Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef:Getankt in België. Wat is dat toch fijn, een volle tank. :)
Nu binnen zitten want het dondert en het bliksemt... (en nee, het is niet het liedje van Guus)
En wat kost het dan om erheen te rijden? Is het dan nog voordeliger.
De prijzen voor brandstof zijn behoorlijk gezakt dus het verschil waarschijnlijk ook toch?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

.
Frivooltje schreef:Ik heb nog wel was liggen hoor. :P
Beterschap met je rug. Ik weet wat het is. :(

Vandaag alleen boodschappen gedaan. Wilde wel weg gaan maar het was lange tijd flink bewolkt hier, dus zit nu maar op het balkon.
Kom de was maar brengen dan :lol: Maar ik denk dat een wasserette dan goedkoper is als je de reiskosten gaat berekenen.
Ja, die rug van mij is een chronisch probleem. Het is niet anders. Zo hep elk nadeel een voordeel, ik kàn me nou niet eens aankleden. Ik moet wel bloot blijven. Wat errug hè :lol:
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Scheelt € 0,25 per liter met de pomp op de hoek, dus hoe groter je tank...
Ik had hem bijna leeg en volgens de BC had ik al moeten stranden. Ik zal absoluut niet rijk worden van het verschil maar psychologisch is het wel leuk.

Tja, daar had ik even niet aan gedacht. Dan was ik het zelf maar. :)
Bloot blijven? Geluk bij een ongeluk dus. :P
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Harbouwblo
Zeer actief lid

Bericht door Harbouwblo »

Vandaag een heerlijk dagje naar Flevonatuur geweest. Huisje gekeken en meteen gebleven. Het was prachtig weer en genoeg te doen.... In de herfstvskantie een hele week er naar toe....joepieeeee
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Vandaag hebben we de zaak 4 uur verhuurd voor privésauna aan een groep Turkse vrouwen die goeddeels in boerkini van de sauna komen "genieten". Ik kan me niet voorstellen dat dat aangenaam is maar ze moeten het zelf maar weten. Ik ben verbannen want er mogen alleen vrouwelijke personeelsleden in de sauna aanwezig zijn. Kan ik mooi buiten aan de gang want de straat moet hoognodig onkruidvrij gemaakt worden en dan kan Gea binnen de zaken regelen want de meiden zijn weg 1 met vakantie en 1 op concours met een vriendin
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Gadver Poppe. Met de bourkini in sauna? Ik neem aan dat ze die uit doen anders wel een smeerboel.
Aan de andere kant wel leuk dat die vrouwen het willen proberen.

Ik herinner me uit Indonesië dat ze gewoon met hun dagelijkse kleding het zwemwater ingingen vond ik ook niet echt hygienisch. Toen wij er in gingen in zwembroek en bikini liep het bad leeg want wij waren natuurlijk onrein lol

succes met je buitenwerk.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
PoppeSchuitema
Super actief lid

Nee Jos die bourkini gaat niet uit want stel je voor dat iemand anders dan de wettige echtgenoot een glimp van je lichaam te zien krijgt. wij zijn er onderhand wel zo ver mee dat we een extra toeslag rekenen voor badkleding en nog weer een extra voor bourkini's want je wilt niet weten hoeveel water dat kost en hoelang ik bezig ben om de kwaliteit van het water weer op orde te krijgen. We hebben ze ook uitgebreid gewezen op de risico's van het dragen van kleding in de sauna's maar ze willen het nu een keer zo dus moeten we daar in berusten, zij huren de keet af dus zij bepalen hoe ze willen sauneren, wij denken maar zo: "het is een leuke omzet voor de zondag"
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

tsja Poppe dat had ik wel verwacht. Dus een boel werk voor je. Maar in een Hamam gaan ze volgens mij wel bloot? Dus alsje nu zegt dat het een hamam is!

Tsja voor een ondernemer telt de omzet en extrapersoneel hoef je niet in te zetten. Ach jullie hebben te afgewogen en een keus gemaakt. Maar die ondernemers zitten op een paard ed!

Jos
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Sorry Poppe, het zal me wel niet in dank afgenomen worden maar ik zou uit principe mensen met welk soort kleding dan ook weigeren als ik een sauna zou hebben. Vooral als ze dan ook nog eens personele eisen gaan stellen. Maar je zei het zelf al, het is een leuke extra omzet. Net zoals dat de hoofdreden is van de badkledingdagen in andere grote saunacomplexen.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Wij zijn er ook niet blij mee maar 9x € 20 + extra toeslag en comsumpties maken de week wel net goed want zo'n vetpot is het momenteel niet. niet voor niks dat wij er allemaal nog een baan naast hebben, waarbij ik momenteel een baan van 50-60 uur naast de sauna uren maak. De sauna complexen die mensen binnenlaten voor € 10 of nog minder via de vakantieveilingen zitten ons toch wel behoorlijk dwars maar wij kunnen ons dergelijke kortingen en actie's niet veroorloven
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Daarnaast zullen jullie ook wel enige concurentie van over de grens hebben, of vergis ik me daarin?
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
PoppeSchuitema
Super actief lid

Dat valt wel mee Bahia is voor onze gasten te groot en te onpersoonlijk maar qua prijs net zo duur(goedkoop) maw heeft dezelfde entreeprijs
Danny

Bericht door Danny »

ik heb nu een nu pc want mijn andere was kapot vandaag nog wezen wandelen met de honden samen met mijn vader en moeder.
en we hebben nog friet gehaald.
en vandaag nog getreind met Argos.
en ik heb nieuwe spiekers en een bassbox dus nu klinkt met muziek nog veel mooier is J-pop muziek.
voor de rest eigenlijk niks gedaan vandaag
Frivooltje
Super actief lid

Thuis gebleven want het ging regenen.
Danny

Bericht door Danny »

zo met Mieke een scooter ritje maken en het is hier vandaag toch droger als verwacht er zou hier best veel regen gaan vallen maar nu schijnt zelfs de zon
Frivooltje
Super actief lid

Ben maar weer op het balkon neer gestreken. Vond het wederom te wisselvallig en te bewolkt om de trip te wagen naar het EM.
Morgen kan ik ook niet weg vanwege een afspraak. :(
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Vanmorgen eerst moeders de deur uitgewerkt :mrgreen:
Daarna alluminium tentstokken gekocht bij de caravanzaak, rustig aan begonnen met kleding in de caravan leggen, verder in huis de route en bijbehorende campings netjes geordend daarna gedouched, geschoren en lekker samen met moeders gegeten.
Nu zit ik op de bank dit allemaal op te schrijven.
Straks heerlijk ontspannen lezen op de e-reader.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
Danny

Bericht door Danny »

vandaag komt Berry nog geen idee wat we gaan doen.
want ik heb zelf nog geen idee namelijk.
en het is prachtig weer
Danny

Bericht door Danny »

net ge eten.
en vanntevoren nog met Berry gewandeld maar we waren een beetje verdwaald dus waren we later terug als geplant.
nu even uit rusten.
en mijn nieuwe computer doet het goed
Frivooltje
Super actief lid

Vanmiddag een afspraak gehad. Daarna boodschappen gedaan en nu weer op balkon zitten zonder zon.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Vanavond een andere scooter gekocht een Piaggio Fly C44 uit 2007 met een 4 takt motor. Mijn Yamaha Mint uit 1997 word er niet beter op en elke dag op en neer naar Lichtenvoorde is een beetje te veel voor t ouwe beestje
Frivooltje
Super actief lid

Dat vraagt natuurlijk om een voor en na foto. :P
PoppeSchuitema
Super actief lid

Frivooltje schreef:Dat vraagt natuurlijk om een voor en na foto. :P
wordt vervolgd
Danny

Bericht door Danny »

vandaag een rustige dag door de warmte kunnen nu niet met de honden naar buiten en zelf wandelen is nu ook te warm.
morgen geen cursus met Argos want dan is het veel te warm.
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag pas laat naar EM gegaan. Was veel minder druk als ik had verwacht. Het was in het begin wel lekker met een zonnetje erbij. Laatste dagen was het mij steeds té bewolkt waardoor ik maar thuis bleef. :( Toch rond 17:30 uur begon het flink te waaien. Zo erg dat ik het best frisjes begon te vinden ondanks dat Buienradar (en later ook in de wagen) aangaf dat het 25.5 graad was. Ben om 18:00 uur maar naar huis gereden maar vond het wel jammer.
Morgen zou ik misschien naar Duitsland gaan. (meerijden met een vriend) Maar mijn ID kaart is verlopen en deze heb ik nog steeds niet vernieuwd. (ca. € 50,- betalen voor een pasje waar hetzelfde opstaat als 5 jaar geleden vind ik complete onzin. Kan daar ook een week van eten) Dus helaas gaat dit niet door. Voordeel is dat ik niet om 03:00 uur hoef op te staan. :P
PoppeSchuitema
Super actief lid

Als jij je rijbewijs ofzo bij je hebt zal geen enkele Duitser jou een strobreed in de weg leggen
PoppeSchuitema
Super actief lid

Vandaag wat kritiek op die nieuwe naturisten en nudistenforum gespuid en direct een ban gekregen. Ik had gezegd dat ik het een en gebruikersonvriendelijk en amateuristisch forum vind en dat mocht ik blijkbaar niet zeggen. Gezien de belangstelling voor dat forum en de layout denk ik dat het een doodgeboren kindje is
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Frivooltje schreef:... Maar mijn ID kaart is verlopen en deze heb ik nog steeds niet vernieuwd ...
Een paar jaar terug reden wij naar Kroatië voor onze jaarlijkse vakantie. We komen bij de grens Slovenië - Kroatië en ik zeg tegen mijn echtgenote alvast de ID-kaarten klaar te houden. Zegt ze ineens: die van jou is vervallen. Nu krijgen wij daar normaal gezien bericht van de gemeente van als je die moet vernieuwen. Ik toen niet.

Ik maak nog de opmerking: 't is 5 uur in de ochtend. Ofwel heeft de politieman de nacht gedaan en slaapt hij ver ofwel doet hij de vroege shift en is hij nog niet goed wakker. Vergeet het dus maar, hij was wél goed wakker en ik mocht de grens niet over (de Sloveense). Wat doe je dan op een vrijdagmorgen 1200 km van huis.

Noodgedwongen dus terug gereden naar Lubljana, de hoofdstad, waar we rond 7.30 uur voor de ambassade stonden. Die ging dus pas om 9 uur open. Daar konden ze een tijdelijke reispas voor 6 maand maken maar dan moest ik wel pasfoto's hebben. Dus op zoek naar een fotograaf. Snel gevonden maar die ging pas om 10 uur open. Dus weer wachten. Maar uiteindelijk kwam het allemaal in orde en konden we met een halve dag vertraging aan onze vakantie beginnen.

We hebben wel geluk gehad: 't was vrijdagmorgen en 's middags sloot de ambassade tot maandagmorgen. Je zal er maar staan op een vrijdag na 12 uur. Bij thuiskomst zat er een kaartje in de bus: een herinnering dat ik mijn ID-kaart moest vernieuwen :mrgreen:
Frivooltje
Super actief lid

Kan wel zijn Poppe maar je zal maar net een agent hebben die met het verkeerde been uit bed is gestapt.

Daarom, ik neem het risico in dit geval niet. Zou met iemand meerijden die met zijn werk bezig is. Als er iets mis gaat dan is hij (en zijn werkgever) ook de dupe want hij kan mij moeilijk daar laten staan. Als het puur privé was dan was het een ander verhaal. Ben laatst ook in België wezen tanken en in september en oktober moet ik ook nog naar België maar dat zijn beide pure plezierritjes. Vriend van mij (Belgische agent) zei dat ik officieel wel strafbaar ben en dat ik problemen zou kunnen krijgen. Kans is klein maar je weet maar nooit.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Sinds ik niet meer op Rusland rijd is mijn ID alleen nog maar door de uitzendburo's bekeken, maw hoevaak wordt je gecontroleerd?
Plaats reactie