Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Wat een narigheid GJ57.
Komt mogelijk snel weer goed.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:Wat een narigheid GJ57.

Jos
Niemand gewond, geen schade aan het huis. Alleen achter in de tuin. Dus opgelucht.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

GJ57 schreef:
Jos schreef:Wat een narigheid GJ57.

Jos
Niemand gewond, geen schade aan het huis. Alleen achter in de tuin. Dus opgelucht.
De boom is vanmorgen verwijderd, enige wat kapot is is de deklat van de schutting en wat planten en struiken. Die snoei ik wel weer bij. Kortom opgelucht en opgelost.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: De boom is vanmorgen verwijderd, enige wat kapot is is de deklat van de schutting en wat planten en struiken. Die snoei ik wel weer bij. Kortom opgelucht en opgelost.
mooi
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

We zijn net terug van een avondje Amsterdam. Dar waren we op uitnodiging van degene die 3jaar geleden een nier heeft gekregen van mijn echtgenote. Heugelijk feit toch. Zowel donor als ontvanger maken het prima. Reden voor een goed diner.

Jos
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Jos schreef:We zijn net terug van een avondje Amsterdam. Dar waren we uitnodiging van degen die 3jaar geleden een nier heeft gekregen van mijn echtgenote. Heugelijk feit toch. Zowel donor als ontvanger maken het prima. Reden voor een goed diner.

Jos
Inderdaad fijn dat het dan met allebei goed gaat. Anders zou het erg zonde zijn geweest van de best wel zware ingrepen.
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

Vanochtend was het erg mistig hier,maar vanmiddag werd het prachtig weer. Dus wat doe je dan als je 10 min fietsen van het naaktstrand woont juist heerlijk naar het naaktstrand van HvH. Het is altijd een heerlijk rustig strand en iedereen laat elkaar in zijn of haar waarde. En het blijft natuurlijk heerlijk om lekker bloot te zijn. Kortom ik heb weer genoten vanmiddag.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag lekker een dagje sauna Buslo gedaan. Was erg lekker weer ook daar. Twee buitenlandse dames (engels) hadden er niet op gerekend dat het geen badpakken dag was. Het was even wennen maar aan het einde van de dag was het top volgens de dames. Het ergste was volgens ons nog dat het mobieltje in de locker moest. Dat hadden ze niet verwacht. Wij wel.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57,
Sauna op ene van de warmste dagen?

Jos
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vrijdag was ik door mijn zus uitgenodigd om ergens te gaan eten omdat het mijn verjaardag was. Was gezellig en lekker.

Zaterdag alleen wat boodschappen gedaan. Was nét voor de grote bui binnen gelukkig want het ging even heel erg goed tekeer.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:GJ57,
Sauna op ene van de warmste dagen?

Jos
Ja hoor heerlijk, paar rondjes stevig sauna, lekker afkoelen zwemmen in het meertje, lekker een boek lezen, kop koffie , lunch , biertje, gezellig topdag (en we hadden al lang geleden gereserveerd :D ) Wij houden van sauna het gehele jaar door. En omdat we een behoorlijk drukke agenda hebben plannen we zo n dag gewoon en als het dan erg mooi weer is is dat gewoon zo. Zonnebrandcrème zit standaard in de saunatas.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Het is dat wij het geluk hebben een achtertuin te hebben met veel privacy (waar we nu ook weer heerlijk van genieten op deze prachtige dag) anders zou ik ook eerder met mooi weer naar een sauna gaan om ook daar lekker buiten te kunnen zijn. Liever zelfs naar een rustig en "veilig" saunacomplex dan een naaktstrand.
Het is trouwens vandaag ook (eindelijk) een hele mooie dag voor de Open Naturistendag.
FrankM
Actief lid

Bericht door FrankM »

Net terug van een weekend FN. Was vandaag open dag en dat was te merken ook...........druk, zeer druk.................................Mede door het mooie weer denk ik.

Grtz
Frivooltje
Super actief lid

Natukees schreef:Liever zelfs naar een rustig en "veilig" saunacomplex dan een naaktstrand.
Overdag zijn er zat binnenstranden die veilig zijn hoor. Je moet er alleen niet te lang blijven. Echte Noordzee stranden weet ik niet.

Vandaag naar Athena Helios geweest. Kwam er aan en parkeerde de wagen... midden in een modderpoel. Hele terrein was trouwens best drassig. Eenmaal bij het clubgebouw was het even een gedoe om iemand bereid te vinden die mij de rondleiding wilde geven. Uiteindelijk heeft een Duits sprekende dame mij rondgeleid. Die rondleiding heb ik gekleed gedaan maar ben daarna wel naakt op het terrasje gaan zitten. Jammer dat de helft nog gekleed was. Daar kwam ik Jo tegen en we hebben samen een uurtje ofzo gezellig zitten praten. Karin niet gezien wat ik wel jammer vond. Daarna weer kleertjes aan en naar de wagen toe die ik gelukkig zonder veel moeite eruit kon krijgen. Eenmaal onderweg kwam ik er achter dat ik net voor de bui binnen was. Natuurlijk op de terugweg mijn tank helemaal vol gegooid. :)
Was een leuke dag.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag relaxdag, naar sauna Spa Zuiver Amsterdam. Was voor de eerste keer daar, maar het is zeker niet de laatste keer. Toplocatie, en met dit weer ook lekker buiten kunnen liggen. Bepaalde delen van het lichaam zijn aardig rood gebrand.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Frivooltje schreef:Daar kwam ik Jo tegen en we hebben samen een uurtje ofzo gezellig zitten praten. Karin niet gezien wat ik wel jammer vond. Daarna weer kleertjes aan en naar de wagen toe die ik gelukkig zonder veel moeite eruit kon krijgen. Eenmaal onderweg kwam ik er achter dat ik net voor de bui binnen was. Natuurlijk op de terugweg mijn tank helemaal vol gegooid. :)
Was een leuke dag.
Het was inderdaad gezellig. Ik was er door familiale omstandigheden overwacht veel later dan voorzien. Er was inderdaad behoorlijk wat gekleed volk op het terras maar de ervaring van vorige jaren leert me dat dit veelal familieleden/vrienden zijn van mensen die er een standplaats hebben. En die zijn daarom niet noodzakelijk naturist. En ook niet ieder kandidaat lid gaat gelijk uit de kleren op zo'n open dag.

Het was ook jammer dat het zwembad nog niet toegankelijk was. Blijkbaar was het nog niet volledig gevuld en was ook de "scheikunde" nog niet geheel op punt. En tja, echt veel goed en warm weer is er de afgelopen weken nog niet geweest om het water op te warmen. Er is dus geen verwarmingsinstallatie.

En de bui heb je net gemist. Je was nog niet te lang weg als er een stortbui kwam met een heus klank- en lichtspektakel. Het duurde maar een kwartiertje. En toen ik huiswaarts reed, een half uurtje later, was 5 km verderop alles nog droog. 't Was dus erg plaatselijk.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Toch de knoop doorgehakt. Allerlei fysieke beperkingen speelden ons parten. echtgenote versleten knie. Ik met twee zere handen na de val van de ladder. Gister nog een spijker in mijn voet. Indien morgen geen dikke zwerende voet dan vertrekken we.
Het weer bepaalddat we nu niet stoppen bij Rutar LidoIn Karintie. De bakken regen vorig jaar in Spanje kunnen we missen als kiespijn.
De boel is ingepakt. Auto volgeladen met kampeerspullen en astronomiemateriaal.
Op naar Italie. Morgen vroeg bepalen we de route ivm het weer in Duitsland. Overnachten ergens langs de weg en gaan dan binnendoor naar Padua. Dagtocht met de trein naar Venetie en dan door naar Sasso Corbo voor een lekker naturistisch verblijf. De rest zien we wel.

Jos
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Goede reis en veel plezier. En laat alle fysieke ellende lekker thuis achter ;)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Mooie reis gewenst, wij letten wel op het forum :-)
Frivooltje
Super actief lid

Fijne vakantie.
rien
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door rien »

Fijne vakantie gewenst !
Wij vliegen maandag naar Alicante, gaan 14 dagen naar Vera Natura :D
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Ook veel plezier op Vera Natura jullie dan. Goede herinneringen aan.
Frivooltje
Super actief lid

Veel plezier Rien en co.

Vandaag een nieuwe rolhordeur geïnstalleerd en jaha, hij werkt ook nog eens. Ben er wel 2 uur mee bezig geweest. Ben technisch een kluns.
Ondanks dat dit (niet dichtgemaakte) balkon aan een drukke weg ligt heb ik het voor het grote gedeelte naakt gedaan want ik transpireerde nogal. Heb natuurlijk wel uitgekeken en hoefde ook niet op het balkon zelf te zijn. Voordeel: ik woon op 3 hoog en er staan veel bomen.
Hoop maar dat ik niet gezien ben. (voor je het weet heb je een reputatie)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag naar Youp geweest, het weekend goed begonnen. Mooie avond, volle schouwburg, scherpe Youp met lach (en traan). Blij dat we niet vooraan zaten. Voor diegenen die hem gezien hebben Spaanse pepers :-)
Frivooltje
Super actief lid

Naar een meeting geweest die redelijk in het honderd liep en nu ruzie met een vriend. Al met al weer een fantastische dag. :(
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vandaag in Lichtenvoorde op een "goededoelenbeurs" gestaan samen met mijn schat die onder de naam "Sanum Oleum", wellness-consulent is voor DoTerra essentiële oliën. Leuk gesprekken gevoerd met geïnteresseerden die alternatieven zoeken voor soms zeer zware medicijnen die ze gebruiken
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Prachtige dag gehad in Venetie.
Jos
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Venetie is ook een prachtige stad! Hebben er ons indertijd ook prima vermaakt. Was wel gelijk de duurste (vakantie)dag uit mijn leven :lol:
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Ik vind Venetië ook prachtig, alleen jammer dat je er zo gruwelijk wordt opgelicht! :D
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

klopt, stedenvakanties zijn hartstikke duur. Maar je krijgt er ook wat voor terug.

We zitten nu al weer een paar dagen op een fantastische naturistische plek in midden Italie. Het is hier prachtig. Veel vogels, vossen en herten en nog veel meer en dat zie je zo vanuit jet tent!.Af en toe wat regen in d enacht, maar vandaag weer een volop zonnige dag.In tegenstelling tot andere vakanties blijven we hier tot het einde van de geplande vakantie. De functie van de hand staat niet toe dat we nog een keertje verkassen. Maar is ook helemaal niet nodig. gewoon prachtig hier.

Jos
Plaats reactie