door Arthur op di 20 aug 2013, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.