Wat heb je gedaan vandaag?
- CalleObispo
- Actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Zometeen inchecken in het Bastion hotel in Rijswijk. Normaal gesproken zou ik eerst even naar het naakstrand gaan in Kijkduin, maar helaas nog te koud !!!! Gezien de temperatuur hoop ik dat het tijdens mijn volgende bezoekje wel raak is...
Maar er is hoop, vorige week was het tijdens mijn fiets woon-werkverkeer nog 6 graden, vanmorgen "al" 8....we gaan vooruit.
Groeten,
Eric
Maar er is hoop, vorige week was het tijdens mijn fiets woon-werkverkeer nog 6 graden, vanmorgen "al" 8....we gaan vooruit.
Groeten,
Eric
Zelf gedaan?Gijs schreef:Gisteren het water en de gaskraan verlegd, en een vloeivloer gelegd in de keuken.
Zo ja, ben jalours.
Ben ook (heel langzaam) bezig met mijn huisje maar de combinatie verrotte rug en 2 linker handen maken het niet makkelijker.
Edit: na het zwemmen ben ik naar de bossen gereden en heb daar ca. 1,5 uur naakt gewandeld. (tijdens de schemering)
Was een beetje frisjes maar wel heerlijk.
Was wel verdwaald maar toen ik plotseling midden op de openbare weg stond wist ik weer waar ik moest zijn.
Openbare weg was wel uitgestorven anders had ik wel verkeer gezien en had ik daar nooit gaan staan. (ondanks dat het inmiddels goed donker was)
Als niemand positief is dan doe ik het zelf maar.Rene schreef:na het zwemmen ben ik naar de bossen gereden en heb daar ca. 1,5 uur naakt gewandeld. (tijdens de schemering)
Was een beetje frisjes maar wel heerlijk.
Goedzo Rene.
Goed van je dat je dat gedurft hebt.
Op naar de volgende stap.
Ga zo door.
- Gijs
- Zeer actief lid
- Meadow
- Zeer actief lid
Gisteren nog even lekker genoten van het "mooie" weer en 's avonds heb ik lekker 1.5 uur gesport om daarna nog even lekker de sauna in te gaan op de sportschool. Ondertussen was mijn man met de kids de avondvierdaagse aan het lopen (ze hebben het op een paar druppels na droog gehouden). Hopelijk stopt het zodadelijk met regenen zodat de kids vanmiddag lekker buiten kunnen spelen en ze vanavond weer droog kunnen lopen. Nu eerst eens mijn medicijnen innemen en een lekker cappucino maken, nog even genieten voordat de ochtendstorm losbarst.
Met de zon in mijn gezicht valt alle schaduw achter me.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)
1, 2, 3 Vandaag een vriend helemaal de tiefus gescholden omdat hij 1, 2, een dubbele afspraak had gemaakt op zondag. 1, ..
En natuurlijk gaat de 2e afspraak door.
Dit is al de 2e maal dat hij dit flikt en 1, 2, 3, ik ben wel zo pissig (ondanks zijn excuses), dat is niet in woorden te omschrijven. 1, ..
Je ziet, zelfs tot 10 tellen lukt niet meer.
Hoop niet dat die spanningen mijn rug lamleggen want dat zal niet de eerste keer zijn dat ik na zoiets een week plat lig.
Wilde vanavond gaan wandelen maar als ik zo kwaad ben dan gaat dat niet werken.
Heb mijn frustratie weggegeten, is goed voor mijn pens.
Vanmiddag ook wat legplanken gehaald voor een kast.
Dat is dan wel weer positief.
Kan ik eindelijk mijn kleding weer fatsoenlijk opbergen.
En natuurlijk gaat de 2e afspraak door.
Dit is al de 2e maal dat hij dit flikt en 1, 2, 3, ik ben wel zo pissig (ondanks zijn excuses), dat is niet in woorden te omschrijven. 1, ..
Je ziet, zelfs tot 10 tellen lukt niet meer.
Hoop niet dat die spanningen mijn rug lamleggen want dat zal niet de eerste keer zijn dat ik na zoiets een week plat lig.
Wilde vanavond gaan wandelen maar als ik zo kwaad ben dan gaat dat niet werken.
Heb mijn frustratie weggegeten, is goed voor mijn pens.
Vanmiddag ook wat legplanken gehaald voor een kast.
Dat is dan wel weer positief.
Kan ik eindelijk mijn kleding weer fatsoenlijk opbergen.
- Norbert
- Actief lid
- Contacteer:
Gisteren overdag nog een beetje uit de geschiedenis 'De Quaeye Werelt' gespeeld (zie http://www.delegendevzw.be/Nederlands/home.html) en 's avonds naar Sportiom in 's Hertogenbosch geweest om er te zwemmen (zie http://www.brabantsdagblad.nl/regio/den ... -1.3846474).
Vandaag wordt dat nog eens Quaeye Werelt (http://www.youtube.com/watch?v=V_yvzwXhi2k met oude muziek) en bezoek naturistenterrein wegens de open dag.
Groeten, Norbert
Vandaag wordt dat nog eens Quaeye Werelt (http://www.youtube.com/watch?v=V_yvzwXhi2k met oude muziek) en bezoek naturistenterrein wegens de open dag.
Groeten, Norbert
- Meadow
- Zeer actief lid
Wij zijn vandaag heerlijk op het terrein van Goedaf geweest helaas moesten we zojuist al terug want we moeten onze dochter zo ophalen, die is voor het eerst met de scouting op kamp geweest. We hebben heerlijk in de zon gezeten. Er was ook een cameraploeg van TV Rijnmond en toen wij wegreden kwam er een auto van RTV Dordrecht opgereden.
- Norbert
- Actief lid
- Contacteer:
Deed ik als jongere ook graag. Helaas is zo'n traditioneel scoutingkamp niet geschikt om streeploos bruin te worden.Meadow schreef:Wij zijn vandaag heerlijk op het terrein van Goedaf geweest helaas moesten we zojuist al terug want we moeten onze dochter zo ophalen, die is voor het eerst met de scouting op kamp geweest. We hebben heerlijk in de zon gezeten. Er was ook een cameraploeg van TV Rijnmond en toen wij wegreden kwam er een auto van RTV Dordrecht opgereden.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Het gat in de markt Norbert: een naturistische scoutsgroep oprichten. Maar ik doe niet meer mee, ik heb al een groep opgericht in 74-75. Akabe St Jan Berchmans in Aalst. Het is ooit begonnen als een groep voor kinderen met een fysieke beperking maar is nogal snel geëvolueerd naar een groep voor kinderen en jongvolwassenen met een mentale handicap.
En wij zijn deze namiddag eens naar Helios Meerbeek geweest. Ik denk niet dat er echt bezoekers van de Open Deur-dag waren. Wij gingen wel daarvoor maar we waren er ook vroeger wel al een paar keer geweest.
En wij zijn deze namiddag eens naar Helios Meerbeek geweest. Ik denk niet dat er echt bezoekers van de Open Deur-dag waren. Wij gingen wel daarvoor maar we waren er ook vroeger wel al een paar keer geweest.
- Meadow
- Zeer actief lid
http://youtu.be/lJ6w3_IBhww
http://www.rijnmond.nl/nieuws/02-06-201 ... encampings
Hierbij de linken naar het artikel en het filmpje van RTV Rijnmond, dit hebben ze vandaag gefilmd op het terrein van Goedaf. Zelf ben ik niet te zien maar mijn fel roze sporttas wel.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/02-06-201 ... encampings
Hierbij de linken naar het artikel en het filmpje van RTV Rijnmond, dit hebben ze vandaag gefilmd op het terrein van Goedaf. Zelf ben ik niet te zien maar mijn fel roze sporttas wel.
- Gijs
- Zeer actief lid
Smorgens vroeg de wanden van de keuken een kleurtje gegeven, want de nieuwe keuken komt eraan. en voor de rest van de dag, zo tot een uur of 5 lekker in de zon gezeten.
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- henkj
- Zeer actief lid
Net als Gijs ben ik ook druk geweest met de muren in de kamer (reiniger) en morgen lekker witten pffff
This is who I am, deal with it.
- henkj
- Zeer actief lid
Dus dan ben je j.....Rene schreef:Uit wezen eten, werd getracteerd.
Weer een jaar ouder.
This is who I am, deal with it.
- Meadow
- Zeer actief lid
Nog gefeliciteerd met je verjaardag René.
Gisteren ben ik aan het prutsen geweest met mijn fiets. Nu de jongste nog maar alleen thuis is overdag en de oudste 2 goed zelf kunnen fietsen wil ik niet altijd met de bakfiets op pad. Ik heb gisteren een bagagedragerverlenger op mijn fiets gemonteerd, het achteropzitje geinstalleerd en fietstassen gemonteerd. Nu kan ik dus op de fiets boodschappen doen en een van de kinderen achterop meenemen (de andere 2 kunnen zelf meefietsen).
Vanochtend gaan de oudste 2 nog naar school, dan heeft de oudste speltherapie en daarna gaan we lekker naar het verenigingsterrein om van de zon te genieten.
Jullie allemaal een fijne zonnige dag.
Jos voor jou heb ik kaarsjes aangestoken op een goede afloop.
Gisteren ben ik aan het prutsen geweest met mijn fiets. Nu de jongste nog maar alleen thuis is overdag en de oudste 2 goed zelf kunnen fietsen wil ik niet altijd met de bakfiets op pad. Ik heb gisteren een bagagedragerverlenger op mijn fiets gemonteerd, het achteropzitje geinstalleerd en fietstassen gemonteerd. Nu kan ik dus op de fiets boodschappen doen en een van de kinderen achterop meenemen (de andere 2 kunnen zelf meefietsen).
Vanochtend gaan de oudste 2 nog naar school, dan heeft de oudste speltherapie en daarna gaan we lekker naar het verenigingsterrein om van de zon te genieten.
Jullie allemaal een fijne zonnige dag.
Jos voor jou heb ik kaarsjes aangestoken op een goede afloop.
- Nicole
- Zeer actief lid
Actief bezig Meadow
Vandaag bezig in huis (huishoudelijk) en in de tuin (onkruid wieden), ook zonnen in de tuin, wel heet zonder water. Dus morgen maar weer eens een keertje richting Berendonck denk ik. Lang geleden, wordt wel weer eens tijd.
Vandaag bezig in huis (huishoudelijk) en in de tuin (onkruid wieden), ook zonnen in de tuin, wel heet zonder water. Dus morgen maar weer eens een keertje richting Berendonck denk ik. Lang geleden, wordt wel weer eens tijd.
-
- Nieuw lid
Lekker in de tuin gelegen, zat nog te twijfelen om naar het strandje te gaan maar toch maar lekker thuis gebleven
- Meadow
- Zeer actief lid
Ik ben nadat de kids uit school waren nog even met mijn gezin naar het terrein gegaan, heerlijk van de zon genoten op het terras en de kids hebben heerlijk in het zwembad, op de trampoline enz gespeeld. Nu zijn we weer thuis, even snel wat eten en dan kunnen de kids naar bed. Denk dat ik vanavond ook maar vroeg naar bed ga.
- Rudi
- Actief lid
Onder het motto "Wat ga je doen dit weekend?"
Tan-lines kweken in het uiterste zuiden van het land.
Is het weer eens prima weer voor naaktrecreatie en dan heb ik zoiets gepland staan.
Maar 't wordt sowieso genieten!
Prettig weekend allen.
Tan-lines kweken in het uiterste zuiden van het land.
Is het weer eens prima weer voor naaktrecreatie en dan heb ik zoiets gepland staan.
Maar 't wordt sowieso genieten!
Prettig weekend allen.
- Harm
- Zeer actief lid
Even een klein stukje historie.
In een grijs en ver verleden zijn er op het forum van Carmen culinaire bijdragen geplaatst.
Op het BE-forum heeft Charles wat reddings-acties uitgevoerd.
Daar stond een recept voor "Kaiserschmarren".
Nu dus vandaag.
Ik heb vandaag dus dat recept gemaakt.
Kleinzoon was in zijn schik, maar vond het net poffertjes.
Tja, hij moet nog 3 worden en dan ga je vergelijken met wat bekend is.
Dus "Kaiserpoffertjes"?
Ellen, bedankt. Ik heb alleen nog wat kaneel toegepast.
Met groeten,
Harm (en David).
In een grijs en ver verleden zijn er op het forum van Carmen culinaire bijdragen geplaatst.
Op het BE-forum heeft Charles wat reddings-acties uitgevoerd.
Nu dus vandaag.
Dus "Kaiserpoffertjes"?
Met groeten,
Harm (en David).
Helaas niet echt goed geslapen maar vandaag wel weer een heerlijke dag gehad op Flevo Natuur.
Morgen weer en dan barbeknoeien.
Hopelijk slaap ik dadelijk wel beter, aan het bed ligt het niet.
Morgen weer en dan barbeknoeien.
Hopelijk slaap ik dadelijk wel beter, aan het bed ligt het niet.
- ellen
- Actief lid
*Harm schreef:Op het BE-forum heeft Charles wat reddings-acties uitgevoerd.
Dus "Kaiserpoffertjes"?
Met groeten,
Harm (en David).
Leuk, Harm, dat je Kaiserschmarren hebt gemaakt, een echt Oostenrijks product.
De vergelijking met poffertjes, die kleinzoon David maakte, is helemaal zo gek nog niet, hoor!
De ingrediënten zijn min of meer dezelfde...
Alleen..., kaneel....., ik vind dat dit er niet erg bij past.
Maar als jij het lekker vindt: ALTIJD DOEN!
(toevoegen van custard is MIJN verzinsel, dat doen ze in Oostenrijk niet).
Groetjes, ook aan David!
Ellen
- moppetoet
- Actief lid
Eerst naar de scouting, vervolgens naturistische vrienden bezocht.
Het zonnetje heeft nog even lekker geschenen.
Het zonnetje heeft nog even lekker geschenen.
L'or, c'est ma couleur.
Heerlijk gebarbeknoeid.
Was wel even vreemd, de zon verdween en het werd fris.
Bijna iedereen zat aangekleed op het terras maar ik was naakt.
Had de kleren in de auto gelaten want het grote nadeel van dagjestoerist zijn, is dat je geen bergplaats hebt.
Gelukkig kan het mij nu helemaal niets meer schelen. . (wat een verschil met 1 week geleden. De Rene van toen herken ik niet meer. )
Morgen weer een dag.
Helaas wordt het weer wat minder.
Was wel even vreemd, de zon verdween en het werd fris.
Bijna iedereen zat aangekleed op het terras maar ik was naakt.
Had de kleren in de auto gelaten want het grote nadeel van dagjestoerist zijn, is dat je geen bergplaats hebt.
Gelukkig kan het mij nu helemaal niets meer schelen. . (wat een verschil met 1 week geleden. De Rene van toen herken ik niet meer. )
Morgen weer een dag.
Helaas wordt het weer wat minder.
- Gijs
- Zeer actief lid
Eens lekker bloot in de tuin gerommeld, beetje schoffelen enzo. vandaag ga ik de tuinkamer eens uitmesten en ordenen
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Mooi rene, je heb je weg dus snel gevonden.
Veel plezier in de naturistische wereld.
Jos
Veel plezier in de naturistische wereld.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Dank je Jos.
Ja, had dit nooit verwacht maar had het echt veel eerder moeten doen.
Misschien morgen ook weer maar dat zie ik morgenmiddag wel.
Ga ik wel dan is het voorlopig de laatste dag.
Pfff, zou daar graag een chaletje willen hebben maar helaas zijn deze veel te duur voor mij.
Ja, had dit nooit verwacht maar had het echt veel eerder moeten doen.
Misschien morgen ook weer maar dat zie ik morgenmiddag wel.
Ga ik wel dan is het voorlopig de laatste dag.
Pfff, zou daar graag een chaletje willen hebben maar helaas zijn deze veel te duur voor mij.