Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
APK-tje laten uitvoeren. Flink verdiend met een goed uurtje werken (nou ja, meehelpen) en wat gekocht met een hele fikse korting. Bij thuiskomst eten opgewarmd en dat naakt op het balkon opgegeten want het was heerlijk buiten. Daarna nog even blijven zitten in het zonnetje. Eindelijk weer eens een fijne dag gehad. Werd tijd.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ben vroeg wakker geworden, en heb nog even liggen lamballen op de bank kijkend naar huis journaal.
Daarna naar tilburg geweest om mijn nieuwe scooter op te halen.
Op de terug weg een beetje om gereden richting huis ( moet kunnen ), en thuis aan gekomen nog even van het goede weer genoten.
Enige uurtjes later wat boodschappen gedaan, gegeten en terug buiten gezeten met mijn eten.
Genieten zolang het kan, want morgen moeten we weer een jas aan
Daarna naar tilburg geweest om mijn nieuwe scooter op te halen.
Op de terug weg een beetje om gereden richting huis ( moet kunnen ), en thuis aan gekomen nog even van het goede weer genoten.
Enige uurtjes later wat boodschappen gedaan, gegeten en terug buiten gezeten met mijn eten.
Genieten zolang het kan, want morgen moeten we weer een jas aan
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
na een heerlijke wandelzaterdag een super sauna zondag gehad bij Sare in Oldenzaal. Het weer was heerlijk weinig wind veel zon. Genieten met hoofdletters
-
- Super actief lid
Naakt gegolft. Was heerlijk.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik lag naakt in de golven, dat was ook heerlijk haahahahaha
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Vanmorgen vroeg opgestaan en een wandeling gemaakt. Wel wat fris maar goed te doen. Devogels waren erg druk met fluiten...heerlijk voorjaar.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Ben ik nu zo'n koukleum vergeleken met jullie? Afg. Weekend nog goed gekleed doorgebracht ivm de koude. vond de wind nog behoorlijk frisjes. Morgen lekker naar de sauna in Putten en daar genieten van de warmte. Dan wellicht voor het eerst dit jaar in het zonnetje liggen.
- Jan52
- Super actief lid
Nee, je bent niet de enige hier.zomernaturist schreef:Ben ik nu zo'n koukleum vergeleken met jullie? Afg. Weekend nog goed gekleed doorgebracht ivm de koude. vond de wind nog behoorlijk frisjes. Morgen lekker naar de sauna in Putten en daar genieten van de warmte. Dan wellicht voor het eerst dit jaar in het zonnetje liggen.
Tot nu toe heb ik op 2 dagen 2x een korte periode bloot kunnen zonnen.
Voor de rest is het een te koude wind hier in het Noordwesten.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ligt er denk ik net aan in welk deel van het land je woont.zomernaturist schreef:Ben ik nu zo'n koukleum vergeleken met jullie?
Hier was het een paar dagen fris ( te fris ) om buiten te liggen afg week.
Maar het weekend en zelfs vandaag is het erg warm in de zon.
En volgens omroep brabant zouden we dit tot a.s. vrijdag zo hebben.
Het noorden van het land scheelt ongeveer 5 tot 10 graden met hier als ik me niet vergis nu.
Dus nee ligt niet aan jou
Dit is van vandaag, maar in de zon is het veel warmer dan de aan gegeven 18,2 graden
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
Ok vandaag had ik inderdaad naakt kunnen zonnen als ik had gewild maar in een ander draadje had ik de reden al genoemd om dit dus niet te doen. Iets met een gebrek aan naaktrecreatie plaatsen waar ik ongestoord kan zonnen in de buurt voor een normale prijs.
Blijkbaar heb ik de zon vandaag echt compleet verkeerd ingeschat aangezien ik nu op mijn gezicht een soort duo penotti ben. Dat is het nadeel van een terras. Je zit stil met 1 kant naar de zon..... Het trekt goed op dit moment, au au... Morgen lekker biertjes doen met de andere helft van mijn gezicht en dan komt het helemaal goed. (ja ik werk ook nog zo af en toe, al lijkt het zo alsof ik altijd vrij ben ) Maar morgen Bobt een ander stel naar de sauna dus we hebben mazzel
Thnx voor het weerbericht, ik schrok al, ik zag op naaktstrandje.nl en hier al vele zonaanbidders aan diverse plassen, ik snapte er al niets van.
Verder vandaag nog nagenoten dat ik 22 jaar oud geschat werd door een tweetal +/- 20 jarig meiden en dat doet me goed. Ik vond/vindt dat ik uit vorm begon te raken qua uiterlijk/lichaamsbouw etc. etc. maar ik ben blij dat ik nog als een jong persoon en jong van geest kan overkomen. Mijn motto was; "ik blijf altijd 18." Met 22 ga ik ondertussen ook wel akkoord
Blijkbaar heb ik de zon vandaag echt compleet verkeerd ingeschat aangezien ik nu op mijn gezicht een soort duo penotti ben. Dat is het nadeel van een terras. Je zit stil met 1 kant naar de zon..... Het trekt goed op dit moment, au au... Morgen lekker biertjes doen met de andere helft van mijn gezicht en dan komt het helemaal goed. (ja ik werk ook nog zo af en toe, al lijkt het zo alsof ik altijd vrij ben ) Maar morgen Bobt een ander stel naar de sauna dus we hebben mazzel
Thnx voor het weerbericht, ik schrok al, ik zag op naaktstrandje.nl en hier al vele zonaanbidders aan diverse plassen, ik snapte er al niets van.
Verder vandaag nog nagenoten dat ik 22 jaar oud geschat werd door een tweetal +/- 20 jarig meiden en dat doet me goed. Ik vond/vindt dat ik uit vorm begon te raken qua uiterlijk/lichaamsbouw etc. etc. maar ik ben blij dat ik nog als een jong persoon en jong van geest kan overkomen. Mijn motto was; "ik blijf altijd 18." Met 22 ga ik ondertussen ook wel akkoord
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Het weerkaartje is real time zie ik nu zomernaturist
Tjee daar had ik geen rekening mee gehouden.
Maar de verwachting is nu:
Mooi hé ons brabant
En inderdaad op naaktstrandje.nl wordt al weer druk gepraat over de diverse strandjes.
Ook mijn favo strandje ( galderse meren ) komt regelmatig aan bod daar.
Tjee daar had ik geen rekening mee gehouden.
Maar de verwachting is nu:
Dus op 1 dag na best wel redelijk lijkt het, en met de zonuren zit het ook wel goed.Vanavond is het helder.
Komende nacht kunnen mistbanken ontstaan en kan het lokaal vlak bij de grond vriezen.
Na het oplossen van de mistbanken is het ook morgen vrij zonnig en wordt zelfs nog een graadje warmer, lokaal 20 graden.
Woensdag zijn er meer wolken en wordt het 14 graden.
Donderdag schijnt de zon en wordt het 17 graden.
Vrijdag warmt het op naar 20 graden, tegen het eind van de dag neemt de kans op een bui toe.
Mooi hé ons brabant
En inderdaad op naaktstrandje.nl wordt al weer druk gepraat over de diverse strandjes.
Ook mijn favo strandje ( galderse meren ) komt regelmatig aan bod daar.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Niet te veel biertjes tussen de saunagangen hè, alcohol en sauna gaan niet samen, de warmte van de sauna maakt jouw bloed dunner en alcohol zou het dan nog dunner maken, die combinatie is letterlijk en figuurlijk levensgevaarlijk. Verder vind ik het niet netjes dat je het mij inwrijft dat je naar de concurrentie gaat Ik wens je veel plezier en ontspanning daarzomernaturist schreef: Maar morgen Bobt een ander stel naar de sauna dus we hebben mazzel
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- zomernaturist
- Zeer actief lid
@Poppe Jullie sauna staat bij mij zekers op het lijstje, maar we gingen samen met een ander stel die heeeeeeeel graag naar Putten wilden (en wij zelf trouwens ook wel hoor). Verder tja, de BOB beslist waarheen en hoe laat e.d. We zijn nu dus net weer thuis. Ik heb heerlijk aan de Grolsch Kornuit gezeten, niet teveel, niet te weinig en vooral veel gebubbeld en van het zonnetje genoten op het terras. Wat een onwijs mooie saunadag was dit zeg. Echt heerlijk! Alle sauna's en baden daar gehad wat voor mij ook wel redelijk een unicum is.
En voor ons is het 1 uur en 25 minuten rijden naar Winterswijk, dat is wel een beetje ver. Jullie combineren we nog weleens met een andere afspraak o.i.d.
@johny we zijn vandaag dus een heel eind richting brabant gekomen Alleen da verre oosten is gewoon een end weg van brabant!
En voor ons is het 1 uur en 25 minuten rijden naar Winterswijk, dat is wel een beetje ver. Jullie combineren we nog weleens met een andere afspraak o.i.d.
@johny we zijn vandaag dus een heel eind richting brabant gekomen Alleen da verre oosten is gewoon een end weg van brabant!
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Het da verre oosten, daarbij moet ik gelijk aan heul veul zand en kamelen denken whahahazomernaturist schreef:@johny we zijn vandaag dus een heel eind richting brabant gekomen Alleen da verre oosten is gewoon een end weg van brabant!
Zover zitten jullie toch niet van brabant af?
- Jan52
- Super actief lid
Tja, wat is het verre oosten...
Als Tukker is dat voor mij Twente...
En Putten is daarvandaan toch niet veel dichterbij dan Brabant?
Voor een dagje sauna
Als Tukker is dat voor mij Twente...
En Putten is daarvandaan toch niet veel dichterbij dan Brabant?
Voor een dagje sauna
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- zomernaturist
- Zeer actief lid
Het is een songtekst van een nummer van Opgezwolle (rapformatie) waar ik leuke herinneringen aan heb overgehouden. Sindsdien is Zwolle het verre oosten geworden in de volksmond, terwijl het eigenlijk redelijk centraal ligt. Zwolle ligt zo centraal dat alles ongeveer ver weg is ook ik moet bij dit nummer altijd aan kleedjes en kamelen denken. Truste voor nu morgen weer vroeg naar rotjeknor
- Tim
- Actief lid
Vandaag genoten van de laatste mooie dag, 23graden en geen wolkje te zien.
3 uurtjes kunnen zonnen (naakt voor 1e keer) en het gras afgedaan.
Gras ziet er weer netjes uit, alleen het bruinen valt zoals altijd tegen
3 uurtjes kunnen zonnen (naakt voor 1e keer) en het gras afgedaan.
Gras ziet er weer netjes uit, alleen het bruinen valt zoals altijd tegen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Super actief lid
Zo, dat is een hele mooie grote tuin, Tim.
- Tim
- Actief lid
Dank je, op de foto zie je 2/3 van de tuin, die gaat ook nog naar links een heel groot stuk.Kees Roskam schreef:Zo, dat is een hele mooie grote tuin, Tim.
Is de tuin waarvoor we het huis hebben gekocht 2jaar geleden, het huis is een ramp...
T M
-
- Super actief lid
Vandaag (waarschijnlijk voorlopig even voor het laatst gezien de weersverwachtingen) weer lekker in de tuin bloot kunnen vertoeven.
Het lijf kon tijdens deze afgelopen zonnige dagen weer wat wennen aan de zonnestralen en kan best wel weer een kleurtje gebruiken. Ik ben wel een langzame bruiner. Op de onderstaande vanmiddag gemaakte foto is dat goed te zien. Het lijkt wel of mijn lichaam licht geeft
Ik zit daar gezellig in ons eet- en drinkhoekje thee te leuten met mijn vrouw, die liever buiten beeld blijft.
Het lijf kon tijdens deze afgelopen zonnige dagen weer wat wennen aan de zonnestralen en kan best wel weer een kleurtje gebruiken. Ik ben wel een langzame bruiner. Op de onderstaande vanmiddag gemaakte foto is dat goed te zien. Het lijkt wel of mijn lichaam licht geeft
Ik zit daar gezellig in ons eet- en drinkhoekje thee te leuten met mijn vrouw, die liever buiten beeld blijft.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hier ook Kees, maar was kouder dan gister toen we heerlijk bloot in de tuin konden zijn.
Jos.
Jos.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Hier ook een paar uurtjes in de zon gezeten.
Goed gebruik gemaakt van de tuin.
En wie weet Kees of het inderdaad de voorlopig laatste dag was.
Zal niet de 1e keer zijn dat ze er naast zitten ( al is het een paar graden ).
Maar we profiteren ervan zo lang we kunnen
Goed gebruik gemaakt van de tuin.
En wie weet Kees of het inderdaad de voorlopig laatste dag was.
Zal niet de 1e keer zijn dat ze er naast zitten ( al is het een paar graden ).
Maar we profiteren ervan zo lang we kunnen
-
- Super actief lid
Ook lekker een aantal uurtjes buiten gezeten. Voorlopig de laatste kans. Maandag 10 graden zeggen ze.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Temperatuur zegt niet zo veel. Hier was gister de temperatuur buiten hooguit 15 graden. In de tuin en uit de wind leek het wel meer dan 20 graden.Frivooltje schreef:Ook lekker een aantal uurtjes buiten gezeten. Voorlopig de laatste kans. Maandag 10 graden zeggen ze.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
De tas pakken en dan ga ik naar Vlieland....
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- zomernaturist
- Zeer actief lid
Goed idee
De tas pakken en dan gaan we naar Texel.... Ik zwaai wel ff naar t buureiland
De tas pakken en dan gaan we naar Texel.... Ik zwaai wel ff naar t buureiland
-
- Zeer actief lid
Ik heb me laten masseren door een dame die sportmassage combineert met ayurvedische praktijken. Ze is fantastisch. Als ik door haar gemasseerd word loop ik al beter.
Wat met naturisme te doen ? Op de massage tafel ben ik altijd volkomen naakt. Het is een maasage praktijk die met een sauna is verbonden, dus is dat daar gewoon.
Wat met naturisme te doen ? Op de massage tafel ben ik altijd volkomen naakt. Het is een maasage praktijk die met een sauna is verbonden, dus is dat daar gewoon.
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
-
- Super actief lid
Vandaag naar een fabrikant van miniaturen in Woudenberg geweest om mijn collectie aan te vullen. Nieuw type Volvo FH16 demo gekocht die in werkelijkheid 750 paardenkrachten heeft.
- JurgenZ
- Super actief lid
Vandaag lekker wezen toeren en dat gecombineerd met een bezoekje aan mijn moeder in het verpleeghuis, mijn vader en mijn schoonmoeder. Nu moet ik eigenlijk boodschappen gaan doen, maar ik mis de motivatie
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Vandaag een ganse dag bezoekers gegidst in brouwerij Oud Beersel die kwamen ivm de 2-jaarlijkse Toer de Geuze. Met een 7-tal gidsen (waaronder 2 Nederlanders en iemand die daarvoor speciaal uit Praag kwam) hebben we ruim 1000 bezoekers en korte rondleiding gegeven van een kwartiertje en hen laten proeven van ons basisbier, de lambiek.
Als randanimatie was er een piperband en om de inwendige mens te versterken waren rond middernacht 2 varkens van +/- 100kg aan het spit gehangen.
Als randanimatie was er een piperband en om de inwendige mens te versterken waren rond middernacht 2 varkens van +/- 100kg aan het spit gehangen.