Ik rij geen diepvries hoor, zou niet zo fijn zijn als ik met maaltijden aankom die bevroren zijn en die rond de middag bereid moeten worden. En bananen zou ik zeker niet invriezen. En ik hou niet van een airco, zeker niet met veel stops, lekker raampje open en handdoek in de nek tegen de stijfheid.Frivooltje schreef:5 graden? Dan stond hij misschien uit. Vriend van mij rijd met zo'n wagen (om jullie -1+1 gratis- ijs bij A-H te bezorgen) en daar is het achterin - 25ºC, een verschil van ca. 55 graden dus. Heeft dan weinig zin om je airco uit te zetten. Helaas voor de vrachtwagenchauffeurs die in een nieuwe wagen rijden zonder standairco slaat daar de motor na 1 of 2 minuten stationair draaien uit. Is leuk in de pauze, dan smelt je weg.GerardS schreef:Als je met een koelwagen rijdt krijg je iedere keer als je de laadbak in gaat helemaal een klap in je gezicht, daar is het maar 5 graden in, een verschil van 30. Niet echt prettig.
Hier was het vandaag ook minimaal 10 graden koeler dan buiten. Liever ziek van de airco dan van de hitte.
Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
vandaag begint de vakantie voor mij en mijn ouders op mijn kamer is het al heel warm na deze dagen hier staat van van de middag tot aan het eind van de dag de zo op dus heel warm hier.
voor onze dieren is dit nu niet zo'n fijn weer maar gelukkig hebben ze er nu minder last van als vorig jaar door de droge lucht.
en gisteren nog een cd bestelt in Japan van een Japanse zangeres.
voor onze dieren is dit nu niet zo'n fijn weer maar gelukkig hebben ze er nu minder last van als vorig jaar door de droge lucht.
en gisteren nog een cd bestelt in Japan van een Japanse zangeres.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Onderweg naar mijn vriendin ff een ommetje gemaakt naar Helios voor een paar uurtjes zwemplezier en zonnen.
-
- Super actief lid
Helaas, dat werkt niet bij alle wagens.PoppeSchuitema schreef:Als je dan ietjes gas geeft dat de motor net niet meer stationair draait en dan op de cruisecontrol drukt dan blijft de motor met verhoogt stationair toerental doordraaien en slaat hij niet afFrivooltje schreef: Helaas voor de vrachtwagenchauffeurs die in een nieuwe wagen rijden zonder standairco slaat daar de motor na 1 of 2 minuten stationair draaien uit. Is leuk in de pauze, dan smelt je weg.
Ik ben gewoon thuis binnen gebleven in de airco.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Super actief lid
Wagens voorzien van een PTO ten bate van een installatie kunnen dit ook omzeilen door deze in te schakelen.Frivooltje schreef:Helaas, dat werkt niet bij alle wagens.PoppeSchuitema schreef:Als je dan ietjes gas geeft dat de motor net niet meer stationair draait en dan op de cruisecontrol drukt dan blijft de motor met verhoogt stationair toerental doordraaien en slaat hij niet afFrivooltje schreef: Helaas voor de vrachtwagenchauffeurs die in een nieuwe wagen rijden zonder standairco slaat daar de motor na 1 of 2 minuten stationair draaien uit. Is leuk in de pauze, dan smelt je weg.
Ik ben gewoon thuis binnen gebleven in de airco.
-
- Actief lid
Eindelijk weer tijd om met het gezin naar een terrein te gaan. Maar net als je met je kinderen in de zandbak aan het spelen bent, knalt de donder recht boven je hoofd.
Kinderen weggrissen uit het zand en gaan schuilen. Er moet een op dat moment even een instinctieve blik in mijn ogen hebben gestaan van een vader die zijn kinderen moest redden. Zo erg was de situatie gelukkig niet.
Kinderen weggrissen uit het zand en gaan schuilen. Er moet een op dat moment even een instinctieve blik in mijn ogen hebben gestaan van een vader die zijn kinderen moest redden. Zo erg was de situatie gelukkig niet.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Na het bezoekje aan Helios vrijdagavond samen met vriendin naar de jaarlijkse bbq van het Kroatisch groepje waar zij in zit. Zijn 5 koppels en een allenstaande dame die ooit samen een aantal lessen Kroatisch gevolgd hebben. Elk maand proberen ze samen te komen en één keer per jaar wordt er iets meer uitgebreid getafeld. In december was het bij m'n vriendin en aten we gemengde zeevruchten met pasta (een variant op fiš paprikas), deze keer bij een ander koppel werd de bbq wegens de grote hitte vervangen door een avondje gourmetten. Ook doen ze elk jaar een citytrip naar één van de hoofdsteden van de landen van het voormalige Yoegoslavië (dit jaar Podgorica en Dubrovnik, volgend jaar Lublijana). Mijn vriendin heeft sinds vorige week haar diploma "reisleider Europa", dus de voorbereiding voor volgend jaar zal voor haar zijn.
Zaterdag gingen we naar het Helios-terrein waar we genoten van het zwembad en nadien van een paar Boerinnekes met Karin3. En vandaag eerst in de tuin gewerkt (die winde/wikke blijft maar groeien ) en dan frietjes met stoofvlees eten op de 11-juliviering van de gemeente waar m'n vriendin woont.
Zaterdag gingen we naar het Helios-terrein waar we genoten van het zwembad en nadien van een paar Boerinnekes met Karin3. En vandaag eerst in de tuin gewerkt (die winde/wikke blijft maar groeien ) en dan frietjes met stoofvlees eten op de 11-juliviering van de gemeente waar m'n vriendin woont.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Op 5 juli de 11 juli viering????Jo.w schreef:en dan frietjes met stoofvlees eten op de 11-juliviering van de gemeente waar m'n vriendin woont.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Tja, 11 juli is dus het feest van de Vlaamse Gemeenschap. Het is in de bedrijven géén vrije dag, enkel voor ambtenaren. Daarom wordt het in vele gemeenten het weekend voor of na 11 juli gevierd.PoppeSchuitema schreef:Op 5 juli de 11 juli viering????Jo.w schreef:en dan frietjes met stoofvlees eten op de 11-juliviering van de gemeente waar m'n vriendin woont.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Nou dat waren echt drie super dagen in Callantsoog. Wat een heerlijk strand is dat daar toch. Vrijdag en zaterdag echt strandweer. Zondag was even anders De zeehond in mijn avatar was er ook een paar keer samen met een tweetal soortgenoten. Bij eb waren ze echt dichtbij. Geen fotos want dat gaat niet met een Iphone. (en op het naaktstrand met een vette zoomlens gaan rondlopen is not my piece of cake)
-
- Super actief lid
Thuis eens flink opgeruimd. Besloten om naast de truckbladen ook alle Uit's en H&E bladen maar eens te doneren aan de papierbak. Alles nog wel eens doorgelezen en het viel mij op dat maar enkele zaken van jaren geleden nog steeds actueel zijn, terwijl de meeste echt achterhaald zijn wat de bladen toch wel gedateerd maakt.
-
- Super actief lid
Misschien had je ze beter aan een huisartsenwachtkamer kunnen doneren.
-
- Super actief lid
Die hebben al ouwe meuk genoeg, de Viva van een jaar geleden, lekker actueel. En onderwerpen als overlast op stranden en singles's die geweigerd worden lijken mij niet zo een goed onderwerp om me te beginnen. Als ze bij SBS 6 de Naked bike ride al schokkend vinden laat staan dat de foto's van blote mensen het goed doen in de wachtkamer.
-
- Actief lid
Dat heb je met een klassiek medium als de tv; dat het maar van één kant belicht wordt en dat is 'natuurlijk' weer de WNBR belachelijk maken...GerardS schreef:Als ze bij SBS 6 de Naked bike ride al schokkend vinden laat staan dat de foto's van blote mensen het goed doen in de wachtkamer.
-
- Super actief lid
Heb de reportage niet gezien maar op internet hebben ze het filmpje al verwijderd van de SBS6 site. Dat is wel heel erg want filmpjes uit eerdere jaren zijn wel te zien. Amerikaanse invloed?GerardS schreef:Als ze bij SBS 6 de Naked bike ride al schokkend vinden...
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Hij staat er nog Frivooltje.
http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... der-autos/
http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... der-autos/
-
- Super actief lid
Dank je Johnny.
Het zal wel aan mij liggen maar wat is er mis met dit filmpje?
Vandaag ben ik heerlijk aan het genieten van het afkoelen.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Geen dank, en er is niks mis met het filmpje.Frivooltje schreef:Dank je Johnny.
-
- Super actief lid
Bij de herhalingen was de opmerking van mevrouw Marleen S of de beelden niet te schokkend waren verwijderd, geen idee of dit op internet er nog wel in zit. Deed nog wel een stel aan de NBR mee dat ook eens in de uit heeft gestaan in de rubriek uit en thuis.Frivooltje schreef:Heb de reportage niet gezien maar op internet hebben ze het filmpje al verwijderd van de SBS6 site. Dat is wel heel erg want filmpjes uit eerdere jaren zijn wel te zien. Amerikaanse invloed?GerardS schreef:Als ze bij SBS 6 de Naked bike ride al schokkend vinden...
-
- Super actief lid
Niet gezien dus dat zal er dan wel uitgeknipt zijn. (en terecht)GerardS schreef:Bij de herhalingen was de opmerking van mevrouw Marleen S of de beelden niet te schokkend waren verwijderd, geen idee of dit op internet er nog wel in zit.
vandaag cursus met Argos.
en maandag naar de toer de France geweest.
en dinsdag naar Elsendorp we hadden goed weer was super
en maandag naar de toer de France geweest.
en dinsdag naar Elsendorp we hadden goed weer was super
-
- Super actief lid
Ben héél erg stom geweest. Heb de halve dag met mijn mobieltje lopen kloten om alle contactpersonen er juist in te zetten. (Kies maakt er een puinhoop van, stomme Samsung) Toen ik het zat was kwam ik er pas achter dat het heerlijk weer was maar toen vond ik het te laat om nog te gaan. Dus ben toen maar naar balkonia gegaan. Baal er wel van maar helaas, kan het niet terug draaien.
Zucht, zoveel als vandaag is er nog nooit gepost vrees ik.
mijn gele trui gisteren op gehaald bij de jumbo.
en vanmiddag nog even naar de winkel gefietst met mijn moeder.
en nog uit eten geweest op donderdag was heerlijk.
en vanmiddag nog even naar de winkel gefietst met mijn moeder.
en nog uit eten geweest op donderdag was heerlijk.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Je kunt alle contacten in een keer overzetten....dus...Frivooltje schreef:Ben héél erg stom geweest. Heb de halve dag met mijn mobieltje lopen kloten om alle contactpersonen er juist in te zetten. (Kies maakt er een puinhoop van, stomme Samsung) Toen ik het zat was kwam ik er pas achter dat het heerlijk weer was maar toen vond ik het te laat om nog te gaan. Dus ben toen maar naar balkonia gegaan. Baal er wel van maar helaas, kan het niet terug draaien.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Zopas op de valreep nog een verzoek voor een privésauna, straks om 12.00 komt er een echtpaar met een baby van 3 maanden oud 3 uur van onze faciliteiten genieten
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Klopt maar als alles er verkeerd instaat moet je het alsnog goed zetten.Harbouwblo schreef:Je kunt alle contacten in een keer overzetten....dus...Frivooltje schreef:Ben héél erg stom geweest. Heb de halve dag met mijn mobieltje lopen kloten om alle contactpersonen er juist in te zetten. (Kies maakt er een puinhoop van, stomme Samsung) Toen ik het zat was kwam ik er pas achter dat het heerlijk weer was maar toen vond ik het te laat om nog te gaan. Dus ben toen maar naar balkonia gegaan. Baal er wel van maar helaas, kan het niet terug draaien.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Een luie zondag gehad
Lekker tot nu toe de dag door gebracht bij mijn vader.
Lekker tot nu toe de dag door gebracht bij mijn vader.
-
- Super actief lid
Wakker worden, video gekeken, gedoucht, boodschappen gedaan, spullen opgeruimd, andere spullen ingepakt, naar Engelermeer gereden, uurtje of 3 genoten, naar huis gereden, bloot op balkon gaan zitten met tablet en vermoedelijk zo meteen naar binnen.
-
- Super actief lid
Wakker geworden met migraine, medicijnen ingenomen, en weer terug naar bed. Rond de middag even naar de super geweest even flink gescholden dat het er zo druk was en sommige ouders denken dat het er een speeltuin is. Daarna lekker muziek geluisterd en DVD's gekeken.
-
- Actief lid
Vandaag bij het Laakse strand geweest, waarschijnlijk de laatste keer. Dit heeft niets meer met nudisme of naturisme te maken.................of moeten wij het normaal vinden dat er iemand op een meter of 5 van de boot zich staat te bevredigen ? Of dat er iemand voorbij vaart waarbij de stuurman oraal bevredigd wordt ? Niet toch ?