Hoop alleen niet dat het gaat hagelen.
In welke regio zit jij dan momenteel?PoppeSchuitema schreef:Hier veel wind en nu ook onweer maar ik kan nog steeds (bloot) buiten zitten want de temperatuur is heerlijk, het is ultiem van de natuur genieten nu
Ik zit gewoon thuis in Winterswijkjerrynudist73 schreef:In welke regio zit jij dan momenteel?PoppeSchuitema schreef:Hier veel wind en nu ook onweer maar ik kan nog steeds (bloot) buiten zitten want de temperatuur is heerlijk, het is ultiem van de natuur genieten nu
Het is hier, in Amsterdam, momenteel weer belachelijk warm en we hebben misschien een uurtje bewolking gehad en 10 minuten regen...
Misschien moet je eens op zoek gaan naar een goede app. of weersite.jerrynudist73 schreef:Tja, had ik dit geweten dan was ik lekker naar FN gegaan vandaag.
Weer waarschuwing... Ik geloof die hele weersvoorspellingen vanaf nu dus niet meer.
![]()
De hele dag in me huis, mezelf kapot zitten zweten, omdat het de hele middag zou gaan regenen...
Naturisme en weersvoorspellingen gaan dus niet samen, begrijp ik?
Waarschijnlijk juist niet...Frivooltje schreef: Misschien moet je eens op zoek gaan naar een goede app. of weersite.
vandaar dat ik dus check op 3 sites en daarvan het gemiddelde neem.Frivooltje schreef: Misschien moet je eens op zoek gaan naar een goede app. of weersite.
Het is soms zelf lekker om die bui op te vangen op je blote lijf.PoppeSchuitema schreef:als je bloot bent doet een bui er toch niet toe
Afhankelijk van de temperatuur natuurlijk, misschien ook wel prettiger.johnnyvang schreef:Het is soms zelf lekker om die bui op te vangen op je blote lijf.PoppeSchuitema schreef:als je bloot bent doet een bui er toch niet toe
Uhhh hoe krijg je dat voor elkaar.jerrynudist73 schreef:Afhankelijk van de temperatuur natuurlijk, misschien ook wel prettiger.johnnyvang schreef:Het is soms zelf lekker om die bui op te vangen op je blote lijf.PoppeSchuitema schreef:als je bloot bent doet een bui er toch niet toe
Anders loop je met zeiknatte kleding...
Ik bedoelde dat het afhankelijk is van de temperatuur of je wel of niet bloot in de regen wilt staan.johnnyvang schreef:Uhhh hoe krijg je dat voor elkaar.
Bloot in de regen gaan staan, en rond lopen met zeiknatte kleding
Ja oke, maar we hebben het over vandaag toch.jerrynudist73 schreef:Ik bedoelde dat het afhankelijk is van de temperatuur of je wel of niet bloot in de regen wilt staan.johnnyvang schreef:Uhhh hoe krijg je dat voor elkaar.
Ik was ook graag gegaan, maar ja. Das achteraf...johnnyvang schreef:Ja oke, maar we hebben het over vandaag toch.jerrynudist73 schreef:Ik bedoelde dat het afhankelijk is van de temperatuur of je wel of niet bloot in de regen wilt staan.johnnyvang schreef:Uhhh hoe krijg je dat voor elkaar.
Minimaal 28 graden geweest, dus geen reden lijkt me om iets aan te trekken.
Tenminste als je niet langs de tour route staat ofzo.
En ja als het wat kouder is, dan trekken de meeste van ons wat aan.
Heeft ook geen zin om bloot rond te lopen met kippenvel op je lijf.
Morgen is er een nieuwe kans.jerrynudist73 schreef: Ik was ook graag gegaan, maar ja. Das achteraf...
Daarna weer even trui opzoekenjohnnyvang schreef:Morgen is er een nieuwe kans.jerrynudist73 schreef: Ik was ook graag gegaan, maar ja. Das achteraf...
Trouwens deze hele week, want de temperatuur zit nog steeds boven de 20 graden.
Morgen en dinsdag 25 en 28 graden zelfs.
GerardS schreef:Daarna weer even trui opzoekenZaterdag wordt weer warm
Werk je zeven dagen in de week dan?jerrynudist73 schreef:GerardS schreef:Daarna weer even trui opzoekenZaterdag wordt weer warm
Moet ik ook werken ...
Als ik een trui moet zoeken, dan ben ik uren bezig.GerardS schreef: Daarna weer even trui opzoekenZaterdag wordt weer warm