Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Naar de open dag geweest.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Welke? en hoe was he"?Frivooltje schreef:Naar de open dag geweest.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Athena Ossendrecht. Verhaaltje staat in het topic "Wat gaan jullie doen op de Open dag van 28 juni 2015?"
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Eerts even naar de volkstuin om te zorgen voor de planten en daarna heerlijk naar Bergen aan Zee geweest.
Even gebruncht en daarna het het strand op. Was heerlijk en erg rustig.
Wat me opviel was dat er veel vrouwen alleen waren die heerlijk relaxt aan het zonnen waren.
Geen opdringerige mannen. Dus gewoon zoals het hoort
Daarna thuis lekker in de tuin gegeten en nu nog heerlijk buiten met een wijntje.
Ondertussen nog 8 oude bielzen in stukken gezaagd.
Jos
Even gebruncht en daarna het het strand op. Was heerlijk en erg rustig.
Wat me opviel was dat er veel vrouwen alleen waren die heerlijk relaxt aan het zonnen waren.
Geen opdringerige mannen. Dus gewoon zoals het hoort
Daarna thuis lekker in de tuin gegeten en nu nog heerlijk buiten met een wijntje.
Ondertussen nog 8 oude bielzen in stukken gezaagd.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik voel toch wel een weekendje Callantsoog aankomen. Lekker voeten in de zee en genieten.
-
- Actief lid
Vandaag lekker bezig geweest met de voorbereidingen voor onze vakantie op Aimee Porcher.
Ik ben benieuwd hoe het me daar gaat bevallen. Het word mijn eerste naturistische vakantie. Mijn vrouw is van huis uit altijd naturistisch op vakantie geweest dus die kijkt er al naar uit.
Nu word het me te warm, vanavond of morgen maar weer verder.
Ik ben benieuwd hoe het me daar gaat bevallen. Het word mijn eerste naturistische vakantie. Mijn vrouw is van huis uit altijd naturistisch op vakantie geweest dus die kijkt er al naar uit.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
De mogelijke zenuwen die je hebt zijn groter dan de beleving Bart.Bart en Imke schreef:Het word mijn eerste naturistische vakantie. Mijn vrouw is van huis uit altijd naturistisch op vakantie geweest dus die kijkt er al naar uit.
Je zal zien dat het allemaal eigenlijk wel meeviel daar, en dat je zenuwen onterecht waren.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Bart,
de belangrijkste stap heb je al gezet nl het besluit om te gaan.
jullie hebben een mooie locatie uitgezocht du na 5 minuten uit de kleren weet je niet meer beter!.
Veel plezier.
Jos
de belangrijkste stap heb je al gezet nl het besluit om te gaan.
jullie hebben een mooie locatie uitgezocht du na 5 minuten uit de kleren weet je niet meer beter!.
Veel plezier.
Jos
-
- Actief lid
We zijn inmiddels al een paar keer naar de Galderse meren geweest, en dat beviel in ieder geval wel
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Daar ben ik omgedraaid vandaag.Bart en Imke schreef:We zijn inmiddels al een paar keer naar de Galderse meren geweest, en dat beviel in ieder geval wel
Was veel te druk.
Hoop dat je straks en fijne vakantie hebt.
vandaag nog wezen wandelen.
en op 6 juli naar de toer de Frans.
en als het goed is 8 juli naar Elsendorp.
end van deze week begint mijn vakantie
en op 6 juli naar de toer de Frans.
en als het goed is 8 juli naar Elsendorp.
end van deze week begint mijn vakantie
-
- Super actief lid
Straks wil je niet anders meer.Bart en Imke schreef:Vandaag lekker bezig geweest met de voorbereidingen voor onze vakantie op Aimee Porcher.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij hebben hier een Intex van 549 cm x 122 cm gehad en die was op 24 uur vol, hoor!johnnyvang schreef: Een ander zwembad (waar ik dus al 2 dagen nu mee bezig ben ) welke 360 rond is en 1.20 hoog heb ik gister ook afgebroken.
Deze stond op een ander adres, en moest naar mij toe....
...Nu hoef ik hem alleen nog af te vullen en daar begin ik morgen mee tot ik weg moet.
Maandag gaan we dan weer verder, want in 1 of 2 dagen red ik het niet ( vullen dan ).
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Als je de hele dag thuis zit dan zou ik hem ook zo vol hebben.
Maar buiten het zwembad vullen heb ik ook nog een ander leven, en ik laat de kraan niet aan als ik weg ben van huis.
Maar buiten het zwembad vullen heb ik ook nog een ander leven, en ik laat de kraan niet aan als ik weg ben van huis.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik zit niet de hele dag thuis, toen al zeker niet en ik heb ook nog een ander leven maar ik was er vrij gerust in dat het wel goed kwam. Ik schatte wel goed in wanneer het vol zou zijn zodat ik dan wél thuis was.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik vind het risico toch wel groot dat er iets mis gaat.
Dus blijf ik thuis of als ik weg moet sluit ik de kraan
Dus blijf ik thuis of als ik weg moet sluit ik de kraan
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Welk risico? Vulslang was goed bevestigd zodat ze er niet kon uitwippen. En wat kan er anders mis gaan waar je kan op ingrijpen? Scheuren? Tegen dat je er bij bent is het leeg.
-
- Actief lid
Gister de vouwwagen opgehaald uit de stalling.
Vrijdag inpakken en dan lekker 3 weken vakantie.
Wat een heerlijk vooruitzicht met dit weer.
Vrijdag inpakken en dan lekker 3 weken vakantie.
Wat een heerlijk vooruitzicht met dit weer.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
-
- Actief lid
De voorpret is ook een deel van de vakantie.
Geniet ervan!
Geniet ervan!
Not the sky, but the mind is the limit!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Veel plezier Sander.
Jos
Jos
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Wat een mooie dag vandaag aan de rhederlaag. Eindelijk weer eens normale mensen en gemengd publiek, verbazingwekkend meer vrouwen dan mannen... Hoe zo meer mannen houden van naakt zijn blij dat we weer eens voor de rhederlaag hebben gekozen
-
- Zeer actief lid
Naar Zandvoort geweest. Ik ben nooit vroeger terug naar Amsterdam gekeerd. Te heet en te vol !
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
-
- Super actief lid
Vandaag naar Flevonatuur geweest. Niets bijzonders gezien dat niet kan of je moet wel heel kritisch zijn, heb je overigens wel kans dat je in je uppie overblijft als je zo streng bent. Was er niet echt erg druk en in de schaduw was het heerlijk vertoeven door een zacht briesje. Vind wel dat het een beetje weinig natuur is, hier en daar zijn ze wel wat dingen aan het opknappen maar de algehele indruk is toch dat het hard aan het verouderen is, vooral het gebouw met het binnenbad ziet er uit als een UFO die net is neergestort. En het buitenbad is nu toch echt te klein aan het worden. Een wat meer natuurlijke uitstraling zo wel meer bij deze tijd passen, zou er niet gauw drie weken achtereen willen verblijven, maar dat is mijn mening. Kies de volgende keer toch liever voor een kuststrand want voor een dag vindt ik het toch te ver.
-
- Actief lid
Vandaag met de truck een rondje Capelle ad Ijssel-Delft via Hoorn met 38 graden op de dash en 20 binnenin.
Nu lekker nagenieten van het zonnetje bij het Noord AA.
Ik zeg: Prooost!!
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Vandaag nog maar eens naar Helios geweest. Veel volk, ook dagbezoekers, voor een doordeweekse dag.
- Jan52
- Super actief lid
Je zult het misschien wel weten maar een temperatuurverschil van 18 gr. C. is te veel en vooral niet gezond als je uitstapt. Het lichaam krijgt een enorm temperatuurverschil te verwerken in een zeer korte tijd. Daarom wordt ook door medici geadviseerd zo'n 6 a 7 graden onder de buitentemperatuur aan te houden of een paar minuten voor het eind van de rit de airco lager zetten zodat ook dan de overgang niet te groot wordt.Mieltje83 schreef:Vandaag met de truck een rondje Capelle ad Ijssel-Delft via Hoorn met 38 graden op de dash en 20 binnenin.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
-
- Super actief lid
Als je met een koelwagen rijdt krijg je iedere keer als je de laadbak in gaat helemaal een klap in je gezicht, daar is het maar 5 graden in, een verschil van 30. Niet echt prettig.Jan52 schreef:Je zult het misschien wel weten maar een temperatuurverschil van 18 gr. C. is te veel en vooral niet gezond als je uitstapt. Het lichaam krijgt een enorm temperatuurverschil te verwerken in een zeer korte tijd. Daarom wordt ook door medici geadviseerd zo'n 6 a 7 graden onder de buitentemperatuur aan te houden of een paar minuten voor het eind van de rit de airco lager zetten zodat ook dan de overgang niet te groot wordt.Mieltje83 schreef:Vandaag met de truck een rondje Capelle ad Ijssel-Delft via Hoorn met 38 graden op de dash en 20 binnenin.
-
- Actief lid
GerardS schreef:Als je met een koelwagen rijdt krijg je iedere keer als je de laadbak in gaat helemaal een klap in je gezicht, daar is het maar 5 graden in, een verschil van 30. Niet echt prettig.Jan52 schreef:Je zult het misschien wel weten maar een temperatuurverschil van 18 gr. C. is te veel en vooral niet gezond als je uitstapt. Het lichaam krijgt een enorm temperatuurverschil te verwerken in een zeer korte tijd. Daarom wordt ook door medici geadviseerd zo'n 6 a 7 graden onder de buitentemperatuur aan te houden of een paar minuten voor het eind van de rit de airco lager zetten zodat ook dan de overgang niet te groot wordt.Mieltje83 schreef:Vandaag met de truck een rondje Capelle ad Ijssel-Delft via Hoorn met 38 graden op de dash en 20 binnenin.
Wou net zeggen. Heb zelf eerst een blauwe maandag diepvries gereden in hartje zomer (vakantiekracht) das pas een verschil
Maar Jan52 je hebt helemaal gelijk. Hou er wel rekening mee dat mijn ritten gemiddeld 2,5 à 3 uur duren waarbij vlak op de afrit het raampje al open gaat (dagcabine dus zo gevuld met rijwind) en dat het nog wel een paar minuten duurt voordat ik op de plaats van bestemming, ben dus genoeg tijd om te acclimatiseren.
-
- Super actief lid
5 graden? Dan stond hij misschien uit. Vriend van mij rijd met zo'n wagen (om jullie -1+1 gratis- ijs bij A-H te bezorgen) en daar is het achterin - 25ºC, een verschil van ca. 55 graden dus. Heeft dan weinig zin om je airco uit te zetten. Helaas voor de vrachtwagenchauffeurs die in een nieuwe wagen rijden zonder standairco slaat daar de motor na 1 of 2 minuten stationair draaien uit. Is leuk in de pauze, dan smelt je weg.GerardS schreef:Als je met een koelwagen rijdt krijg je iedere keer als je de laadbak in gaat helemaal een klap in je gezicht, daar is het maar 5 graden in, een verschil van 30. Niet echt prettig.
Hier was het vandaag ook minimaal 10 graden koeler dan buiten. Liever ziek van de airco dan van de hitte.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Als je dan ietjes gas geeft dat de motor net niet meer stationair draait en dan op de cruisecontrol drukt dan blijft de motor met verhoogt stationair toerental doordraaien en slaat hij niet afFrivooltje schreef: Helaas voor de vrachtwagenchauffeurs die in een nieuwe wagen rijden zonder standairco slaat daar de motor na 1 of 2 minuten stationair draaien uit. Is leuk in de pauze, dan smelt je weg.
Bloot als het kan, gekleed als het moet