Wat heb je gedaan vandaag?
- Jan52
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Ook van harte gefeliciteerd met deze bijzondere gebeurtenis!
En wat betreft die eerste foto, ik fronste ook mijn wenkbrauwen
En wat betreft die eerste foto, ik fronste ook mijn wenkbrauwen
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
-
- Actief lid
Gefeliciteerd!zomernaturist schreef:Wat heb je gedaan vandaag/dit weekend
Dit weekend was zekers niet naturistisch! Ook al zijn we nog wel even op het naaktstrand wezen kijken met windkracht 8 en regen, maar daar gelukkig weinig naakte mensen gezien.....
Dit weekend stond in het thema trouwen, mijn eigen huwelijk welteverstaan en dit op het mooie altijd zonnige eiland Texel!
-
- Super actief lid
Van harte gefeliciteerd zomernaturist met je trouwen.
Heerlijk weekend gehad ondanks de regen. Ben totaal niet goed bezig geweest met een beul van een wagen maar heb wel dubbel en dwars genoten. Hopelijk ontvang ik geen post uit Leeuwarden.
Morgen wordt ik een jaartje ouder maar vier het niet.
Morgen ook even bellen voor een baan als chauffeur voor 4? dagen in de week. Ben benieuwd.
Heerlijk weekend gehad ondanks de regen. Ben totaal niet goed bezig geweest met een beul van een wagen maar heb wel dubbel en dwars genoten. Hopelijk ontvang ik geen post uit Leeuwarden.
Morgen wordt ik een jaartje ouder maar vier het niet.
Morgen ook even bellen voor een baan als chauffeur voor 4? dagen in de week. Ben benieuwd.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag een dag van voorbereiding voor de reis naar Gmunden, ik verheug me al op het mooie lange stuk rijden, autorijden is een van de leukste dingen om te doen. Straks "op gesprek" en daarna nog 1000 andere dingen om te zorgen dat de meiden zich met de zaak kunnen redden.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
De voorbereidingen zijn gedaan en alles is zo dat de meiden zich kunnen redden. Wij gaan zo slapen en morgenvroeg vroeg rijden het is bijna 700 km dus rekenen wij op een 10 uur reistijd. We hebben er allebei zin in. Ik neem geen laptop mee maar probeer wel wat middels de smartphone iets van me te laten horen.
-
- Super actief lid
Heb de hele dag alleen maar felicitaties in ontvangst genomen ondanks dat ik mijn verjaardag niet gevierd heb. Ben nog nooit zo vaak gefeliciteerd in mijn hele leven. Fijn gevoel.
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Frivool, hehe geniet er maar van, ik zit de hele week al in die roes en as zaterdag weer een stuk of 125 felicitaties aannemen, voor mij ook redelijk nieuw Iedereen dank voor de felicitaties ed. Het was een perfect plaatje bij ons dat trouwen, as zaterdag dus nog een feestje om het dunnetjes over te doen
-
- Super actief lid
Valt mij wel op dat ik de meeste felicitaties heb gekregen van mensen uit het naturistenwereldje.
Vandaag voor de verandering maar eens door mijn rug heen gegaan. Wordt leuk morgen bij een sollicitatiegesprek als je aan komt schuifelen.
Vandaag voor de verandering maar eens door mijn rug heen gegaan. Wordt leuk morgen bij een sollicitatiegesprek als je aan komt schuifelen.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Dag is nog maar net begonnen, dus wakker geworden, lekkere douche genomen en zit nu te genieten van mijn bakkie koffie.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Vandaag lekker vrij en we gaan naar de kust voor een weekend. In de buurt van Schagenbrug in een huisje. Vanmiddag naar het naaktstrand in de buurt van Callantsoog. Misschien tref ik daar nog wel mede forum leden...
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- Paul1968
- Zeer actief lid
Vandaag naar een strand van Centerparcs geweest.
Helaas met zeer irritante zwembroek aan.
Vrouw echt niet mee te krijgen naar een naturistenstrand.
Dat wordt dus bruin met witte billetjes.
Helaas met zeer irritante zwembroek aan.
Vrouw echt niet mee te krijgen naar een naturistenstrand.
Dat wordt dus bruin met witte billetjes.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik had vorig jaar bij een bedrijf gewerkt als seizoenwerker, van alle kanten goed bevallen. Tot vorige week opeens bleek dat ik dit jaar niet terug kon komen want er was iets voorgevallen. Heeft het uitzendburo gevraagt wat er voorgevallen was en of dat zo erg was, bleek het een heel klein iniemini meningsverschilletje geweest te zijn wat ik met een collega had gehad. Nu kon ik vandaag op gesprek en moest m'n werkkleren maar meenemen want de kans bestond dat ik direct kon beginnen en dat gebeurde dus ook. Morgen heb ik nog een gesprek bij een ander bedrijf dus misschien sta ik morgen voor een dilemma
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
tsja poppe, zo kan te gaan. 2 keuzes. Zorg dat je er een behoudt.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Zopas op gesprek geweest, ik kan vrijdag werkkleding komen passen en maandag beginnen. De keuze was niet erg moeilijk, gegarandeerd werk voor langere tijd, veel uitdagender werk en, niet geheel onbelangrijk, ruim € 2,-/uur meer als wat ik nu hebPoppeSchuitema schreef:Ik had vorig jaar bij een bedrijf gewerkt als seizoenwerker, van alle kanten goed bevallen. Tot vorige week opeens bleek dat ik dit jaar niet terug kon komen want er was iets voorgevallen. Heeft het uitzendburo gevraagt wat er voorgevallen was en of dat zo erg was, bleek het een heel klein iniemini meningsverschilletje geweest te zijn wat ik met een collega had gehad. Nu kon ik vandaag op gesprek en moest m'n werkkleren maar meenemen want de kans bestond dat ik direct kon beginnen en dat gebeurde dus ook. Morgen heb ik nog een gesprek bij een ander bedrijf dus misschien sta ik morgen voor een dilemma
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Van harte en veel suc6 in je nieuwe baan.PoppeSchuitema schreef:
Zopas op gesprek geweest, ik kan vrijdag werkkleding komen passen en maandag beginnen. De keuze was niet erg moeilijk, gegarandeerd werk voor langere tijd, veel uitdagender werk en, niet geheel onbelangrijk, ruim € 2,-/uur meer als wat ik nu heb
- Paul1968
- Zeer actief lid
-
- Super actief lid
Succes Poppe ! Ben vandaag zelf ook weer op pad geweest voor werk
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
PoppeSchuitema veel suc6 gewenst.
Ben zelf beetje aan het genieten geweest van het weer vandaag.
Even een partytent afgebroken die ze a.s. zaterdag komen halen, en alle buizen schoon gemaakt.
Net zoals het zwembad ( wat vlug gedaan was ).
Verder erin gedoken ( of gelopen via de trap ) en de dag door gebracht in de zo of in het water.
Genieten want voor we het weten is het weer oktober ( brrrr )
Ben zelf beetje aan het genieten geweest van het weer vandaag.
Even een partytent afgebroken die ze a.s. zaterdag komen halen, en alle buizen schoon gemaakt.
Net zoals het zwembad ( wat vlug gedaan was ).
Verder erin gedoken ( of gelopen via de trap ) en de dag door gebracht in de zo of in het water.
Genieten want voor we het weten is het weer oktober ( brrrr )
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Kort voor de middag nog voor een paar uurtjes naar Helios geweest. De watertemperatuur van het zwembad waar ik het in een postje van dit weekend over had bleek toch niet te kloppen. Zowel vrijdag als zondag hingen er 2 thermometers in het water. De ene gaf 20°, de andere 16° (rond 17u). Iedereen ging er van uit dat 16 wel de juiste waarde zou zijn geweest.
Gisteren zijn ze echter van het labo geweest voor de controle van het zwemwater en dan wordt ook de temperatuur gemeten. Blijkt 20° toch het meest correct te zijn (half graadje afwijking). 't Voelde anders wel behoorlijk koud aan !
Gisteren zijn ze echter van het labo geweest voor de controle van het zwemwater en dan wordt ook de temperatuur gemeten. Blijkt 20° toch het meest correct te zijn (half graadje afwijking). 't Voelde anders wel behoorlijk koud aan !
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag heerlijk naar het strand van bergen aan Zee geweest.
Was heerlijk rustig.
Er waren veel alleen gaande vrouwen, mannen en stellen.
Geen problemen zoals hier zo vaak vermeld worden.
Was heerlijk rustig.
Er waren veel alleen gaande vrouwen, mannen en stellen.
Geen problemen zoals hier zo vaak vermeld worden.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Vandaag confituur gemaakt van 1,5kg abrikozen en ook nog van 1kg aardbeien. En 5 kg asperges geschild. Eén om vandaag en morgen te eten en 4 om in te vriezen. Was een koopje in de supermarkt "om vandaag te verbruiken" en dus aan halve prijs. Er was niets mis mee.
'k Heb er nog nooit ingevroren, eens benieuwd hoe ze er uit komen.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Vandaag alvast de weekend boodschappen gedaan.
Later even weesten zwemmen, en verder genoten van de zon.
Al hoewel dit nu niet mogelijk is ( ik zit ergens in het rode rondje )
Later even weesten zwemmen, en verder genoten van de zon.
Al hoewel dit nu niet mogelijk is ( ik zit ergens in het rode rondje )
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
het begint hier nu een heel klein beetje te spetteren
- Paul1968
- Zeer actief lid
Gigantische bui regen gehad bij begin van avondvierdaagse.
Flink nat geworden.
Flink nat geworden.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
-
- Zeer actief lid
Vandaag zijn er zes zonnepanelen (Solar-Frontier SF-170) op m'n dak gezet, bij elkaar 997 kWh, bijna genoeg om m'n volledige verbruik af te dekken (vorig jaar iets meer dan 1 MWh).
Vanmorgen had ik dus een goed excuus om thuis te blijven en in het zonnetje te zitten terwijl de monteur z'n werk deed. De man had geen probleem met mijn blote zelf, en de monteur van Lliander zat er ook niet mee.
Vanmorgen had ik dus een goed excuus om thuis te blijven en in het zonnetje te zitten terwijl de monteur z'n werk deed. De man had geen probleem met mijn blote zelf, en de monteur van Lliander zat er ook niet mee.
-
- Super actief lid
Op mijn balkon gezeten totdat de zon vertrok en de regen begon. Toen de donder begon zat ik net met een vriend aan de telefoon. Ik heb toen geschreeuwd "als volwassen mensen praten dan moet de donder zijn bek houden". Daarna geen donder meer gehoord.
- JurgenZ
- Super actief lid
Afgelopen week op vrijdag met de zaak verhuisd bij 34 graden, deze vrijdag de loods opnieuw ingericht met 30 graden. Helaas niet bloot! Wel na het werk van gisteren, samen met mijn vrouw naar het Twiske geweest en daar lekker gegeten en gedronken ( meegenomen van huis). Was nog even heerlijk van t tot half negen!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Actief lid
Beste Theo,dynnoeth schreef:Vandaag zijn er zes zonnepanelen (Solar-Frontier SF-170) op m'n dak gezet, bij elkaar 997 kWh, bijna genoeg om m'n volledige verbruik af te dekken (vorig jaar iets meer dan 1 MWh).
Ik denk dat je 1020 Wp bedoelt.
Verder is u goed bezig! De zon heeft de toekomst.
En in de wintermaanden kun je de panelen ook onder een grotere hellingshoek neerzetten.
Omvormer van het merk??? Ferrarismeter gehouden?
Laatst gewijzigd door Lucas op za 13 jun 2015, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Not the sky, but the mind is the limit!
-
- Actief lid
Asperges invriezen is misdadig. Je moet ze in het seizoen eten, tot ze je neus en oren uitkomen!Jo.w schreef:Vandaag confituur gemaakt van 1,5kg abrikozen en ook nog van 1kg aardbeien. En 5 kg asperges geschild. Eén om vandaag en morgen te eten en 4 om in te vriezen. Was een koopje in de supermarkt "om vandaag te verbruiken" en dus aan halve prijs. Er was niets mis mee.
Not the sky, but the mind is the limit!
-
- Zeer actief lid
De verkoper claimt, zoals ik zei, 997 kWh opbrengst in het eerste jaar. De panelen leveren een nominaal vermogen van 170Wp per stuk.Lucas schreef:Beste Theo,dynnoeth schreef:Vandaag zijn er zes zonnepanelen (Solar-Frontier SF-170) op m'n dak gezet, bij elkaar 997 kWh, bijna genoeg om m'n volledige verbruik af te dekken (vorig jaar iets meer dan 1 MWh).
Ik denk dat je 1020 Wp bedoelt.
Onpraktisch en dat levert hoegenaamd geen voordeel op.Verder is u goed bezig! De zon heeft de toekomst.
En in de wintermaanden kun je de panelen ook onder een grotere hellingshoek neerzetten.
Mastervolt Soladin 1000. Er is een "slimme" meter van Kaifa/Lliander geplaatst.Omvormer van het merk??? Ferrarismeter gehouden?