Wat heb je gedaan vandaag?
- Meadow
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Ik heb vanochtend een 4 watt zonnepaneeltje en een accupack gekocht voor komende vakantie. Verder heb ik vandaag de vouwwagen en de auto naar de garage gebracht voor een onderhoudsbeurt en voor nieuwe banden onder de klapkar, dit alles gaan ze morgen mooi voor me in orde maken. De buurman heeft me geholpen om de vouwwagen uit de voortuin te duwen en daarna was hij onder de indruk dat ik hem zelf aan de auto gekoppeld heb Vanochtend heb ik het zwembadje in de tuin opgezet, het zonnescherm uitgedraaid en de parasols neergezet en open gedaan. Uit school hebben de kids ( samen met hun vriendjes) heerlijk in de tuin met het water gespeeld, mijn kinderen vonden het alleen wel raar dat de anderen zwemkleding aan hadden.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
-
- Actief lid
lekker tor 20.00 uur aan het engermeer gelegen.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoer onverwachts bezoek va goede vrienden. Even een lunch gemaakt en heerlijk buiten onder de parasol bijgepraat.
Daarna de kleren uit en genoten van de heerlijke temperaturen en zit nu nog lekker buiten.
Jos
Daarna de kleren uit en genoten van de heerlijke temperaturen en zit nu nog lekker buiten.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- henkj
- Zeer actief lid
Een typefout Jos hahaJos schreef:Hoer onverwachts bezoek ....
This is who I am, deal with it.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Jos heeft iets met hoeren . Ik herinner me dat hij dat foutje nogal eens gemaakt heeft. Wij zeggen "Waar het hart van vol is......"
- Gijs
- Zeer actief lid
Gewerkt.................................................................met die hitte
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- Danny.L
- Zeer actief lid
Ik ook
Zijn de temperaturen eindelijk naar mijn staven. . . . . moet ik werken
Zijn de temperaturen eindelijk naar mijn staven. . . . . moet ik werken
- Meadow
- Zeer actief lid
Ik had gisteren best willen werken hoor, ik had me vandaag volgens mij beter gevoeld als ik gisteren de hele dag in de airco had kunnen zitten ipv in de super benauwde tuin, hier was het echt niet lekker. ´s avonds laat wel, toen hebben we heerlijk buiten gezeten met de benzine lamp aan.
Zojuist heb ik werkjes van de kleuterklas schoon zitten maken (nog 1 weekje en dan hebben ze hier vakantie), had ik alles buiten klaar staan begon het te regenen en te onweren , ik ben dus maar snel binnen gaan zitten voor de openstaande deur. Voor iedereen die vandaag vrij heeft en het nog wel lekker weer is, geniet er van!
Zojuist heb ik werkjes van de kleuterklas schoon zitten maken (nog 1 weekje en dan hebben ze hier vakantie), had ik alles buiten klaar staan begon het te regenen en te onweren , ik ben dus maar snel binnen gaan zitten voor de openstaande deur. Voor iedereen die vandaag vrij heeft en het nog wel lekker weer is, geniet er van!
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad en misschien word dat wel wat, helaas wel weer een uitzendburo maar speciaal voor transport en logistiek die zich richt op regionale bedrijven en chauffeurs. Verder aan het poetsen want het spul moet wel schoon zijn als er saunagasten komen, tussedoor laat ik me in het dompelbad buiten zakken, lekker koel
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi poppe,
we hopen op een goede uitslag.
Jos
we hopen op een goede uitslag.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Gijs
- Zeer actief lid
Misschien een pools paspoort aanvragen dan kom je waarschijnlijk eerder aan de beurt Poppe............ jammer dat het zo moet.. en gaat....... heel de romantiek van het transport is kapot gemaakt.....PoppeSchuitema schreef:Vandaag een sollicitatiegesprek gehad en misschien word dat wel wat, helaas wel weer een uitzendburo maar speciaal voor transport en logistiek die zich richt op regionale bedrijven en chauffeurs. Verder aan het poetsen want het spul moet wel schoon zijn als er saunagasten komen, tussedoor laat ik me in het dompelbad buiten zakken, lekker koel
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
-
- Actief lid
- Contacteer:
Eindelijk is het een beetje zomer, gaan we klagen.Tssssssssssssss!
Maar het is wel hollen en stilstaan. Ik geniet er wel van. Het is nu net 10 uur geweest en ik zit nog lekker op ons balkon. Na de regen en het onweer van vandaag is dit echt zaaaaaaaaaaalig. Glaasje Italiaans druivensap( Prosecco ) bakje macadamias en nu even de computer op schoot. Morgenvroeg ga ik werken en ik hoop dat het zonnetje nog even blijft voor mij.
Morgenavond doe ik auditie bij een orkest. Duimen jullie?
Maar het is wel hollen en stilstaan. Ik geniet er wel van. Het is nu net 10 uur geweest en ik zit nog lekker op ons balkon. Na de regen en het onweer van vandaag is dit echt zaaaaaaaaaaalig. Glaasje Italiaans druivensap( Prosecco ) bakje macadamias en nu even de computer op schoot. Morgenvroeg ga ik werken en ik hoop dat het zonnetje nog even blijft voor mij.
Morgenavond doe ik auditie bij een orkest. Duimen jullie?
- henkj
- Zeer actief lid
Regen, regen, regen en onweer, dus ben maar binnen gebleven.
Helaas wordt het na vandaag weer veel minder. (al vond ik dit warme weer ook niet fijn)
Helaas wordt het na vandaag weer veel minder. (al vond ik dit warme weer ook niet fijn)
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Laura,
en heb je de baan??
Jos
en heb je de baan??
Jos
- henkj
- Zeer actief lid
Net terug uit de sauna. Vanochtend om 11.30 u. zaten we al in de eerste sauna. Verder wel rustig aan gedaan anders hou je het niet vol.
Voordeel van zo'n dag sauna, je slaapt als een blok....
Voordeel van zo'n dag sauna, je slaapt als een blok....
-
- Actief lid
Vandaag heb ik de heg gesnoeid en de tuin een beetje gefatsoeneerd.
Met die regen kon het een tijdje niet of moeilijk, en de keren dat het wel had gekund moest ik wat anders doen of had ik niet veel zin.
De heg had daar maling aan en bleef maar doorgroeien.
Tijdens het werken in de tuin kreeg ik te horen dat een bekende een tumor in zijn nier had die verwijderd moest worden.
Dit geeft maar weer eens aan hoe kwetsbaar het leven is en sterkt mij om mijn tijd nuttig en prettig te besteden.
Wat ik eerder weleens als probleem aanduidde verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Zo'n bericht relativeert de boel weer.
Achilles
Met die regen kon het een tijdje niet of moeilijk, en de keren dat het wel had gekund moest ik wat anders doen of had ik niet veel zin.
De heg had daar maling aan en bleef maar doorgroeien.
Tijdens het werken in de tuin kreeg ik te horen dat een bekende een tumor in zijn nier had die verwijderd moest worden.
Dit geeft maar weer eens aan hoe kwetsbaar het leven is en sterkt mij om mijn tijd nuttig en prettig te besteden.
Wat ik eerder weleens als probleem aanduidde verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Zo'n bericht relativeert de boel weer.
Achilles
Heb je helemaal gelijk in maar toch moet je dat ook wel weer kunnen.
Heb gisteren een vergadering gehad en dat was wel positief.
Was pas laat thuis.
Vandaag naar de Makro geweest omdat ik maar niets hoorde over een klacht en heb nu een briefje met een handtekening en een naam, met de mededeling dat er geen probleem is en dat ik alle spullen mag retourneren.
Nette service van deze mevrouw.
Daarna even naar een andere wagen gekeken omdat dit gebakje beetje vreemd begint te doen.
Leuk wagentje maar het kost allemaal zoveel geld en ze wilden veel te weinig voor deze terug geven.
Vanavond uit eten met mijn broer en dat geld moet ik voorschieten. (zucht, lijk soms wel op een bank. )
Heb gisteren een vergadering gehad en dat was wel positief.
Was pas laat thuis.
Vandaag naar de Makro geweest omdat ik maar niets hoorde over een klacht en heb nu een briefje met een handtekening en een naam, met de mededeling dat er geen probleem is en dat ik alle spullen mag retourneren.
Nette service van deze mevrouw.
Daarna even naar een andere wagen gekeken omdat dit gebakje beetje vreemd begint te doen.
Leuk wagentje maar het kost allemaal zoveel geld en ze wilden veel te weinig voor deze terug geven.
Vanavond uit eten met mijn broer en dat geld moet ik voorschieten. (zucht, lijk soms wel op een bank. )
- Hans
- Actief lid
- Contacteer:
Vandaag een model geweest voor een kunst klas.
Ik weet niet wat ik echt verwachte, maar het is anders. Het was heel natuurlijk, voelde me helemaal niet bloot.
Bare greetings
Hans
Ik weet niet wat ik echt verwachte, maar het is anders. Het was heel natuurlijk, voelde me helemaal niet bloot.
Bare greetings
Hans
Not black, not white, just human
Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
Executive member and Webmaster of the NZNF, more information about naturism in New Zealand: http://www.gonatural.co.nz
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Ach, hoe meer ik bloot ben, hoe minder bloot ik me voel. Het is dus niet vreemd dat gevoel.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
-
- Actief lid
wij ziten heerlijk aan het naturistenstrand Boadella in Spanje
- Harm
- Zeer actief lid
Vandaag, zondag.
De koffers zijn gepakt, vanmiddag een poging gedaan om online in te checken. Het lukte zowaar.
En dan gaan we morgen Nederland, België, Frankrijk en Italië van boven bekijken.
Ik heb een vermoeden dat er weinig bewolking zal zijn.
Tja..... ik ben niet zo'n blogger (eigenlijk heb ik helemaal geen (of heel weinig) virtueel sociaal leven), maar ik zal jullie op de hoogte houden van ons wel en wee.
Cu,
later.
Harm en Andrea
De koffers zijn gepakt, vanmiddag een poging gedaan om online in te checken. Het lukte zowaar.
En dan gaan we morgen Nederland, België, Frankrijk en Italië van boven bekijken.
Ik heb een vermoeden dat er weinig bewolking zal zijn.
Tja..... ik ben niet zo'n blogger (eigenlijk heb ik helemaal geen (of heel weinig) virtueel sociaal leven), maar ik zal jullie op de hoogte houden van ons wel en wee.
Cu,
later.
Harm en Andrea
- CalleObispo
- Actief lid
Dagje/nachtje Aamsveen, kort maar heerlijk !!
Buenas noches,
CalleObispo
Buenas noches,
CalleObispo
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Harm en Andrea,
veel plezier daar.
Jos
veel plezier daar.
Jos
Naar Flevo-natuur geweest.
Genoten van een veel te korte maar heerlijke massage.
Gezien hoe een moeder uit haar dak ging tegen een persoon die haar dochter niet juist behandelde en deze persoon is eruit gezet.
Alleen in een lang t-shirt naar huis gereden. (had geen zin om mij aan te kleden én het was toch donker. Anders had ik het niet gedaan)
Genoten van een veel te korte maar heerlijke massage.
Gezien hoe een moeder uit haar dak ging tegen een persoon die haar dochter niet juist behandelde en deze persoon is eruit gezet.
Alleen in een lang t-shirt naar huis gereden. (had geen zin om mij aan te kleden én het was toch donker. Anders had ik het niet gedaan)
-
- Super actief lid
- Contacteer:
In de valavond naar een bloemmetje gaan kijken in de Nationale Plantentuin van België. Een kleintje maar: 2,4m hoog. Bloeit eens in de 3 à 5 jaar gedurende 72 uur. En dan nog een speciale naam: "misvormde penis" of Amorphophallus titanum zoals hij in 't Latijn heet.
Toen ik er was (rond 19.30) was ze iets verder open als op de foto maar toch niet volledig. Morgen nog maar eens gaan kijken.
Aan mijn eigen foto's is nog wat photoshop-werk nodig .
Toen ik er was (rond 19.30) was ze iets verder open als op de foto maar toch niet volledig. Morgen nog maar eens gaan kijken.
Aan mijn eigen foto's is nog wat photoshop-werk nodig .
Is dat die bloem die zo stinkt?
Of is dat een andere zeldzame bloem?
Of is dat een andere zeldzame bloem?
-
- Super actief lid
- Contacteer:
't Is inderdaad die die zo stinkt. Dat is om insecten (aasvliegen) te lokken voor de bevruchting. De eigenlijke bloemmetjes zijn amper een paar milimeter groot en zitten onderaan in de "kelk". Er zitten zelfs 2 soorten bloemmetjes op: mannelijke en vrouwelijke.
De reuk komt echter pas na een paar uur en toen ik er was was er nog maar winig te ruiken. Enkel als ik dicht tegen de bloem stond om een foto te maken van de binnenkant merkte je wel dat er een "luchtje" kwam opzetten. De persoon op de foto is mij trouwens onbekend, enkel voor die foto gekozen om een idee te hebben van de grootte.
De reuk komt echter pas na een paar uur en toen ik er was was er nog maar winig te ruiken. Enkel als ik dicht tegen de bloem stond om een foto te maken van de binnenkant merkte je wel dat er een "luchtje" kwam opzetten. De persoon op de foto is mij trouwens onbekend, enkel voor die foto gekozen om een idee te hebben van de grootte.
-
- Actief lid
Voor het eerst naar het naaktstrand geweest bij de Maarsseveense plassen. Heerlijk! Was best druk maar heb me geen moment opgelaten gevoeld of schaamte gehad.
Morgen weer!
Morgen weer!
-
- Actief lid
Vast voor morgen.
Morgen ga ik de versnellingsbak onder mijn Renault uit halen. Heb olie lekkage tussen versnellingsbak en motor.
Waarschijnlijk is de krukas keerring niet goed.
Dus weer een dagje van de straat (op de straat).
Morgen ga ik de versnellingsbak onder mijn Renault uit halen. Heb olie lekkage tussen versnellingsbak en motor.
Waarschijnlijk is de krukas keerring niet goed.
Dus weer een dagje van de straat (op de straat).
Ieder mens is een doel in zichzelf (Kant)