Wat heb je gedaan vandaag?
- JurgenZ
- Super actief lid
-
- Actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Afgelopen 11 dagen op Costa Natura gezeten. Fantastisch weer gehad, prima gegeten, mooie mensen ontmoet, veel gelachen en soms iets teveel gedronken.
Waarschijnlijk gaan we nog een keertje terug.
Not the sky, but the mind is the limit!
-
- Zeer actief lid
Wij vinden het, samen met Magnolias Natura, ook een mooie plek. Alleen waait het er altijd
-
- Actief lid
Wij hebben twee dagen wind gehad, zodat de parasol ingeklapt bleef. Verder helemaal uitstekend weer, ook met wind!
- rien
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Wij gaan er volgende week voor de eerste keer naartoe, was het zeewater al een beetje warmer ?Lucas schreef:Afgelopen 11 dagen op Costa Natura gezeten. Fantastisch weer gehad, prima gegeten, mooie mensen ontmoet, veel gelachen en soms iets teveel gedronken.
-
- Actief lid
Het zeewater was nog aan de frisse kant, maar werd wel merkbaar warmer.
Het zwembad was al wel heerlijk warm.
Veel plezier en ik kan je o.a. de lamskotteletjes in het restaurant ter plekke aanraden!
Het zwembad was al wel heerlijk warm.
Veel plezier en ik kan je o.a. de lamskotteletjes in het restaurant ter plekke aanraden!
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Vandaag niet echt kunnen genieten van het mooie weer door 2 moederdagen en een omadag :S Zonde zonde zonde het was zulk lekker weer Eens kijken of ik dit morgen goed kan maken. Maar volgens mij een erg drukke werkdag, pech pech pech.... Bijna zelfmedelijden
-
- Zeer actief lid
Weer eens een [blote] wandeling langs een stuk Noordwijks strand gedaan, gecombineerd met een geocach opsporen in het A'damse Waterleiding Duin gebied. Heerlijk weer, ondanks de lagere temperatuur's voorspelling en de cach is gevonden. Happy days!
De enige die vond dat ik wat moest aantrekken was gek genoeg een visser aan het strand, ipv naar z'n vistuig keek die kerel achterom. Rare mensen.
De enige die vond dat ik wat moest aantrekken was gek genoeg een visser aan het strand, ipv naar z'n vistuig keek die kerel achterom. Rare mensen.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag een lekkerweinigdoendag gehad, vanmorgen de kitvoegen van ons voetenbad uit gekrabt zodat die kunnen drogen om er morgen nieuwe kit in te zetten, daarna een beetje met ons netwerk geknoeid en nog even buiten van de zon genoten
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Dit weekend bij vriendin het eiken keukenblad een beurt gegeven
Zaterdag eerst bij m'n broer naar een wafelenbak (à la Nero) en 's avonds dus aan 't schuren. 't Blad had na 8 jaar gebruik al wat "sporen" van dat gebruik. Gisteren dan in de olie gezet, 3 lagen met telkens een drietal uren droogtijd tussen. Het blad ziet er als nieuw uit. Als we samen blijven zal ik wel zorgen dat het zesmaandelijks een nieuw laagje krijgt. Hopelijk is er dan minder werk aan.
Voor ik echter begon gisteren eerst nog een drietal geocachekens gezocht en gevonden, waaronder mijn eerste ftf (first to find voor de "leken"). Het was dan ook nog de 100e in een rijtje van 100 caches op 100 dagen (minstens één per dag).
Ik had nl zaterdagnacht rond middernacht een mailtje gekregen dat er een nieuwe cache lag op minder dan 10 km. Even op GoogleEarth gekeken maar de cache lag in bosrijk gebied. Dus toch maar beslist te wachten tot 's morgens alhoewel ik graag ook eens een ftf wou loggen. Dus de wekker maar gezet op 6.30. Om 7.00 was ik de deur uit en rond 7.20 stond ik op de cacheplaats.
Ik was in m'n haast de gps vergeten dus maar een poging gewaagd met de smartphone en wonder boven wonder lukte het redelijk goed. Binnen de 5 minuten werd de cache tevoorschijn getoverd en zag ik een maagdelijk logboekje.
Ik moest ook nog naar de Hubo in de buurt maar omdat die pas om 10 uur open ging nog wat andere caches gezocht en de eerste 2 lieten zich snel vinden. Bij de derde sprong de locatie waar ik me bevond alle richtingen uit op de telefoon en in een bos wordt het moeilijk dan, zoniet onmogelijk. Ook de hint bracht me niet veel verder. Ik ga hem nog niet als DNF (did not find) loggen, ik kom nog wel een keer terug.
Ik log trouwens maar heel zelden een DNF. Meestal ga ik nog wel eens terug. Bij een 2e bezoek bekijk je de omgeving meestal anders dan de eerste keer en het is me al meerdere keren overkomen dat ik me afvraag hoe het kan dat ik de cache de eerste keer niet vond.
Zaterdag eerst bij m'n broer naar een wafelenbak (à la Nero) en 's avonds dus aan 't schuren. 't Blad had na 8 jaar gebruik al wat "sporen" van dat gebruik. Gisteren dan in de olie gezet, 3 lagen met telkens een drietal uren droogtijd tussen. Het blad ziet er als nieuw uit. Als we samen blijven zal ik wel zorgen dat het zesmaandelijks een nieuw laagje krijgt. Hopelijk is er dan minder werk aan.
Voor ik echter begon gisteren eerst nog een drietal geocachekens gezocht en gevonden, waaronder mijn eerste ftf (first to find voor de "leken"). Het was dan ook nog de 100e in een rijtje van 100 caches op 100 dagen (minstens één per dag).
Ik had nl zaterdagnacht rond middernacht een mailtje gekregen dat er een nieuwe cache lag op minder dan 10 km. Even op GoogleEarth gekeken maar de cache lag in bosrijk gebied. Dus toch maar beslist te wachten tot 's morgens alhoewel ik graag ook eens een ftf wou loggen. Dus de wekker maar gezet op 6.30. Om 7.00 was ik de deur uit en rond 7.20 stond ik op de cacheplaats.
Ik was in m'n haast de gps vergeten dus maar een poging gewaagd met de smartphone en wonder boven wonder lukte het redelijk goed. Binnen de 5 minuten werd de cache tevoorschijn getoverd en zag ik een maagdelijk logboekje.
Ik moest ook nog naar de Hubo in de buurt maar omdat die pas om 10 uur open ging nog wat andere caches gezocht en de eerste 2 lieten zich snel vinden. Bij de derde sprong de locatie waar ik me bevond alle richtingen uit op de telefoon en in een bos wordt het moeilijk dan, zoniet onmogelijk. Ook de hint bracht me niet veel verder. Ik ga hem nog niet als DNF (did not find) loggen, ik kom nog wel een keer terug.
Ik log trouwens maar heel zelden een DNF. Meestal ga ik nog wel eens terug. Bij een 2e bezoek bekijk je de omgeving meestal anders dan de eerste keer en het is me al meerdere keren overkomen dat ik me afvraag hoe het kan dat ik de cache de eerste keer niet vond.
- Karin3
- Super actief lid
[quote="Jo.w"]Dit weekend bij vriendin het eiken keukenblad een beurt gegeven
Karin past wijselijk een beetje zelfcensuur toe ))))
Karin past wijselijk een beetje zelfcensuur toe ))))
-
- Zeer actief lid
Eerste zomerse dag... Eerste keer naar Zandvoort- Adam en Eva ...
In een bruincentrum in Haarlem kocht ik een zonnebrandolie factor 30 ! Helemaal niet verbrand !
Het was rustig, lekker...
De prijs van een ligbed is met 50 cent gestegen. maar ik vroeg aan Wim, de eigenaar van de tent, of ik geen 65+ korting kreeg. "Nou", zei hij, "als ik daaraan begin moet ik vandaag hier iedereen korting geven...
In een bruincentrum in Haarlem kocht ik een zonnebrandolie factor 30 ! Helemaal niet verbrand !
Het was rustig, lekker...
De prijs van een ligbed is met 50 cent gestegen. maar ik vroeg aan Wim, de eigenaar van de tent, of ik geen 65+ korting kreeg. "Nou", zei hij, "als ik daaraan begin moet ik vandaag hier iedereen korting geven...
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Waarom denk je dat ik er een dikke knipoog achter gezet hadKarin3 schreef: Karin past wijselijk een beetje zelfcensuur toe ))))
-
- Super actief lid
Vandaag begonnen bij een nieuwe opdrachtgever, het bezorgen van maaltijden aan verzorgingstehuizen. Het betreft hier voornamelijk verzorgingstehuizen in Noord-Holland zoals Enkhuizen, Monnickendam ,Obdam (stond ook nog ergens een bord Lutjebroek) Purmerend en de thuisstad van Jos natuurlijk, Hoorn Ga dit voorlopig als vaste route rijden welke start om 4.30 zodat overal op tijd de maaltijden aankomen. En intussen blijven zoeken naar een vaste baan.
- Jan52
- Super actief lid
Om ons vooral niet op het verkeerde spoor te zettenJo.w schreef:Waarom denk je dat ik er een dikke knipoog achter gezet hadKarin3 schreef: Karin past wijselijk een beetje zelfcensuur toe ))))
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
-
- Super actief lid
Gefeliciteerd.GerardS schreef:Vandaag begonnen bij een nieuwe opdrachtgever,
Vandaag op het strand gezeten. Zonnebrandolie vergeten maar vraag mij af of het iets uit had gemaakt. Kan mijn eigen rug toch niet insmeren. Schijnt wel rood te zijn maar voel er niets van. (knock on wood)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag een nieuwe kitvoeg gezet in het voetenbad, verder nog even in de patio van de zon genoten, vanavond hout gekregen voor de Himalyasauna en heerlijk buiten geBBQed (bij deze is ons BBQ-seizoen weer geopend) Alles met alles een wel bestede dag
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Je hebt tegenwoordig ook zonnespray, kun je je hele rug zelf mee inspuiten en anders vraag je het aan een mede zonaanbidderFrivooltje schreef:Gefeliciteerd.GerardS schreef:Vandaag begonnen bij een nieuwe opdrachtgever,
Vandaag op het strand gezeten. Zonnebrandolie vergeten maar vraag mij af of het iets uit had gemaakt. Kan mijn eigen rug toch niet insmeren. Schijnt wel rood te zijn maar voel er niets van. (knock on wood)
-
- Zeer actief lid
Dat vroeg eens een mooie zonaanbidster aan mij...
Ze ging op de buik liggen en vroeg me haar hele achterkant in te smeren. dus, dat deed ik, tot aan de benen toe...
Ik dacht dat ze tevreden was maar toen zei ze : "Vergeet mijn billen niet "...
Ze ging op de buik liggen en vroeg me haar hele achterkant in te smeren. dus, dat deed ik, tot aan de benen toe...
Ik dacht dat ze tevreden was maar toen zei ze : "Vergeet mijn billen niet "...
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
-
- Super actief lid
Helaas voel ik mij hiervoor niet op mijn gemak. In het verleden weleens een rotopmerking daarover gehad. Niet iedereen is zo sociaal om een handje uit te steken.
- Paul1968
- Zeer actief lid
-
- Super actief lid
Íemands rug insmeren met creme is ook persoonlijker als dat je vraagt of hij of zij je in wil sprayen. De nieuwste spuitbussen zonnespray's verstuiven zo goed dat je het makkelijk zelf kan en je bent ook af van het zand wat in creme gaat zitten omdat het meteen droog is.Frivooltje schreef:Helaas voel ik mij hiervoor niet op mijn gemak. In het verleden weleens een rotopmerking daarover gehad. Niet iedereen is zo sociaal om een handje uit te steken.
-
- Zeer actief lid
Ik had haar laten blijken dat ik het niet erg zou vinden als ze het mij zou vragen...Paul1968 schreef:Bofkont.
-
- Super actief lid
Ik heb nu nog een bijna volle flacon van deze. Is ook een spray maar moet wel even ingewreven worden.
Ow, en inmiddels wel weer terug gevonden.
Ow, en inmiddels wel weer terug gevonden.
-
- Super actief lid
Ik wil geen reclame maken hoor maar deze hoef je niet in te wrijven.
- Jan52
- Super actief lid
Wat? Het merk of de factor?GerardS schreef:Ik wil geen reclame maken hoor maar deze hoef je niet in te wrijven.
-
- Super actief lid
De spray natuurlijk.Jan52 schreef:Wat? Het merk of de factor?GerardS schreef:Ik wil geen reclame maken hoor maar deze hoef je niet in te wrijven.
- Jan52
- Super actief lid
Ik vroeg dat omdat de "factor 50" namelijk schromelijk overschat wordt.GerardS schreef:De spray natuurlijk.Jan52 schreef:Wat? Het merk of de factor?GerardS schreef:Ik wil geen reclame maken hoor maar deze hoef je niet in te wrijven.
-
- Super actief lid
Het is voor mij de enigste die werkt,voorheen verbrande ik altijd en was na 1 dag het strand al over en had ik een week pijn en jeuk. En met deze kan ik nu ook op lastige plekken komen zoals b.v. mijn rug Maar niet elke huid is inderdaad het zelfde.
-
- Super actief lid
Dank voor de tip maar aangezien deze flacon nog zo goed als vol is maak ik toch eerst deze op.