Het afkoelen buiten na een sauna is wat minder met dit weer. Je koelt in de buitenlucht niet echt af met deze temperatuur dus dan maar...

Wel vervelend dat het op deze manier moet maar wel handig dat het zo opgelost kan worden.Jos schreef:Resultaat ik hoef de koppelingspedaal niet meer te gebruiken. Is wel erg wennen. Want als de rem loslaat in zijn 1 of achteruit dan gaat hij er vandoor! Koppelen doe ik met een knopje op het pookje.
Ik ben daar mooi mee geholpen.
Jos
*Jos schreef:Resultaat ik hoef de koppelingspedaal niet meer te gebruiken. Is wel erg wennen. Want als de rem loslaat in zijn 1 of achteruit dan gaat hij er vandoor! Koppelen doe ik met een knopje op het pookje.
Jos
*Jos schreef: Ellen, rijden die bussen bij jullie met een volautomatische schakeling?
Jos
*PoppeSchuitema schreef:Volgens mij rijden bussen al jaaaaaaren met volautomaten en al sinds de ark van Noach met half automaten, althans in het stadsvervoer. Ik kan me niet anders heugen dan dat buschauffeurs niet hoefden te koppelen.
Beterschap! Ik zit helaas al sinds maart ziek thuisRene schreef:Ziek thuis gezeten.
Fijn dat je keuken bijna klaar is. Dan kan er na zondag lekker gekookt gaan worden in de nieuwe keuken.Gijs schreef:Gisteravond wandtegels geplakt in de nieuwe keuken. vandaag en morgen nog een kleurtje op de muur en dan issie klaar!!!!! (eindelijk 4 weken in de rotzooi gezeten!!)
Dank je.Meadow schreef:Beterschap! Ik zit helaas al sinds maart ziek thuisRene schreef:Ziek thuis gezeten.